יום שני, 24 בנובמבר 2014

אם אין לחם תאכלו חוקים

מאת: ערן הילדסהיים

בניגוד לדעה הרווחת, חוק הלאום הוא לא המצאה שבאה כתוצאה מההחרפה האחרונה ביחסי ערבים יהודים. הוא תוכנן הרבה הרבה קודם לכן. מדובר בסך הכל בהצגה גדולה ומשבר ידוע מראש. משחק ציני של פוליטיקאים משני צידי המתרס לצורך גריפת רווחים פוליטיים ולשינוי השיח הציבורי מהבעיות הכלכליות הקשות לבעית "זהות" של מי אנחנו. לחלק מהם חוק זה משמש גלגל הצלה של ממש מלעמוד בפני ביקורת על חוסר עשייתם הכלכלית. לפניכם תקציר פוסט שפורסם פה באתר כבר לפני חצי שנה ומתגלה היום כרלוונטי יותר מאי פעם:


*******
איראן זה כבר פאסה ועם הפלסטינים נחתם הסכם בע"פ שלא לחתום על הסכם ומה יעשה נתניהו עכשיו? האם הוא יתחיל להתמודד סוף סוף עם בעיות הכלכלה, הנדל"ן ,360 אלף הילדים הרעבים, הריכוזיות, בתי החולים הקורסים, הפנסיה שלא תשאר לנו ,השמדת מזון כדי להשאיר את המחירים גבוהים, ביטוח לאומי המתרוקן, ניצולי שואה שזקוקים ליותר משקל וחצי העלאה בקצבה ?
נתניהו יודע שכל מי שיכנס למלכודת הכלכלית הזו מול קונצנזוס ציבורי יתרסק ולכן מיהר להרחיק את עצמו משם אל עבר אזור הנוחות שלו ,רק כדי להכריז בשבוע שעבר  (1.5.2014) את הדבר הבא :

"אני רואה את אחת ממשימות היסוד שלי כראש ממשלה לבצר את מעמדה של ישראל כמדינת הלאום של עמנו.על כן, בכוונתי להוביל חקיקת חוק-יסוד בכנסת שתבטיח עיגון חוקתי של מעמדה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אני מאמין שהמרכיב הבסיסי ביותר בחיינו הלאומיים יזכה למעמד חוקתי, בדומה למרכיבים מרכזיים אחרים העומדים בבסיס משטרנו, שנקבעו עד היום בחוקי היסוד של הכנסת".

רוה"מ בנימין נתניהו באזור הנוחות שלו
חוק מדינת הלאום היהודי -אם לא היה כזה חוק עד עכשיו, סביר להניח שיועצי התקשורת של ביבי המציאו אותו בזה הרגע.

עכשיו מה שיקרה הוא שבקרוב 'התנועה' ויש עתיד יכריזו על "משבר קואליציוני" כדי להלחם נגד החוק (שלאף אחד מהם לא היה מושג עד היום מהו).הרשת תתפוצץ בפוסטים בעד ונגד,  כתבי הכנסת יצאו מגדרם, פרשנים יפרצו לשידור ,ישראל היום יסביר על פני כל העמוד הראשי למה החוק כל כך חשוב (כדי שלא ישאר בעמוד מקום לנושאים אחרים), נציגי המגזר יזעקו ,נציגי זכויות אדם ומשפטנים יתעוררו,  המתנגדים יצאו בסוף גדולים כי יסירו חלק מהסעיפים הבעייתים  ונתניהו ירשום הצלחה באחת ממשימות היסוד שלו (כפי שהוא מתאר זאת).

ובינתיים אנחנו נמשיך להתווכח אם החוק חשוב או לא ,ולא נשים לב שבנושאים הבאמת חשובים ומשפיעים על חיינו ברמת היום יום ,כמו בבעיות הכלכלה, אין אף חוק שמגן עלינו.
*********

47 תגובות:

  1. לא מעט ישראלים ויהודים מחזיקים בדעה כי עם ישראל הינו "אור לגויים"בערכי תרבות, ברוחניות ובקדמה. אנחנו כאן לא ניכנס לדיון זה על אף שישלנו עמדה מגובשת בנושא אלא נתמקד בחלק המוסכם של תפישה זו אשר עליו לא יכולה להיות כל מחלוקת. "המאפייה הישראלית" ללא שום צל שלספק הינו כיום ארגון הפשע הגדול והחזק בעולם ואכן בנושא זה מהווה מדינת ישראל "אור לגויים" הגם שאנחנו היינו נוטים להגדיר מקור גאווה זה "כחושך לגויים".על סמך נתוני מבקר המדינה –היקף ההון של המאפייה 124 מיליארד ש"חכמו כל גוף כלכלי,גודלו והיקף פעילותו נגזר מהיקף הונו העצמי. כדי לקבל אומדן התחלתי על המאפייה הישראלית דיי לעיין בדוח מבקר המדינה על

    השבמחק
  2. ההון השחור שפורסם ביום 29/10/14 בו מציין המבקר בפרק העוסק בחשבוניות פקטיביות כדלקמן:
    "עד אפריל 2012 הוזנו למערכת הדיווח המפורט חשבוניות בסכום כולל של 327 מיליארד ש"ח; מהן איתר הממונה על תחנת המע"ם באר שבע חשבוניות החשודות כפיקטיביות בסכום מצטבר של עשרות מיליארדי ש"ח. התברר כי בשל חוסר משאבים טיפלה מחלקת החקירות ברשות רק בחלק מחשבוניות אלה." (מצורף קישור)
    http://www.mevaker.gov.il/he/Reports/Pages/266.aspx?AspxAutoDetectCookieSupport=1
    מדינת ישראל הינה מקור ההכנסה העיקרי של המאפייה בישראללמען הסר ספק יש להבין שאם מדובר על היקף חשבוניות של כ-300 מיליארד ₪ כי אז הוזרם לחשבונות המאפיה הישראלית מקופת האוצר, מאז שנת 2001 ועד היום סך של כ-46 מיליארד ₪ סכום קרן.סכום עתק זה אם היה מושקע על ידי ארגוני הפשע בהשקעה סולידית ( ולא במתן הלוואות בשוק האפור כפי שנוהגים לעשות ארגוני הפשע בפועל) כי אז לאורך התקופה הנ"ל אגרות חוב ו/או פקדונות בבנקים היו מניבים תשואה שנתית מינמלית של כ-3% ריבית לשנה וכ-2% הצמדה לשנה, ואולם ביודענו שעיקר כספי המאפייה מושקעים בנדל"ן מהטעם הפשוט שזהו מקור ההלבנה הראשי של ההון השחור, ונוכח עליית מחירי הנדל"ן המואצת בישראל בעשור האחרון הרי שאנו מדברים לפחות על הכפלת הונם של ארגוני הפשע (דהיינו כ-92 מיליארד ₪) וזאת מבלי לקחת בחשבון את רווחיהם.אם נוסיף ללסכום האמור תשואה סולידית של כ-5% בשנה הרי שבחישוב למחצית התקופה המדוברת (2001- 2014) אנו מדברים על תוספת של 35% כלומר עוד 32 מיליארד ₪, דהיינו 124 מיליארד ₪ מבלי לקחת בחשבון כלל רווחים ממקורות הפשע המסורתיים כגון סמים, זנות,הלוואות בשוק האפור ודמי חסות. מיותר לציין שסכומי עתק אלו זרמו מארגוני הפשע אל הכלכלה הריאלית (במיוחד אחרי המשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008) וביססו את שליטתה הבלתי מעורערת של המאפיה על הכלכלה הישראלית.המשמעות הקשה ביותר של נתונים אלו היא העובדה כי ממשלת ישראל
    באמצעות רשות המיסים היא מקור ההכנסה העיקרי של המאפייה הישראלית כאשר המאפייה הישראלית זוכה לשיתוף פעולה מלא מצד מדינת ישראל ורשות המיסים ותוך עצימת עיניים של משטרת ישראל.האם יש תקדימים בעולם לשיתוף פעולה בין רשויות המדינה לפשיעה המאורגנת? השתלטות המאפייה הרוסית על הכלכלה בברית המועצות ודחיקתה ע"י פוטין.
    כבר בתקופת הפרסטרויקה של גורבצ'וב בברית המועצות ארגון הקג"ב עסק בהקמה סיטונאית של חברות לצורך השתלטות על פעילות קרימנלית. ראו לעניין זה ציטוט מלינק מויקיפדיה העוסק במאפייה הרוסית כדלקמן:

    "במהלך תקופת הפרסטרויקה הקג"ב הקים מאות חברות פרטיות והוקמו עסקים רבים שהיו כסוי לפעילות קרימינאלית" (מצורף הקישור)
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%90%D7%A4%D7%99%D7%94_%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%AA סקירת התפתחות המאפייה הרוסית בויקיפדיה מעלה כי בעת עליית ילצין לשלטון בברית המועצות ו נוכח מדיניות ההפרטה רוב החברות בברית המועצות המתפרקת נרכשו בידי המאפייה הרוסית ומי שהחזיר את רוב האבידה למדינה או שלפחות עשה סדר בבלגן היה פוטין אשר יצא למאבק כנגד רוב האוליגרכים ובסופו של יום הגיע לסטטוס קוו של חיסול שליטתה שלהמאפיה בכלכלה הרוסית והחזרת השליטה לידי המדינה."היאקוזה" היפני מזכיר יותר מועדון חברים סגור מאשר ארגון פשע
    כדי ללמוד על המאפייה היפנית אנו ממליצים לקרוא את המאמרו המאלף של יעקב רז במגזין "מסע אחר" בו הוא מתאר בצורה יפה ומדהימה את ה"יאקוזה" (כינוי לעולם התחתון היפני) וזאת כאשר הצליח להתחבר ולהתחבב על אחד מראשי ארגוני הפשע. הגם שהמאמר מצביע על קשרים של הממשלה היפנית, בתקופות מסויימות
    עם ארגוני הפשע ביפן אולם קשרים אלו מטרתם בראש וראשונה מצד הממשלה היפנית קבלת מידעים מארגוני הפשע והתוויית גבולות לארגוני הפשע. זאת ועוד הממשלה היפנית דואגת לקצץ את ראשו של כל ארגון פשע אשר מהווה איום על המדינה ,על מוסדותיה או על כלכלת המדינה.(מצורף הלינק).
    http://www.masa.co.il/article/5657/%D7%99%D7%90%D7%A7%D7%95%D7%96%D7%94---%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%A4%D7%A9%D7%A2-%D7%94%D7%99%D7%A4%D7%A0%D7%99/

    השבמחק
  3. ארצות הברית הפכה את המאפייה האמריקאית לאפיזודה חולפת על אף שרוב סרטי המאפייה יובאו אלינו מארצות הברית הרי שמצבה של המאפייה האמריקאית הינו בכי רע והוא מזכיר לנו יותר ארגון פשע בעיר
    באר שבע מאשר סינדיקאט ארגונים בעלי השפעה שהיה מוכר לנו מסרטי המאפייה. (מצורף הקישור).
    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/203/792.html
    אנו לא סקרנו כאן את המאפייה האיטלקית והסיציליאנית כדי לא להכביד על הקורא ואולם המסקנות החשובות לענייננו הן כדלקמן:
    א. מדינת ישראל הינה מקור המימון העיקרי של המאפייה הישראלית.
    ב. המאפייה הישראלית זוכה לשיתוף פעולה הדוק של רשות המיסים
    ולעצימת עיניים של המשטרה והממשלה.
    ג.הכלכלה הישראלית נשלטת היום על ידי המאפיה הישראלית ועקב
    כך מהווה סרטן בהתפתחות של השוק החופשי ומכתיבה עליית מחירים מלאכותית(בהעדר תחרות אמיתית).
    ג. הציבור בישראל מעדיף לא לקרוא ולא לדעת על המאפייה והשפעתה,
    בבחינת "מוקצה מחמת מיאוס", ולפי שיטת "עצימת העיניים" של הילד בגן לפיו אם יעצום את עיניו הרעה תחלוף.
    ד.עם ישראל משלם בפגיעה מהותית ברמת החיים שלו נוכח הזרמת סכומי העתק מקופת המדינה למאפייה על חשבון כלל הציבור והשכבות החלשות ואולם בעיקר עקב הריסת תנאי השוק החופשי.

    השבמחק
  4. ערן כפי שלימדת אותנו כל עוד הבנקים שולטים בכסף ולכן בפוליטיקאים לא יזוז כאן כלום, כמו בכל העולם, מבחינה כלכלית, חוץ משינויים קוסמטיים פה ושם. באשר לחוק הלאום, החוק הנ"ל הכרחי מכיוון שקיימת במדינתנו תנועה גדולה מבחינת משאבים כלכליים (בעלי הון זרים, ממשלות זרות..) והשפעה, אך לא מבחינת תמיכה ציבורית שחותרת להפיכתה של מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה .

    השבמחק
  5. כאמור הכל קרקס. אם אתם ממש רוצים לצחוק (או לבכות) אני מציע לכם לקרוא את החוק.
    הוא כ"כ אמורפי שהוא מאפשר לממשלה לעשות פחות או יותר הכל בשם החוק.

