יום שני, 10 בנובמבר 2014

ניסה להגיש תלונה למבקר המדינה נגד נתניהו וכמעט נעצר (עודכן)

מאת: ערן הילדסהיים

רפי רותם ,אביר איכות השלטון לשנת 2014, ביקש להגיש תלונה במשרד מבקר המדינה כנגד פעיל ליכוד ורוה"מ בנימין נתניהו. הוא מצא עצמו מוקף בשוטרים עוד בטרם הספיק לסיים את עדותו. כשניסה שוב ביום אחר למסור את התלונה ,הופתע לגלות שלט שמונע ממנו את הכניסה למשרדי המבקר.  מבקר המדינה, יוסף שפירא , שמונה לתפקידו בעקבות תמיכתו של נתניהו, העדיף עד נכון לרגע זה לא לספק הסברים על הארועים המוזרים שמתרחשים בתוך משרדו. (עדכון 13:28 : התקבלה תגובתו של מבקר המדינה. בסוף המאמר).

רפי רותם,  קצין מודיעין מצטיין ברשות המיסים ש(הו)עזב את הרשות בעקבות פרשת שחיתות ענקית שחשף, הגיע לפני כשבועיים למבקר המדינה כדי להגיש תלונה נגד פעיל ליכוד ורוה"מ בנימין נתניהו. במרכזה של העדות נמצאת מכולה של מוצרי אלקטרוניקה, שתכולתה מוערכת במיליוני ש"ח. רותם מחזיק בידיו עדויות שמפלילות לכאורה פעיל מרכזי בליכוד שניסה להבריח את המכולה לארץ לפני כעשור. לטענתו של רותם יש לו עדות נוספת כי המכולה המוברחת הוחזרה  בסופו של דבר ובניגוד לחוק לפעיל בשל התערבותו של שר האוצר דאז, בנימין נתניהו.

רותם החל לתת את עדותו, אך לדבריו ברגע שהגיע לשלב העדות הנוגע לבנימין נתניהו קמה עורכת הדין ,שגבתה את העדות מטעם משרד המבקר, אמרה כי אינה יכולה להמשיך ועזבה את החדר. רותם לא ויתר והתעקש להמשיך בעדות. הוא המתין במשרד המבקר עוד שעות ארוכות ,עד שמצא עצמו מוקף בחמישה שוטרים שהגיעו בשתי ניידות כדי לפנותו. לבסוף הגיע רותם לסיכום עם השוטרים בידיעת המבקר, שיגיע שבוע לאחר מכן, כדי למסור את כל הידוע לו בפרשה.

רפי רותם מוקף בשוטרים במשרד מבקר המדינה
להפתעתו של רותם, כאשר הגיע לפי הסיכום לאחר שבוע למשרדי המבקר, פגש בשלט שעליו נכתב שלא תתקיים קבלת קהל באותו יום. מדובר ביום היחידי בשבוע בו מקבל משרד המבקר תלונות מהציבור אחה"צ.  משלם המיסים מעביר למשרד מבקר המדינה כמעט מיליון ש"ח בעבור כל יום עבודה. מספר העובדים העוסקים רק בטיפול בתלונות במשרד עמד בשנה זו בשיא על כ-83 ,כשפעילותם מתוקצבת בסכום של כ-24 מיליון ש"ח .אף על פי כן, מסיבה מסתורית לא נמצא ואילו עובד אחד באותו יום שיוכל לקבל את תלונתו של רותם. וזאת למרות שידעו שיגיע.

לא נעים לראות משרד מבקר סגור. רפי רותם נתקל בהודעה לא שגרתית בכניסה למשרדי מבקר המדינה
גם המאבטחים וחלק מעובדי המשרד הופתעו לגלות את השלט הלא שגרתי על אי קבלת הקהל הפתאומית. אף אחד מהם לא הצליח לספק הסבר להחלטה לסגור את המשרד באופן חריג לציבור. האם יתכן אולי שמדובר באיזה חופשה או פעילות שתוכננה לעובדים זמן רב קודם לכן? גם אפשרות זו נשללה. מבדיקה באתר המבקר אנחנו מגלים שהפרסום של ההודעה על אי קבלת הקהל התרחש במקביל להגעתו של רפי רותם באותו היום. איזה "צירוף מקרים" נדיר.



