יום ראשון, 15 במרץ 2015

הכירו את הפוליטיקאי שהכי יחסר לנו בבחירות הקרובות

מאת: ערן הילדסהיים.

קומיקאי שהקים בלוג הפך להיות בתוך כמה שנים כמנהיג המפלגה הפוליטית האקטיבסטית הגדולה בעולם. אם אתם שואלים איך נראה פוליטיקאי שמציג אלטרנטיבה אמיתית, אז הכירו את בפה גרילו האיטלקי, שמהווה את אחד האיומים הגדולים על הסדר העולמי הקיים.


הכירו את בפה גרילו בן ה-68. גרילו מוחרם מזה זמן רב על ידי התקשורת האיטלקית. את רוב הקשר שלו עם הציבור הוא מנהל דרך הבלוג שלו ודף הפיסבוק בלבד. גרילו הוא לא סתם עוד אקטיביסט באירופה - הוא עומד בראש תנועת "חמשת הכוכבים" M5S האיטלקית. וזו לא סתם עוד תנועה אנטי ממסדית של צדק חברתי, אלא מדובר במפלגה הגדולה ביותר באיטליה כיום. למרות זאת, גרילו, עדיין מתעקש לכנות את מפלגתו כ"תנועה".

בפה גרילו
למרות כוחה הפוליטי העצום של M5S, היא לא מוכנה להיכנס לאף הרכב קואליציוני בפרלמנט האיטלקי. היא לא מוכנה לשחק בכללי המשחק הקיימים והיא גם לא פה בשביל להשפיע. היא באה לשנות. חד וחלק בלי שום "אבל" או תירוצים של אכלו לי שתו לי נוסח מפלגות הקואליציה האחרונה שלנו.

בכך תוקע גרילו את המערכת הפוליטית באיטליה, שמנסה להציל עצמה מכליה שהוא מתכנן להביא עליה. מטרתו היא לא דילים פוליטיים אלא פירוק מן היסוד של המערכת הפוליטית, שלדבריו מוצצת את דם האזרחים ונשלטת על ידי פוליטיקאים מושחתים שפועלים בשירות בנקים פרטיים ומרכזיים. גרילו טוען שיש לסלק את הפוליטיקאים הותיקים לטובת סדר פוליטי חדש המשרת את כלל הציבור. חברי הפרלמנט, בסדר הפוליטי החדש, לא יקבלו החלטות בשביל העם אלא יקבלו את החלטות העם. גרילו מציע מערכת דמוקרטיה ישירה בלא מתווכים דרך האינטרנט. במערכת זו חברי הפרלמנט יקבלו הוראות מרוב הציבור מה לעשות ואיך להחליט. הכל תחת שיטה חדשנית של הצבעה ישירה מקוונת.


גרילו הוא בין המנהיגים היחידים בעולם, שטוען כי תנאי להצלחת השינויים הכלכליים שמתכננים פוליטיקאים, הוא שינוי השיטה הכלכלית והמוניטרית מיסודה תחת תכנית ארוכת טווח. רק כך ניתן יהיה להקטין את כמות החובות, את מספר שעות העבודה בשבוע ,להפחית בצריכה ולשפר בכך את איכות החיים והסביבה. גרילו היה הראשון באיטליה שהפיק חשמל בביתו באמצעות לוחות שמש והיה לפוליטיקאי היחיד באיטליה, שהחזיר את עשרות מיליוני האירו שקיבלה מפלגתו כמימון מפלגות או כחלק מהשכר. אחת מהצעותיו המהפכניות היא הענקת סובסידיות לכל האזרחים כך שלא יהיו רעבים. לדבריו בתקופת שפע של מזון בה אנחנו חיים, אין הגיון שאנשים ירעבו בגלל מחסור בכסף. לצורך הבטחות אלה הוא קורא ליישם תכנית בת 30 שנה שתשנה את המערכת הכספית והחברתית מיסודה.

ביום שלישי כולנו נלך לבחור. מהפכן כמו גרילו לא תמצאו היום במערכת הפוליטית בישראל. כולם משחקים לפי כללי השיטה הנוכחית שאותה גרילו זיהה, ובצדק, כמערכת שפשטה רגל. כך אמר רק לפני פחות משנתיים על מערכת הבחירות באיטליה וכאילו כיוון אותה לזו שבישראל:
"היום באיטליה, מה שיקרה הוא מה שקרה בעבר. הימין והשמאל יחברו וישלטו במדינה שהם הרסו. זה יחזיק שנה אחת מקסימום. אז יהיו בחירות נוספות"
פה עוד לא נולד ה"גרילו" הישראלי אבל אפשר למצא בכל זאת בין המועמדים לכנסת גם כמה ניצוצות קטנים ומעודדים של מועמדים אמיצים בעלי חשיבה עצמית. בדרך כלל הם ימוקמו אי שם מתחת לאחוז החסימה הרחק מהקונצנזוס הישראלי, שמעדיף לבחור את המוכר והבטוח למרות שבטוח שזה לא יעשה לו חיים טובים יותר.

עדי לוסטיג, מס' 3 בעלה ירוק - מצילת חוף פלמחים וזוכת פרס בית הנשיא על מאבקה להגנת הסביבה 

רוב אותם מהפכנים צעירים או מבוגרים מקוטלגים ויקולגו על ידי רוב העם וחלק מהתקשורת כחבורת הזויים. בדיוק כמו שקוטלג גרילו בארצו. ואולי ההזויים הם רובנו שמצביעים שוב ושוב לאותן המפלגות שכולנו יודעים מראש שלא ישפרו את מצבנו? ואולי אנחנו פשוט צריכים לחוות משבר גדול כמו שחוו האיטלקים, כדי שנתחיל להתעורר ממשחק החיים שלנו.

33 תגובות:

  1. ערן לדעתי אתה יכול להיות הבפה גרילו הישראלי

    השבמחק
  2. מאלף,
    בקרוב אצלנו!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. הגברת מעלה ירוק לא אומרת מילה אחת על מה היא רוצה לעשות
      אלא "צריך זה" ו"צריך את זה".
      פשוט עלבון לאינטיליגנציה.
      אולי כי הפתרון האמיתי הוא דילול רדיקלי של האוכלוסיה האנושית בעולם
      והיחיד שעושה משהו בנידון הוא נשיא ארה"ב שממש מייחל למלחמת עולם חדשה.
      למרות הערכה למאמציו הכנים של מר אובאמה,העודף כבר מזמן עבר את הגבול
      שמלחמת עולם יכולה לסדר.
      7 מליארד על פלנטה שמתאימה 200 מליון,זה כבר מצב שמחייב פתרונות
      רדיקלים בהרבה.

      מחק
  3. העניין הוא שלנו בניגוד לאיטליה עדיין נמצאים במגננה אמיתית ולא מדומה כנגד אוייבים שרוצים להשמיד אותנו.
    הציבור והפוליטיקאים מבינים את זה ומנצלים את המצב.
    אם וכאשר נגיע למנוחה ולנחלה נוכל אז לשפר את המערכת לטובת האזרחים.

    השבמחק
    תשובות
    1. יכול להיות שעובדים עליך, חמוד.
      אולי זה לא מגננה אמיתית?

      מחק
    2. אז למה שלא תעבור לגור במדינה ערבית ותוכיח לנו שכולנו מדמיינים ?
      למה הפוגלמן לא הולך לגור בערים הערביות,אם הוא תומך ב"לחיות בשלום ודו קיום
      עם הערבים",במקום לכפות את זה על אוכלוסית ציבילזיציה שלמה שלא רוצה בזה ?

      מחק
  4. אכן מרתק מאוד. השאלה היא האם בפה גרילו מבין את מערכת הכסף ואת משמעות הרפורמה המוניאטארית הדרושה. אולי ערן תנסה להגיע ולראיין אותו :(. התרשמתי גם מעדי לוסטיג הנלהבת והחכמה. גם אני מצטרף למשאלה של אנונימ 09:15 ביחס אליך ערן, למרות שאתה שמאלני, אבל עם הגיון ושכל ישר.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא משנה כמה יגידו המהפכנים כי ימין ושמאל זה אותו דבר. אתה בשלך. חבל

      מחק
    2. ב17 לחודש, אם תבחר לפנות שמאלה או ימינה, הדרך תוביל אותך לאותה השיטה המוניטרית.