    למשל: הם יכולים לטעון ששינוי השיטה הכלכלית לא תואם את חזונם של נביאי ישראל (סעיף 3(א))
    למשל 2: 13(א) טוען שהמשפט העברי ישמש כמקור השראה. האם זה אותו ספר שכולל את הסיפור על כך ששכנעו אנשים לחתוך חתיכה מהבולבול ורצחו אותם שהם עוד כואבים (ע"ע אנשי שכם)

    השבמחק
  6. ערן היקר

    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000988401

    השבמחק
  7. ערן אתה גאון

    השבמחק
    תשובות
    1. הגאון במקרה הזה הוא דווקא נתניהו.

      מחק
    2. אם הכלכלה תמשיך לדהור כלפי מטה והדולר ימשיך לשאוט כלפי מעלה יתכן מאוד שכבר בינואר
      2015 יעשו פה מה שעשו בקפריסין למי שיש כסף בפקדונות .
      החירבון בישראל קורה מהר מאוד.

      מחק
  8. ערן,
    כותרת חזקה ביותר.
    הפוסט פשוט נכון.
    מצד שני לעם כבר נמאס מכל השטיות ונראה לי שהחוקים פחות משביעים מעוגות...
    זה בדרך לפיצוץ גם מהכיוון של העם.

    יום טוב
    אמיר

    השבמחק
  9. מאחר והכל שפיט ונעשה לפי חוקים ,יש ברכה בחוק הלאום .

    השבמחק
    תשובות
    1. הנה החוק:
      http://index.justice.gov.il/StateIdentity/ProprsedBasicLaws/Pages/NationalState.aspx

      בוא תסביר לי איך הוא ישנה משהו (אני טוען שהחוק היה יכול להיות עמוד ריק עם אותה כותרת - זה היה משיג בדיוק את אותה פרובוקציה והסחת דעת)

      מחק
  10. האיש מומחה לספינים ובינתיים העם מוכן לבלוע חוקים ולא לחם, עוד נראה אם זה ישתנה

    השבמחק
  11. מה עניין שמיטה להר סיני? נתניהו אומנם ראש ממשלה גרוע, כמו כל קודמיו נאז אסון אוסלו, ותקצר היריעה מלפרט את השחיתות המערכתית שלפיד לבני ונתניהו שותפים לה, אבל אין לזה כל קשר לחוק הלאום שהוא הדבר הטוב היחיד שיעשה, אם שוב לא ייכנע למאפייה האנטי ציונית של בגץ והמשפטוקרטיה המגה מושחתת, חוק הלאו חיוני כדי למנוע מהמאפיה האנטי ציונית של שונאי ישראל בתוכנו להשתלט

    השבמחק
    תשובות
    1. ויש גם את הגרסה השניה המיועדת כנראה שלאנשים כדוגמת דוד איש שלום: אם אין לחם, תאכלו ציונות!

      מחק
    2. לפי מה שקראתי חוק זה חסר משמעות לחלוטין. הוא לא נותן דבר ולא גורע דבר.
      העקרונות הלאומיים בחוק זה כבר מיושמים.
      העקרונות שקשורים לצדק ודמוקרטיה ממילא לא ניתנים ליישום בשום מקום בעולם. צדק - אין והדמוקרטיה חלקית בלבד.

      galgal581

      מחק
  12. ניתן לזהות בפוסט הזה מסימניו של הזרם הפוסט-היסטורי, המיוצג גם על ידי ערן רולניק, אלדד יניב ושלי יחימוביץ׳.
    עיקריו: אין שמאל ואין ימין בפוליטיקה הישראלית, אבל יש ובשפע אידיוטים שימושיים, המרקדים לחליל הפוליטיקאים. אלה, מצידם, אוחזים את עינינו בעודם רודים את הדבש ומחלקים אותו לעצמם ולמקורביהם.
    אני מודה שמבין תיאוריות הקונספירציה לזו יש כח משיכה מיוחד: מעטים הפוליטיקאים מעוררי התיאבון המסתובבים בינינו.
    ואולם, יש מגבלה חריפה לשיח הזה: הוא מתעלם מהשפעת אירועים חיצוניים לדיון הכלכלי על חיינו, פעוטים ככל שיהיו. אירועים אלו, מעשה שטן, משפיעים גם משפיעים - ואפילו על הכלכלה. כך למשל, קשה להסביר את הצמיחה השלילית ברבעון ה-3 ללא המלחמה מעשה ידי ממשלת נתניהו להתפאר, ובוודאי קשה להסביר בלעדיה את המהמורה התקציבית (בשורת ההכנסות המתכווצת, ובשורת הוצאות הבטחון המטורללת).
    כך שלטענתך המשתמעת (it's all about the economy) אין לי אלא לענות בדילמה העתיקה: תותחים או חמאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבין בהתחכמויות.
      אם יש לך משהו להגיד חוץ מ"אני חכם אתם טיפשים/טועים" אז תגיד בדיוק מה אתה מתכוון.

      מחק
  13. GDP/Capita/Israel =>$40k

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_%28nominal%29_per_capita

    Consumer confidence/Spending - Very strong:

    http://rotter.net/forum/scoops1/156949.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

    http://rotter.net/forum/scoops1/155670.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside#49

    http://activities.aliexpress.com/1111_thank_you.php#j-podium-awards-box

    Smartphones penetration and sales, among the highest in the world, and growing:

    http://www.mako.co.il/news-money/tech-q4_2014/Article-aa9aa5bde6fb941004.htm?Partner=rss

    New car sales:

    http://www.marketresearch.com/Business-Monitor-International-v304/Israel-Autos-7926027/

    Can continue but the message is, not everything's rosy, but it's pretty darn good.

    360 אלף הילדים הרעבים

    Post a reputable link please. Thank you
    .
    -Eran


    השבמחק
    תשובות
    1. בן אדם אתה לא נמצא כאן.
      אתה מנסה לברר מה קורא בארץ מתוך כתבות?
      בוא לכאן לעבוד שנה ונראה אותך אז מדבר או לפחות תבוא לביקור ארוך.

      אף אחד לא אומר שהמצב גרוע בישראל,אלא שהמצב מדרדר.
      סמרטפון זה ל 3 שנים בערך מחזיק, עולה בממוצע 3000 ש"ח אז 83 ש"ח לחודש - לא הוצאה
      משמעותית.

      לגבי מכוניות חדשות - זה רק למרויחים הגדולים.
      לעשירונים העליונים.
      אם אתה לא יודע אז בישראל המיסים על מכוניות חדשות הם עצומים.

      פורום רוטר ימני ותמיד יתמוך בראש ממשלה ימני בצד הכלכלי וידרבן אותו להיות יותר תקיף עם הערבים.
      שוב ,אם היית כאן שנה אחת שלמה היית יודע את זה.

      מחק
  14. חוק לאום אמיתי24 בנובמבר 2014 בשעה 19:00

    אכן הסחת דעת מהבעיות החברתיות-כלכליות הקשות, כפי שכתב ערן.

    בלא קשר לכך נדרש חוק לאום אמיתי ולא מזוייף כפי שמוצע ע"י השמאל והימין כאחד.
    חוק שיבטיח בטחון.
    בטחון במה?
    בטחון בקיומה של מדינת ישראל. בטחון כזה יתכן רק ע"י בטחון באמת-זכות-קיומה של מדינת ישראל מטעמים היסטוריים-יהודיים. כל בטחון אחר הוא בטחון מדומה ושקרי.

    החוק המוצע כאן מבוסס על דבר אחד - הכרה באמת והמנעות משקר. אין הוא מחייב אורח חיים יהודי ואיננו קשור לפולחן דתי . הקשר שלו לאמונה הוא כזה שאמונה באל בכל שלושת הדתות מחזקת אותו והעדר אמונה איננו מחליש אותו.

    הנה החוק:

    שלא מכיר בישראל כמדינתו ההיסטורית הבלעדית של העם היהודי שירושלים בירתה ובעם היהודי כריבון הבלעדי בארץ ישראל שזכותו המוחלטת עליה איננה ניתנת לערעור, שלא מכיר באמת ההיסטורית הזאת - לא יחשב כאזרח ישראלי.! יחשב כאורח, תייר, תושב קבע, אויב או בוגד, אך לא כאזרח. הדמוקרטיה היהודית לא תסכים ולא תאפשר את הפרכתה, סתירתה וקיעקועה. לא תרשה להכחיש בשמה את בעלותו המוחלטת של העם היהודי על ארץ ישראל. על כן המתנגד לישראל כמדינת העם היהודי, מתנגד לעצם קיומה, לאמיתה ולעצם אזרחותו בה מטעמי דמוקרטיה. סותר את עצמו ומפריך את עצם דרישתו לזכויות דמוקרטיות. הוא זה ששולל את הדמוקרטיה מעצמו. על כן אזרחות ישראלית לא תינתן לו, או תשלל ממנו.

    (פ.א)

    השבמחק
  15. לאנשי חוק הלאום דוד איש שלום וחוק לאום אמיתי,
    מהיכן מגיעה בעלותו של עם ישראל על ארץ ישראל? האם האינדיאנים הם בעליה של ארה"ב? כי הם היו שם קודם?
    זכותנו המוחלטת על ארץ ישראל בהחלט ניתנת לעירעור, מי שנתן לנו אותה הזהיר אותנו כי נאבד אותה כאשר אנחנו לא בסדר וכך קרה. הנביאים עצמם גם כן כל הזמן מערערים על התפיסה הכופרת כי ארץ ישראל היא שלנו ללא תנאי
    וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. בֶּן-אָדָם, יֹשְׁבֵי הֶחֳרָבוֹת הָאֵלֶּה עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל אֹמְרִים לֵאמֹר, אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם, וַיִּירַשׁ אֶת-הָאָרֶץ; וַאֲנַחְנוּ רַבִּים, לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה. לָכֵן אֱמֹר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, עַל-הַדָּם תֹּאכֵלוּ וְעֵינֵכֶם תִּשְׂאוּ אֶל-גִּלּוּלֵיכֶם--וְדָם תִּשְׁפֹּכוּ; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. עֲמַדְתֶּם עַל-חַרְבְּכֶם עֲשִׂיתֶן תּוֹעֵבָה, וְאִישׁ אֶת-אֵשֶׁת רֵעֵהוּ טִמֵּאתֶם; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. כֹּה-תֹאמַר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, חַי-אָנִי, אִם-לֹא אֲשֶׁר בֶּחֳרָבוֹת בַּחֶרֶב יִפֹּלוּ, וַאֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הַשָּׂדֶה לַחַיָּה נְתַתִּיו לְאָכְלוֹ; וַאֲשֶׁר בַּמְּצָדוֹת וּבַמְּעָרוֹת, בַּדֶּבֶר יָמוּתוּ.וְנָתַתִּי אֶת-הָאָרֶץ שְׁמָמָה וּמְשַׁמָּה, וְנִשְׁבַּת גְּאוֹן עֻזָּהּ; וְשָׁמְמוּ הָרֵי יִשְׂרָאֵל, מֵאֵין עוֹבֵר. וְיָדְעוּ, כִּי-אֲנִי יְהוָה, בְּתִתִּי אֶת-הָאָרֶץ שְׁמָמָה וּמְשַׁמָּה, עַל כָּל-תּוֹעֲבֹתָם אֲשֶׁר עָשׂוּ.

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה ממתי ארץ ישראל ניתנת לערעור ??
      הנביאים לעולם לא פקפקו בזה, וארץ ישראל שייכת ליהודי בכל תנאי (רק אם יחליטו לחלק את הארצות לכל פרט מחדש).

      טוב נתחיל מאפס.
      שאתה אומר אלוהים נתן את הארץ, אתה אומר לעומק שנח חילק את כל הארצות בגורל + ירושה כלומר כל אדם נולד עם הטבע. ככה יש ליהודי את הארץ בירושה.
      שאתה אומר שהאלוהים יכול לקחת אותה בחזרה, אתה אומר לעומק שאם אין יוחסין (חוקי המשפחה) אין ירושה ולכן אין לו ארץ, ואם הוא ממזר אותו סיפור כי האב מכחיש בו ולא ייתן לו ירושה.
      ולכן אומרים הנביאים שזאת היית טעות נורא כי עוד ממזר ועוד ממזר מביא לקבוצת ממזרים מספיק גדולה ואז הם הולכים לכבוש ארצות לא להם כמו איש הלבן שכבש את יבשת אמריקה.
      התשובה לזה אומר חכמינו היא שנתיר ממזרים לבוא בקהל השם כלומר גם ממזר וגם פליט כמו סודני, יקבלו נחלה בארץ ישראל. (וְהָיָה בַשֵּׁבֶט אֲשֶׁר גָּר הַגֵּר אִתּוֹ שָׁם תִּתְּנוּ נַחֲלָתוֹ נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה.(יחזקאל)

      בכל אופן התנאי הרלוונטי היחידי היא חלוקת הארץ לכל פרט + ירושה.
      וזה למעשה לא תנאי זה שאלה של מציאות ועובדות האם היא שייכת ליהודי או לא.
      היום ארץ ישראל לא שייכת ליהודי כי אסור לו לאגור שם אפי' מים על פי החוק. ולכן חוק יסוד הלאום היא קלישאה זולה שרק קפיטל חזיר כמו ביבי יכול להיות כזה חצוף.

