יום חמישי, 17 במאי 2012

מישראל ועד ארה"ב: כך פועלת משטרת המחשבות הגלובלית בכלכלה


(בעקבות שאלות של קוראים רבים כיצד יתכן שכלכלנים כלל לא מודעים למה שנכתב כאן באתר על הבעייתיות של השיטה המוניטרית והאלטרנטיבות, לפניכם פרסום חוזר של המאמר בנושא מלפני כחצי שנה.רלוונטי להיום יותר מאי פעם)


אם אתם תוהים מדוע הרוב המוחלט של הכלכלנים בעולם מתעקש להתניע את הכלכלה המקרטעת בכל העולם במקום להחליפה בחדשה אז כבר מצבכם טוב, רוב האוכלוסיה כלל לא הגיעה למצב שהיא אפילו חשבה על סוגיה זו. לימדו אותנו מגיל ינקות שכלכלה שייכת לכלכלנים וכשהכלכלנים לא מעלים אופציה חלופית, אנחנו בתמימותנו חושבים שאין כזו. ופה עולה השאלה: היתכן שהיה יום שמיני לבריאת העולם,שלא הכרנו, בו האלהים ברא את השיטה הכלכלית הנוכחית?  למה בעצם הרוב המוחלט של הכלכלנים לא מעלה בכלל ספק,סימן שאלה, ביקורת קטנה ואפילו זעירה על השיטה הכלכלית הנוכחית, שלא לדבר על העלאת אלטרנטיבה לשיטה הקיימת?



במאמר שפורסם כאן באתר בעבר הבאתי את עדותו האמיצה של חגי קוט, אז סטודנט שסיים תואר ראשון לכלכלה באוניברסיטת ת"א. חגי קוט טען אז בטקס חלוקת התארים:
רק התיאוריה הכלכלית הניאו-קלאסית נלמדת בבית הספר. תיאוריות אחרות, דעות שונות וביקורת על התיאוריה הניאו-קלאסית אינן נשמעות בבית הספר כלל וכלל....מלמדים אותנו תורה בכפית ומצפים שנדע ליישם אותה במבחן בלי שום ביקורת עליה ועל יסודותיה. אך שיטה זו גורמת לדבר חמור הרבה יותר. היא אינה מעוררת אצל הסטודנט ביקורתיות וחשיבה עצמית. הסטודנט מכיר גישה כלכלית אחת ויחידה ועלול לחשוב שאין אחרות, ושזו הנלמדת היא היחידה הנכונה.

להאזנה לדבריו המלאים של חגי קוט מתוך אותו טקס צפו בסרטון הבא:

אם חשבתם שאוניברסיטת ת"א יוצאת דופן אז קראו מה התרחש באוניברסיטת הארוורד בארה"ב בחודש האחרון:
אוניברסיטת הארוורד היא בית החרושת ליצור מנהיגים ואליטות בעולם. בין בוגריה ניתן למצא שמונה מנשיאי ארה"ב ובינהם אובמה, ראשי ממשלות כראש ממשלתנו בנימין נתניהו, מזכ"ל האו"ם באן קי מון וכן שורה ארוכה של כלכלנים מהמובילים בעולם. גם אוניברסיטה זו מסתבר מעדיפה להציג לסטודנטים רק את את הצד הקיים בכלכלה כאילו לא קיימות כלל אלטרנטיבות. כך טוענת לפחות קבוצת סטודנטים בפקולטה לכלכלה באותה אוניברסיטה ,ש70 מהם החליטו בחודש האחרון לעשות מעשה ובצעד מחאתי חסר תקדים החליטו לצאת במהלך הרצאה של אחד מראשי החוג. הסיבות למחאה שמעלים הסטודנטים מפליאות בדמיונן לאלו שהעלה חגי קוט. אף הן מתמקדות בחד גוניות של לימוד השיטה הכלכלית ועל כך שהאוניברסיטה לא מעודדת הצפת נקודות מבט שונות. בקישור שאחרי הסרטון הבא , מגיב המרצה ומודה ששיטת הלימוד הזו קיימת ברוב האוניברסיטאות המוכרות בעולם.