      מחק
  5. מצטרף למשאלה של אנונימי 09:15

    השבמחק
  6. אנשים מבולבלים15 במרץ 2015 בשעה 17:11

    אנשים מבולבלים ולא תמיד יודעים במה לרצות.

    אחד תומך בקאנביס מבלי להבין את מלא ההשלכות והמשמעות וחושב שהוא הכי חכם.

    אחד תומך בפתרון חיובי באמת של כלכלה נטולת חוב, אבל אבל לא מבין שלא ניתן לחלק את זכותו ההיסטורית ואמיתו המוכחת מעבר לכל ספק לריבונות על ארצו, מבלי שמוט את הקרקע תחת רגליו, מבלי לאבד כל שרצונו להשיג ולשפר. איננו מבין שאמת לא ניתן לחלק ומי שמוותר על אמיתו, מתפשר עליה, נכנע למצבי רוח ולפחדים היסטוריים ,לעקשנות אויביו, שמפרש שלום כאהבת שקרי אויביו וכניעה להם, נשאר ללא כל אמת. ללא זכות שהיא. ללא שלום שהוא, כי את השלום משיגים מהאמת, ולא בכל דרך אחרת. דבקים באמת ללא פשרות. ובה בלבד. ומשיגים שלום אמת. אין אויב שבעולם שיוכל לשלום אמת. אין אויב בעולם שלא יכבד שלום אמת (וזה חידוש לכל המתרפסים שמאמינים בשלום של שקרנים), יכבד כיוון שחסר אונים הוא כלפיו.

    אחד תומך נלהב בכלכלה אמיתית, אבל יעניק לגיטימציה לאויביו לבעלות על חלקי ארצו שיצדיק בחוסר המוסריות של עמו .
    יצדיק מסירת חלקים מארצו לאויביו וישלול את מאבקו הקיומי כמוסרי. ובכך מיצטרף לאויבי עמו. יצדיק אי מוסריות באי מוסריות.
    אי מוסריות איננה לגיטימציה לשום דבר.

    אחד מאמין בשחרור קולוסאלי מכל כוח. מסרב להבין שלכוח צורות שונות שלא לכולן ניתן השם "כוח".
    מסרב להבין שהעדר כוח איננו חופש אלא חוסר אונים. חופש איננו כוח ואיננו העדר כוח אלא אי תלות בהם.

    מבולבלים ודעתם סותרת ומרחיקה אותם ממטרתם.

    השבמחק
    תשובות
    1. מלא ההשלכות של קאנאביס ובכן מה הן? במה הן שונות מסיגריות, אלכוהול, צרכנות, סוכר, קפה, מין?
      אמר הנביא יחזקאל (כג) וַיְהִי דְבַר ה' אֵלַי לֵאמֹר: (כד) בֶּן אָדָם יֹשְׁבֵי הֶחֳרָבוֹת הָאֵלֶּה עַל אַדְמַת יִשְׂרָאֵל אֹמְרִים לֵאמֹר אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם וַיִּירַשׁ אֶת הָאָרֶץ וַאֲנַחְנוּ רַבִּים לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה: ס (כה) לָכֵן אֱמֹר אֲלֵיהֶם כֹּה אָמַר אֲדֹנָי ה' עַל הַדָּם תֹּאכֵלוּ וְעֵינֵכֶם תִּשְׂאוּ אֶל גִּלּוּלֵיכֶם וְדָם תִּשְׁפֹּכוּ וְהָאָרֶץ תִּירָשׁוּ: (כו) עֲמַדְתֶּם עַל חַרְבְּכֶם עֲשִׂיתֶן תּוֹעֵבָה וְאִישׁ אֶת אֵשֶׁת רֵעֵהוּ טִמֵּאתֶם וְהָאָרֶץ תִּירָשׁוּ: ס (כז) כֹּה תֹאמַר אֲלֵהֶם כֹּה אָמַר אֲדֹנָי ה' חַי אָנִי אִם לֹא אֲשֶׁר בֶּחֳרָבוֹת בַּחֶרֶב יִפֹּלוּ וַאֲשֶׁר עַל פְּנֵי הַשָּׂדֶה לַחַיָּה נְתַתִּיו לְאָכְלוֹ וַאֲשֶׁר בַּמְּצָדוֹת וּבַמְּעָרוֹת בַּדֶּבֶר יָמוּתוּ: (כח) וְנָתַתִּי אֶת הָאָרֶץ שְׁמָמָה וּמְשַׁמָּה וְנִשְׁבַּת גְּאוֹן עֻזָּהּ וְשָׁמְמוּ הָרֵי יִשְׂרָאֵל מֵאֵין עוֹבֵר: (כט) וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי ה' בְּתִתִּי אֶת הָאָרֶץ שְׁמָמָה וּמְשַׁמָּה עַל כָּל תּוֹעֲבֹתָם אֲשֶׁר עָשׂוּ.

      ז"א הריבונות על הארץ היא לא שלנו היא של ההויה, ותנאי לקבלה כפי שניבא משה ושאר נביאי האמת הוא שמירה על מצוות אדם וחברו ואיסור עבודה זרה (בימינו כסף) ולכן אין קשר בין הידיעה שהארץ היא ירושה שלנו לישיבה בכל שטחיה או ליכולת עשיית שלום, אלא אך ורק הקפדה על מצוות גר יתום ואלמנה ועניים ושבירת אליל הכסף ע"י מצוות מעשר, איסור ריבית, שמיטת חובות וחלוקת קרקעות.
      וממשיך הנביא יחזקאל ואומר
      "וְהָיָה תַּפִּלוּ אוֹתָהּ בְּנַחֲלָה לָכֶם וּלְהַגֵּרִים הַגָּרִים בְּתוֹכְכֶם אֲשֶׁר הוֹלִדוּ בָנִים בְּתוֹכְכֶם וְהָיוּ לָכֶם כְּאֶזְרָח בִּבְנֵי יִשְׂרָאֵל אִתְּכֶם יִפְּלוּ בְנַחֲלָה בְּתוֹךְ שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל. וְהָיָה בַשֵּׁבֶט אֲשֶׁר גָּר הַגֵּר אִתּוֹ שָׁם תִּתְּנוּ נַחֲלָתוֹ נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה." אם כן מצווה היא לתת לגרים נחלה לערבים ולעובדים הזרים, יש מספיק מקום לכולם בארץ ישראל.

      שילטון ריבוני? ידוע כי התורה והנביאים התנגדו לשילטון ריבוני ומלך הוא רק כי רצינו להיות ככל הגויים. השלטון הרצוי הוא אנרכיה שבטית

      מחק
    2. זכות הבעלות על הארץ היא של עם ישראל בלבד17 במרץ 2015 בשעה 3:14


      אתה אומר שאין קשר בין זכות הירושה לבין מימושה (ישיבה בארץ).
      זהו שקר:

      "קשר" פרושו נביעה לוגית והכרח סיבתי.
      "אין קשר" פרושו העדר נביעה לוגית והכרח סיבתי.

      כשאתה מניח שאין קשר בין X(זכות הירושה) לבין Y(מימושה) אתה שולל אפשרות של נביעה לוגית.
      לכן גם נובע מהגדרתך שאין קשר בין X(זכות הירושה) לבין לא-Y(העדר מימושה).

      לכן משמעות דבריך הם:
      אין קשר בין זכות הירושה לבין מימושה(ישיבה בארץ) או העדר מימושה.