      אז שאתה אומר שארץ ישראל לא שייך ליהודי אז זה נכון במציאות אבל אל תאיים עם הנביאים ועוד בלי להבין אותם.
      משפטית היא שייכת ליהודי ושום נביא לא יכול לשנות את זה. (אפשר רק שכל בני אנוש יחזרו לעשות חלוקה מחדש (כמו נח ובניו) לכל פרט אז באמת לא משנה איפה בדיוק הארץ של הפרט.) אבל הקימו עגל זהב חדש שנקרא לאום = דמיון, וגזלו בשמו את הארץ מהפרטים היהודים, ואסור להם אפי' לאגור שם מים או מי גשם.
      ולמי שייכת הארץ ומשאביה ? ללאום ? אמרנו שזה דמיון !! אז למי כן ? למשפחת תשובה ועוד כמה והלאום היא המצאה דמיונית לעבוד על הפרטים הנגזלים.

      לסיכום:
      הנביאים צדקו שבלי חלוקת הארץ אין הארץ שייכת לפרטים היורשים.
      הנביאים צדקו שבלי חוקי המשפחה אין יורשים.
      אבל כל זמן שקיימים יהודים שיש להם אילן יוחסין ושמרו על חוקי המשפחה ולכן הם היורשים האמתיים של החלוקה ההיא.
      כלומר כל הפרטים באומות צריכים חלוקה מחדש ולבני ישראל זה מיותר.
      ולכן טעות היא לומר שאפשר לערער על ארץ ישראל שהיא ירושת היהודים.

      בברכה
      max maxmen

      מחק
    2. אין לי מושג מה ניסית להגיד פה. ואל תגיד לי שאני לא מבין את הנביאים, כי נראה שאתה לא מבין כי לא התייחסת אפילו במילה אחת לטקסט הכתוב. מה הקשר בין ירושה לבין האזהרה של הנביא כי לא נחשוב שהארץ ניתנה לנו בירושה ולכן נוכל לכבוש אותה בכח הזרוע.
      הנקודה היא שלא משנה איזו פילפולציה תעשה, אנו יושבים בארץ ישראל כאשר מגיע לנו ומאבדים חלקים ממנה כאשר לא מגיע לנו. זה החוק האלוהי, שנכתב ע"י משה במפורש ולא ע"י פרשנים ראשונים או אחרנים, זה החוק שעולה מדברי הנביאים, ולכן כל חוק לאום וכל בבל"ת אחר לא יעזור לנו כל עוד אנחנו עושקים גר יתום ואלמנה. שים לב שכמו שנכנסו לארץ לראשונה והפלישתים הציקו לנו עד אשר הגיע דוד וגילה לנו את סוד האמונה כך הפלא ופלא ישנם פלישתים המציקים לנו כעת. לא בגלל שאנחנו לא נלחמים מספיק על א"י אלא בגלל שאנחנו חושבים שכוחי ועוצם ידי עשו כל זאת ושמגיע לנו בלי להתנהג כמו בני אדם.

      מחק
    3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    4. תראה ידידי היקר
      מה פירוש האלוהים נתן ? הרי כל מי שיאמר ששמע את האלוהים אז מיד תשלח אותו לאשפוז.
      אז קודם אתה צריך להבין מהו כביכול דבר האלוהים ואחר כך אולי יהיה לך זכות לדבר בשמו.
      אומרים חכמינו זצ"ל ש"כל מי שלא חס על כבוד קונו ?! טוב לו שלא נברא !!" ומהי ומיהו כבוד קונו ? שכלו של אדם !!!
      על זה הדרך אומר האבן עזרא: ולא ניתנה התורה לאשר אין דעת לו, "המלאך בין אדם ובין אלוהיו הוא שכלו" השכל הוא דבר האלוהים. וכך מסביר הרמב"ן ש"דבר האלוהים הוא דרכיו ומעשיו בטבע" כלומר הניסיון האנושי = חכמת חיים"

      אם אדם לא שכח לבקש חכמה בינה ודעת שחילקו אותם ולומד את החשיבה הבסיסית של היהודי, יודע ומבין מה שמשה רבינו אומר (ו) הֲ לַיְקֹוָק תִּגְמְלוּ זֹאת עַם נָבָל וְלֹא חָכָם הֲלוֹא הוּא אָבִיךָ קָּנֶךָ הוּא עָשְׂךָ וַיְכֹנְנֶךָ: (ז) זְכֹר יְמוֹת עוֹלָם בִּינוּ שְׁנוֹת דּוֹר וָדוֹר שְׁאַל אָבִיךָ וְיַגֵּדְךָ זְקֵנֶיךָ וְיֹאמְרוּ לָךְ: (ח) בְּהַנְחֵל עֶלְיוֹן גּוֹיִם בְּהַפְרִידוֹ בְּנֵי אָדָם יַצֵּב גְּבֻלֹת עַמִּים לְמִסְפַּר בְּנֵי יִשְׂרָאֵל: (ט) כִּי חֵלֶק יְקֹוָק עַמּוֹ יַעֲקֹב חֶבֶל נַחֲלָתוֹ:

      "בהנחל עליון גויים בהפרידו בני אדם יצב גבלות עמים" = המצאת הקניין + הירושה על ידי חלוקת נח ובניו את כל הארצות בגורל.
      מה נח ובניו עשו ? הם אמרו שאין יותר קניין בכוח הכיבוש או בכסף או מהפקר כי הכל שייך לכל (יותר נכון הכל שייך לי. אומרים חכמינו זצ"ל שחייב כל אדם לומר שבשבילו נברא העולם ורק אחר כך אפשר להתחיל להגדיר מוסר וערכים למען הסדר הטוב בין בני אנוש). רק והיות שהיה האנרכיה ואנדרלמוסיה אנושית = המבול, אז הוא המציא את הקניין התבונתי + המצאת הירושה שכל נולד ייוולד לטבע (הרי אי אפשר לחלק את הארצות לכלום שבכל רגע נולד עוד אדם בעולם, הרי אחרי החלוקה נולד אדם שכל העולם כבר חולק ? ולכן הומצאה הירושה). והחלק שלנו בני האבות= בני ישראל, הוא ארץ ישראל. (תשים לב שאפי' מה שמשה רבינו עצמו כבש מחוץ לארץ ישראל = את נחלת ראובן וגד ?! לא מביאים ביכורים כי אין נחלה מכוח הכיבוש אך ורק מכוח החלוקה בין כל העמים, ולכן זה נקרא מקום כבוש ולא ארץ ישראל שהיא ירושתינו הצודקת, מה שאין כן כיבוש משה היא לא ארץ ישראל)

      אחרי החלוקה כל אומה בחר בדרכו הוא, אייך להתנהל כאומה. וברובם בחרו בלאום\דגל\פסל = עבודה זרה שזה אומר כל פרט טפל לכלל\ללאום\לדגל\לפסל\לע"ז.
      אנחנו בחרנו בפרט = "שמע ישראל השם אלוהינו (מול כל האלילים הדמיוניים כמו לאום) השם אחד = הפרט. והדגל שלנו הוא ברית המילה לומר שאין לפרט בעולמו חוץ מעצמו והוא נצחי (= תמידית) באבולוציה על ידי צאצאיו לדורי דורות. כלומר הוא לא מת כי מה זרעו בחיים כך הוא בחיים.
      כל אדם שפועל למען ישות דמיונית הוא מת אחרי שבעים שנה או כרווק בצבא למעל המולך, אבל היהודי חי לעולם על ידי צאצאיו הוא.
      והמשמעות החיים האלה היא "התפתחות התבונה האנושית מדור לדור במוסר וערכים במדע ובעיקר במדעי הרפואה. ככה שנפתור את כל קללות האדם שהם כמובן צאצאינו אנו.

      ולכן משה רבינו כועס וזועק את מי אתם מכחישים ? עם נבל ולא חכם, אה ?? את האלוהים שלנו שזה שכלו של האדם ?? הרי בלעדיו אין לכם אפי' זכות לאגור מים, בלעדיו אין לכם את הטבע ואתם עבדים לדמיון שנקרא לאום\דגל\פסל\סמל = ע"ז. ולוקחים את צאצאיכם הרווקים והרווקות להקריב אותם למולך = לאום = ישות דמיונית. (ראה בהמשך את דברי שמואל הנביא בעניין)
      משה רבינו המודרני היה אומר "עם טיפש ולא חכם עם נבל שמוליד ילדים למה ? שהילדים הרווקים והרווקות יגינו על הוריהם ? הרי באמת אין לאום זה הרי דמיון, יש הורים שמולידים ילדים ושולחים אותם לאגן על ההורים. ואם יצאו משם בשלום, אין להם זכות אפי' לאגור שם מים ומי גשם ?? ובכדי לישון בלילה והגנה מקור בחורף ומחום בקיץ בארץ ירושתו הוא צריך לשלם דמי שכירות ועוד מופקעים בטירוף ???

      (המשך יבוא בעוד רגע)

      מחק
    5. (המשך)
      מצב חברתי כזה = שאין ארץ ישראל שייכת ליהודים. כי אם אנו בחשיבה שכוח הכיבוש הוא המקנה לך את הארץ ?! אז מה אתה רוצה מאלה שמנסים לכבוש אותך ?? הרי אתה באותו דעה כמו שלו.

      על פי היהדות כאומר לעיל אין דבר כזה קניין בכוח הכיבוש, (גם על פי קאנט (הצו הקטגורי) אין קניין בלי שכל אדם ביקום יש לו קניין + כל נולד בכל רגע ביקום.) יש אך ורק חלוקה וירושה.
      ואם כך נעשה, אז תהיה שלום עולמי בין בני אנוש.

      אז דבר ראשון חייבים לבטל כל המושג הדמיוני שנקרא ישות חברתית. שלעומק זה העבודה זרה שהתורה אוסרת בכל תוקף. ועל כך גולים בני ישראל מארצם, כי היהודי באמת עוזב את ארצו אם הוא לא מקבל את חלקו הרי מה לו ארץ ישראל משאר העמים ?

      דבר השני הוא "ברית מילה" כלומר כל יהודי חייב לדעת למה הוא מהול ולמה הוא אכזרי כלפי התינוק בן השמונה ימים ומל אותו ?
      הגיע הזמן שנבין מהי החשיבה הבסיסית של היהודי ככה לא נהיה דוגמטיים כפי שאנו היום.
      ובכן הוא מל אותו לומר לו מיד שהוא נולד: אני והאימא לא הולידו אותך לעולם להיות עבד לאף אחד, לא לאדם ולא ללאום וישות דמיונית אפי' לא לישות שנקרא "מין האנושי". אנו הולדנו אותך לעצמך.

      על פי היהדות אין זכות להורים להביא ילדים למען ישויות כי הוא מביא את הילד בכפיה הרי לא שאל אותו קודם האם הוא רוצה להיוולד ולהיות מוקרב למולך. וכבר אמרו חכמינו שטוב לו שלא נברא משנברא. ואם כך באיזה זכות אתה מביא ילד לעולם חרה שכזה ??
      התשובה היהודית היא, שאנו באמת הולידו אותך עם הטבע, כלומר יש לך נחלה בארץ ישראל מחלוקת נח לבניו. והדגל שלך הוא נצחיותך האבולוציונית על ידי צאצאיך לדורי דורות עם התפתחות התבונה האנושית. כלומר כל דור חייב לקדם את הדור הבא במוסר וערכים יותר טובים וכמובן לפתור את כל קללות האדם 1, מהטבע כמו מחלות ומגיפות וכדומה. 2, מכל צורות האדם מהחברה שכל קיומו של החברה היא אמצעי לפרט + שרידותו הנצחית באבולוציה.

      ולכן אומרים חכמינו שאם נאסור ליהודי לעשות ברית מילה ?! (כמו שמלכות ישראל והכהנים אסרו בימי מלכות ישראל, הרי הם הבינו טוב טוב למה מלים את הילדים כי הם מצהירים על חירות הילד מהלאום = מלכות ישראל ) אז "דין הוא לגזור על עצמינו לא לישא אישה ולא להוליד בנים" (חז"ל בתלמוד) כי באמת באיזה זכות אנו מביאים ילד לעולם בכפיה ועוד להיות עבדים לדמיון ?

      כל זמן שלא נשכיל בדבר הפשוט הזה, אז נקבל את כל קללות הנביאים.

      כפי שמואל הנביא אומר להם: אתם רוצים מלך ? להיות כמו כל העמים ? אתם רוצים ישות דמיונית ? אוקיי זה משפט המלך שאתם רוצים:
      וַיֹּאמֶר--זֶה יִהְיֶה מִשְׁפַּט הַמֶּלֶךְ, אֲשֶׁר יִמְלֹךְ עֲלֵיכֶם: אֶת-בְּנֵיכֶם יִקָּח, וְשָׂם לוֹ בְּמֶרְכַּבְתּוֹ וּבְפָרָשָׁיו, וְרָצוּ, לִפְנֵי מֶרְכַּבְתּוֹ. וְלָשׂוּם לוֹ, שָׂרֵי אֲלָפִים וְשָׂרֵי חֲמִשִּׁים; וְלַחֲרֹשׁ חֲרִישׁוֹ וְלִקְצֹר קְצִירוֹ, וְלַעֲשׂוֹת כְּלֵי-מִלְחַמְתּוֹ וּכְלֵי רִכְבּוֹ. וְאֶת-בְּנוֹתֵיכֶם, יִקָּח, לְרַקָּחוֹת וּלְטַבָּחוֹת, וּלְאֹפוֹת. וְאֶת-שְׂדוֹתֵיכֶם וְאֶת-כַּרְמֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, הַטּוֹבִים--יִקָּח; וְנָתַן, לַעֲבָדָיו. וְזַרְעֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם, יַעְשֹׂר; וְנָתַן לְסָרִיסָיו, וְלַעֲבָדָיו. וְאֶת-עַבְדֵיכֶם וְאֶת-שִׁפְחוֹתֵיכֶם וְאֶת-בַּחוּרֵיכֶם הַטּוֹבִים, וְאֶת-חֲמוֹרֵיכֶם--יִקָּח; וְעָשָׂה, לִמְלַאכְתּוֹ. צֹאנְכֶם, יַעְשֹׂר; וְאַתֶּם, תִּהְיוּ-לוֹ לַעֲבָדִים. וּזְעַקְתֶּם, בַּיּוֹם הַהוּא, מִלִּפְנֵי מַלְכְּכֶם, אֲשֶׁר בְּחַרְתֶּם לָכֶם; וְלֹא-יַעֲנֶה ה' אֶתְכֶם, בַּיּוֹם הַהוּא.