רותם ינסה ביום רביעי הקרוב בפעם השלישית להגיש את התלונה. מה מכינים לו הפעם במשרד המבקר?

תגובת מבקר המדינה:
כידוע לכל, תלונות אפשר להגיש בדרכים רבות: באתר המשרד באינטרנט, פייסבוק, דואר.
בכל יום (למעט יום ו') ניתן להגיש תלונה לעובד נציבות תלונות הציבור למתקשי  קרוא וכתוב.
תלונות רפי רותם נדחו לפני שנים רבות. המבקר  דהיום החליט לחדש הטיפול והוא בעיצומו.
לפני כעשרה ימים הוגשה תלונה המאזכרת את מר נתניהו בהיותו שר האוצר. היא תבחן בהתאם לנהלי העבודה.

38 תגובות:

  1. עצוב נורא. מיליוני אנשים רואים,שומעים, יודעים ושותקים בכל תחומי החיים. מהשוטר הקטן ועד לשר. כולם מפחדים שישסו בהם את הכלבים.

    [ישעיהו פרק נט]
    יד וְהֻסַּג אָחוֹר מִשְׁפָּט, וּצְדָקָה מֵרָחוֹק תַּעֲמֹד: כִּי-כָשְׁלָה בָרְחוֹב אֱמֶת, וּנְכֹחָה לֹא-תוּכַל לָבוֹא. {ס} טו וַתְּהִי הָאֱמֶת נֶעְדֶּרֶת, וְסָר מֵרָע מִשְׁתּוֹלֵל;

    השבמחק
  2. רפי רותם לא פוטר מעבודתו. בדוק את העובדות.

    השבמחק
    תשובות
    1. "ש(הו)עזב את הרשות בעקבות פרשת שחיתות ענקית שחשף"
      לא פוטר, צודק!
      נראה אותך נשאר בעבודה אחרי שחשפת פרשה כזו.

      מחק
  3. אם "פרשת" רפי רותם תצא לאור על כל מסמכיה יצטרכו לבנות אגפים חדשים בבתי הכלא. לכן מורחים את העניין כבר 10 שנים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מורחים את הפרשה החמורה הזו, כי מי הפרשה שנחשפה אינה פרשת רשות המסים, אלא, פרשה חוברת כמעט כל גוף ארגון ומוסד במדינה... חושפת פשע מאורגן... שמבקרי המדינה הנם חלק ממנה...

      מחק
  4. ואני הייתי בטוח שרק אולמרט פושע ומקסימום ברק אבל ביבי - צדיק! לפחות כמו דרעי.

    ערן האם מותר לרפי רותם לפרסם את עדותו כאן באתר?

    השבמחק
    תשובות
    1. מצטרף לשאלה של אמיר

      מחק
    2. בעבר סיקר משה ליכטמן מגלובס את הארועים שרותם מדבר עליהם. הנה כאן:
      http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000362177

      מחק
    3. ערן תודה על הקישור.
      זה כמעט לא יאומן - סרט אמיתי!

      מחק
  5. משרד מבקר המדינה הוא חלק בלתי נפרד מהחונטה

    השבמחק
  6. יוחנן דנינו , שייגזר דינך ערב יום הכיפורים, שלך ובני משפחתך ואהובך,הם ופקודיך האחראים לכך , השותפים לכך , וליודעים על כך . שישפכו דמם כפי שאתם שפכתם את דמי , אדם לא צעיר וללא כל עבר פלילי , ויקבלו את אותו שרות ויחס משפיל מזיק וחבלני מצד שרותי חרום אחרים כפי שאני מקבל מתחנת משטרעת השכונות הרקובה והמושחתת , שאני רואה בך אחראי לו אישית . שם משתפים פעולה עם עבריינים , נוטלים שוחד , ופועלים כנגד אזרחים הגונים ! ! !
    לוואי ויעדיפו עבריינים בטיפול רפואי , לוואי ויאשפזו אותם לחינם אך רק על מנת להטרידם ולהתעמרות בהם, או לטובת הנאה אישית של המערכת והרופא אישית ,ושלא יקבלו את הטיפול הנדרש ובריאותם תינזק קשות ! ! !

