יום רביעי, 2 ביולי 2014

מהנדס מש' הבריאות האחראי להפלרה: "ההפלרה היא רעל שמכניסים לנו למים.מדובר בהונאה של הציבור!"

מאת: ערן הילדסהיים

בתכנית הרדיו של הכלכלה האמיתית חשפו מהנדס משרד הבריאות שאחראי להפלרה ויו"ר עמותת 'איזון חוזר' את הונאת הפלרת המים של משרד הבריאות בשידור חי. האזנה לדבריהם אולי רומזת בקצת מדוע בועדת הבריאות בשבוע שעבר עשו הכל כדי לא לאפשר להם לדבר.

 בתכנית הכלכלה האמיתית ברשת א' של קול ישראל התארחו השבוע יו"ר איגוד הילדים בישראל פרופ' אלי סומך ,מהנדס משרד הבריאות לשעבר שאחראי ליישום ההפלרה בישראל אהוד לשם ויו"ר עמותת איזון חוזר ,יעקב גרמן, שבעקבות הבגץ שהגיש הוחלט על הפסקת הפלרת המים בישראל.

הרקע:
בשבוע שעבר התקיים דיון בהול בוועדת הבריאות בכנסת בתקנה של שרת הבריאות להפסקת חובת הפלרת המים בישראל. הועדה התכנסה בעקבות דרישה של שלושה חברי כנסת, שהגישו בקשה לדיון מהיר בנושא הקפאת יישום התקנה הצפויה להיכנס לתוקף באוגוסט 2014.  למרבה הצער מנהל הישיבה ח"כ יעקב מרגי , תומך נלהב בהפלרה, העניק זמן דיבור נרחב לדוברים בעד ההפלרה אך לשני המתנגדים הקציב זמן דיבור קצר במיוחד וגם אותו קטע באמצע. בתכנית הרדיו של הכלכלה האמיתית קיבלו שלושה דוברים שנכחו באותה ישיבה זמן דיבור שווה. פרופ סומך התומך בהפלרה מצד אחד ולשם וגורמן מהצד המתנגד. סומך פתח ולשם וגורמן הגיבו במחצית השניה של התכנית. לבקשת סומך לא נערך עימות בין שני הצדדים.

האזינו לדברי לשם וגורמן כאן:
לתכנית המלאה ולראיון עם פרופ אלי סומך לחצו כאן.

20 תגובות:

  1. הסברים? אני מת לדעת מה המניע הנסתר

    השבמחק
    תשובות
    1. המניע ה"נסתר" הוא תמיד אחד: כסף.
      מי שמוכר את החומר שמוסיפים למים לא מעוניין להציע אותו באופן ולנטרי לציבור, כי הוא יודע שאף אחד לא יקנה. אז המוכר מעדיף שהממשלה תכריח את הציבור לצרוך את הרעל

      מחק
    2. זה לא קשור לכסף. זה קשור לאמינות של כל המימסד הרפואי האמריקאי. כל כך הרבה קריירות ויוקרה נבנו על השטות הזו הם לא יכולים לחזור אחורה. ישראל היא דומינו שהם לא יכולים לתת ליפול.

      מחק
    3. זה כן עניין של כסף, הפלואור הוא תוצר לוואי בתעשיה, וכבר מזמן המנגנון הקפיטליסטי מצא דרך לעשות כסף מזבל: למכור אותו לאנשים בתואנות שווא. כמובן שלצורך זה משחדים כמה מדענים שיוכיחו שזה לכאורה מוצדק ובריא וחותמים הסכם עם המדינה שתרכוש את האשפה של התעשייה כאילו היתה זהב. כולם יוצאים מורווחים חוץ מהציבור שלא ביקש זאת מעולם.

      מחק
  2. כל הכבוד ערן על הדיון המעמיק, משהו שלא הבנתי. האם המים כיום עדיין מופלרים? אן שהתקנה של גרמן כבר נכנסה לתוקף והפסיקו להפליר את המים

    השבמחק
    תשובות
    1. מופלרים, חביבי. כל מי שיש לו נטייה לאבנים או חול בכליות יודע טוב מאד עד כמה הם מופלרים.
      רק השבוע הייתי עם האישה במיון, שוב, על הבעיה הזאת. חבל שאי אפשר לשכנע אותה לעבור למים מינרלים או מפילטר, זה היה חוסך הרבה טיולים לבית חולים.