      במצב כזה אתה יכול לזעוק לאלוהיך ולא יענה לך. "וזעקתם ביום ההוא מלפני מלככם אשר בחרתם ולא יענה האלוהים אתכם ביום ההוא. (הנה כמה שנים האתר הזה זועק ? כמה שנים יש את המחאה החברתית ? נוו האם זה עוזר לנו ? לא ולא כי אנו לא פונים לשכל = האלוהים רק פונים לדמיון = לאום) וכמובן שבמצב כזה כל צאצאיך הוא למולך. ככה שכל עמלך הוא לדמיון.

      אני מקווה שעכשיו תבין קצת יותר לעומק את הנושא.

      ברכה
      max maxmen

      מחק
    6. לא לא הבנתי. אתה מקשקש המון בלי להתייחס לדברי. בפרקי אבות נאמר כל חכם כי "שׁוֹאֵל כָּעִנְיָן וּמֵשִׁיב כַּהֲלָכָה, וְאוֹמֵר עַל רִאשׁוֹן רִאשׁוֹן וְעַל אַחֲרוֹן אַחֲרוֹן". כמובן לפי דבריך הידע למה משה, הנביאים או אלוהים התכוונו נמצא אצלך או אצל הרבנים, ברור שלא אצל האדם הפשוט. כל דבריך על ירושה נסתרים ע"י הנביא יחזקאל שלועג בפירוש על כל החושבים כי "אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם, וַיִּירַשׁ אֶת-הָאָרֶץ; וַאֲנַחְנוּ רַבִּים, לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה", מכאן נובע שהנביא יחזקאל לא הכיר את "חוקי הטבע" של חלוקה וירושה. אתה גם ממשיך וטוען משהו על ברית מילה, שזה נחמד מאוד אבל אצל הנביאים יש היררכיה ברורה של מה מוביל לאיבוד הארץ וזה פשעים בין אדם לחברו ולא בין אדם לאלוהים. מדבריך נראה כי אתה בעצם מסכים איתי ורק נהנה ללהג את "דברי החכמה" שלך. אם אתה טוען כי לאום=ישות דימיוני מכאן נובע כי חוק הלאום הוא שטות מוחלטת לדעתך. מעבר לכך אין אני חולק על כך כי א"י היא ירושתו של עם ישראל בזכות אך יש חובות על מנת לשמר זכות זו, וכל עוד אנו לא מקיימים את מדינתו ברוח דברי הנביאים כמו שהוכרז במגילת העצמאות כל חוקי הלאום וכל הצבאות החזקים לא יועילו לנו לשמור את א"י בידינו וכל אנשי האמונה והדתיים התומכים בחוק זה כופרים בהשגחה פרטית ובדוד המלך.

      מחק
    7. תוצאי אותי ואותך מהתמונה. כי מדברים כאן תוכן ותקשיב ותעמיק להבין אותם, אחרת סתם חבל על המאמץ.

      לא ראיתי איפה יחזקאל סותר את דברי, הרי להפך. יחזקאל אומר בדיוק מה שאני אמרתי שעבודה זרה = לאום לא מקנה את הארץ ללאום. בני ישראל חשבו שאם אדם יחיד מקבל ארץ שלימה אז ק"ו רבים יקבלו ארץ, אבל לא הבינו שאין במציאות דבר כזה רבים יש רק פרטים.

      גם אברהם לא היה יחיד בארץ וגם נח לא בהכרח היה יחיד בארץ ולא האדם הראשון התנכי לא בהכרח היה יחיד בארץ.
      התורה מתחילה עם אדם יחיד כי במציאות של היקום והטבע אין יותר מאחד שממנו מתחיל סיפור התנכי האישי שלו בעתיד. כלומר כל אדם בהווה הוא השחקן התנכי במציאות. (זאת לא מבינים מבקרי המקרא שטורחים לחקור את העבר במקום להבין שכל אחד מהם בהווה הוא עכשיו האדם הראשון התנכי לכל צאצאיו בעתיד. ואם הוא לא רוצה שיצא ממנו מה שיצא מהאדם הראשון התנכי ?! אז כבר בהווה ינסה להסתדר עם הזולת ככה לא יצא מה שיצא מאדם הראשון התנכי. החשיבה הבסיסית אומרת שמה שאתה רואה היום סביבתך הם כולם צאצאי ההומו סאפיינס הראשון או מהתא האורגני הראשון, וזה מה שיקרא לצאצאיך בעתיד אם לא נשכיל כבר בהווה להתנהל נכון.)

      יחזקאל אומר בדיוק את מה שאני אמרתי, הרי היום מי דורש ומחזיק בארץ ישראל ? היהודי בשם ישות דמיונית שנקרא יהודי\לאום. אבל בתכלס אין ליהודי = הפרט זכות לאגור בו מים ומי גשם רק דווקא אליל הכסף הוא המקנה לפרט מים ולחם וזכות לדרוך על אדמת ארץ ישראל.
      על כך נזעק יחזקאל.

      לומר שיחזקאל לא הכיר את חלוקת הארץ ? צריך להיות ממש בור ועםארץ הרי הוא מחלק את הארץ ומתקן את הטעות של משה (למשה לא היית ברירה בתקופתו) שלא נתן נחלה לשבט לוי ולגר ולממזר, ומחלק את הארץ גם לשבט לוי וגם מצווה לתת לכל גר וחכמינו מוסיפים שגם ממזרים יתירו בעתיד מאותו סיבה.

      אייך נכנס לכאן השגחה פרטים ? מהי בכלל השגחה פרטית ?
      ובכן השגחה פרטית היא מי שחס על שכלו הוא מושגח, ולכן כל מי שלא חס על שכלו, טוב לו שלא נברא.

      לסיכום:

      אין טעם לנסות לטעון שהכל נתון לפרשנויות של רבנים או של חוקרים ואקדמיה וכדומה.
      מי שטוען כך, לא מבין את התנך ולא הבין את החשיבה הבסיסית של היהדות ושל האדם התבוני.
      מצד האדם התבוני כל העבר לא היה וכל סיפור התנך לא קרה לעולם.
      יש את ההווה והעתיד.
      כל פרט הוא במציאות יחיד שמת בעוד כמה שנים. הוא יכול לנצח את המוות על ידי צאצאיו לדורי דורות עם התפתחות התבונה האנושית של צאצאיו בכל תחום.
      כל אדם בהווה הוא האדם הראשון התנכי אם ברצונו לנצח את החיים על ידי צאצאיו.
      וכאן אייך הוא עושה את זה ?
      הוא הולך ללמוד את הסיפור התנכי.
      הוא מתחיל מאפס.
      למה בגדים ? למה לא ללכת ערום כמו שאר בעלי החיים ?
      למה שפה ? הרי אחרי המצאת השפה כולנו ביד הלשון לטוב ולרע ? על דרך החיים והמוות ביד הלשון.
      למה לוח שנה ? למה יום ולילה ? (הרי יכולנו לישון יומים ולהיות ער יומים, יכולנו לאכול ארוחה אחת ביום במקום שלוש. כלומר תנאי ההתחלה אקראיים יכולים באמת להביא למצב כזה הרי יש כל כך הרבה סוגי בעל החיים שלא בחרו יום ולילה ולוח שנה. הם דווקא בחרו לחיות בקטבים ששם חצי שנה שלנו זה לילה אחת.)
      למה חוקי המשפחה ? למה חינוך ?

      בקיצור האדם שואל את עצמו למה ומי קבע את כל זה.
      התשובה לכך היא, האדם היחיד שהיה תבוני מספיק באיזה זמן בחץ הזמן של אבולוציית החיים וכל צאצאיו שרדו דווקא כי בחר בזה.
      למשל מי שרד החקלאי או הלקט ? מי שרד זה שהמציא את השפה או זה שלא ?
      בשביל חקלאות אנו צריכים לוח שנה.
      מי שרד זה שהמציא את החינוך או זה שלא ?
      וכך בכל זמן בחץ הזמן של אבולוציית החיים כל אדם (חושב) בהווה שואל את השאלות האלה ומחפש את הדרך הנכונה אייך שרדו אלה ששרדו ככה הוא יצליח לשרוד כמו האדם הראשון התנכי אבל יותר טוב ממנו. הרי רוב צאצאיו לא שרדו.

      התורה הוא הסיפור של כל אדם בהווה. האדם בהווה הוא השחקן ולא שהוא עושה מה שהמתים עשו
      כי הוא הולך אחרי המתים ח"ו. מי שעובד למתים הוא עובד אלילים לכל דבר. לא עובדים לאברהם המת רק אתה בהווה הוא אברהם שממציא את ברית המילה. אתה נח בהווה שממציא את חלוקת הארצות לפרטים. אתה בהווה ממציא את חוקי המשפחה של האדם הראשון התנכי.
      אחרת ? לא תשרוד כי אתה וצאצאיך הם טפלים לדמיון = לאום. ואין לך הוכחה יותר טובה מגיוס רווקים ורווקות למען הישות הדמיונית. (אני מדגיש את הרווקים והרווקות כי זה אבסורדי לגמרי. הרי כל המצאת החברה כישות היא בשביל שרידות הפרט והנה אתה לוקח פרט שלא זכה לשרידות לשמר את שרידותם של מי ? לאלה שכן זכו כבר לשרידות ?)

      לסיום:
      אין כאן שאלה אייך מפרשנים את התנ"ך ובמי הסמכות לפרש אותו.
      יש כאן שאלה מהי האמת ומה לא. ואת האמת חייב להבין כל ילד בדיוק כמו שהוא מבין ש1+1=2
      אם הילד לא מבין את זה, סימן שהפילוסוף\הנביא\הרב\איש האקדמי, הוא שקרן.

      בברכה
      max maxmen

      מחק
    8. max maxmen = העורב, תפסיק להטיף את הדמוגוגיה הדתית שלך ואת הפלפולים השכליים שלך לאנשים באתר. אתה חושב שאתה הכי חכם ואתה יודע מהיא האמת המוחלטת/ האלוהית/העליונה ומנסה לכפות אותה על אנשים אחרים. אתה בסך הכל עוד מאמין דתי שחושב שהוא מבין ומנסה להפיץ את דעותיו לרבים. אם אתה מאמין בדת וחושב שזו היא האמת, זאת זכותך, אבל אליך להבין שממש לא כולם חושבים כמוך (לשמחתי) וכאן באתר זה שמיועד לאנשים חושבים זה לא המקום להפצת דעות מהדת ולא להטפות למיניהם.
      אני למשל לא קורה לעצמי אטאיסט (שלא מאמין בכלל) אבל אני לא מאמין בפרינציפ באלוקים או בכח עליון שמחלק אדמות לקבוצת בני אנוש זו או אחרת ו/או זכויות בעלות על אדמות ו/או נותן עדיפות כל שהיא לעם או קבוצת בני אנוש זו או אחרת. כנ"ל אינני מאמין בקדושת ספר האגדות בן אלפי שנים שנכתב בידי בני אדם שונים. אמונות אלה בעניי הם אידיאולוגיות דתיות ישנות ומעווטות עד היסוד השייכות לעבר האנושי ובוודאי אין בהם כדי להוות בסיס צדקי בפתרון סכסוך בין העמים, בין דת לדת ועל שטחים ואדמות.
      התבססות במחשבתך ובמחשבת רבים כמוך על הנחה כי ארץ ישראל הינה בבעלותו הבלעדית של העם היהודי וזאת מטעם האלוקים/ הכוח העליון היא לא יותר מאשר אמונה דתית שאין לה כל בסיס במציאות, לא הגיוני לא אידיאולוגי ולא אחר. אמונות אלה בהיותם שולטות בנפשם ובשכלם של בני אדם, שמאמינים בהם אמונה איוורת (אפילו כאשר היא מתגבה בפילפולים שכליים ומניפולציות אידיאולוגיות כדוגמתך) מהווים סיבה לרוב המוחלט של הצרות, שנאה, סכסוכים ומלחמות שקורעות את המין האנושי מבפנים. אנשים פנטיים מוכנים להילחם ואף למות בעד האמונות שלהם, וכל אחד מאמין שהוא ורק הוא מחזיק בצדק אמיתי, בצדק עליון, והתוצאה מה שאנו רואים בעולם.
      יהדות וציונות כאידיאולוגיות שדוגלות בהבדלה ובהצבת עם אחד מתוך החברה האנושית מעל כולם ומתן לו עדיפויות ופרבילגיות רוחניות וגשמיות אלה אידיאולוגיות מעווטות והכי רחוקות מהאמת העליונה בעיניי מכל הדתות בעולם, אפילו מהאיסלאם, שלא להגיד על הנוצרות והבודהיזם.
      זאת בכל מקרה האמת שלי ונקודת המבט שלי.
      דני.