    השבמחק
  7. אפילו רבע תחקיר אי אפשר לעשות?
    הסיבה שלא הייתה קבלת קהל ביום 5/11/2014 היא בגלל דיון של הוועדה לביקורת המדינה בכנסת.

    זה מצטרף לעוד שורה של נושאים שהאתר הזה לא מדייק בהם במקרה הטוב, ומטעה ומשקר במקרה הרע.
    אותו "אביר איכות השלטון" יכל למצוא את ההודעה על כך שהמשרד סגור באותו יום עוד באינטרנט. ולחסכוך מעצמו עגמת נפש.

    כל המידע הזה אגב, ניתן בשנייה להוציא מגוגל. משהו שכותב האתר אפילו לא התאמץ לעשות.
    פופוליסטי, מיותר, בקיצור מתאים לבלוג.

    יום טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. ידידי האנונימי יכול להיות שהכל תמים אבל מזמן כבר איבדנו את התמימות אז לפני שקובעים שהכל בסדר צריך לענות על כמה שאלות מטרידות שעולות מהארוע:
      1. מדוע מסרב המבקר להגיב על הארועים? י
      2. האם כל ה- 80 ומשהו עובדי המשרד שעוסקים בטיפול בתלונות היו בדיון של הוועדה לביקורת המדינה בכנסת ,כך שהדבר מצדיק את סגירת המשרד?
      3. דיונים בועדות מהסוג שאתה מדבר עליהן ידועות ברוב המקרים לפחות שבוע מראש אם לא יותר -מדוע לפיכך סוכם עם רפי רותם שיבוא באותו היום אם היה ידוע לכולם שהמשרד סגור? עוזרו של מבקר המדינה ו/או הקב"ט הרי יודעו בדברים על ידי רותם עצמו.
      4. מדוע אף אחד לא הודיע לרותם שלא יגיע (פרטי ההתקשרות של רותם ידועים היטב לעובדי המשרד)?
      5. מדוע עלתה ההודעה באתר האינטרנט של המבקר רק במקביל להגעתו של רותם?
      6.. מדוע הפסיקה העורכת דין את גביית העדות כשרותם התחיל לדבר על נתניהו שבוע קודם לכן?

      לפני שפרסמתי את הדברים פניתי לגורם הכי מוסמך כדי לקבל תשובות לשאלות האלה ,שזה מבקר המדינה- אבל תשובות לא קיבלתי. למבקר יש דובר שמקבל משכורת יפה במשרה מלאה רק בשביל שיהיה לו את מלוא הזמינות לענות על שאלות מסוג זה . בכל מקרה אני מבטיח לפרסם את תגובתו המלאה של המבקר או דוברו כמו שהיא במידה שיחליט לשלוח לנו אותה.

      מחק
    2. אתה כנראה מתבלבל, אני לא סנגור של אף מוסד ממשלתי. ראוי שתקבל תשובות כאזרח וגם ראוי שזה יעשה בזמן סביר, כמה זמן לוקח להגיב לפנייה במשרד הספציפי? ייתכן שיותר מכמה ימים.
      בלי קשר, זה לא סותר את העובדה שהידיעה כאן מוצגת באופן פופוליסטי, ובמודע או לא משרתת אינטרס מסויים ולוקחת צד. זאת לגמרי ביקורת שאתה מוזמן להתעלם ממנה, דברים דומים אני יכול להגיד על התפיסות הכלכליות אצלך בבלוג.

