יום ראשון, 14 ביולי 2013

"אין שום סיבה בעולם שבעוד שנה וחצי לא יהיה פה טוב אלא אם תהיה סיבה בעולם שתגרום למשהו לא טוב"

זמן קצר אחרי שלפיד הסביר שבעוד שנתיים יהיה פה טוב, הראנו עוד הרבה בטרם בנק ישראל אישש את הדברים, מדוע כל שר אוצר מכל מפלגה שיעבוד תחת השיטה הנוכחית, לא יאמר אמת אם יטען זאת. באחד המאמרים אף כתבתי את מבחר התירוצים הנדושים  מספרי הלימוד של ביבי שטייניץ שכנראה יגיד לפיד ברגע האמת ב2014 ללמה בכל זאת לא טוב לנו.  אלא שלפיד הפתיע כשכבר אתמול הדליף את אולי קו ההגנה שישמש אותו בעוד שנה וחצי ,שיתבסס בעיקר על המצב הקשה בעולם. בראיון הוא כבר לא הסכים להתחייב שיהיה פה טוב והסתבך עם דבריו כך שבשורה התחתונה המסר שלו היה המסר המוזר שנכתב בכותרת המאמר. הקשיבו לדבריו



לצפייה ישירה לחץ כאן

10 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. העניין הוא שלהרבה אנשים דווקא כן יש מושג מה יהיה המצב הכלכלי בארה"ב בעוד שנה וחצי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז מה יהיה המצב הכלכלי בארה"ב עוד שנה וחצי לדעתך?

      מחק
  3. אפשר קישור לכתבה שלך שדיברת עליה פה?

    השבמחק
  4. הפוליטיקה החדשה מאוד מזכירה את הישנה

    השבמחק
  5. עוד שנה וחצי יהיה פה טוב, תרצו או לא, יהיה פה טוב... כולם אומרים ככה.
    השאלה הנשאלת, מה זה טוב ???
    במקום סתם לקשקש ולפרסם שטויות ולעשות לאנשים רע כל היום, אולי הגיע הזמן שתשקיעו את האנרגיה שלכם בשביל להוזיז משהו ?
    זה שדופקים אותנו כולנו הפנמנו והבנו, אז במקום לדבר תנסו לפעול.
    לבינתיים, יש קיצוצים, הבנקים דופקים אותנו, הממשלה צוחקת עלינו, והעולם מקרקר עלינו, זה המצב נקודה !
    אתם רוצים לעשות משהו תתחילו לפעול, אל תפתחו אתרים שסתם חוזרים על עצמם כל היום... אחד מעתיק מהשני... תתחילו להגיש תלונות, תתחילו לצאת להפגנות, תתחילו להגיש עתירות, תתחילו להגיש הצעות חוק, תתחילו לבקש משאל עם, העיקר תתחילו לעשות משהו חוץ מלרשום דברים שכולם יודעים אותם כבר !

    השבמחק
  6. סתם הזיות בקול:
    הבחירות הבאות ב 2017? בדרך כלל בשנה שנתיים הראשונות לאחר הבחירות מטילים גזרות כלכליות, אחרי זה יש שנתיים לציבור לשכוח ואפשר להראות לו שהמצב משתפר. מכך שעוד שנה וחצי המצב לא יהיה טוב יותר.

    אם המצב שלנו קשור לאירופה (יותר מאשר לארה"ב) המצב יהיה לפחות קצת פחות טוב שם. אם המצב בסין יחריף וכך נראה הכיוון, הוא יפגע באירופה. כל הסימנים שיהיה לפחות קצת פחות טוב אצלנו.

    בחירות לקונגרס בעוד שנה וחצי. אם הרפובליקנים יתחזקו הם לא יאשרו קיצוצים בתקציב לישראל, וזה טוב. בינתיים נראה שזה הכיוון.

    באופן כללי? טיילו הרבה לחו"ל, תאכלו פחות, הרבה פחות בשר, הרבה פחות מתוקים, פחות ליד המחשב יותר עם חברים ותרגישו עוד שנה וחצי כאילו טוב יותר

    השבמחק
  7. אני תוהה מתי יגיע "מס פקדונות" לארצנו
    לפי או אחרי שיגמרו כל התרוצים והסיפורי אגדות?

    השבמחק
  8. עוד דבר מעניין בקטע הוא, שלפיד מייחס את השיפור המצופה לכניסת הגז למשק הישראלי. ואכן, גם הוא עושה more of the same, אפשר להעריך ש"הצפת הגז" תכסה על השלכות המדיניות הממשלתית במידה כלשהיא, וכך להמר על כך שבסה"כ יהיה שיפור.

    השבמחק
  9. מבחר התירוצים הנדושים מספרי הלימוד של ביבי שטייניץ שכנראה יגיד לפיד ברגע האמת ב2014 ללמה בכל זאת לא טוב לנו - sorry can't type in Hebrew but watch this other related video by a 12 year old Canadian girl about the fiscal hole that is also being created in Canada by the Banks and other monopolist tycoons in a exact methods and strategies that are happpening in Israel

    www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1USfuQVnuDI




    השבמחק