      מחק
    9. לאנונימי30 בנובמבר 2014 בשעה 18:32:

      דבר ראשון דיברתי עם הדר, אז מה אתה קופץ בראש על כל דבר שנדמה לך שזה קשור לדת.
      שנית: כל מה שכתבתי לא קשור לדת. ונשמע מתגובתך שלא הבנת כלום.
      שלישית: ארץ ישראל הינה ירושה מחלוקת נח, אתה לא מאמין שהיה חלוקה כזאת אז נחלק את הארצות עכשיו.
      אייך שלא תרצה אין חל הקניינים כל זמן שכדור הארץ לא מחולקת לכל פרט. כלומר הפרט שאין שאין לו קניין, מותר לו לכבוש אחרים לגזול מאחרים בדיוק כמו שאתה בשם הישות הדמיונית כבשת מאחרים.
      השאלה העקרונית היא, מה מזכה לך את קניינך ? כיבוש ? אז אל תבכה שמישהו אחר מנסה לכבוש אותך. זה סוג הערכים שאתה אוחז בה וזה מה שתקבל.
      לא מדובר בכוח עליון מדובר על צו הקטגורי של קאנט + ניסיון ההיסטורי של מלחמות וכיבושים.
      לא יעזור לך שתצהיר שאתה אתאיסט כי אלוהי האתאיסטים ממש לא יבוא לעזרתך.

      בברכה
      max

      מחק
  16. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  17. למחשיבים עצמם נפולת של נמושות.1 בדצמבר 2014 בשעה 16:12

    זכות הירושה היתה תמיד שמורה לעם ישראל בלבד, בין אם חטא ובין אם לא חטא.
    לכן, לכל דבר וענין, כלפי פנים וכלפי חוץ, ארץ ישראל שייכת לעם היהודי בלבד.
    עונש הגרוש מארץ ישראל מעולם ולעולם לא ביטל או יבטל את זכות הירושה!
    זכות הירושה של עם ישראל לא נשללה מעולם ע"י הנביאים שלא נתנו אותה לאף לעם אחר!

    אם אין לאדם צידוקים קשים וכבדים נגד זכותו של העם על הארץ - כגון אהבת השקר,"מלאה הארץ חמס" או התעלמות מעניים והומלסים, עשיקתם ושליחתם אל הרעב, הקור והמוות, אין לו זכות לכפור בזכות העם על הארץ. ואם יש לו צידוקים כאלה(ויש), אין בהם בשום דרך שהיא להצדיק את זכותם של עמים אחרים עליה.
    מאחר שהזכות לשפוט את עם ישראל ולקבוע עובדות בקשר לגורלו ולעתידו
    לא ניתנה לאף אדם או עם בעולם, זכותו של עם ישראל על ארצו היא מוחלטת ואיננה ניתנת לעירעור לא ע"י בני העם היהודי עצמו ולא בידי כל עם אחר.
    לכן כל המערער על זכות זו הוא או בוגד בעמו או אויב . שניהם הבוגד והאויב יודעים את האמת, אך דבקים בשקר ויש להוקיעם.
    רק בידי ההיסטוריה לשפוט את עם ישראל ובדיעבד.
    רק אם העם יאבד שוב את ארצו, אז יהיה ניתן לקבוע שרצון אלהים הוא זה ושהעם הזה אבד כל הצדקה מוסרית לקיומו, הרבה רע ורחק מטוב.

    אבל, גם אם רוב העם יגיע למסקנה, או דעה, או אמונה שאין זכותו על הארץ מתקיימת מטעמים היסטוריים, או דתיים, או תפיסות "נאורות", יהא זה חטא בל יכופר, ומותר להתנבא שיגרום לשואה חדשה ולאובדן הארץ.
    הסיבה היא שאדם שאיננו דבק באמת-זכותו, בז לה, מתכחש לה, לועג לה, הוא אדם שלא ראוי לדבר שבז לעצמו. איננו ראוי לקנין, ולא לכבוד מלבד כיבוד רצונו להפוך לנפולת של נמושות, בלא קנין, ארץ, צדק וזכויות.
    אדם המקבל את טענותיהם השקריות של אויביו השואפים להשמידו, המתקפל, מתרפס ונכנע בפני דרישותיהם מביא על עצמו את אובדנו. אין דבר שיוכל להצדיק את קיומו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מדבר על משהו דמיוני שנקרא עם ישראל או עם היהודי.
      תוציא את זה מהראש שלך, אין אך ורק פרטים. וכאן השאלה היא מהי העובדות ? והעובדות היא שהפרט שנקרא יהודי, אין לו זכות לאגור מים בארץ ששייך לו ומי מדבר על שאין לו הגנה מקור וחום (דיור) כי אסור לו להתנחל על איזה חלקת אדמה בארץ שלו.

      העובדות הן שכל יהודי וכל בן אנוש הוא תחת אליל הכסף. עם כסף הוא קונה לעצמו מים ושוכר חור לישון בו בלילה. ולכן כל הקישקוש של לאום וארץ ישראל שייך ללאום דמיוני ?! ממש לא רלוונטי לפרט, כי הוא תחת אליל הכסף !!!

      ארץ ישראל רלוונטי לפרט, אך ורק בחלוקת הארץ בגורל לכל פרט + ירושה. וכמובן ביטול הכסף כל שבע שנים.
      במצב כזה כל פרט נולד לטבע, ואין הכסף שולט עליו ולא יכול לכבוש אותו ואת זרעו לעולמים.
      מצד שני כל אחד יכול לצמוח ולשגשג בלי סוף כפי עמלו.

      לסיכום:
      מאוד מרגש לשמוע מילים גבוהות של ירושה ולאום והאומה ושאר ההבלים. בתכלס לך וזרעך לא נולדים עם הטבע והם תחת אליל הכסף בדיוק כמו במצרים אצל פרעה ויוסף.

      מחק
    2. דני.
      ל"עורב" המסתתר תחת שמות בדויים - עד מתי תמשיך להטיף לאנשים באתר את הדמוגויה הדתית שלך? אתה כל הזמן חוזר על אותם דברים ואותם סיסמאות "בעלות על ארץ ישראל שמורה לעם ישראל בלבד" וכ.ד. כבר כולם קראו והבינו את הדעות שלך ואת האמונות שלך ואת האידיאולוגיה המעווטת שלך. אתה חושב שאתה יודע את האמת ומרשה לעצמך לשפוט על בסיס האמונה הסובייקטיבית שלך את האנשים האחרים, לקבוע מה האמת ומה השקר, לקבוע למי למה יש זכות בעלות על הארץ ולאיזה עם יש ולאיזה אין. למי יהיה זכות קיום ואזרחות בארץ - מי יחשב אזרח ומי לא. ועם האדם כל שהוא אינו עומד בקריטריונים של האמונות שלך כ"אדם הדובק באמת" (באמת שלך) כבר שפטת אותו כבוגד ואוייב! מי אתה חושב שאתה בכלל?! מי נתן לך את הזכות לשפות את האנשים את דעותיהם ואמונותיהם על פי האמת האישית שלך ועל פי האמונות המעווטות שלך?!
      כך מתנהג רק פנט קיצוני עלוב, צר מוח, צר אופקים ומסוגל לראות רק את האמת שלו, בלע אגו מנופח ביותר. זהו אדם עם הפרעת אישיות קשה ששואף לכפות את דעותיו על אנשים אחרים בכל דרך.
      אינני מקבל ולעולם לא אקבל את האמת המעווטת שלך ושל אנשים כמוך שרוצים ומנסים בכל דרך לכפות את דעותיהם ואמונותיהם הדתיות על אנשים אחרים - אלה הם זהבים בעור של כבס.אלה הם השקרנים מהדת כדוגמת אמנון יצחק. דתות והיהדות בפרט הם עווט מוחלט של האמת הרוחנית שאני מאמין בה. אינני מאמין ולעולם לא אאמין באותה דמות מעווטת של כוח עליון שהדת מייצגת ומנסה לכפות עלינו - זה שמחלק זכויות בעלות על ארץ ו/או אדמות שונות ונותן עדיפות לעם אחד שבו הוא בחר תוך כדי הפקרת עמים אחרים וזכויותיהם. אלה הם אמונות שייצרו אנשים תוך כדי ניצול דעות רוחניות לטובת האינטרסים האגואיסטים שלהם ובמטרה לייצר זכויות לעם שלהם תוך כדי רמיסת זכויותיהם של עמים אחרים, וזאת בשם הדת והאלוהים. אני רואה בזאת שקר גדול ביותר כי אינני מאמין בפרינציפ באלוהים שמחלק זכויות בעלות על אדמות ו/או זכויות בלעדיות ו/או נותן עדיפות כל שהיא לעם כזה או אחר. דמות אל כדוגמת זאת מתארת את התכונות הכי אפלות של טבע בן אנוש, כאשר אפילו בן אנוש שיש תחושת צדק אמיתי בלבו ובנשמתו לא היה נוהג בצורה כזאת אלא היה נותן לכל נבראיו זכויות שוות. אבל הדת והמאמינים והיחחצנים מטעמה מנסים לשנכע אותנו לאמין בדמות האל שהיא מייצגת תוך גניבת זכות הבחירה החופשית שלנו ותוך גניבת דעתינו!
      לסיכום, ה"עורב" אתה בסך הכל פנט עלוב שחושב שיודע את האמת ומנסה לכפות את דעותיו על אחרים ומרשה לעצמך לשפוט אנשים על סמך דעותיך. לך תמצא לך אתר עם אנשים שאוהבים לקרוא את הפילפולים השכליים שלך ותטיף להם את מוסרך.
      דני.

      מחק
    3. את האמת לא כופים1 בדצמבר 2014 בשעה 21:35

      לדני - שטוף המוח :

      אינני "העורב".

      אפשר לסכם את התגובה הרגשית שלך כך :
      מי אתה שתביע דעה שסותרת את דעתי והשקפת עולמי?!
      מדוע אתה מציג בפני אמת שחושפת את צביעותי, שקרנותי, פתלתלות דרכי?

      תשובה: על-מנת להזהיר מפניך, לחשפך בפני כל, שתגיב ושדעתך תשמע.

      את האמת לא כופים. את האמת מביעים. ומי שמתנגד להבעתה הוא זה שכופה והכוונה אליך "דני".
      האמת קיימת בין אם מכירים בה ובין אם לא מכירים בה.
      כל אחד יודע את האמת והשאלה האם מכיר בה או שלא.

      זכות הבעלות על הארץ מטעמי דת איננה העיקר כאן אלא טעמים היסטוריים הם העיקר.
      לכן אין כל חשיבות באיזה דמות אל אתה מאמין.

      דאגתך המזוייפת והצבועה לעמים אחרים שרוצים להשמידנו נבחנת במבחן המציאות.
      במבחן המציאות רצונם הוא להשמידנו בלא צל צילו של ספק, שעשרות אלפי חללים ישראלים מעידים עליו. אכן, קבלתך את שקריהם חושפת אותך כאויב לעם היהודי.
      זאת האמת לגביך והיא עובדה.

      האמת והכנות שנואים עליך ועל כן המצאת את זכויותיהם המדומות של עמים אחרים שהעם היהודי כביכול נוטל מהם. אין כעם היהודי דוגמה ומופת בתחום של כיבוד זכויותיהם של עמים אחרים.

      מאחר שאתה מתכחש לאמת ולעובדות היסטוריות מדוע שלא תתכחש גם לביתך?
      יש שטוענים ששייך להם, הייה עקבי ב"רוחניותך" ותן להם אותו או לפחות התחלק בו עמהם!

      האמת איננה נכפית, כאמור, ובידך הזכות להבחר לכנסת, לוותר על כל צידוק היסטורי או דתי ולנסות לשכנע את "חבריך" שמעבר לגבול באמיתות "רוחניותך" ובצדקתה ובזכויותך שחייבים להכיר בהם. ואז תוכל לסחוף את עם ישראל לתהום של לשואה חדשה.
      "מי שלא למד מההיסטוריה ההיסטוריה מלמדת אותו מחדש". אתה מוזמן ללמוד מחדש.

      בחרתך לעצמך זהות חדשה שאיננה יהודית ואיננה היסטורית - זכותך. אך פנה מקום. מקומך איננו כאן. אינך שייך לכאן. עבור למקום אחר.
      כאן מקומו של העם היהודי ההיסטורי, מולדתו ההיסטורית ששב אליה אחרי 2000 שנות גלות וסבל.
      אין כאן מקום למתחזים ולבוגדים. לא מוצא חן בעיניך - לך למקום אחר! אל תתחזה, אל תעמיד פנים שאתה יהודי חדש, בלא זהות ושורשים יהודיים וזכויות היסטוריות. אל תגנוב את זהות היהודי ותכנס אותה לעצמך מעשה אחיזת עיניים.
      "גניבת דעתינו!" כך כתבת. מי שמדבר - אתה הוא שגונב דעת.
      כנה עצמך בשם אחר, אך לא ב"יהודי". הנה כך חושפים את צביעותך והעדר יושרך.