      זהו שקר וסילוף של דברי הנביא :

      הנביא מציג שני תנאים למימוש הירושה: א' שקיימת זכות כזו . ב' אין פגיעה במוסר.
      כלומר גם אם תנאי ב' איננו מתקיים, אין זה מחייב שתנאי א' איננו מתקיים.
      המשמעות היא שהמימוש (המסקנה) הנובעת מ א' וגם מ ב' לא תתקיים.
      הזכות קיימת תמיד.
      היא זכות אלהית והיא שמורה לעם ישראל בלבד ולבני בניו בכל מקרה שחטא או שלא חטא, ומעולם לא יועדה להעברה לעם אחר.
      הנביא וכל התורה אומרים דבר אחד ברור:
      שקיים קשר הכרחי מחייב בין זכות הירושה לבין הירושה. זהו קשר לוגי של זהות בין מושגים הנובעים זה מתוך זה. כמו הקשר בין הגדרת המשולש לבין סכום זוויותיו.

      בנוסף לתנאי א' הזה קיים תנאי נוסף ב' המוסרי.
      רק אם שני התנאים מתקיימים אז נובעת המסקנה שהיא מימוש הישיבה בארץ.

      אז מה עשית בצורה מניפולטיבית מתחכמת?
      התנית את א'ב-ב'.
      אם ב' לא מתקיים אז א' לא מתקיים ואז יוצא(לוגית) מה שכתבת: שאין קשר בין X(זכות הירושה) לבין Y(מימושה); "אין קשר בין הידיעה שהארץ היא ירושה שלנו לישיבה בכל שטחיה".

      היית צריך להבין שאתה שוגה לוגית. לא יתכן להגיע למסקנה שסותרת את עצמה.
      לא יתכן שלא יהיה קשר בין זכות הירושה לבין מימושה .
      אלה הם מושגים שנובעים זה מזה מתוקף הגדרה.
      והכל נובע מכך שנתת עדיפות לתנאי ב' על פני תנאי א'.
      הנביא איננו אומר דברים כאלה. אף נביא. ההפך. שני התנאים קיימים זה בצד זה ובזכות עצמם. אף אחד מהם לא מבטל את האחר.

      אז מה ההבדל בין דבריך לדברי הנביא?
      לפי דבריך אין זכות ליהודי מאמין לטעון לבעלות על הארץ. יהיה מה שיהיה . לו עצמו אין זכות בעלות. אין דבר כזה מבחינתו.
      הבעלות היא בידי האל בלבד ואם אדם(יהודי) יושב בא"י או בכל מקום אחר מחוץ לה, לו עצמו אין כל זכות בעלות על הקרקע.
      איננו יכול לטעון "אלהים נתן לי את הארץ".

      הנביא אומר דברים אחרים לחלוטין(נביאי אחרית הימים ורבים אחרים):

      נכתב "ונתתי לך את הארץ לנחלה". כלומר זכות הירושה והירושה עוברים לידי העם היהודי. האל מוריש בפועל. הזכות איננה נשארת בשמיים.
      הזכות על הארץ היא תמיד שלך ושלך בלבד כי זהו רצון האל. אין לאף עם בעולם זכות על הארץ הזאת מלבד היהודי. הארץ או שתהיה שממה או שתהיה בידי היהודים.
      חטאיך אינם מבטלים את זכותם של בניך ובני בניך על הארץ.
      הקשר הבל-ינתק לא"י מובא לידי ביטוי בנבואות אחרית הימים והן הראיה שתנאי א'יעמוד תמיד.
      אם תמשיך לחטוא הירושה ממך והלאה, אבל לך היא שמורה ולא לאף עם אחר בעולם.

      עכשיו מעבר לסילוף הבא שלך - הגר:

      הגר איננו סתם אדם שיושב בארץ. זהו אדם "אזרח"("וְהָיוּ לָכֶם כְּאֶזְרָח בִּבְנֵי יִשְׂרָאֵל"). כלומר זהו אדם שמכיר בזכותנו על הארץ ובריבונותנו* עליה ללא עוררין .
      ואז ורק אז הוא מקבל זכות על הקרקע. ורק היכן שהוא יושב כבר, ובתנאי שבסביבת ישוב יהודי("וְהָיָה בַשֵּׁבֶט אֲשֶׁר גָּר הַגֵּר אִתּוֹ שָׁם תִּתְּנוּ נַחֲלָתוֹ ").

      איך אתה מפרש את הדברים?
      כל ערבי ולא משנה היכן יושב ומהם דעותיו ויחסו לריבונות ישראלית צריך לקבל קרקע בא"י.
      אלה הם כמובן דברי הבל וסילוף ושקר של דברי הנביא.(והנביאים כבר התנבאו על מסלפי דבריהם.)
      דבריך מעוותים ומטעים:.
      מאחר שטענת זכות לבעלות על הארץ איננה עומדת ליהודי, לדבריך, הוא גם איננו יכול לחלוק חלק כלשהו מהארץ ולתתו לגר הערבי (שכאמור איננו עומד כלל בהגדרה של גר).
      אין כל משמעות לטענת בעלות לא של היהודי ולא של הגר - ע"פ הגדרותיך.

      לערבי עצמו אין כל זכות לבעלות על הקרקע שכן לפי דבריך-שלך זכות הבעלות היא בידי האל בלבד.
      הערבי יטען שאין ליהודי זכות ירושה בהסתמכו על דבריך, אך גם לו עצמו אין זכות כזאת וגם אין טעם שיבקש מהיהודי שאיננו הבעלים על הארץ.
      בקיצור הבאת טיעון דו-פרצופי חסר משמעות שמוכיח ההפך ממה שהתכוונת לו.

      מחק
    3. עשיית שלום:

      שלום עושים עם מי שמכיר באמת. לא ניתן לעשות שלום עם מי שלא מכיר באמת.
      השאלה היא מהי האמת?
      אם האמת היא שזכות הבעלות על הארץ היא של עם ישראל בלבד, אז שלום עושים עם מי שמכיר בזכות הזאת.
      אם האמת היא שאין לך זכות בעלות על הארץ, אז שלום עושים עם מי שחושב שאין לעם ישראל(ולעצמו) זכות בעלות על הארץ.
      נשמע מטורף? זכותך. יהודים מטורפים היו בכל הדורות, רק שלא יביאו לגלות חדשה.
      אם אתה עקבי וישר עבור להתגורר עם אויביך . אם אין לך זכות ירושה, אין זה משנה היכן .
      כמובן שההגדרה המתבקשת לאדם כמוך היא או בוגד, או טיפש חסר תקנה. אבל לא נעסוק כאן בהאשמות.

      ריבונות* -
      ריבונות היא זכות שלטון בלעדית. בלא התערבות, שיתוף, זכויות, שלטון של כל גורם זר או אחר.
      במקרה של עם ישראל, אז שלטון של עם ישראל.

      לסיכום :
      העמדה שאתה מחזיק בה היא מניפולטיבית, מטעה, מוליכת שולל , מלאה בסתירות, מעוותת ומסלפת את דברי הנביאים בצורה ערמומית.
      עמדותיך מובילות להתאבדות לאומית. אין בהן דרך אלא אובדן דרך. "הכלכלה האמיתית" לא תועיל לשכמותך שכן אין בעבור מה.

      בקשר לקאנביס :
      שרואה את האנלוגיות שלך, רואה מיד את אחיזת העינים המיתממת ומבין שאין לקחת דבריך ברצינות. שאינך איש אמת.

      בקשר לזכות היסטורית - זכות היסטורית היא עובדה היסטורית שמעבר לכל ספק.
      ממנה כאמת נובעת ההכרה בזכותו של כל יהודי על הארץ מאמין כלא מאמין.

      מחק
    4. הוצאת הכל? כי לא טענתי מה שאתה מנסה לסתור. אני אמרתי שריבונות על הארץ ניתנת ונלקחת על פי המוסר. לא טענתי שהארץ לא שלנו, לא טענתי שאנחנו לא צריכים להתיישב בארץ. החשיבה כי התיישבות בכוח תביא לריבונות יהודית על הארץ היא של לאומנים אוהבי מלחמות, השוגים בדמיונות משיחים ולא של יהודי מאמין.
      ובכן מה הן האנלוגיות הנכונות? אתה הוא איש השקר המנסה לכפות על אחרים מה מותר להם כלפי עצמם וכלפי אלוהים.