      מחק
    2. פילטר לא עוזר לסינון פלואוריד מהמים

      מחק
    3. היום המים מופלרים. באוגוסט אמורה (אם לא תחזור בה השרה לאור הלחצים הכבדים המופעלים עליה) להתבטל התקנה שבה יש חובה לרשויות בישראל להפליר את המים.

      מחק
    4. יש כאן קאץ' ~תקנת החובה להפליר תבוטל אבל זה לא אומר שיפסיקו להפליר, עדיין לרשויות תהיה אפשרות להפליר במידה ויבחרו לעשות זאת, ובואו לא נהיה תמימים ~ברור מכך שהמזהמים שנהנים מההפלרה יחד עם ותאגידי המים יפעילו לחץ על הרשויות להמשיך להפליר..
      אז ביטול החובה עדיין לא יפסיק את ההפלרה בישראל, מה שיפסיק אותה זה חוק\איסור מוחלט לא להפליר.

      מחק
  3. זה פשוט מזעזע. עוד דוגמא לכך שאינטרסים כלכליים של מעטים פוגעים בציבור כולו. יעקב מקג'י , עם כל הכבוד, מה הוא מבין בבריאות? ההפלרה, כמו החיסונים היא עוד נסיון לשמר מצב שתחילתו ברצון להגן ולשרת ולשפר את מצב הציבור, והיום כבר ברור שזו טעות, ועדיין - מכוחם של אינטרסים כלכליים לא מבצעים את העדכון הדרוש , לטובת הציבור, וחבל!!! כדאי לפתוח דיון דומה לגבי תכנית החיסונים שלנו. מומלץ להשוות לתוכנית החיסונים ביפן כדי לראות שאפשר גם אחרת. ויתכן שאם משרד הבריאות מחפש חסכונות כספיים - צמצמו את תוכנית החיסונים , ותראו כמה כסף יתפנה... וגם בריאות הציבור תגבר!!

    השבמחק
  4. שאנחנו נבדוק אינטרסים, נבדוק מה סיפר הרקע של ח"כ יעקב מרגי והמכנה המשותף עם עששת השיניים. אהבתו למתוקים. מישהו ממשפחת הבסיס שלו עם שינים מקולקלות, משהו ממשפחתו העכשווית או משהו שאימא שלו אמרה לו על חורים בשיניים. או על שתית קולה. או אפילו איזה עובר אורח או שכן עם שינים רקובות שהטיל עליו פחד. בילדותו המוקדמת.. השאלה האם אנחנו כחברה צריכים לשלם בבריאותנו או חיינו, על דפקות של אנשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. המכנה המשותף שלו עם עששת עובר דרך הכיס לא הפה. כמו כל חבר כנסץ גם הוא נקנה ושולם מראש, עכשיו מישהו פורע את החוב

      מחק
  5. ערן איך זה שלא מזכירים, בצורה סוחפת, את בעל האינטרס האלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. האחים עופר (רותם אמפרט), זה תוצר לוואי של התעשיה, הם עושים מזה כסף.

      מחק
    2. הם הפסיקו למכור את החומצה ב-2009, לא רצו להיות מערובים בשערוריה הזו.

      מחק
    3. הם הפסיקו למכור את החומצה למדינה ב-2009, לא רצו להיות מעורבים בשערוריה הזו.

      מחק
  6. לא רק אוסמוזה הפוכה ....זה ממש לא נכון יש עוד הרבה שיטות לטיהור המים גם נורות גם KDF אוסמוזה הפוכה היא מערכת בזבזנית מיותרת של מים במיוחד במדינה שלנו שכל הזמן מטפטפים לנו לחסוך...

    השבמחק
  7. מידע חשוב:
    בדיקות המים שעושות הרשויות העירוניות למים,ז"א הבדיקות לגילוי וירוסים ורעלים הם לפני שמכניסים
    את החומצה הפלואורסליצילית.
    אני מתכוון לבדיקות שנשלחות לבתי האזרחים פעם בשנה.

    השבמחק
  8. אנחנו משתמשים בפילטר מיוחד לפלואור וארסן שאנחנו קונים הארצות הברית והוא מורכב על פילטר מסוג ברקפלד או ברקי שמוציא מים טהורים להפליא ועובד על כבידה בלבד.מסכים עם כל מה שאמרתם ושמח לשמוע שרבים כבר ערים להרעלה בכוונה של האוכלוסיה.תמשיכו את העבודה אנחנו ננצח...

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה תן לינק למוצר המדובר ובמה הוא שונה מאוסמוזה הפוכה?

      מחק