את תגובתו של המרצה בסרטון,פרופ' גרג מקניו, תוכלו לראות כאן מתוך fox news (תודה לalexsmail על הקישור)

הפרופ' לכלכלה של אוניברסיטת דיוק ,רוי ויינטראוב, מחזק את דברי חגי קוט והסטודנטים המוחים בהארוורד וטוען שלמידת רק השיטה הכלכלית הקיימת היא דבר המתרחש ברוב האוניברסיטאות בעולם. כך הוא מסביר זאת ואף רומז כי מדובר במדיניות מכוונת בדיוק כפי שטוענים הסטודנטים בהרווארד:
 "מעמדן של תאוריות שאינן נאו-קלאסיות במחלקות לכלכלה באוניברסיטאות דוברות אנגלית דומה למעמדם של התומכים בטענה שהארץ שטוחה במחלקות לגאוגרפיה: עדיף להביע דעות כאלו רק אחרי קבלת הקביעות, אם בכלל".

גם פרופ' סטיב קין האוסטרלי, אחד השמות הכי חמים בכלכלה העולמית כיום רומז כי עדיף שאלו שיצילו את הכלכלה לא יהיו כלכלנים והוא מסביר למה:
 הכלכלנים המקצועיים, הוא טוען, התחנכו בצורה כזו שהם מתעלמים משלושה גורמים בסיסיים: חוב, אי־שיווי משקל וזמן. "לכל מי שלא קיבל חינוך של כלכלן ברור שכל מערכת כלכלית מתחילה באי־שיווי משקל ונשארת באי־שיווי משקל. הכלכלה הניאו־קלאסית מנסה ליצור מודל של מערכת השמש מבלי להתחשב בקיומה של השמש, עם מודלים שמתעלמים מאיך באמת עובדים כסף ובנקים..
הכלכלנים הניאו־קלאסיים חיים באשליה אחת גדולה. הכלכלה הניאו־קלאסית שולטת מאז שנות השבעים אבל בזמן הזה הכוח הזה, השמש הזאת, הלכה וגדלה עד שגרמה למשבר. .. בגלל הגישה הכל כך שגויה הזאת מה שאנחנו רואים כיום זה סדרה של משברים. אני לא רוצה שנחזור על הטעות הטיפשית הזאת שוב ושוב, עד 2070 או משהו כזה, ואז נתעורר ונבין שאנחנו צריכים ראייה ריאליסטית של איך הכלכלה פועלת, ולא ראייה דתית". מתוך ראיון בכלכליסט

כשזה מה שמלמדים ומחנכים כלכלנים בכל העולם זה מחלחל גם אל האזרחים דרך התקשורת:
סבר פלוצקר, פרשן כלכלי וכלכלן בעצמו מהוותיקים,המוערכים והמפורסמים בארץ כתב לאחרונה בידיעות אחרונות: "התרופה למגפת האי-אמון (באירופה) היא רק אחת: התערבות מסיבית של הבנק המרכזי" ,כשהוא מתכוון להדפסת כסף. קוראי הכלכלה האמיתית יודעים כבר ,שהדפסת הכסף נעשת על ידי הגדלת החוב והחוב כידוע ,הוא הבעיה הגדולה ביותר שנמצא בה העולם גם כך. אבל מה שבאמת מעניין פה הוא ,שפלוצקר אפילו לא מעלה את האופציה ,שבה שיטה מוניטרית הסובלת מחוב מצד אחד ושמחייבת את הגדלת החוב כדי לשרוד מהצד שני, היא בעצם הבעיה. כשלא מכירים אלטרנטיבות אחרות ,אז כלכלן יכול לראות בהדפסת כסף כפתרון היחידי לכשלים בכלכלה. בדיוק כמו שאלכוהוליסט רואה בעוד מנת אלכוהול כפתרון היחיד להקלת הכאב אצלו כתוצאה מבעיות הכשל בתפקודי הכבד.