      מחק
    5. עוד מניפולציה שקרית שלך:

      "התיישבות בכוח תביא לריבונות יהודית". שוב הגדרה שקרית שלך -
      משום שריבונות נובעת מתוקף זכות(היסטורית או אחרת), אך לא משימוש בכוח. אף אחד לא חושב כך מלבד הערבים הפולשים לארצנו.
      בחרת לנסח משפט מניפולטיבי מטעה כדי לשלול את זכות העם היהודי להגן בכוח על שנגזל ממנו בכוח.
      אכן קיים שימוש בכוח בהקשר של ריבונות, אך לא כדי להשיג ריבונות אלא כדי להגן עליה. אבל אתה הפכת את משמעות הדברים.
      אם ביתו של מישהו נגזל בכוח, זכותו הריבונית להחזירו לידיו תוך שימוש בכוח.
      אתה כהרגלך נותן לנסיבות ולהקשרים להתערפל כדי שאנשים לא יבינו על מה באמת דברת וישתכנעו מדבריך.

      כתבת "לא טענתי שהארץ לא שלנו". זה כמובן סותר את דבריך הבאים על שימוש בכוח.
      אבל מי שיקרא את דבריך הקודמים יבין ש"שלנו" היא בעלת משמעות אחרת מהמקובל.

      כך קורה שמי שקורא את דבריך עלול לחשוב שהבין אותם, אך למעשה אתה מתכוון למשהו אחר לחלוטין.
      ספר לנו שוב מה הבעיה שלך עם זה שהארץ היא שלנו ומדוע אסור היה לנו להתגונן ב67 מפני הפולשים והרוצחים ולהשיב לריבונותנו חלקים מארצנו ההיסטורית שלדבריך היא "שלנו", או מדוע אסור לנו להמשיך להחזיק בהם. ודרך אגב אל תנסה לכפות על עם ישראל מה מותר לו כלפי עצמו ואלהים שזה בדיוק מה שאתה עושה.
      הסבר מדוע תגדיר התיישבות בשטחי הגדה איננה מוסרית, אך אל תנמק שהיא נעשית תוך שימוש בכוח. כשנכפה על הנגזל (העם היהודי) להשתמש בכוח, אז הוא מוסרי ללא ספק. (אלא אם מערכת המוסר שלך הפוכה על פיה)

      מי כופה עליך? השתמש בקאנביס כאוות נפשך, רק אל תפיץ את שקריך כשמאות מחקרים ומיליוני עדויות מוכיחים שגורם לנזק נפשי ומוחי ארוך טווח בשימוש קבוע. אמירת אמת נחשבת לכפייה ע"י המסומם, אבל כאמור זכותך להשתמש בסם בתנאי שאינך פוגע באחרים. מאחר שהסם משעבד ומשבש את התודעה יש להרחיק את המסוממים, לתקופה, למקום מבודד למשל לאי שיעשו שם שרצונם לעשות. בחוזה יכתב שמי שינזק לא יורשה לשוב לארצו. מענין האם תחתום על חוזה כזה.

      ויטנאם נלחמה בארה"ב ע"י הפצת סמים.
      אנגליה החלישה את סין ע"י הפצת סמים.
      מדינות דרום אמריקה מחלישות את החברה האמריקאית ע"י הפצת סמים והפיכתה לחברה מסוממת ומתנוונת.
      אפגניסטן נלחמה ברוסים ע"י הפצת סמים.
      אלה הן העובדות. אתה יכול להתעלם מהן, אך אל תכפה אל אחרים להתעלם מהן ולא להזהר מפניהן.

      מחק
    6. טענתי שאסור היה לנו להתגונן ב 48 67 או 73? טענתי שאני נגד התיישבות בשטחי ארץ ישראל? אנחנו כבר מזמן לא מתגוננים, כיצד יתכן כי אתה מתגונן בשטח הנמצא בשליטך ובריבונותך? וזו הנקודה שאתה ושכמותך אין בהם היכולת להגיד טעיתי כוחי ועצם ידי לא עשו כל זאת. מדוע עם ישראל לא הצליח תקופה ארוכה מול הפלישתים (=פלסטינאים של ימינו) וסבל מהצקותיהם כי לא היה חזק מספיק?כי הסכים שהפלישתים ישבו בערי החוף? אתם חושבים שאם נלחם מספיק חזק על זכותינו ההיסטורית או אם כל עם ישראל יכיר בזכותו ההיסטורית ולא ירצה לוותר על אף שעל, או אם נעשה או לא נעשה הסכם כזה או אחר זה ישנה את מצבינו. יש רק דרך אחת לשנות את מצבינו.

      יש עוד עשרות דברים המשעבדים ומשבשים את התודעה חלקם באופן ברור וחלקם באופן נסתר כגון סוכר, פרסומות, צרכנות ועוד אך אתה לא חושב לשלוח את צרכניהם למקום מבודד, כי לתפיסתך החברתית הסוביקטיבית הם לא מזיקים או שמה אתה מסכים כי יש רמות שונות של שימוש שחלקן אפילו סבירות?. לגבי מחקרים ועדויות יש גם בשפע להיפך. שלא נדבר על איזה אינטרסים עומדים מאחורי כל עמדה. אני רואה כי אין לך מושג כי 67 מיליון אמריקאים הם צרכנים של סמים חוקיים (כדורי הרגעה וכו) והם אלו המחלישים את החברה, כמה אלכוהוליסטים יש ברוסיה אתה יודע? אז על מה אתה מדבר בכלל, מה שמחליש את החברות האנושיות זו השיטה המובילה לעבדות ובורות בעקבותם ניתן להחליש עוד את האוכלוסיה ע"י הפצת סמים שונים של סוכר,קפה, צרכנות, אופיום, דת וכו. המידע על הסכנות בקאנאביס מצוי לרוב ולא ניתן לכפות או לא לכפות את ההתעלמות מהן. אך כן נכפה איסור השימוש.
      אין דבר טוב או רע יש רק שימוש טוב או רע של בני האדם.

      מחק
    7. דבריך אינם ברורים. לא ענית על שנשאלת בצורה ישירה וברורה.

      האם שטחי 67 הם "שלנו" או "לא שלנו"? כן או לא?
      האם יש לנו זכות ריבונית עליהם? כן או לא?
      האם מותר להתישב בהם? כן או לא?
      האם מוסרי וראוי לדרוש מהפלשתינים הכרה בריבונות ישראל על שטחי יהודה ושומרון?כן או לא?
      האם תסכים או לא תסכים לחתום על חוזה השמוש בסם?

      כבר הסברתי לך שריבונות היא הזכות לשלטון שאיננה מתחלפת. מה שיכול להתחלף הוא המימוש שתלוי במינימום מוסרי. אפילו צדיק אחד בסדום הספיק למנוע את השמדתם לזמן מה. זה מראה לך שהמינימום המוסרי איננו חד ונוקשה ובעל סבילות רבה.

      "חושבים שאם נלחם מספיק חזק על זכותינו ההיסטורית"
      כמה פעמים צריך להסביר שלא נלחמים על זכות היסטורית?
      זכות היסטורית היא עובדה.
      נלחמים על מימושה.
      כשמישהו נלחם על ביתו שנגזל ממנו שלא בצדק, איננו נלחם על זכותו. זכותו קיימת.
      הוא נלחם על מימושה.
      הנביאים פעמים רבות בתנ"ך ציוו על עם ישראל לצאת ולהלחם באויביו שגזלו חלקים מאדמתו.
      לא טענו כדרכך שאין אלה שטחים שבריבונותנו ושבכוח לא ישיגו דבר. ההפך! (ולא הצדיק את מעשי הפשע של אויבי ישראל ואת זכויותיהם השקריות שהמציאו לעצמם)
      האם מישהו יכול להלחם על ביתו או להגן עליו אם לא מאמין באמת זכותו עליו?
      האם יוכל לשנות את מצבו אם לא יאמין באמת הזאת? אתה מציע ההפך :"אתם חושבים שאם נלחם מספיק ..." מטיל ספק בצורך לפעול מתוך אמת! ומה שנשאר זה להאמין בשקר שהיא דרך האבדון הבטוחה. לכן דבריך מופרכים לחלוטין.

