יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

נתניהו מסביר את "הכשלון הנורא של ממשלתו"

20 תגובות:

  1. למה מגיע לו כזה בית לא הבנתי. בשורה התחתונה הוא בן אדם כשאר האדם

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון. פשוט הוא בצד הנכון של הרובה

      מחק
  2. גמלים לא רואים את הדבשת של עצמם

    השבמחק
  3. הוא מוכן להוציא 2/3 מיליארד רק בשביל להימנע גם בעתיד מפרסום שלילי על 50 אלף ש"ח בחשבון המים?!
    כנראה שכן...

    השבמחק
  4. אני רק רוצה להזכיר לכם שהבעיה הכי גדולה בגרמניה הנאצית הייתה צייתנות. כשקורה משהוא שרוב העם חושב שהוא לא צריך לקרות אז משהו לא בסדר, ובטח שלא דמוקרטי.

    לדעתי קודם כל, כל ח"כ חייב דין וחשבון מפורט על מה הוא עושה ביום יום משעות עבודה, ועד תוצר אותם שעות. זה דרישה לגיטימית מכל עובד בעולם ועל אחת כמה וכמה מעובד ציבור.

    שנית כל, אם מפלגה או פוליטיקאי מתחייב או אומר שהוא יעשה משהו, שיגביל את ההתחייבות בזמן ואם הוא לא עומד בהתחייבות או משנה את דעתו הוא מחוייב לתת הסבר קצר לעניין ומאוד משכנע למה, או שיחפש מקצוע אחר.

    ושלישית יש לי עוד הרבה אבל אני חייב ללכת לעבודה

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק לגמרי. בפוליטיקה, כמו בכל עבודה, צריכים להראות תוצאות.

      למרבה הצער גם היום יש מקצועות שבהם זה מקובל לתת תוצאות גרועות באופן קבוע ולהציג את זה כאילו זה בסדר...

      מחק
  5. עורב
    מצבך טוב שיש לך עבודה ישנם כאלה שגם את זה כבר לקחו להם

    השבמחק
  6. נראה שנתניהו איבד איזון נפשי, ומסכן את כל מי שגר כאן. הבעיה שאין מי שיחליף אותו. האנשים הראויים נמצאים באקדמיה ולא מעוניינים להיכנס לביצה הפוליטית. ולהבדיל מהם, רבים מהקהילה הלהט"בית "מתנדבים" להנהיג את כוווולם. כיום נמצא אותם בכל עמדות המפתח בהנהגה, ובהמוניהם. לצערנו (הרב מאוד) כך גם היה במחאה החברתית. המובילים היו ועודם להט"בים (והראיה - ראו תכנים בדף הפייסבוק "חדר מצב") הרוכבים על חסרי הבית ומרי הגורל כמנוף להחלפת ההנהגה באנשים משלהם. "בהנהגתן" "העם", דהיינו, אלה שלא כאלה, יהיו לחוטבי העצים ושואבי המים, והם התענגו בעבודות המתגמלות. כבר היום אין לך סיכוי להתקבל לעבודה בהייטק אם אין לך מכר משותף שימליץ עליך "ככשיר" או שיש לך סימן היכר, כמו עגיל באוזן או באף אם את אישה. מה שנקרא "העדפה חד צדדית". ובמילים אחרות – אם אתה רוצה עבודה טובה אתה חייב להתחזות ו...לנהוג כמנהג המקום. בשל כך, להערכתי (מהתרשמות של 2 שנות עבודה במחיצתם), לפחות 60% מהביי הם מתחזים גמורים - מסיבות כלכליות, 30% "טיפשים" העושים זאת מסיבות חברתיות של השתייכות לקבוצה חזקה ותומכת, והשאר - הם "אחים". עדיף כבר להיות עבד בשלטון קפיטליסטי חזירי שמאפשר לפחות חיים של "ניקיון" על שלטון להט"בי שלא יאפשר אפילו את זה. מי שרוצה מדינה או חיים ככול הגוייות... אז שילך לברלין, מה יש לו לחפש בפלסטין?

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק 100%.

      מאחר שהלהט"בים חיים בסתירה פנימית מתמדת של התכחשות עזה לזהותם המינית, הם סוגדים לשקר ולתועבה על כל צורותיהם וגילוייהם.
      התוצאה הבלתי נמנעת היא הרס וחורבן של כל שבידיהם כולל ההי-טק. החברה שהולכת בעקבותיהם תגיע לאבדון, תוצאה שכל המתכחש לאמיתו שואף לה בסתר או בגלוי.

