יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

תלונה הוגשה נגד מבקר המדינה על ידי רפי רותם: "מונע הגשת תלונה נגד נתניהו"

מאת: ערן הילדסהיים

בפעם השלישית ניסה חושף השחיתויות רפי רותם להגיש אתמול תלונה אצל מבקר המדינה נגד רוה"מ בנימין נתניהו. לפני שבועיים הוזמנה לו משטרה ושבוע שעבר המשרד נסגר לקהל כדי למנוע ממנו להכנס. הפעם נתקל רותם במאבטחי המשרד שקיבלו הוראה מהמבקר לא להכניסו למשרד. רותם בתגובה הגיש נגד המבקר תלונה במשטרת ת"א על כך שהוא מונע ממנו מתן עדות.

 הסיפור הזה הופך להזוי יותר ויותר מרגע לרגע. לפני כשבועיים הגיע רפי רותם, אביר איכות השלטון לשנת 2014, למסור את כל הידוע לו על פרשת המכולה המוברחת של פעיל ליכוד ששוחררה לדבריו בניגוד לחוק וע"פ הנחייתו לכאורה של שר האוצר דאז , בנימין נתניהו . רותם ביקש למסור עדויות המוכיחות לטענתו את הקשר הפלילי לכאורה של השניים לעבירה. במהלך מתן העדות כשהגיע לשלב בו הוא אומר את הידוע לו נגד נתניהו קמה עורכת הדין מטעם המבקר ועזבה את החדר. משרד המבקר הזמין לרותם משטרה לאחר שזה ביקש להמשיך בעדות. לבסוף הוסדר עם השוטרים ובידיעת נציגי משרד המבקר כי רותם ישוב כעבור שבוע להשלים את העדות. בשבוע שעבר כשהגיע למשרד ,על פי הסיכום, גילה כי זמן קצר לפני הגיעו נתלה שלט בכניסה ללא התרעה וללא הסבר ,שבו נכתב כי המשרד סגור לקבלת קהל .

כשהגיע אתמול בפעם השלישית קיבלו את פניו של רותם קב"ט המבקר  וכשהוא מוקף במאבטחים סירב לתת לרותם למסור תלונה בהוראת המבקר .

רותם המשיך משם למשטרת ת"א. שם הגיש תלונה נגד מבקר המדינה , יוסף שפירא , שמסרב לקבל את עדותו.
נזכיר פה רק כי מבקר המדינה מונה לתפקידו לאחר שקיבל את תמיכתו של נתניהו.


5 תגובות:

  1. סיפורו של רפי רותם אצל מבקר המדינה מלמד, שספרו של קפקא "המשפט" חדל להיות אלגוריה - הוא כבר בבחינת תיעוד.

    השבמחק
  2. זה מרגיש כל כך דוחה
    וכולנו כל כך חסרי אונים
    כל קוראי הבלוג מזדעזעים למשך 5 דקות ואז חוזרים לעיסוקינו וכמה רפי ממשיך להלחם בגוליית בלי שאיש יוכל או ירצה לעזור לו

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה וכל קורא באתר הזה יכולים לעזור לו אם תשלח לו תמיכה במחשבה ותחזיק בראש שיצליח.לפני שנתיים כשגילינו את הפלרת המים בישראל ונזקיה זה נראה חסר תקוה שמשהו ישתנה והנה לפני כחדשיים נאסרה ההפלרה בישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מ שחסר זה אמונה בטוב בטחון ביכולת שלנו להשפיע והתמדה בלעמוד על שלנו במה שנכון ולא משנה כמה מושחתים יש שם ממול.בסופו של דבר כמו אצל אולמרט הם במוקדם או במאוחר יורים לעצמם ברגל ומפילים את עצמם. תקוה!

      מחק
  3. אנשים מפחדים שבלי ביבי יהרגו הרבה יותר יהודים.

    השבמחק
  4. ראש ממשלה שמתנהג כאחד ה"דונים" במאפיה הסיציליאנית.
    השתלט על כל מוקדי הכח ומקבלי ההחלטות, השתלט על מוסדות השלטון, האכיפה והצדק ופועל כמו דיקטטור מעולם שלישי.
    מזנה את הפוליטיקה, את ערכי המוסר והמדינה.
    הוא אסון למדינת ישראל

    השבמחק