      כשתחדל לעשות השוואות מטעות מתוך דמיון במשמעות של מילים כגון: "שעבוד תודעה" "שבוש תודעה", תבין ששבוש שכלך הוא תוצאה של בחירה מודעת והוא בשליטתך .
      שבוש ושעבוד תודעה מתיחסים לנזק פיזי מוחי ממשי שגורם לאובדן חלקים מהאישיות ולאובדן שליטה בתודעה.
      כשאתה משווה בין סוכר(מקור אנרגיה טבעי של המוח) לבין פרסומות, לבין קאנביס אתה מדגים דמיון מילולי בלבד מבלי לרדת למשמעותם של מושגים והקשרים . כך בשאר הענינים אתה עוסק בשבוש שכלי תודעתי (דמגוגיה).
      כשתחדל לשבש את משמעותם של מילים, להשתמש בריבוי משמעויות, להיתמם, להביע דברים סותרים, יהיה ניתן להבין את משמעות דבריך וכוונתם .
      כרגע אתה מתחמק ולא עונה לענין.







      מחק
    8. הרשה לי להתחיל מהסוף. האם תסכים או לא תסכים לחתום על חוזה השמוש בסם? זו שאלה דמגוגית, וכל תשובתך לגבי שיבוש הדעת מראה על בורות במידע הידוע לאנושות על פעילות המוח. נזק פיזי מוחשי למוח נגרם ע"י רכיבים רבים במזון ובתעשיה שלנו וזה מוכח תבדוק זאת. אובדן חלקים מהאישיות ושליטה בתודעה גם כן נגרם ע"י דברים רבים והראשון והחשוב שבהם הוא פרופגדנה על סוגיה וגם זה הוכח במחקרים פסיכולוגים. מדוע רבים מילידנו פתאום סובלים מכל מיני הפרעות קשב? היפראקטיביות? אוטיזם? התנהגות אלימה? מהאוויר שהם נושמים? תתעורר, או שמה אלו לא נזקים מוחיים ואיבוד חלקים באישיות ואובדן שליטה על התודעה?
      אני לא עונה לעניין? להיפך אתה אינך מתייחס לטענות העובדתיות שאני מציג.

      ועכשיו להתחלה.
      שוב אתה מכניס מילים לפי, האם הצדקתי את מעשי הפשע של מישהו? אמרתי שלמישהו יש זכויות? (אמרתי שלנו יש חובות - כגון נתינת נחלה לגרים), אמרתי שאסור להאמין בזכותנו על הבית? אמרתי שזו לא האמת? אני לא מטיל ספק בלפעול מתוך אמת אלא מטיל ספק במה שאתה טוען הוא האמת למציאות הנוכחית.
      האם שטחי 67 הם "שלנו" או "לא שלנו"?
      האם יש לנו זכות ריבונית עליהם?
      האם מותר להתישב בהם?
      התשובה לכל הנל היא כן.

      האם מוסרי וראוי לדרוש מהפלשתינים הכרה בריבונות ישראל על שטחי יהודה ושומרון? התשובה לכך היא לא, איננו צריכים לדרוש מאף אחד הכרה מלבד מההויה, עלינו להחיל את ריבונותינו על ארץ ישראל, ברגע שהמציאות מציבה בפניך קשיים להחיל את הריבונות שלך אזי אדם מאמין אומר דרשני ושואל אולי ההויה לא מכיר בריבונותי כעת.
      ריבונות ב 48 קיבלנו מאומות העולם, עליה הגנו ממש בנס ב67. ב73 חטפנו מכת התעוררות אך בד בבד זכינו בניסים גלויים שהצילו אותנו. מאז אנחנו רק סובלים כל מנהיגינו מכל הצדדים של המפה הפוליטית כושלים בהחלת הריבונות או מציאת פתרון לסבל של שני הצדדים. שוב אני שואל אותך, מדוע יהושוע לא כובש את כל חלקי הארץ מיד ומחיל ריבונות? מדוע היה צורך לסבול זמן כה רב מהפלישתים ולא פשוט לכבוש/לחסל וכו? הדוגמה שנתת כי הנביאים הורו לכבוש מחדש שטחים שנגזלו היא איננה תקפה כאן מיכוון שהגוזלים האחרונים היו הרומאים לא הפלסטינאים גזלו ממך. אלו לא שטחים שנגזלו מהריבונות הנוכחית שלנו. מדוע הנביאים לא הורו ליהודה לכבוש מחדש את ישראל? מדוע הנביאים הורו למלך יהודה להכנע בפני בבל? הרי זכותינו להחיל ריבונות לא? האם מההיסטוריה ניתן להגיד כי יש מצב בו עלינו לעצור? לחשוב ולתקן עצמינו? האם יתכן כי לאחר 40 שנות הצקות מתמידות ללא שום מנהיג ראוי הגיע הזמן לעשות זאת? האמת היא שהמוסר הוא הראשון לפי הנביאים ולא ארץ ישראל. לכן יש סדר במלחמות שעלינו לעשות. וזו האמת הנוכחית שמותכה עלינו לפעול.

      מחק
    9. אתה שוב עושה שימוש בשבושי דעת.

      בקשר לקאנביס אתה מאשר את עמדתי שיש להבחין בין נזק פיזי מוחי לבין השפעות אחרות. השפעות פסיכולוגיות אינן מאותה קטגוריה.
      מה שנובע מהשימוש בשכל איננו בגדר שבוש ושעבוד תודעה.

      בשטחי 67 התכוונתי לשטחים שנכבשו ב 67. לא לגבולות עד 67 שנקבעו ב 48. אחרת הייתי כותב 48. קשה לי להאמין שלא הבנת שלכך התכוונתי. שכהרגלך נצלת את האפשרות לערפל את התשובות.

      כעת, השב האם ה"כן" שכתבת נשאר כן כשמדובר על השטחים שנכבשו ב 67? מה תשובתך החד משמעית?

      אם לא צריך לדרוש מהפלשתינאים הכרה בזכותנו, אז מדוע שיכירו בה? ממי דורשים הכרה?
      ממי שלא מסכים להכיר ואז מביאים בפניו את העובדות ומצפים שיכיר באמת ומסקנותיה.
      אם מישהו איננו מכיר בזכותך האמיתית על שלך ומחזיק בשייך לך, הוא משקר בפניך ולא משאיר לך ברירה אלא את השימוש בכוח.

      "לא הפלסטינאים גזלו ממך."
      הפלשתינאים הם שבטי בדואים נודדים שפלשו לישראל מירדן ומצרים בתחילת המאה ה20.
      אין להם זכות שהיא על הקרקע.

      אם מישהו יושב בביתך שנגנב ונשדד ומסרב לפנותו למרות כל ההוכחות שבידך, האם הוא גזלן או שאיננו גזלן? (כן או לא?)
      האם מותר לפנותו בכוח? (כן או לא?)
      יותר מזה, אם הוא במשך 100 שנים מנסה להשמידך וטובח בך האם לא חובתך להלחם בו ולגרשו? (כן או לא?)
      האם ישות רצחנית כזו מאבדת כל זכות שהיתה לה, אם היתה לה? (כן או לא?)

      "הרומאים לא הפלסטינאים גזלו ממך."
      כל שמחזיק במה שאיננו שלו ומסרב להחזירו הוא בבחינת גזלן, שודד, גנב. (נכון או לא נכון?)

      דבריך הם גניבת דעת:. פתאום ספל(פלישתינאים) איננו ספל(רומאים) כיוון שהקודם היה ירוק והנוכחי אדום. זאת צורת חשיבתך.

      האם אתה נביא? הדוגמאות לא רלוונטיות. לנביאים שיקולים משלהם ואינך נביא.

      אמרתי לך כבר שריבונות איננה נקנית ע"י שימוש בכוח. אבל אם מישהו בעל ריבונות והוא מתכחש לה, אז אין לו דבר ולא אמת להתבסס עליה וגם הנביאים לא יוכלו לעזור לו.
      אם איננו מכיר בריבונותו, אז איננו יכול לדרוש מאחרים להכיר בה.
      כל שהיה בריבונותו חדל להיות בריבונותו, כל שהיה יכול בצדק ובזכות ובאמת להיות בריבונותו חדל להיות לעולם בריבונותו.