      מחק
    3. מה פופוליסטי רותם הגיש עדות לפני חודשים למבקר המדינה ו...... ששש... שקט. שום דבר. וזה אחרי שהמבקר הקודם התעלם כאילו כלום.
      באמצע העדות של רותם כשהוא התחיל לדבר על ביבי נציגת המבקר נעלמה... בדיוק אז היא היתה צריכה פיפי ולרוץ הביתה כי צלצלו מהגן. אחרי כמה שעות במקרה עברו שם כמה שוטרים וזרקו אותו מהבניין.

      נו באמת....

      מחק
  8. נראה לי שאנונימי משעה 11:53 הוא אחד מאותם מאות עובדים בשכר במשרד המבקר שעסוקים בהונאת ומריחת הציבור. היכה הייתה לזונה קריה נאמנה, שרייך סוררים וחברי גנבים, כולו רודף שוחד ואוהב שלמונים, כספך מהול במים, זהבך בסיגים. אכן מדינה מושחתת ברמה של עולם שלישי פלוס. רק כדאי לדעת שקו פרשת המים של השחיתות נחצה עם שני אירועים בשנות התשעים, הסכם אוסלו והשתלטות בג"ץ הפוטישיסטי על תהליכי קבלת ההחלטות וכתוצאה מכך הרס שלטון החוק בשם שלטון החוק.

    השבמחק
  9. כרגיל איש שלום מתבכיין על מהרסייך ומחריבייך אבל דבק באותו ימין מטורף שממנו באה כל הרעה הגדולה וממשיך להשיא לנו עצות אחיתופל.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ימין ואין שמאל. די לפלג את העם. מפלגה ברע יסודה. יהודים אומרים בשמע ישראל....אחד. די לפלגנות. יש בני ישראל ויש בני יפת וחם. דוד איש שלום היקר יהודי חם שמכל מילה שלו נשמעת זעקה להיטיב עם בני ישראל ועם שאר בני האדם. אתה באמת לא שומע? אחד את העם ולפחות אל תפלג. אין הם ואנחנו. תתעורר.

      מחק
    2. אתה אפילו לא מכחיש את הטענות נגדך

      מחק
    3. אנונימי יקר, מר דוד איש שלום מזדהה בשמו ובתמונתו, שלא כמוך וכמוני. הלוואי וכולנו נתעורר.

      מחק
  10. זו הנורמה המצופה במדינה בה אנס יכול להיות נשיא, ראש ממשלה לקבל שוחד ושלמונים במשך שנים, שר הביטחון שיכול לרכוש דירות בעשרות מיליוני שקלים אחרי שנים ארוכות של שירות ציבורי ושר חוץ שמקים חברות קש באוסטריה. ישראל

    השבמחק
  11. 2014-11-10 רותם, ביבי, מכולת אלקטרוניקה, רצח מקור, וסירובו של מבקר המדינה לקבל תלונה - דווח בסוכנות ידיעות בארה"ב
    =========
    אופאדניוז מאוגדת עם יותר מ-400 סוכנויות ידיעות אחרות, ומפרסמת בקביעות ידועים כגון רוברט רייך (שר העבודה בממשל קלינטון), פול קרייג רוברטס (סגן שר האוצר בממשל רייגן), והרב מיכאל לרנר.
    ---
    "פרשת רפי רותם כבר מזמן אינה פרשת השחיתות ברשות המסים. בעשור האחרון הפרשה יצרה ראיות ברורות לשחיתות נרחבת של בתי המשפט ומערכת הצדק במדינת ישראל..."
    Israeli Ombudsman refuses to accept whistle-blower complaint against PM Netanyahu - smuggling, murder of a "source"
    http://www.opednews.com/articles/2/Israeli-Ombudsman-refuses-by-Joseph-Zernik-Israel_Judicial-Corruption_Netanyahu_Whistleblowers-141109-518.html

    דר' יוסף צרניק
    מאהל המחאה, ת"א
    סייג לזכויות האדם (NGO)
    ____
    * דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בישראל (2013), עם ההערה: "חוסר יושרה במערכות הכתבים האלקטרוניים של בית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, ובתי הדין למוחזקי משמורת בישראל".
    * דוח סייג לזכויות האדם נכלל בדוח התקופתי של האו"ם לגבי זכויות האדם בארה"ב (2010), עם ההערה: "שחיתות בתי המשפט ומקצוע עריכת הדין בקליפורניה".

