יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

הידעתם? מחאת מאות אנשים מול וול סטריט נמשכת זה היום הרביעי ומה הקשר בין זה לבין המייל של !Yahoo?

המחאה מול וול סטריט או בשמה הלועזי occupy wall st ,החלה בהפגנה של מאות מפגינים (ולפי גרסאות אחרות היה מדובר על אלפים) לפני ארבעה ימים ומאז היא נמשכת ברציפות כאשר חלק מהמוחים אף נשארים ללון במקום ,במהלך המחאות הלא אלימות נעצרו קרוב לעשרה מפגינים חלקם ללא סיבה אמיתית כפי שניתן לראות בסרטון למטה.
אם לא ידעתם על המחאה הזו אתם לא צריכים להרגיש לא בנוח , אתם חלק מהעולם הגדול הניזון מתקשורת שמעבירה לכם רק מה שהיא רוצה שתדעו. אחרת אין שום הסבר הגיוני איך האירוע הלא שגרתי הזה ,בלשון המעטה, נעלם מעיני התקשורת או נדחק אי שם לעמודים האחוריים שלה. למשל סיקור האירועים באתר של CNN  נמצא תחת המדור הכלכלי ושם הוא חבוי תחת הקטגוריה של כתבות על הטכנולוגיות- הרי זה ברור, מי מבינינו שרוצה לראות סקירה של מחאה חברתית לא יפנה קודם כל למדור הטכנולוגי בשביל למצא אותה?
צפו בתמונות המחאה:


מפגין ביום הרביעי למחאה מול וול סטריט נעצר לאחר שכרז במגאפון:



תמונות מההפגנה שנערכה ביום ראשון:



לא רק התקשורת מגמדת את האירוע- אל התקשורת הצטרפה גם !Yahoo. אם תנסו לשלוח מייל מהחשבון שלכם ב!Yahoo ובתוכן ההודעה שלכם יופיעו המילים occupywallst.org (הארגון שעומד מאחורי המחאה הלא אלימה הזו) תקבלו את ההודעה שנראת בסרטון למטה, שאומרת שהמערכת זיהתה פעולה חשודה ושליחת המייל שלכם כמובן לא בוצעה.
ישנן שמועות שיאהו מיהרו לשנות את זה ברגע שפורסם הנושא , נכון לכתיבת שורות אילו עדיין החסימה קיימת.


4 תגובות:

  1. על מה ההפגנה?

    השבמחק
  2. נגד עושק הבנקים ואנשי וול סטריט של האיש מהרחוב.
    קצת יותר בהרחבה תוכל לראות כאן :http://www.youtube.com/watch?v=cG_TKAJyV6k

    השבמחק
  3. The protest, based on number of participants, received decent media exposure. Not unlike the effort in Israel, I predict that it will get nowhere. Things may change when Americans pain threshold is crossed - while this cannot be predicted, they seem, so far, to have quite a distance to cover to reach that point. In the unlikely event that this gains momentum you will see more pronounced activity to bring it to a stop. Revolution is not what's needed - involution must come first. One need only look at history to understand that - not surprisingly almost no one does.

    השבמחק
  4. מסכים שמהפיכה לא דרושה, מה שדרוש זו התעוררות של האנשים. הבנה של הרקע ושל אופני השיעבוד השונים. כשתתעורר מסה קריטית היא תוכל להפיל כל משטר כלכלי וכל שלטון בזמן קצר מבלי שאדם אחד יצא לרחוב להפגין, שכן מי שמקיים את השלטון הם האזרחים עצמם.
    מצד שני בני אדם צריכים טריגר בשביל להתעורר (במקרה הטוב, לפעמים הם צריכים ניעור חזק), ההפגנה הזו מספקת להם טריגר קטן. אם הם יתעלמו מימנו יבואו ניעורים הולכים ומתחזקים.

    ע'

    השבמחק