      אין נביא שמציע לשכוח את הקשר בין עם ישראל למולדתו. לבטלו לתמיד. ההפך הוא הנכון.
      בלא הקשר הזה כל דברי הנביאים, מעשיהם, רצונותיהם יהפכו לחסרי משמעות. בטלים ומבוטלים.
      כל מטרת הנביאים היא דווקא לשמר, לחזק, לבסס ללא עוררין את הקשר בין עם ישראל למולדתו.
      מכאן שהזכות לריבונות נשארת בכל המצבים שהזכרת.

      העם חטא, מגורש מארצו אבל זכותו נשמרת, ואז שב לארצו. אם לא היתה נשמרת לא היה כל והצדקה לשובו.
      אם העם יחטא שוב, יגורש שוב, אבל זכותו לריבונות נשארת. והריבונות היא על כל שטחי א"י. היא איננה מתחלקת פתאום.
      אם היא היתה ניתנת לחלוקה, אז היא היתה ניתנת לשלילה . כמו ששני חצאי ספל אינם ספל כך לא ניתן לחלק מושגים ואמת.

      המוסר הוא זה שנותן תוקף לזכות בעלות אמיתית, כיוון שהמוסר מחייב הכרה באמת.

      מה זה מראה לך?
      שאי מוסריות איננה מבטלת ריבונות . היא רק מעכבת את מימושה. המסקנה שלך היא שהיא מבטלת ריבונות.
      אינך מקבל את ריבונותנו על שטחי יהודה ושומרון כמו הנביא המאשים באי מוסריות את עם ישראל, כך הבנתי מדבריך(נכון, לא נכון?).

      אחזור על עמדתי:

      1.לא ניתן לחלק ריבונות.
      2.זכות לריבונות היא תנאי הכרחי לתביעת בעלות או לשמירה עליה.
      3.אם מישהו מפקפק בריבונותו שקיימת לזכותו, אז אין לו ריבונות ולעולם לא תהיה. הוא איבד אותה לתמיד.
      4.הזכות לריבונות על הארץ היא של עם ישראל בלבד.
      5.מהזכות הזאת נובעת התביעה, הנובעת מאליה, של עם ישראל על ארצו.
      6.שאיננו דורש ריבונות מלאה על א"י איננו חלק מעם ישראל, ואיננו מכיר בזכות קיומו.
      7.אי הכרה בזכותו הריבונות של עם ישראל על ארצו היא בלתי מוסרית ונוגדת את האמת.

      עמדתך(לפי מה שהבנתי מדבריך):

      עם ישראל איננו מוסרי ולכן אין לו זכות לריבונות על כל א"י ושטחי הגדה, או שיש לו זכות לריבונות חלקית רק על א"י בלא הגדה(ע"פ תשובותיך האחרונות), שריבונות ניתן לחלק, שאין לדרוש מהפלשתינאים הכרה בריבונותנו כלל.

      הרבה אפשרויות, כיוון שאינך כותב במפורש או משאיר אפשרויות פתוחות.
      התיחסתי כבר לכל האפשרויות האלה.
      כבר הסברתי לך שאי מוסריות איננה שוללת את הזכות עצמה (אלא בתנאים קיצוניים כמו סדום ועמורה, עמלק).
      אי מוסריות שוללת את מימוש הזכות לזמן מוגבל.
      הכרה באמת מחייבת עמים אחרים להכיר בזכותו האמיתית והצודקת של עם ישראל להתקיים כריבון בלעדי בארצו ההיסטורית .

      ושוב מה יקרה בעת הסתלקות ממוסר, השאר להיסטוריה ואל תקבע עובדות מראש.
      להזכירך אי הכרה בזכותו היסודית הריבונית של עם ישראל על ארצו השלמה היא כשלעצמה לא מוסרית בהתכחשותה לאמת.

      מחק
    10. כתבת "הרשה לי להתחיל מהסוף. האם תסכים או לא תסכים לחתום על חוזה השמוש בסם? זו שאלה דמגוגית"

      לא, זאת איננה שאלה דמגוגית אלא שאלה שבאה לבחון את כנותך. אם אכן אינך מאמין שהקאנביס מזיק ומסוכן, והסכנה שבו איננה גדולה יותר מקפה וסוכר ו"פרסומות" , אז תסכים לחוזה.
      תסכים ללא היסוס. אם אינך מסכים, זאת ראייה חד משמעית שכל דבריך היו הבל, שקר ורעות רוח, אחיזת עינים ואינך מאמין לאף מילה שכתבת.

      מחק
    11. ברור שנזק מוחי למוח שונה מהשפעות אחרות? נו אז מה? על זה הדיון? הדיון הוא על אילו דברים גורמים נזק מוחי והאם יש כאלו שהם חוקיים לעומת כאלו שאינם חוקיים רק בגלל שבורים כמוך חושבים שהם יודעים מה טוב ומה לא טוב בשביל כולנו. מעבר לכך גניבת הדעת היא פשע חמור מאוד והשפעותיו על החברה קשות בהרבה מקומץ "מסוממים" אך זה לא מטריד אותך.
      אין טעם בדיון הזה יותר, הדם עלה לך לראש ואינך מסוגל לראות את דברי לאשורם אלא רואה דימיונות ומכניס מילים לפי ומפרשם בסתירה למה שאני כותב בתגובה הזאת ובקודמות כאחת. לא מתייחס לעובדות שאני מציין. עשן איזה משהו תירגע ואז קרא דברי שוב, אחרי שתבינם לעומקם ותענה לעצמך על שאלותיך מתוך תגובותי הקודמות יהיה ניתן להמשיך בדיון.

      אומר זאת, האם באמת אחרי 2000 שנה נראה לך הגיוני להגדיר שכל מי שיושב בא"י ואיננו יהודי הוא גזלן? מה לגביך שאתה מתגורר אולי בשטח לא של שבטך ומשפחתך? האם אי ידיעת שבטך פותרת אותך מהגדרתך כגזלן? (צא ולמד חוקי קניין ביהדות ואז תחזור) האם אברהם לא קנה את חלקו?. אתה מחפש פתרונות שיצדיקו את גאוותך המזויפת בהיותך יהודי הנסמכת על כחך ועוצם ידך, יהודי מאמין יודע כי צרותיו באים לעוררו ולא לעודדו להמשיך להילחם בצרותיו בכח הזרוע.

      מחק
    12. התחמקות היא גניבת דעת19 במרץ 2015 בשעה 3:50

      שוב התחמקת מתשובות ברורות.
      לא ניתן להבין למה אתה מתכוון בדיוק. לכן ניסחתי שאלות פשוטות שתשובתן ב"כן" או "לא". אבל אתה מתחמק דווקא באותו השלב שיחשוף את פרצופך האמיתי המלא בסתירות עיוותים וסילופים. אין צורך לעסוק בניחושים כאשר ניתן לתת תשובות.

      על קאנביס אין מה להוסיף. התחמקותך משאלה שנשאלת אומרת הכל.

      הגדרתי לך מיהו גזלן ואין זה סתם אחד שיושב בא"י אלא מישהו שבא במטרה ברורה לשלול את זכותך על ארצך וליטול את חייך כחיית טרף.
      מנסה להיתמם, ענינך. מעיד שאינך מכבד את עצמך.

      הרחבת תחום הדיון למושגים חדשים("משפחות ושבטים") שאינם רלוונטיים כיום בהחלתם על המציאות מראה איזה דמגוג אתה. עם ישראל הוא עם אחד . מי שמנסה לערער על ריבונותו ע"י הבחנות שאבד עליהן הכלח פשוט יצא מדעתו, ואני חושש שזה מצבך.

      על גניבת דעת - בזה אתה עוסק, אבל זאת זכותך, זכותך להשתמש בחרות שכלך בצורה מעוותת ומסלפת כשם שזכות שומעיך להשתמש בחרות שכלם לשפוט את דבריך, להסכים או לא להסכים עמם.