    השבמחק
  12. כרגיל הכלכלה האמיתית מספרים את מה שנוח להם.. כאחרון הצהובונים.
    נתניהו הכחיש כבר אז שפנו אליו בעניין, וגם ככה העדות סיפרה על פנייה ולא יותר מזה (ומה האינטרסים של המעיד?). אין שום עדויות שנתניהו עשה משהו בעניין.
    במקום להתרכז במושחתים האמיתיים, תמשיכו לחפש את נתניהו במקרר הגלידה, בחשבון המים, ובמכולות בנמל, בהצלחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין מאוד. אולי תאיר את אזרחי מדינת ישראל ותספר לנו מי המושחתים האמיתיים. לא זוכר, אבל אולמרט הכחיש? וקצב? והירשנזון? וכל היתר? מודה ועוזב ירוחם.

      מחק
    2. זוהי בדיוק הנקודה. אתה משווה את מעשיהם של שלושת המופלאים שהזכרת ל"סנסציה" התורנית שמנסים להדביק לביבי?
      לאחר שנים על גבי שנים שמנסים להדביק לביבי סיפורים כאלה ואחרים, הייתי מצפה לקצת יותר זהירות. בעיקר עם סיפור שהתרחש לפני עשור ונחשף כבר לפני 6 שנים.
      כמובן שיש לבדוק את העניין כמו שצריך, אבל לפרסם פוסט כ"כ שיטחי וחסר במידע זה פשוט לעשות עוול.

      מחק
    3. הסיפור של רפי רותם גדול מראש הממשלה. יש סוכן ש[הו]עזב[התאבד?] ועוד הרבה פרטים כפי שציין NGO בשעה 15:03. לא מנסים להדביק לביבי כלום. רוצים תשובות לשאלות של ערן בשעה 13:24

      מחק
    4. גם אני רוצה לקבל תשובות לשאלות. אבל אם אתה רוצה שיקחו אותך ברצינות אתה צריך להציג את הדברים בצורה שאינה שטחית.
      אני מעריך מאוד את רפי רותם על פועלו הרב, אך הוא אינו יכול להגיע למשרד מבקר המדינה חדשות לבקרים ולהתפלא שמתעלמים ממנו.

      המון דברים דפוקים במדינתנו הקטנה, וזמן ממשלת ביבי הוא תמיד הזמן הכי טוב להתלונן על הכל. מעולם לא שמענו כ"כ הרבה טענות ומרמור, למרות שכל הדברים שמתלוננים עליהם (כולל משבר הנדל"ן ויוקר המחייה) קרו הרבה לפני ביבי (או נגרמו בגלל החלטות שהתקבלו לפני ביבי). גם במדינה צעירה כשלנו לא ניתן לתקן כשלים של שנים ביום אחד, ממשלת ביבי (זו וקודמתה) הם (בנתיים) הממשלות שעושות הכי הרבה למען העם, אם זה לתקן את מה שדורש תיקון ואם זה לשפר דברים קיימים.
      כל פרשת שחיתות חדשה שמגלים מנסים לקשר אוטומטית לביבי, ועל כך אני מתרעם. את העובדות יש לבדוק באופן קפדני, אך לא ניתן לצפות שהכל יעשה מהיום למחר. תיקונים אמיתיים לוקחים זמן.

      מחק
    5. לא היה מי שעשה כל כך הרבה ליצירת טייקונים וריפודם על חשבון העבדים שחלקם ממש מוגבלים מלראות כמה חורבן היצור הזה מביא ויביא ככל יכולתו, אלא אם ......

      מחק
    6. אולי אתה מוכן להאיר את עיננו לגבי מה הממשלה של ביבי עושה למען העם?????..

