יום רביעי, 19 ביוני 2013

בעקבות הגבלת הילודה בסין: תינוקות מוצעים למכירה תמורת כ-5000 דולר

בעבר כבר פרסמנו כאן כי בסין התחילו למכור פחיות אויר צח ברחובות ביג'ינג המזוהמת, עכשיו מסתבר שבסין החלו לסחור גם בתינוקות. 



התקשורת הסינית דיווחה ביום שני כי על קיר בבית חולים במחוז הנאן תלויות מודעות על "תינוקות למכירה" ואפילו עם מספר ליצירת קשר.
אחד העיתונאים אף התקשר למספר הטלפון הזה והאישה בצד השני אכן אישרה שיש בידיה תינוקות זכרים זמינים למכירה בעבור 36,000 יואן, ותינוקות נקבות בכ 24,000 יואן. האישה בטלפון הבטיחה לעיתונאי שכל התינוקות המוצעים למכירה בריאים. היא אמרה שתינוקות לא נחטפו והבהירה כי מרבית התינוקות הם ילדים שנדחו על ידי הוריהם. האשה התפארה שהיא מכרה עד היום 40 תינוקות בדרך זו, והבטיחה לכתב כי התהליך כולו הוא בטוח לחלוטין.

אותו עיתונאי החליט ללכת גם למרכז אימוץ והעמיד פנים שהוא רוצה לאמץ ילד. מסתבר שאף אחד מהילדים שמצא שם לא היה בריא - לכולם היו בעיות גדילה או פיגור שכלי. לדברי הגברת במרכז,בגלל שתופעת מכירת הילדים היא כל כך נפוצה, כל התינוקות הבריאים שהיו זמינים כבר נקנו הרבה קודם לכן באמצעים אחרים.

אז למה אנשים קונים תינוקות? בגלל מדיניות מניעת הריון בסין, רוב הזוגות יכולים להיות רק עם ילד אחד, ועבור הורים שאינם יכול להרות באופן טבעי, הם צריכים לחפש חלופות. ובגלל שיש נשים שאינן יכולות לטפל בתינוקות שלהן, אז נוצר המצב שבו יש סחר בתינוקות.

כמובן שכל זה הוא מהלך בלתי חוקי. בסין יש חוקים האוסרים על אימוץ המכירה של תינוקות, אבל הרשויות בסין מעדיפות להעלים עין ,אחרת בוודאי לא היו צצות מודעות למכירת ילדים בבתי חולים הסיניים האלה.

מתוך ערוץ ה- Youtube של   NTD TV 

5 תגובות:

  1. סתם ברווז, מדיניות הילד האחד לא נכפת כפי שהיה בעבר.
    האיום היחידי כיום הוא שהילד השני לא יקבל חינוך חינם בבתי ספר. בהודו מוכרים ילדים בפיסבוק בלי תרוצים של מדיניות ילד אחד. ובמזרח אירופה מוכרים ילדים. לא צריך להתיחס לסינים כאילו הגיעו מכוכב אחר, הם יותר דומים לנו הישראלים מאשר האמריקאים

    השבמחק
  2. עורב,
    מפוסט קודם - על דירות יוקרה.
    אין לי בעיה עם עשירים, כל עוד לא עשו כספם מכסף ציבורי או נצלנות (וועדים,פרס, קצב..).
    יש לי בעיה שהמדינה מוכרת ל 100 עשירים נכסים של העם (קרקע = נכס של העם) כדי שיבנו עליה 100 דירות יוקרה, במקום שימכרו את זה ל-1000 עמך ישראל שיגורו שם ב-1000 דירות במחיר סביר.

    זו ספסרות. זו שחיתות.

    העשיר מוזמן לקנות בסביון, הרצליה פיצוח, קיסריה, צהלה וכו
    לא לאשר תוכניות יוקרה עד תתפוצץ הבועה.

    אם העשיר רוצה לקנות 3 דירות עממיות ולחברן, שיבושם לו.

    וחולדאי מגלגל עיניים שאין לו מה לעשות עם מחירי הדיור. מי אישר את התוכנית הזו? למה לא בנית פי 10 דירות עממיות על השטח?
    הון-שלטון, אתנן, התמכרות למיסים.

    כמה דירות עממיות יכלו לבנות במקום פרויקט יו? אקירוב? אור-בבלי, שרונה, המשביר? אלפים

    השבמחק
  3. אז ככה, בגדול אני מסכים איתך, מי שאתה צריך לבוא אליו בטענות זה המדינה ובנק ישראל, לא לעשירים. למה בסביון זה בסדר ובאור בבלי לא? כי ככה אתה רגיל כבר. איפה שיש לעשיר לקנות, כביכול זכותו (ושישלם מס רכישה דרך האף).
    זה התפקיד של המדינה והעיריה לשלוט בתכנון העירוני, ואני מסכים לחלוטין.
    קח בחשבון שבהרבה מקרים עממית=סלאמס. לא רוצה להכנס לזה.
    ספציפית לגבי שרונה אני יודע שהיה סיפור עם השימור שם, להזיז את הבניינים הטמפלריים המקורים (לפי מה ששמעתי ממש ניסרו אותם והזיזו אותם כמה קילומטרים עם מנוף). למיטב ידיעתי מי ששילם על זה היו היזמים ולא העירייה, והם צריכים להצדיק את ההוצאה הזאת איכשהו (ע"י תוספת פרמיום).
    רוצה לומר, אם העיריה היתה דורשת גם את מימון השימור וגם בניית שיכונים על הקרקע, אז סביר שלא היו נבנות דירות בכלל. לא שזה יותר טוב בהכרח מה שקרה אבל בכל מקרה שיכונים לא היית רואה שם, זאת הנקודה.

    או שהעיריה הייתה מקפיצה לך את הארנונה כדי לשלם את השימור.
    אותה משוואה כנראה נכונה בכל אזור העיר הלבנה...

    השבמחק
  4. מזכיר לי שהולכים למבצעים בחנות:"אה זה בדיוק נגמר לנו אבל יש משהו אחר."
    "זה רק דפיקה קטנה בפינה".

    השבמחק