      שקורא את דברי הנביאים מלפני 2000 ו 3000 שנים איננו יכול שלא להבחין שהעם היהודי הוא שליח שמעביר מסר מיוחד במינו שלמרות ששובש ללא הכר עדין רישומו ניכר.
      מי "מאמין" שלא יבחין בכך? מי שדמות האל שייצר לעצמו לא מתיישבת עם שכלו הבלתי מפותח ועם העובדות .

      בקשר ל"רוחניותך" - אין בה צל צילה של רוחניות, כי במקום שם הכחשת האמת, אין אמת ואין רוחניות.
      רוחניותך איננה אלא שקר גס, מחלת רוח, הזייה של אגו מתייפייף המתעב את עצמו ועל-כן מתחנחן בעיני העולם על חשבון התכחשות ופגיעה בעמו, בתקווה שיימצא מרפא לחוליו.

      כאמור וכצפוי - נפולת של נמושות.

      מחק
    4. ה"עורב" או איך שאתה מכנה את עצמך. מי ששטוך המוח זה אתה! אתה בסך הכל פאנט קיצוני עלוב שטוף מוח שחושב שהוא יודע את האמת. מי אתה שתגיד לי איפה לחיות ולאן לעבור?! מי אתה שתגיד לי "בוגד"? אני חיי לפי האמת הפנימית שלי ולא שם פס על אנשים כמוך שקוראים לעצמם "יהודים אמיתיים" ש"דבקים באמת". כל האמת שלך היא הזייה מעוטטת ואתה לא מסוגל לראות את העולם ואת המצאיות כמו שהיא אלא דרך משקפיים המעווטות מדעות שקריות מהדת ששטפה לך את המוח. לצערי זהו המצב בעם היהודי כאשר אנשים עלובים כמוך, צרי מחשבה והמוח מיוצגים כמובילי דעה. מה שכתבת לי:
      "בקשר ל"רוחניותך" - אין בה צל צילה של רוחניות, כי במקום שם הכחשת האמת, אין אמת ואין רוחניות.
      רוחניותך איננה אלא שקר גס, מחלת רוח, הזייה של אגו מתייפייף המתעב את עצמו ועל-כן מתחנחן בעיני העולם על חשבון התכחשות ופגיעה בעמו, בתקווה שיימצא מרפא לחוליו.
      כאמור וכצפוי - נפולת של נמושות."
      זה בדיוק מה שאני חושב עליך ועל מצבך! אתה אדם שחיי במחלת הזייה ובעולם מעווט. אין כל אמת בדבריך רק שקר מעווט ומכוער.
      בושה שאנשים כמוך מנסים לייצג את העם היהודי, בגלל זה יש אנטישמיות עד היום כי אנשים כמוך מייצגים את העם.

      מחק
  18. לדני:

    האם אתה מכיר בעם ישראל כריבון הבלעדי על א"י מולדתו ההיסטורית שירושלים בירתה?
    אם לא - כל יהודי שדואג לקיומו במדינת ישראל יכנה אותך שקרן! בוגד! ואויב! כי אתה שולל את זכותו להתקיים. .
    מעשי טבח נוראים נעשו בעם היהודי בשם שלילת זכותו להתקיים בארצו, האם תצדיק או תגנה? לא תוכל לבטל את קיומה של מדינת היהודים כמדינה יהודית וגם לדרוש הכרה בך כיהודי . זהו הגיון בסיסי. מובן מדבריך שאתה והגיון אויבים, לכן אינך שפוי. כל מה שנאמר לך כאן כל אחד שפוי יאמר לך. זהו הגיון פשוט.
    אתה קורא לעצמך יהודי? מי יאמין לך? על יסוד מה? מדוע שלא תכתוב כאן כיצד "מדינת היהודים שלך" צריכה להראות ומה יהיו הבסיס והצידוק לקיומה? אפשר כבר לנחש שגם סיני שיקרא את דבריך יחשוב עצמו יהודי.

    והבהרה - אינני דתי.

    השבמחק
  19. "האם אתה מכיר בעם ישראל כריבון הבלעדי על א"י מולדתו ההיסטורית שירושלים בירתה?"
    התשובה: לא מכיר בעם היהודי כריבון הבילעדי על א"י, לא מכיר בשום בלעדיות. אין זה אומר שאני שולל את זכות קיומו של עם היהודי - זהו בולשיט מוחלט שאין לו כל קשר למציאות. אינני שולל את זכות קיומו של כל עם ו/או אדם בן אנוש ו/או בעל חיים כולל אותם בעלי חיים שנרצחים באמוניהם על מנת להוות מזון ולמלאות את בטנם של אנשים תוך שלילת זכות קיומם, ואפילו של עץ או צפרדע או כל ייצור חי על האדמה! אין אני שולל זכות קיום של אף אחד בעולם הזה להבדיל מאנשים כדוגמתך שמאמינים בדעות לאומניות -דתיות ועל סמך דעות אלה בונים את היחס שלהם למציאות, לאנשים ולעמים שלמים ושופטים אותם על דעתם והתאמה לקריטריונים של דעות אלה.
    אין אני מצדיק כל אלימות שלא לומר טבח בבני אדם כל שהם או כל גילוי אלימות - מילולית, מנטלית, רגשית (למרות שלפעמים חוטא בעצמי כמו כל אדם נורמלי). כמובן זה כולל גם את האלימות של ערבים נגד יהודים ושל יהודים פנאטים לאומניים נגד ערבים או פלסטיניים. אני לא נכנס כאן לנושא של סכסוך ישראלי - פלסטיני בכלל - זהו נושא מורכב ובעייתי, אלא מתנגד לעיקרון של האמונה הרווחת בציבור הדתי כי זכות הבעלות על הארץ שמורה לעם היהודי בלבד ובבלעדיות. כאמור אינני מאמין בפרינציפ באלוהים שמחלק זכויות בעלות על האדמות כל שהם לקבוצת בני אנוש זו או אחרת. זכותך לא להסכים איתי, אך אינך יכול לקרוא לי בוגד או אוייב בגלל שאני רואה את האמת ואת המציאות בצורה אחרת ושונה ממך ומאנשים שחושבים כמוך.
    אם מבחינתך אני בוגד ואוייב - אין לי טעם לנהל כל שיחה עם אנשים כמוך, וטוב שהרוב במדינה הוא עדיין לא כזה, אחרת כבר הייתי עוזב מזמן. אני לא נולדתי בארץ, אלא עליתי מברה"מ, לכן הראייה שלי לגבי המציאות, רוחניות והשקפת עולם שונה משלך, ויתכן שלעולם לא תהיה מסוגל להבין אותה.
    אתה כותב כי אינך דתי, אך הינך מייצג דעה דתית לאומנית יהודית כלאסית, אפילו אם אינך מודע לך או שאתה מתחזה בכוונה.
    אני לא דורש שתכיר בי כיהודי וגם לא מציג את עצמי ככזה. אני יהודי רק מצד אמי ומצד אבי - רוסי. אני לא מבדיל בין בני אדם על רקע שייכותם פורמלית לעם היהודי או שלא ורואה את כל בני אדם אנשי כדור הארץ כבני אותו אל, בעלי זכויות זהות ושוות...אבל בטח זה מיותר להגיד לאנשים כמוך שמכירים רק באמת צרה שלהם ולא מוכנים להכיר בכל דעה ו/או אמת של אחרים ומכנים אותה שקר ואותם בוגדים ואוייבים.
    דני.

    השבמחק
  20. מטרתך האמיתית2 בדצמבר 2014 בשעה 20:20

    לדני :

    אינני מאמין לך!
    במודע או שלא במודע מטרתך האמיתית היא השמדת מדינת ישראל.

    שנדבק לעם ישראל בשם ערכים "נעלים" שיביאו להשמדתו הוא שקרן ואויב מר.
    התגורר בסין ושכנע את הסינים בתפיסת עולמך, בערכיך הנעלים, אז אוכל לשמוע את דבריך ולהאמין בכוונותיך.

    אתה מייצג שונאי ישראל מושבעים:
    אלה שאינם מכירים בהיסטוריה היהודית; בשלושת האבות, ביציאת מצרים, במעמד הר סיני, במשה הנביא, ב 1500 שנות היסטוריה יהודית בארץ ישראל, שפולשים מאחזי עינים דורשים בעלות עליה - בעזרתך כמובן, ב12 הנביאים ובנבואות שחלקן הגדול התגשם.

    אינך מאמין בקיומה של זהות יהודית-היסטורית. אתה מתכחש לה מכל וכל. ולכן שקרן ואויב.

    כותב:"לא מכיר בשום בלעדיות." ובעת ובעונה אחת כותב "אין זה אומר שאני שולל את זכות קיומו של עם היהודי" דבר והיפוכו. סתירה שרק חסר הגיון יכול להתעלם ממנה.

    לכל דבר בעולם יש זהות: לכל עצם, יש, חפץ, אבן, בעל חיים, צמח, אדם, יש זהות. בלא זהות לא יתקיים.
    גם לאוסף פרטים יש זהות על יסוד תכונה משותפת.
    ומה אתה מבקש? לשלול את זהות הפרט!
    לשלול מהיהודי את זהותו, שיתקיים בלא זהות. שיהפוך לישות מופשטת 'אדם', "בעלי זכויות זהות ושוות" שכל בני האדם חולקים בה, אבל ללא זהות פרטית משלו.

    כמו שתדרוש מאבנים שיחדלו להיות אבנים מסוימות ויהיו ל'אבן'.
    אתה סובל משיבוש שכלי חמור. הלוגיקה שלך מעוותת לחלוטין, הזוייה ומנותקת. בלתי ניתנת ליישום. נבצר ממנה.

    דוגמה לאופן חשיבתך:
    מישהו טוען שאיננו מכיר בזהותך כ"דני" שרק זהות 'האדם' קיימת ולפיכך איננו מכיר בהיסטוריה שלך, בזכויותך, בבעלותך הבלעדית על גופך, ברכושך, בזהותך כ"דני" מסוים וריבוני .
    האם תבין שהוא מטורף שרוצה באובדנך מתוך אי הכרה בקיומך?
    האם תבין שזהו האופן שבו אתה מתיחס לעם היהודי?
    כאשר אינך מכבד חרות וזהות פרטיים של אף אדם בעולם, אל תצפה שיכבדו אותך.
    הייה מודע לצביעותך.

    על-מנת שלאדם יהיו 'זכויות זהות ושוות' עליו להתקיים כפרט מזוהה ומסויים שהזכויות והשוויון יתיחסו אליו ויתממשו בו. על-מנת שיכובדו זכויותיו של אוסף פרטים, על פרטים אחרים לכבדו כבעל שם וזהות מסויימים, כגון "יהודי", "רוסי" וכבעל ארץ, היסטוריה ידועה וקנין.
    אין ל"עם" הפלשתיני היסטוריה, ארץ, קנין, רק שם ותביעתו להכרה בזכויותיו השקריות על חשבון העם היהודי ואמיתו ההיסטורית. אמת שהתרבות הדתית המערבית מבוססת עליה.

    לך לרוסיה או לכל ארץ אחרת ושכנע את תושביה שאינם רוסיים, אמריקאים, סינים, יפנים, איראנים, וכו' , שהבעלות על ארצם איננה שמורה להם בלבד, אם תצא חי , נשמע את דעתך ברצינות.
    לך לשכם ועזה שלמרות אמונותיהם השקריות לא יותירו אותך בחיים. זה מראה לך עד כמה תפישותיך פוגעות בכבודו של כל אדם.

    כתבת: "אין אני מצדיק כל אלימות שלא לומר טבח", "מתנגד לעיקרון של האמונה הרווחת בציבור הדתי כי זכות הבעלות על הארץ שמורה לעם היהודי בלבד ובבלעדיות." מבלי להבין, לתפוס, שדבריך הם הסתה נגד העם היהודי , חיזוק ועידוד הטובחים בו שאינם מכירים בקיומו.

    אסכם:
    אמת איננה ניתנת לחלוקה.!
    דבריך מבוססים על אמת שניתנת לחלוקה, על סתירה, על העדר אמת, על לוגיקה מעוותת, על הכללה שמחוץ להקשרה, על הכחשת תכונות הפרט המסוימות, על התעלמות מעובדות ואמת. דבריך הם הולכת שולל צבועה החותרת תחת זכות קיומו של העם היהודי.

    ציטוט מדברי הקודמים:
    "בחרת לעצמך זהות חדשה שאיננה יהודית ואיננה היסטורית - זכותך. אך פנה מקום. מקומך איננו כאן. אינך שייך לכאן. עבור למקום אחר. כאן מקומו של העם היהודי ההיסטורי, מולדתו ההיסטורית ששב אליה אחרי 2000 שנות גלות וסבל."

    רמה את עצמך, זה ענינך.
    העם היהודי לא יסבול שקרנים חצופים, כפויי טובה שחסד נעשה עמם.
    לשם כך דרוש חוק לאום אמיתי כפי שכתוב למעלה.