      מחק
    7. 1.ההחלטה לא לבנות במרכז (שבעקבותיה אנחנו נמצאים היום במשבר דיור) התקבלה ב-2008, בזמן ממשלת אולמרט.

      2. החרדים - זוהי בעייה שקיימת (כמעט) מאז קום המדינה, ורק היום יש נכונות ומודעות להתחיל לטפל בבעיה. הבעייה תמיד הייתה קיית ורק ביבי מנסה לטפל בה. כמובן שה"עם" רוצה שהבעייה תטופל היום, ומי שבאמת מכיר את הבעייה יודע שייקח שנים לטפל בה. בדיוק כמו הבעייה שלנו בשטחים.

      3. הורדת חסמים תקשורת - באיטליה, בצרפת ובארה". מנסים כבר מעל 8 שנים להעביר חוקים כמו שכחלון וארדן העבירו אצלנו. ללא הצלחה. באיטליה מעל 80% מבעלי טלפון סלולרי מסתובבים עם 2 טלפונים של 2 חברות שונות בגלל העלות הגבוהה של דמי הקישורית. בארה"ב זמן השירות המקסימלי להגעת טכנאי לבעיית אינטרנט הוא 60 יום (ואנשים שם מחכים בממוצע 25 יום, שבהם אין להם אינטרנט), אצלנו מגיע טכנאי תוך יום-יומיים בממוצע.

      (לא דיברתי על תחבורה וחינוך בכלל).

      בסופו של דבר - אם תשימו לב לראש ממשלה במדינה בגודל שלנו אין יותר מידי מרחב תמרון. מבחינה כלכלית ומבחינה מדינית בטחונית. כל ראשי הממשלה שהיו לנו היו עושים אותו דבר אם היו נקלעים לנסיבות אחד של השני.
      אף ראש ממשלה לא היה יכול לפתור את משבר הדיור ואת יוקר המחיה. אלה מונופולים וכוחות שנוצרו פה לאורך שנים ויש לפרק אותם מהיסוד. וזה משהו ייקח שנים. לא מהיום למחר. ובדיוק את זה לא מבינים פה.
      כל ראש ממשלה היה יוצא לאותן מלחמות בנסיבות שנוצרו פה למלחמות.
      היו טעויות פאטאליות שנעשו (ההחלטה לא לבנות במרכז, הסכם אוסלו) וייקח שנים לתקן אותן, גם ביבי עשה טעויות. אבל הוא הכי טוב שיש עכשיו.

      לבחור במפלגות בועה (קדימה, יש עתיד, שינוי וכו') לא יעזור. ראש הממשלה לא יוכל לעשות כאן שינוי רציני כל עוד אין לו רוב יציב בכנסת, ולא שכל מפלגה מאיימת לפרוש על כל שטות.

      עד שלא יהיו פה 60 מנדטים ומעלה לאחת המפלגות הגדולות (ליכוד או עבודה), לא יוכל להיות שינוי. בשיטת הממשל הנוכחית לא יוכל להיות שינוי. וביבי לא המציא את שיטת הממשל הזאת. הוא עושה מה שהוא יכול במסגרת השטיה הקיימת. לשנות את השיטה רק אנחנו יכולים. לא שום פוליטיקאי.

      מחק
  13. בתור חבר הליכוד וחבר מרכז הליכוד אני מכריז בזאת: ביבי מסוכן ליהודים, ביבי גם מסוכן למדינה, ביבי עוטה עור של כבש רודף שלום אך בפועל מקדם את המרד הג'יהאדי והתפוררות מדינת הלאום היהודי. ביבי משת"פ של בג"ץ ושאר סוכני החורבן מבית. ביבי - הבייתה!

    השבמחק
    תשובות
    1. דוד ידידי - אני מצדיע לך.
      יש להוריד את ביבי מהשלטון.
      10 שנים של אי עשיה צריכים להיפסק.

      מחק
    2. דוד, היית איש שמאל קיצוני, היום אתה איש ימין קיצוני.
      תתבגר, קיצוניות לא תביא אותך (ואותנו) לשום מקום.