      גניבת דעת איננה פשע אלא עוות שכלי שמבחירה.
      שמשתוקק שתגנב דעתו הוא זה שדעתו נגנבת.. לכן היה ער לשקרים שמאכלים אותך, שאתה חוזר עליהם בלא הבחנה. שמוותר על שכלו מתוך עצלות או בחירה, גונבים את דעתו.

      עד לרגע זה לא ברור האם אתה מכיר בזכותו הריבונית של עם ישראל על ארצו ההיסטורית.
      זכות זאת איננה ניתנת לחלוקה.(הסברתי מדוע)

      קשה לך מאוד לענות ב"כן" ו"לא" ודאגת לטשטש את משמעות דבריך.
      אם תשובתך היא "לא", אז אינך מאמין בקיומו של עם ישראל חד וחלק.
      שולל את זכותו של עם ישראל להתקיים בארצו. (לוגיקה פשוטה)

      לא יעזרו לך כל שקרים, נימוקים, הסברים, עוותים, הגדרות סותרות, כפל משמעויות, התחמקויות, אנאלוגיות מטופשות, הוצאת דברים מהקשרם, היתממויות, תירוצים וערמומיות יהודית שורשית קדומה והרת גורל ואסון ולכן הדיון הזה שלי איתך.

      מחק
    13. "מישהו שבא במטרה ברורה לשלול את זכותך על ארצך וליטול את חייך כחיית טרף" - מי זה המישהו הזה? כל הפלסטינאים? זה היה מטרת ישיבתם בארץ ישראל? רק מראה על עולם הפחדים המטורף שאתה חי בו. האם ענית על שאלה משאלותי? מי שקורא לשני בכינויים הוא הדמגוג שאיתו לא ניתן לנהל דיון וזה מראה על פרצופו האמיתי.

      מחק
    14. שמנסה להצדיק ריבונות של פלשתינאים על א"י19 במרץ 2015 בשעה 14:55

      עברת מהיתממות לטמטום וטירוף.

      מדוע טירוף? משום שמנסה להצדיק ריבונות של פלשתינאים על הארץ.
      משום שמכחיש עובדות והיסטוריה. היסטוריה רווית דמים שהפלשתינאים כפו עלינו. כפו כיוון שאינם מכירים בזכותינו להתקיים וטוענים לריבונות מוחלטת על א"י.
      על כל הארץ וכל גרגר בה, וכל זאת למרות שהארץ מעולם לא יושבה, ועד לתחילת המאה ה20 היתה שוממה.

      ב48 כפו עלינו מלחמת דמים מתוך כוונה להשמיד את כל היהודים כשברור וידוע להם מהקוראן ומספרי ההיסטוריה שזאת ארצם של היהודים. על השקרנים הרוצחים האלה אתה מנסה להגן!
      לכן אינך שפוי.
      המעטים הנדירים מהם שמכירים בנו ובריבונותינו הם מיעוט אפסי ולא עליהם הדיון(והכנסתם לדיון היא עוד תרגיל בעוות מחשבתי).
      עניתי על רוב שאלותיך. על אחרות לא היתה אפשרות להשיב כיוון שנסתמכו על שאלות שנשאלת ולא השבת או שעסקו בשבוש דעת והסחת דעת מהעיקר. לכן לא היה טעם בכך. קרוב לוודאי שגם לא הבנת חלק מתשובותי.

      השימוש בקאנביס שיבש לחלוטין את תודעתך, אבל ברור שאינך תופס זאת, זהו חלק מהשיבוש.

      אז מהו השלב הבא? תהפוך לפלשתינאי?

      חומר למחשבה - שכתב מגיב בNRG:

      "1.צודק. אם אין שלום בינינו, לא יהיה שלום כלל. אבל איך עושים שלום
      ישראל, 13/03/15 12:05
      עם אנשים שמעדיפים להסתחבק עם האויב (שלום עושים עם אויבים...) ומעדיפים את זכותו של האויב לאמונתו החשוכה. אנשים אלו לא מסוגלים לראות שום דבר טוב באחיהם ובאמונתם עתירת השנים. איך עושים שלום עם אנשים שמתעבים את אחיהם היהודים ואוהבים את שונאיהם הערבים? "

      http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/683/177.html?hp=1&cat=666

      מחק
    15. חשבתי הרבה מה ואם בכלל לענות להתלהמויותיך כי ברור שאינך מסוגל באמת להקשיב.
      בכל זאת אנסה לשים שוב את השקפתי בתבניות מרובעות על מנת שיקל עליך להבינה.
      1. אני מאמין כי ארץ ישראל שלנו להתיישב בה בכל מקום שנרצה בגבולות המוזכרים בתנ"ך מכוח חלוקת הארצות לעמים וזכות הירושה.

      2. בודאי יש לנו זכות להגן על עצמנו, ולכבוש חזרה שטחים של ארץ ישראל.

      3. אני מאמין כי יהודי מאמין, יודע כי כאשר מתרגשות עליו צרות צריך להסתכל פנימה ולבחון עצמו וכל זאת לאור חזונם של הנביאים והצדיקים הגדולים וההיסטוריה של עם ישראל בארצו.

      4. לאור זאת כאשר תנסה להכניס אותי למשבצת של שמלאני או ימני אני לא נכנס באף אחת כי אני מאמין כי שני הצדדים נועדו לכישלון חרוץ,
      כי כל עוד לא תיקננו עצמנו יתרגשו עלינו צרות חדשות. ולראיה כשלון הסכמי השלום וכשלון החזרת השטחים שנעשה דווקא ע"י הימין!
      מעבר לעובדה כי ימין ושמאל הם הפוכים. השמאל מאמין בזכות להגדרה של כל עם לעומת הימין המאמין באינדיבידואליזם וגלובליזציה.
      (זכור זאת ותראה שדווקא בסופו של דבר הימין יאלץ להחזיר שטחים כי אחרת לא יוכל לקיים את משנתו הכלכלית של השוק החופשי ועשה זאת פעמיים כבר ע"י בגין ושרון).
      אם בכל זאת תשאל אותי עם איזה צד אני מזדהה יותר, אומר לך השמאל מיכוון שאולי יש סיכוי שהתמקדות בגבולותינו המצומצמים תוביל יותר להתבוננות פנימית ולתיקון עצמי ואז מכוח זה נזכה חזרה בא"י כי הוא מסובב הסיבות ולא אנחנו,
      כמו שזכינו בא"י ללא מאמץ מאומות העולם! וכמעט שוב ללא מאמץ ב 67, כך יכול להיות שוב. לא בחיל ולא בכוח כי אם ברוחי אמר הויה.

      5. בנוסף אין לי שום בעיה שהימין יעשה מה שהוא חושב לנכון לעשות, לגרש, לכבוש, להשמיד רק שיעשה זאת, מדוע הוא לא עושה זאת? עשרות שנים הוא בשלטון. אלא אם כן גם הוא מוליך אותך שולל.

      עכשיו להסבר מדוע חלק מטענותיך אינן נכונות
      1. טענתך כי אני לא נביא ולא יכול להבין למה הם התכוונו היא כמובן שטות מוחלטת שרק הדיוט יכול להוציא מפיו.
      למי ניתן התנך? לכלבים? לתצוגה במוזיאון? "כי לא בשמים היא בפיך ובלבבך היא לעשותה", הרי כל נבואה לא ניתנה אלא לעתיד לבוא, אז מי בדיוק יפרש אותן?
      או שמא תטען כי רק לרב הראשי או מי שלמד רבנות או אולי באוניברסיטה.

      המשך בתגובה הבאה...