      מחק
  7. נתניהו המסכן הוא ראשית שקרן פתולוגי, ועניין זה דורש טיפול נפשי. שנית, נתניהו הפך לבובה של חונטת בג"ץ והמשפטנים שהשליטה כאן דיקטטורה משפטנית ברוח גבית חזקה של התקשורת המרכזית, האקדמיה, צמרת הצבא, צמרת המשטרה, היועצים המשפטיים, וכל שאר מוקדי הכוח במדינה ששללו את הדמוקרטיה מהכנסת הנבחרת והעבירוה לחונטה. מעבר לכך, ובתיאום עם החונטה השלטת, הפכה ישראל לרפובליקת בננות של "בעלת בריתה הגדולה" כאשר באחרונה מושלים אנטישמיים קיצוניים כדוגמת קרי, החותרים לחיסולה של ישראל, ראשית על ידי הקמת מדינת חליפות סלאפית, על חורבות ההתיישבות בירושלים, יהודה ושומרון שהם סלע קיומנו. נתניהו אינו מוביל את תהליך החורבן הזה ואינו מנצח עליו אלא הוא הבובה המופעלת על ידי כל הגורמים הנ"ל.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין מה זה לפי הסולם שלך "אנטישמי" אבל "לא קיצוני".
      או "שמאלן לא קיצוני".
      כל מי שמנגב את האף לא לכיוון שאתה מתיר לו הוא הרי "קיצוני".
      "סלע קיומנו", כאילו שאני ואתה באותה קבוצה.
      טפיל בשקל.

      מחק
    2. אכן, בדיוק: "ששללו את הדמוקרטיה מהכנסת הנבחרת והעבירוה לחונטה".

      מחק
    3. ברור לי שסלע קיומך אינו יהודה ושומרון אלא דיזינגופה פינת ארלוזורובה או שינקין פינת רוטשילד ועל כך התפללנו אלפיים שנה לשנה הבאה בשיינקין הבנויה ובשל כך זכינו למנדט העמים להקים כאן בית לאומי לעם היהודי במדינת תל אביב.

      מחק
    4. גם סלע קיומי איננו יהודה ושומרון. אלפיים שנה יהודים עשו הכל כדי לא לעלות לארץ ואנשים שהשליכו את הדת היהודית מעל גוום הם אלו שהקימו את המדינה. עכשיו שוב הדתיים מנסים להרוס הכל. כרגיל.

      מחק
  8. כמה דברים:
    1) ביבי שקרן
    2) ביב שקרן וזה ידוע לכולם
    3) ביבי רק מדבר ולא מבצע
    4) ביבי לעולם לא יגור בבית ראש הממשלה החדש כי עד שהוא יבנה ביבי כבר לא יהיה בשילטון, כך שהוא בונה את בית ראש הממשלה לראש הממשלה הבא, אבל בינתיים יספק פרנסה למקורבים שלו.
    5) מי שבאמת שולט על מדינת ישראל הם הטייקונים, ותאגידי הבנקים, כל הפוליטיקאים הם בובות המסיחים את דעת הציבור מהנושאים החשובים והאקוטיים בזמן שהטייקונים והבנקים חולבים את כספי האזרחים!

    השבמחק
  9. בואו נקרא לילד בשמו...
    ראש ממשלה הכי הכי...
    ביבי הוא הראש ממשלה הכי זבל הכי נחות הכי זגזגן הכי נלעג על ידי ראשי ממשלה אחרים, הכי שקרן והכי שנוא שהייה למדינת ישראל, ואני מאחל לו שימות כמה שיותר מהר!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. ביבי כ"כ איכזב כי הוא כן היה ה'איש' המתאים להנהיג את מדינת ישראל אם לשלום ואם למלחמה שתשים סוף לכל האיומים מסביב. אבל הוא כבר מזמן במגרש המשחקים של האמריקאים, האירופאים והשרים בממשלה שכל אחד מהם יותר אידיוט מהשני. גם מסי בלי שחקנים טובים לצידו לא יצליח להחזיק בכדור לרגע.
      המדינה שלנו נמצאת בידיים זרות ותחת עיניים זרות. השלטון שלנו כדי לספק את אותם זרים נותן מחוות לשיחרור מחבלים שרצחו את בני עמו, שהרסו משפחות, שהחריבו בתים שהדם שלהם עדיין חם אבל העיקר לספק את כולם ורק עם ישראל יושב פה, רעב ללחם, חסר עבודה עם שכירות ומשכנתא בשמיים ובלי אפשרות לסגור את החודש וכולנו יושבים בבית מאחורי מסך ומקלדת וחושבים שמשהו ישתנה.
      עצוב...

      מחק
  10. אני חוזר ואומר. עצם הרעיון לבנות בית חדש לראש הממשלה הוא לא רע כשלעצמו. רצוי עם אגף לאורחים מכובדים מחו"ל. מספיק עם הסבל של שכני ראש הממשלה ושל תושבי ירושלים כשהשיירה המאובטחת של ראש הממשלה עוברת לה ברחובות או כשנכבד כלשהו נוסע ממלון המלך דוד לכנסת.

    השבמחק
  11. מדוע ביבי לא מעמד לדין על הרס
    מערך הדיור הציבורי?
    והרס השכבות המוחלשות?
    התרוששותם של העניים על ידו היא לא שוד?
    במה זה שונה משודד בנק?
    כנ״ל גם פישר!
    האם הפקרת מחוסרי הדיור
    היא לא פשע נגד האנושות?
    כאשר במקביל משוד העניים ביבי חי חיי רוחה בלתי נתפסים??!!!
    את בני העניים מגייסים בכוח כדי לשמור את חיי השודדים והבוזזים את הוריהם?
    יש לבטל מיד גיוס חובה!!!
    מצפה ללייקים בלי סוף!

    השבמחק