יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

שואפים להיות חלק מהאיחוד האירופי? קראו קודם את החוקים שכופה האיחוד על אזרחיו

האיחוד האירופי, כביכול פסגת התרבות והקידמה, מנוהל היום על ידי הפרלמנט האירופי שבראשו עומדת נציבות האיחוד האירופי,שמשמשת כממשלה של האיחוד האירופי. בראש הנציבות 27 אנשים שאינם נבחרים ושממנים אחד את השני. למעשה אזרחי האיחוד נתונים תחת ספר חוקים ורגולציות הכולל לפחות 80,000 עמודים ,חלקם הזויים אבל גם כואבים מאד לכיס. הנה לפניכם טעימה קטנה מהם:

1. האיחוד האירופי קבע כי "מים אינם מונעים התיבשות" ואם אתם אזרחים אירופים ותטענו אחרת תסתכנו במאסר של שנתיים.הסיבה היא שטענה זו גורמת למים להחשב כסוג של תרופה. נשמע לא אמיתי? תוכלו לקרא עוד על כך כאן .
2. החוק שזוכה ללא עוררין לחוק המוזר ביותר הוא החוק שמחייב שלא תהיה עקמומיות יתר בבננות ושאורך הבננה יהיה לפחות 14 ס"מ. לפני 3 שנים ברגע של שפיות, החליטו באיחוד לבטל את החוק הזה.
3. לילדים מתחת לגיל 8 נאסר להפריח בלונים בתחומי האיחוד ללא פיקוח של מבוגר.
4. לאזרחי האיחוד מותר לאכול בשר סוסים  אך רק אם לא מדובר בסוס שגידלו אותו.
5. בריטניה חויבה לשלם קנס של 20 מיליון אירו על כך שיבאה 25,000 טונות של שום מסין.הסיבה: בריטניה שילמה על המשלוח מס כאילו היה זה שום טרי אבל הם הצהירו,שלא נדע, כי מדובר בשום קפוא. אם בריטניה לא תשלם את הסכום בתוך חודשיים היא תעמוד לדין בפני בית המשפט של האיחוד.
6. טעות בחישוב המשקל של משלוח בננות באוקטובר עלה לאיטליה בקנס של 6.74 מיליון אירו.


2 תגובות:

  1. מי יתקע כף שערמת חוקים ותקנות הזויים מסוג זה לא ינחתו עלינו אזרחי ישראל.
    אנחנו נמצאים תחת עינם הפתוחה והחוקרת של כל הסוכנויות והאירגונים הכלכליים דוגמאת OECD פיץ, מודיס וכו' שמעלות או חותכות דירוגים של הפעילות הכלכלית שלנו ועל פיהן ישק דבר.
    האם יש לנו את החוצפה הישראלית להיות עצמאיים ומנותקים מהכאוס הכלכלי העולמי? אם נהיה טובים מידי כל העולם יעלה עלינו לכלותינו.
    אולי עדיף לבלף את העולם מבחינה כלכלית כאילו אנו במצב רע אבל לשמור על רזרבות עמוק מתחת לבלטות.

    השבמחק
  2. החוקים ההזויים של אירופהכבר נחתו עלינו. אסור למכור בארץ נורות להט של (בהתאם לרגולציה אירופאית) 100W. משום שהם טוענים שהם מזהמות בגלל צריכת החשמל הגבוהה. אבל מה שהם "שכחו" שבנורות הפלואורסצנטיות הקומפקטיות יש כספית בכמות גדולה (4-5 מיליגרם כספית) כמות שמזהמת 40-160 מ"ק אויר (תלוי לפי איזה קריטריון מודדים). בנוסף הקרינה של הנורות האלה מסרטנת והם עלולות לגרום לכאבי ראש ומגרנות.

    לגבי היתרון, של אורך החיים, מסתבר שחיי נורת הלהט קוצרה בכוונה על מנת להרוויח יותר כסף. ראו את נורת הלהט שדולקת כבר 110 שנים!
    http://www.centennialbulb.org/facts.htm

    מצלמת אינטרנט על הנורה:
    http://www.centennialbulb.org/photos.htm#anchor1234

    ע'

    השבמחק