    השבמחק
  21. דני.
    ל"עורב" המסתתר תחת שמות בדויים.
    1. ראשית תפסיק להסתתר תחת שמות מומצאים ובדויים וגלה את עצמך, תכתוב תחת השם שלך כמו שאני עושה. על מנת שנדע לפחות מי אתה.
    2. על תדבר בשם העם היהודי כולו. אין לך זכות כזאת! אתה לא מייצג את העם! צא מהסרט. אתה מייצג מיעוט דתי -לאומני קיצוני, כדוגמת מרזל וחבריו שמנסים להשליט את דעתם ואמונתם על העם כולו. רוב העם הוא שפוי ונורמלי.
    3.כתבת: "במודע או שלא במודע מטרתך האמיתית היא השמדת מדינת ישראל.»
    לפי דבריך אני רואה שאתה הוא זה שסובל מהפרעת אישיות קשה, שיבוש שכלי חמור, הינך אדם שחיי בהזייה חמורה בהשראת דעות דתיות-לאומניות קיצוניות, כאשר מרוב הפנאטיות הינך מסוגל לראות רק את המציאות המדומה שהינך חיי בה, רואה בה אמת מוחלטת, עליונה ובלעדית, בטוח שזאת האמת היחידה בעולם ושעל כל בני אדם לקבל אותה בצורה חד משמעית וגורפת. כל זאת תוך שלילה מוחלטת של כל זכויות הפרט כגון: חופש דעה, מחשבה, אידאולוגיה, דת ואמונה, חופש ביטוי וכו". כל המושגים האלה לא קיימים בשבילך מאחר ואתה מסוגל לראות רק את ה"אמת" שלך, רק את גרסת המציאות שייצרת לעצמך מתוך מציאות המדומה שלך. אנשים כמוך היו הרבה לאורך האיסטוריה של האנושות, ובסופו של דבר אלה היו פושעים הכי גדולים: רודנים למינהם, שליטים דתיים המשליטים את משטרם האידאולוגי על עמים שלמים, מעוררי מלחמות דת השופכות דמם של בני אדם...ועד הטיפוסים כמו היטלר וסטלין שבסופו של דבר מאות מיליוני אנשים נהרגו ונרצחו בשל דעותיהם המעווטות. כן, גם הם חשבו שדעתם הינה אמת היחידה ובלעדית. גם הם היו בטוחים באמת שלהם ורצו שזאת תיהיה אמת אחת יחידה ובלעדית ושלא תיהיה שום אמת אחרת, אצל אף אחד. בכל אחד שהתנגד להם ו/או לא חשב כמוהם הם ראו אוייב מושבע ומר ולכן יש להשמידו או לפחות לדכאותו בכל דרך אפשרית. הם לא ראו בזה כל רע, היפך הוא הנכון, הם ראו בזה דבר מבורך מאחר והם השמידו אוייבים שסותרים ומתכחשים ב"אמת». "אמת" שלהם. מיליוני אנשים חיו בפחד מאחר והרודנים השליטו את האידיאולוגיה שלהם על עמים ומדינות שלמות, וכל מי שהתנגד – נרצח, נפגע או דוכא בכל דרך אפשרית. אלה הם אנשים שסבלו מאותה הפרעת אישיות כמוך – הפרעת גדלות פנאטית כאשר אחד התכונות שהפיינה את אישיותם זה ביטחון מלא שרק הם יודעים את האמת על כל בני אדם האחרים לקבל אותה. או למות. זהו אתה! בדיוק אדם חשוך, שפל ואפל שכזה. אך בדבר אחד אתה שונה מהם והוא שלא הצלחת לממש את עצמך בחיים, לא הגעת לתפקידי מפתח ושליטה על מנת להשליט את דעותיך ואידאולוגיה שלך על אנשים אחרים. נכשלת בחיים. ואתה יודע זאת, אתה מרגיש את זה בפנים שלא מימשת את עצמך כפי שהיית רוצה, ולכן מה שנשאר לך זה לשבת מאחורי המסך ומקלדת ותוך כדי שהינך מסתתר תחת כל מיני שמות שונים, להסתובב באתרים ולנסות להביע את עצמך ואת האידאולוגיה שלך, להטיף מוסר לאנשים במבטרה להשליט עליהם את ה"אמת" המעווטת שלך. וזה מה שאתה עושה.
    המשך יבוא.

    השבמחק
  22. 4. לידיעה, שימוש במושגים כגון: בוגד ואוייב העם, היו כלים עיקריים במשטרים הכי חשוכים ואפלים שקמו לאורך ההיסטוריה של האנושות – סטליניזם ופאשיזם – נאציזם. בטח אינך יודע שמילה נאציזם זהו קיצור של שתי מילים נשיונל-סוציאליזם, כלומר סוציאליזם לאומני.לאומניות הייתה הבסיס והיסוד של אידאולוגיה הנאצית. גם הם ראו את עמם כעם מיוחד, בחיר ועליון. גם הם רצו רק את טובת עמם תוך כדי התעלמות מוחלטת מכל עמי האנושות האחרים. הם ראו בעמים אלה עמים סוג ב' שתפקידם העיקרי הוא לשרת את עמם. גם הם האמינו ב"אמת" שלהם והיו בטוחים שזאת אמת יחידה ובלעדית ועל כל העמים ועל כל בני האדם לקבל אותה או למות.מושגים כמו "בוגד" ו"אוייב העם" היו כלי דיכוי עיקרי של שתי המשטרים החשוכים אלה בשל השייכותם של מי שהתנגד בצורה כל שהיא לאידאולוגיה של אותם משטרים ל"אוייבים" ו"בוגדים" נרצחו באחזריות מילוני בני אדם. אנשים כמוך עשו את זה! אלה היו אנשים בעלי אותה צורת חשיבה כמוך בדיוק. על כן אתה מייצג מיעוט שדוגל באידאולוגיה יהיודית לאומנית פאשיסטית! זהו אתה. זהו הפרצוף האמיתי שלך ואל אנשים מכוך.
    5. למרות אני חושב בלנהל שיחה עם בן אדם כמוך זהו בזבוז זמן ואנרגיה ואתה לא שווה את זה, בכל זאת אועיל בטובי להקדיש לך מזמן והאנרגיה שלי ואנסה טיפה לענות על טענותיך העזוייות ומעווטות.
    אינני משכנע אף אחד, לא מנסה להפיץ את דעותיי לרבים, לשכנע את האנשים באמיתותם, להטיף להנשים מובר וללמד אותם איך לחיות, לנסות להשליט את דעותיי והאידאולוגיה שלי על אנשים אחרים, לא מסתובב באתרים ומתחזה תחת שמות בדויים במטרה להפיץ את דעותיי לרבים וכו". אך את כל זה עושה אתה! אני יודע שזכות החופש – חופש מחשבה, דעה, אידאולוגיה, חופש ביטוי, חופש דת ואמונה, חופש בחירה אלה הם זכויות יסוד של כל אדם וכל פרט. אלה הם ערכים קדושים אמיתיים שלאך אחד אין זכות לפגוע בהם! ואני מכבד את הערכים האלה ואת החופש של כל אדם ומנסה לקבל ולכבד את כל אגם באשר הוא עם דעותיו, אמונותיו ובחירותיו. אלה הם ערכי יסוד בהם אני דוגל בחיים שלי.
    6.כתבת:» אתה מייצג שונאי ישראל מושבעים: אלה שאינם מכירים בהיסטוריה היהודית; בשלושת האבות, ביציאת מצרים, במעמד הר סיני, במשה הנביא, ב 1500 שנות היסטוריה יהודית בארץ ישראל, שפולשים מאחזי עינים דורשים בעלות עליה - בעזרתך כמובן, ב12 הנביאים ובנבואות שחלקן הגדול התגשם.»
    אני מכיר בהיסטוריה היהודית בכל הדברים שכתבת בתור מסורת ואמונה יהודית ומייחס לה כבור רואי, כמו גם למסורת של הנוצרים, הבודהיסטיים, הבאהיים, רוסים, סינים ועוד. לא, אני לא מאמין במושגים האלה אמונה איוורת ולא רואה בהם האמת אבסולוטית, יחידה ובלעדית.
    7. כתבת: "לכל דבר בעולם יש זהות: לכל עצם, יש, חפץ, אבן, בעל חיים, צמח, אדם, יש זהות. בלא זהות לא יתקיים. גם לאוסף פרטים יש זהות על יסוד תכונה משותפת.
    ומה אתה מבקש? לשלול את זהות הפרט! לשלול מהיהודי את זהותו, שיתקיים בלא זהות. שיהפוך לישות מופשטת 'אדם', "בעלי זכויות זהות ושוות" שכל בני האדם חולקים בה, אבל ללא זהות פרטית משלו.
    אינני מבקש לשלול את זהות הפרט מאף אחד. היפך הוא הנכון! אני בעד זהות הפרט. זהות הפרט אמיתית. כל אדם זכותו שתיהיה לו זהות הפרט ה»אני» האמיתי שלו להבדיל מיישות קולקטיבית שנראת «יהודי» «נוצרי» «מוסלמי» וכו» לאנשים המשייכים את עצמם לישויות האלה אין זהות פרטית, זהות אישית אינדיבידואלית, אלה זהות קולקטיבית. אותו דבר אצלך. אין לך זהות הפרט שאותה הינך מציד לי בתור טענתך. יש לך זהות קולקטיבית - «יהודי».
    יחד עם זאת אין אני מבקש לשלול זהות יהודית מאף אחד, אני מקבל את זכותו של כל אדם לדתו ואמונתו, אך בעצמי לא משייך את עצמי לכל יישות קולקטיבית. אני הוא דני, אדם בעל חשיבה, אידאולוגיה ואמונה עצמאית. עמצאית, ולא זאת שנכפתה עליי על ידי אנשים המייצגים דת או אידאולוגיה זו או אחרת.
    כתבתי: "אני לא מבדיל בין בני אדם על רקע שייכותם פורמלית לעם היהודי או שלא ורואה את כל בני אדם אנשי כדור הארץ כבני אותו אל, בעלי זכויות זהות ושוות.»
    אבל אתה הפכת את דבריי מהקצה עד הקצה, נתת להפ פירוש וייחסת להם משמעות שונה ומעווטת בטענה שאני « לשלול מהיהודי את זהותו». הלוגיקה שלך מעווטת עד היסוד. לעולם לא תיהיה מסוגל להבין אנשים כמוני.
    המשך יבוא.
    דני.

    השבמחק
  23. 8. כתבת: "אין ל"עם" הפלשתיני היסטוריה, ארץ, קנין, רק שם ותביעתו להכרה בזכויותיו השקריות על חשבון העם היהודי ואמיתו ההיסטורית. אמת שהתרבות הדתית המערבית מבוססת עליה.»
    ווכן אתה הוא זה ששולל את זכות קיומו של עם שלם – העם הפלסטיני, זכות קיום בכבוד, בתנאים נורמליים ובמדינה שלו. ואתה עושה זאת על בסיס טענותיך המעווטות על העדר היסטוריה, קנין, ארץ...אינני רוצה להיות כאן הסנגור של העם הפלסטיני, אך מאחר והוא התגורר בארץ במשך דורות רבים, כאשר היהודים לא היו פה, וזה היה ביתם וארצם, בהחלט יש לעם הזה זכות קיום בארץ הזאת ללא כל ספק. אינני שולל את זכותו של אף עם לקיום! אך מאחר והעניין זה הינו מורכב מאוד אינני יודע את הפתרון הטוב והנכון שיביא לסיום הסכסוך שכולם באזור יחיו בשלום על האדמה הזאת. אינני פוליטיקאי ואינני יודע פתרון, אך העיקרון שאני מאמין בו זה עיקרון ה»שתי מדינות לשצתי עמים». רק הקמת מדינה פלסטינית תביא למצב שלעם הפלסטיני יהיה בית ומדינה שבה יוכל להתקיים ולנהל את חייו כפי שיבחר ללא כל התערבות מצד ישראל. כאמור אינני שולל את זכות קיומו של העם היהודי בארץ ישראל, באותו חלק ממנה שהוקדש למדינת ישראל בהתאם להסכמים מדיניין מתאימים. ואני מכיר ותומך בזכות זאת ללא כל ספק. הכן אינני מכיר בבלעדיות לאומית ככלל, אך יש לומר כי בנסיבות שבה נמצאת ישראל, כאשר ישנה אוכלוסיה ערבית גדולה בתוך ישראל והם אזרחיה, יש סכנה כי יתבצע מה שנקראה «כיבוש דמוגרפי» והרוב בארץ יהפוך להיות ערבי. לכן במקרה של הקמת מדינה פסלטינית על פי ההסכם מדיני מתאים כאשר תהיה לערביי ישראל זכות ואפשרות לעבור לגור למדינה הפסלטינית, כן יהיה צורך לעגן את זכותו של העם היהודי על ארצו (לא כל א»י אלא אותו חלק שיהיה מדינת ישראל) ואז כן אכיר בבלעדיות כזאת ואתמוך בחוק הלאום.
    9. כתבת: «אמת איננה ניתנת לחלוקה.!»
    צא מהסרת – אתה לא יודע את האמת! אין לך בלעדיות על האמת ואין לך זכות לייצג אותה! כל מי שמנסה לקחת לעצמו את הזכות הזאת, הינו שקרן, חוצפן וגנב דעת.
    בחוקי הטבע יש אמת ברוה וחד משמעית כי כל אחד יכול לוודא את קיומו של כל חוק וכל דבר. במתמטיקה ופיזיקה יש אמת ברורה וחד משמעית מאחר וכל אחד יכול לבדוק אותה ולהוחיך אותה. במישור של דת, אמונה ואידאולוגיה אין אמת אבסולוטית מאחר אף אחד לא יודע אותה בצורה ברורה וודאית שניתן להוכיך אותה לכולם והאמת הזאת תהיה אחידה לכולם ומקובלת עליהם. אין אמת כזאת בעולם. והתנ"ך איננו אמת כזאת! בעולם האמונה ישנה רק אמת סובייקטיבית, כלומר בחירה שיוצאת מתוך רמת התפתחותו של האדם. ככל שרמת ההתפתחות של האדם גדולה יותר, כך השקפת עולמו רחבה יותר והוא יותר מתקרב לראייה והבנת האמת. כל אחד מסוגל לראות ולהבין רק חלק קטן ומסויים של האמת האחת והענקית ולעולם לא את כל האמת. מי שטוען כי יודע את האמת היחידה – הינו שקרן מסוכן וגונב דעת. כזה הוא אתה.
    10.כתבת: "בחרת לעצמך זהות חדשה שאיננה יהודית ואיננה היסטורית - זכותך. אך פנה מקום. מקומך איננו כאן. אינך שייך לכאן. עבור למקום אחר».
    בטח לא אדם חצוף ושפל כמוך יגד לי מה לעשות, איפה ואיך לחיות! אז שתוק ותמשיך בדרכיך. תמשיך להסתובב באתרים במטרה לנסות לשכנע אנשים בדעות שלך וב»אמת» המעווטת שלך.
    בזאת אני מסיים איתך את השיחה מאחר ואני רואה אותך כלא ראוי להתייחסות.
    בברכה,
    דני.