      מחק
    16. 2. טענתך לגבי הפלסטינאים כגזלנים - כאן יש לוגיקה מורכבת נקווה שתצליח לעקוב. ארץ ישראל היא שלנו מכוח חלוקת העולם לעמים ע"י נוח ובניו ומשם בירושה (זו הזכות ההיסטורית היחידה, אחרת אם בכיבוש או מן ההפקר, או מהבטחה אלוהית אזי גם לפלסיטינאים או לכל אחד אחר יכולת לזכות בא"י בכיבוש או מן ההפקר או לטעון כי אלוהים נתן לו). כמובן קיום החוק של חלוקת העולם ע"י נוח ובניו איננו מוכר באומות העולם ואיננו מכובד ע"י אומות העולם ולא ע"י מדינת ישראל, אחרת מדוע אין דורשים כי אמריקה הדרומית והצפונית תוחזר לריבונות של אינדיאנים? או אוסטרליה לאבוריג'נים או לעמים עתיקים אחרים הקיימים ונכבשו ע"י עמים אחרים? מדוע אינך צועק על כך? מדוע היהודים לו אומרים כי אם מכאן זכותנו על א"י אזי יש לעשות שוב צדק עולמי בחלוקת הארצות! שוב אחדד את הנקודה כי אם ארץ ישראל שלנו מכוח הכיבוש אזי לכל אחד הכוח לכבוש אותה.
      אם כן בכל העולם ברור כי יש מקומות שנכבשו וכך זה, ואם מישהו קנה קרקע היא שלו, אם מישהו זכה מן ההפקר זה שלו. עכשיו אינך יכול לבוא ולהגיד רגע יש חוק חלוקת העולם לעמים והוא תקף רק עלי ועליכם לקבל זאת, הרי זה שקול לכל חוק אחר שמישהו יבוא וימציא ויגיד עליכם לקבלו. מבחינת אומות העולם וגם הפלסטינאים א"י נכבשה, או היתה הפקר. ומבחינתם אנחנו גם קיבלנו אותה מכוח הכיבוש של הבריטים ולאחר מכן כבשנו שטחים (אומנם האומות מכירים כי אנחנו עם עתיק שגר כאן, אך בוודאי לא כי זכותנו עליו מחלוקת הארצות, אחרת היו נותנים לנו את כל א"י). ואלו הם חוקי המשחק. אתה לא יכול לבוא ולהמציא איזה חוק ולהגיד לפי חוק זה אתם גזלנים כאשר אף אחד איננו מכיר בחוק הזה ולכן גם מה שאמרתי שאיננו צריכים הכרה מאף אחד בריבונותינו כי זו שטות מוחלטת לבקש ממישהו להכיר בחוקי האנושות הקדומים שאנחנו היחידים ששמרנו עליהם. כמובן אלא אם כן נצעק גם על כל העמים השדודים האחרים.

      3. טענותיך המוזרות לגבי כל מיני מסקנות כלפי מי שאינו טוען לריבונות מלאה וכו, ברור שהן שקר,כזב ורעות רוח לאור העובדה כי הנביא בכבודו ובעצמו אומר למלך יהודה להכנע. אז הנביא איננו יהודי? לא אוהב את עם ישראל? לא מאמין בריבונותינו על הארץ? או שמא יש זן אנשים הנקראים נביאים ולא ניתן ללמוד מדבריהם ורק להם הזכות להגיד דברים הנוגדים את אמונתינו והבנתינו?

      3. לגבי זה כי אתה חושב כי כל הפלסטינאים רוצחים ומעונינים בהשמדתנו, לזה לצערי יצטרכו גליונות שלמים להציל אותך מפחדיך ולגרום לך להאמים שוב ברוח האנושות שהיא דווקא טובה, ולהבין כי מנהיגים תאבי בצע וכוח הם הבעיה. כמובן שוב אין בדברי להצדיק שום מעשה פשע ורצח כמו שבוודאי תטען שוב.
      4. קאנאביס, אענה בשאלות יותר ממוקדות כי הידע שלך בביולוגיה ופסיכולוגיה לוקה בחסר ואתה חושב כי רק מה שמשפיע באופן מורגש ביותר על התודעה הינו משבש תודעה או גורם נזק מוחי. מה בדיוק לטענתך ההבדל בין אלכוהול לקאנאביס? מדוע אחד חוקי ואחר לא?

      לפני שאתה מגיב בהתלהמות, אנא קרא שוב לעומק ולא ברפרוף.

      מחק
  7. http://rotter.net/forum/scoops1/192016.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

    This is old news to you if you studied some of my posts on here, in fact you've been doing quite well as your Dollar denominated assets have been appreciating as predicted - and as stated the move has just begun.
    - Eran.

    השבמחק
    תשובות
    1. Eran
      צא מהסרט שלך, אף אחד לא עוקב אחריך. די להציק. אתה מרוויח? יופי! אתה לא חייב לשתף אותנו...

      מחק
  8. בשיטה הדמוקרטית הנהוגה בישראל אזרחי המדינה נדרשים לגשת מדי כמה שנים אל הכלפי ולהתלבט בינם לבין עצמם איזה פתק מייצג את המפלגה הכי פחות מושחתת שתגרום להכי מעט נזק למדינה. נראה כי בסיטואציה מביכה זו, הרצון האמיתי של הבוחר אינו מגיע לידי ביטוי. על כן אני מציע לשכלל את השיטה הדמוקרטית ולהוסיף שלוש אפשרויות בחירה נוספות שיעמדו לרשות הבוחרים:

    פתק "רק לא..." – פתק זה נועד למצב בו קשה להצביע על המעומד הכי פחות גרוע אך קל להצביע על המעומד הגרוע ביותר. במצב כזה הבוחר ישלים בכתב ידו את שמה של המפלגה הגרועה ביותר אחרי המילים "רק לא...". בספירת הקולות, הקול של הבוחר יתחלק שווה בשווה בין כל המפלגות למעט המפלגה שנרשמה בפתק ה"רק לא...". ניתן למלא מספר שמות של מפלגות ובכך למנוע ממפלגות אלו לקבל את הקול של הבוחר. פתק זה יתן מענה לכל אותם אזרחים שרוצים "רק לא ביבי" אבל מתקשים לבחור את מוכר האשליות שראוי לבוא במקומו.

    פתק "אני עם הרוב". פתק זה נועד למצב בו כל המעומדים גרועים באותה מידה אך גרועה מכל זו הסחטנות הפוליטית. פתק זה ישוייך למפלגה שקיבלה את מירב הקולות. במצב הקיים כיום אזרח החש בחילה מתופעת הסחטנות, נדרש להסתמך על סקרים מהונדסים כדי לוודא שהקול שלו יגיע למפלגה הגדולה ביותר. הפתק החדש יסיים את הספקולציות בעניין. וכך גם יופחת עומס הסקרים על אזרחי המדינה.

    פתק שחור. פתק זה משמש כמפלט אחרון וראוי להימנע מלהשתמש בו אלא אם אין ברירה אחרת. הפתק הזה ישוייך למפלגה השחורה. המפלגה השחורה היא מפלגה ללא אנשים. ומתוך כך הח"כים מטעמה לא יקבלו שכר, לא יקבלו לשכה ועוזרים, לא יטוסו לחו"ל, לא יקבלו תקציב לקשר עם הבוחר, לא יקבלו פנסיה, לא יקבלו תקציבי בחירות, לא יפגשו עם לוביסטים בכנסת, לא יפגשו עם ראשי וועדים ולא יוזמנו לחתונות של בנים של טייקונים. הכיסאות בכנסת של הח"כים של המפלגה השחורה ישארו ריקים וישמשו תזכורת לשאר הח"כים ולכל תושבי המדינה כי קיים ציבור שלא מאמין שאף אחד מרודפי השררה אכן מייצג אותו. כדי למנוע משאר מספרי הסיפורים היושבים בכנסת לנצל את כוחם לרעה, המפלגה השחורה תתנגד אוטומטית לכל הצעת חוק שתובא בפני הכנסת. לכך יהיה יוצא מן הכלל יחיד. במידה ומובאת הצעה לפיזור הכנסת, המפלגה השחורה תצביע פה אחד - בעד.

    השבמחק
    תשובות
    1. נחמד ,אריק ממש יפה

      מחק
    2. שחור זה יפה. בינתיים פתק לבן זו אפשרות מעשית.

      מחק
  9. אריק, חשבתי וחשבתי איך זה שעדיין לא המציאו גלולה נגד קבס מהפוליטיקאים. והנה אתה מציג כאן את הגלולה הגואלת. הראשון שגרם לי לחייך בדברו על פוליטיקה. אין כמוך!

    השבמחק