      מחק
  14. דוד, סחתיין על האומץ להודות את מה שכולם כבר יודעים. הבנאדם רקוב מהיסודות ולדעתי שאלה של זמן עד שימצא מאחורי סורג ובריח. הוא מייצג את כל מה שמקולקל בארץ הזאת , אלא שפעם אחר פעם ליכודניקים בוחרים בו. אגב אני לא שמאלני ודווקא בחרתי ב"ארץ חדשה" רק בשביל להוציא את המוגלה מהכנסת.

    השבמחק
  15. נדמה לי שאפשר וכדאי להתעלם "מהאנונימי" הוא מושתל!
    אני שמעתי את הסיפור מזמן ולכן זכרתי את השם רפי רותם, בזמנו חיפשתי וקראתי עוד חומר וראיתי סרטונים על הפרשיות וראיונות.
    לי זה היה צפוי שכך הדברים מתנהלים פה במדינה, (יש לנו מדיניות "צנזורה" והתקשורת נמצאת בידיים לא כשרות) מי שיקדיש קריאה ימצא שזה לא פחות מהזוי.
    אנשים עלו לפה בלי פרוטה ואחרי מס' שנים אתה מגלה שעשרה משפחות מנהלות את המדינה והמקורבים את שאר ההצגה.
    על סמך מה שראיתי וקראתי אני כן נוטה להאמין לפרשה.
    ותודה לאל שעדיין לא הצליחו למצוא תירוץ לצנזורה באינטרנט

    השבמחק
  16. מופנה לאנונימי

    2. החרדים - זוהי בעייה שקיימת... - אנשים מושחתים ורקובים הם הבעיה ולא אוכלוסייה

    3. הורדת חסמים תקשורת - באיטליה, בצרפת ובארה". אתה מבלבל ומטעה את הציבור ומנסה לרומם ולהציג משהו שהוא שפל וזה לא תפקיד האדם, תן דוגמאות אחרות הודו מדינת עולם שלישית את יודע כמה עולה שם דקת שיחה מקומית 0.01 רופי אתה יודע כמה עולה שם שיחת חול? 0.09 רופי אתה יודע כמה עולה שם אינטרנט 3G בסיסי 100 רופי, אתה יודע כמה עולה סים? חינם אתה יודע כמה עולה שידורי טלוויזיה? חינם!!!במקרה עבדתי שם מ 2010 עד 2014 בכל רחבי היבשת.
    אף אחד לא מסתובב עם שני פלאפונים כדי לחסוך, למדינות כאלה יש מכשירים עם שני סים והסיבה לזה לא שייכת כלל למחיר הקישורית הסיבה היא טכנית פריסה של אנטנות ועניין של קליטה לכן מעדיפים 2 חברות שונות לגבי זמני המתנה קצרים להגעת טכנאי מה אתה משווה מדינה בגודל אורז לאמריקה וצרפת???
    הכותרות האחרונות מהמדינה שלא מסתירה שהיא מושחתת, ראש הממשלה בליווי מפלגתו יצא לרחובות והתחיל להרים פסולת ולקדם פרויקט לאומי בשם clean india בנוסף אין עבודה להרבה צעירים אז הוא קידם פרויקט חדש שכל שולי כבישי הודו וזה המווווןןןןןןן שהצעירים המובטלים ינטעו עצים, סוג של עבודה מועדפת

    (לא דיברתי על תחבורה וחינוך בכלל)- מזל כי גם על זה הייתי עונה לך במילה אחת ביזיון

    "בסופו של דבר - אם תשימו לב לראש ממשלה במדינה בגודל שלנו אין יותר מידי מרחב תמרון".

    בקיצור המסקנה שהגעתי היא שאתה דובר הסברה כזה או אחר וכנראה שזו גם פרנסתך

    העיקר הבריאות, תהיה בריא

    השבמחק
  17. ושימו לב מה קרה אח"כ ב-12/11 בסרטון המצורף:
    https://www.facebook.com/video.php?v=376928069136119

    השבמחק