    השבמחק
  24. לדני:

    אחזור על דברי:

    אמת איננה ניתנת לחלוקה. כל אמת. בין שיודעים אותה, בין שלא יודעים אותה, בין שחושבים שיודעים אותה.
    אראה בהמשך כיצד אתה מחלק את האמת.

    כתבת שבטחון באמת מאפיין את פושעי ההיסטוריה הגדולים.("התכונות שהפיינה את אישיותם זה ביטחון מלא שרק הם יודעים את האמת")
    בזה הפכת את העם היהודי לאחד הפושעים הגדולים בהיסטוריה שכן העם היהודי בכל מהלך ההסטוריה האמין ובטח באמת התנ"כית.

    אתה מבלבל בין שני דברים: "בטחון באמת" ו"אמת".
    בטחון באמת יכול להיות בטחון באמת שהיא שקר, אבל נחשבת כאמת או ההפך. האמת איננה תלויה בבטחון בה.
    מי שבוטח בשקר ומתיחס אליו כאמת, לעולם איננו בטוח באמת. הוא החסר בטחון ששש לפגוע בזולתו.
    כך עם הפושעים הגדולים שהזכרת, כך עם הפלשתינאים. כך אתה עושה בהשוואותיך המגוכחות.

    הפושעים הגדולים של ההיסטוריה מעולם לא האמינו באמת. לא היכרו בעצם המושג "אמת", שאחרת היו מתחרטים בו במקום.
    הפושעים הגדולים פעלו מתוך סגידה לכוח ולאלימות ולייצר הרג בלתי נשלט ולא בגלל "בטחון ואמת".

    במחשבתך המסולפת ללא הכר מלחמת העם היהודי בפולשים הפלשתינאים השקרנים קבלה משמעות נאצית.:
    שכן זהו עם בעל בטחון באמיתו ולכן ע"פ הגדרותיך דומה לנאצי.
    אותו עם שנרדף והושמד ע"י הישות המרושעת ביותר בתולדות האנושות הפך בעיניך לכמותו. עד כדי כך עלוב ושפל אתה.

    אמונה באמת מתוך שלילת חרות מאדם או ישות שלא לצורך הגנה עצמית איננה אמונה ולא אמת והיא מראית עין ואחיזת עינים. כך עם הפלשתינים, כך אתה שתומך בהם.

    השמוש במילים יכול להיות אמיתי או שקרי. כשלעצמם הם רק מילים. כך עם "בוגד" ו"אויב". עצם השימוש בהן לא מוכיח את אמיתותן. העובדות הן שקובעות.
    הוכחתי לך שאתה בוגד ואויב בכפוף למבחן העובדות ולמשתמע מהן. טיפוסים כמוך יביאו שואה חדשה על עם ישראל. עד שלא תוכיח אחרת, תוכיח נאמנות לעם ישראל ולהיסטוריה שלו ולאמיתו ולזכויותיו אתה אויב ובוגד! ולעם ישראל נתונה הזכות המלאה להתגונן מפניך.

    כתבת:"לאנשים המשייכים את עצמם לישויות האלה אין זהות פרטית". - נכון.
    ועדין אין סתירה בהכרח בין זהות כללית לבין פרטית. לפרט יש גם זהות פרטית וגם כללית.
    למשל 'אבן' היא 'אבן' כפרט וגם בעלת זהות כללית של 'אבן'.

    זהות כללית היא פשוט אוסף התכונות המשותפות שמגדירות את כל הפרטים ששייכים אליה.
    בלא זהות כללית לא ניתן להבחין בקבוצה, באוסף הפרטים.
    זה מה שאתה עושה - מבטל את הקבוצה, את האוסף. מדוע? כדי שלא תצטרך להכיר באמת ההיסטורית.
    אבל ב"אמת" ההיסטורית של שקרנים (פלשתינאים) אתה מכיר! אכן דוגמה לכנות והגיון.

    השבמחק
  25. זהות הפרט זהות הכלל4 בדצמבר 2014 בשעה 0:32

    אין לבלבל בין זהות פרטית לכללית ולהתיחס לאחת כאחרת, או לבטל אחת מהן על חשבון האחרת.
    כאשר אנשים משייכים עצמם לזהות כללית תוך ביטול זהותם הפרטית נוצר עיוות , נוצרת סתירה קיומית וכל העוולות שהקומניזם הנאציזם והאיסלם הביאו לעולם.

    כתבת:
    "אני יודע שזכות החופש – חופש מחשבה, דעה, אידאולוגיה, חופש ביטוי, חופש דת ואמונה, חופש בחירה אלה הם זכויות יסוד של כל אדם וכל פרט."
    אלה הם תוארים קולקטיביים.
    כאשר אתה משתמש בהם, הם חלים גם על הפרט וגם על הכלל.
    "יהודי" הוא פשוט קיצור לתאור התכונות המשותפות לאוסף פרטים הכולל את העבר ואת ההיסטוריה, היחוס, הקנין, הארץ, האמונה דתית מסוימת, השקפת עולם המסוימת שלהם.
    לכן כל התוארים האלה שכתבת חלים על כל יהודי כפרט וככלל.

    ומה כתבת?
    "אני לא מבדיל בין בני אדם על רקע שייכותם פורמלית לעם היהודי או שלא ורואה את כל בני אדם אנשי כדור הארץ כבני אותו אל, בעלי זכויות זהות ושוות."
    משפטיך סותרים ועל כן אין הם אמת אלא אחיזת עינים מניפולטיבית.
    מי אתה שתכחיש את זהות העם היהודי? מדוע אינך מכחיש את זהות "העם" הפלשתיני? צבוע ומתחסד!
    בשם מה אתה מכחיש שליהודי כפרט אין זהות קולקטיבית? בשם דבר והפוכו?! בשם אמת שניתנת לחלוקה?
    כן לשלול זהות יהודית - אך לא פלשתינית? . מובן שאתה מתנגד לקיומו של העם היהודי ולשם כך, לשם התגוננות משכמותך דרוש חוק לאום אמיתי!

    ע"י הגדרת זהות קולקטיבית ששמה "כל בני אדם אנשי כדור הארץ " אתה דוחה זהות קולקטיבית אחרת שנקראת "יהודי". כעת אתה לא מבדיל ביניהם. זהו נימוקך!
    האם אתה רואה עד כמה דבריך מופרכים?

    בהמשך אתה שוב סותר את דבריך כאן.

    כתבת:
    "אך בעצמי לא משייך את עצמי לכל יישות קולקטיבית."
    לכן אינך שייך לעם היהודי. רצונך להיות כאן, אז בתנאי שלא תחתור תחת קיום העם היהודי.
    לא מוצא חן בעיניך - לך לאי בודד. בכל מקרה יש לך זהות קולקטיבית שנקראת "אדם". ודווקא בשמה אין לך זכות שלא להכיר באוסף המיוחד שנקרא "יהודי" ובהיסטוריה שלו כאמיתית.

    מדוע שתשלול מאוסף בני אדם שבחרו להזדהות בפניך ע"פ אוסף תכונות שנקרא "יהודי" את זהותם וחרותם?
    זהותם היא זהות עובדתית היסטורית אמיתית בניגוד לזהות מומצאת ודמיונית של פולשים מאחזי עינים. שלא מקבל זאת מתנגד לקיומו של עם ישראל. האם ברור לך היכן תפיסותיך מציבות אותך?
    כאשר נוח לך אתה שולל זהות קולקטיבית מהיהודי וכאשר לא נוח אתה שולל את זהותו פרטית.
    אינך תופס שזהו אותו אחד, אך בהקשרים שונים של זיהויו.
    כאשר אתה שולל את זהות הפרט אתה שולל את זהות הכלל וכאשר אתה שולל את זהות הכלל אתה שולל את זהות הפרט.
    כאשר אתה מקבל את זהות היהודי כפרט אתה חייב לקבלו ככלל, כעם בעל היסטוריה.
    בקשר לך - מצא לך שם אחר. למשל, 'יהודי חסר שורשים ומנותק'.

    השבמחק
  26. אתה פחדן גדול מהאמת4 בדצמבר 2014 בשעה 0:43

    וכותב:
    "אינני מבקש לשלול את זהות הפרט מאף אחד. היפך הוא הנכון! אני בעד זהות הפרט"
    "יחד עם זאת אין אני מבקש לשלול זהות יהודית מאף אחד, אני מקבל את זכותו של כל אדם לדתו ואמונתו"
    כלומר מקבל גם זהות קולקטיבית וגם פרטית.
    וכותב:
    "איננו מכיר באמת היסטורית." (היהודית)
    כלומר מכחיש כל מה שכתבת לפני רגע. ומכחיש כל שימוש תקין בהגיון.

    אחזור שוב:
    כאשר אתה מקבל את זהות היהודי כפרט אתה חייב לקבלו ככלל - כעם היהודי.

    עכשיו, מדוע שתכיר ב"אמת" ההיסטורית הפלשתינית? מנין הדו-פרצופיות הזאת?
    כך כתבת:
    "אך מאחר והוא התגורר בארץ במשך דורות רבים, כאשר היהודים לא היו פה, וזה היה ביתם וארצם"
    אלה הם כמובן דברי שקר כיוון ש:
    1. כיוון שמי שהתגורר בא"י לא היה מעולם עם.
    2. יהודים התגוררו בא"י וירושלים בכל מהלך ההיסטוריה ברציפות מאז הגלות.
    3. הארץ היתה נטושה ומלבד עוברי אורח שנדדו לאורכה, אף אחד לא התישב בה, מלבד בירושלים.
    4. זכותם המוחלטת של היהודים על א"י מעולם לא חדלה בגלל גלותם.
    לכל הסעיפים הנ"ל ישנם עובדות ועדויות מכריעות שמוכיחות אותן.

    בסוף כתבת:
    "ואז כן אכיר בבלעדיות כזאת ואתמוך בחוק הלאום." כלומר כן תכיר באמת-היסטורית, אחרת מנין ליהודים זכות על ארץ ישראל? אבל אם תכיר, אז מדוע לא בכולה? מדוע לחלקה?
    משום צביעותך ושקרנותך. מי שמחלק את האמת אין לו כל אמת ובוודאי שאין לו כבוד.
    הפלשתינאים יודעים היטב שברגע שיכירו באמת ההיסטורית היהודית תשמט הקרקע תחת רגליהם.
    תביעתם לבעלות כלשהי על א"י תופרך ותבוטל בו במקום.

    כתבת:
    "בעולם האמונה ישנה רק אמת סובייקטיבית."
    באמונה יש גם אמת אוביקטיבית כמו למשל התגשמות הנבואות. שאדם מתפלל ותפילתו נענית. שניסים קורים. שהאמת היא אחת ועוד. לא הגעת לדרגת ההבנה הזאת, כי שונא אמת אתה.
    ובכלל לא בקשתי ממך להאמין. דברתי על עובדות היסטוריות שאתה מרשה לעצמך לקרוא אמונות.

    כתבת:
    "בהחלט יש לעם הזה זכות קיום בארץ הזאת ללא כל ספק"
    "שלעם הפלסטיני יהיה בית ומדינה שבה יוכל להתקיים "

    שוב אותו שקר מומצא.
    העם הפלשתיני איננו עם ומעולם לא היה, אין לו היסטוריה וביתו היא ירדן משם רובו הגיע.
    לאספסוף הזה מטרה אחת והיא השמדת מדינת ישראל. קרא את אמנת החמאס ואמנת אש"ף. היהודים נחשבים אויב לדת האסלם וללאום הערבי שיש להשמידו.
    אתה והם מחזיקים באותו השקר מנוול.

    אתה מכיר בזהויות הקולקטיביות הלאומיות הפלשתיניות ובעת ובעונה אחת שולל אותן מהיהודים.
    אתה צבוע ושקרן חסר תקנה שהמילה 'אמת' חסרת משמעות בעיניו.
    מתחסד שאיננו מכיר את עצמו.
    ויש להוסיף פחדן. פחדן גדול מהאמת.

    השבמחק