53 תגובות:

  1. אין ספק שהחומרים שאתה מביא מרתקים ביותר והגישה שלך מרעננת וקוראת תיגר.
    עם זאת השלילה שלך את מושג החוב היא כל כך מוחלטת עד שהופכת לבתי ישימה ובלתי אמינה.
    כשהיינו ציידים לקטים כל אחד היה עושה הכל ולאחר מכן התחילו ההתמחויות. סחר חליפין הוחלף במטבע. במקסיקו היה זה גרעין הקקאו ובמקומות אחרים הזהב. נראה לי שהזהב ניצח ובשלב מסוים גם העיסוק בזהב הביא להתמחות בנושא.
    בכל אופן מושג ההון הזר הוא בסיסי מידי בשביל להתנגד לו. אם אני בונה סוכה וחסר לי סולם אני יכול להשאיל מחבר או ללכת לאדם זר ולומר לו שתמורת השאלת הסולם אשלם לו. אותו הדבר עם כסף. אם כסף שהיה אמור להגיע אלי מתעכב אני יכול ללכת לחבר ולהלוות או ללכת לאדם זר. נקרא לו לשם הדיון בנק ולקבל כסף מזומן עכשיו ולשלם לו תמורת השירות.

    כלומר הלוואת כסף תמורת תשלום, קרא לו ריבית, הוא דבר טבעי והגיוני. בעזרת הלוואה אני יכול לשלם בתשלומים עבור מוצר שאני נזקק לו בדחיפות. בעזרת הלוואה אני יכול להשקיע בעסק חדש ומניב וכו וכו.

    אבל אני בעדך לבסוף רק בדרך קצת שונה. כמו כל דבר טוב בחיים אם מגזימים או משתמשים לא נכון נוצרת בעיה. אם אני לוקח משכתנא של 90 אחוז ברור שזה לא טוב. אבל משכנתא של 30 אחוז זה רע ???
    לסיכום גישתי היא שהכל עניין של איזונים ובקרה ואי אפשר להמנע מהלוואות כליל. זה פשוט לא הגיוני לדעתי אך אשמח שתשכנע אותי אחרת.
    שחר 

    השבמחק
    תשובות
    1. אף אחד לא מדבר פה על ביטול מנגנון ההלוואות,
      אם מישהו צריך הלוואה אז הוא יכול לגשת לבנק ואם יש לבנק כסף אין פה שום בעיה.
      הבעיה פה איך שאני מבין היא ביטול של מנגנון יצירת כסף חדש מחוב.
      יצירת כסף חדש מחוב יוצר מצב לא מאוזן ולא שוויוני מעצם הגדרתו וגורם לכך שהכסף יעבור מהציבור לבעלי ההון.

      מחק
    2. "ואי אפשר להמנע מהלוואות כליל"

      אני בן 41, נשוי + 2 וכיום חי בארה"ב. מעולם לא לוויתי כסף על מנת להקדים רכישת מוצר או שרות.

      הערות:
      1. לא קיבלתי ירושה, ההון שלי רובו ככולו משכר והשקעות
      2. אין ברשותי דירה, אך אני יכול לקנות אחת סבירה ללא משכנתא
      3. קניתי עד היום אופנוע ושתי מכוניות
      4. אני משתמש בכרטיס(י) אשראי בשביל הנוחות וההטבות
      5. הלוואה לרכב לקחתי רק כדי לבנות Credit History

      מסקנה: בהחלט אפשר להמנע מהלוואות כליל.


      יניב.

      מחק
    3. Every time you use your Credit Card you "help" creat additional debt and you most certainly borrow money.
      Your Credit History may actually suffer from that car loan, and taking it just for that purpose is not smart to put it mildly.
      As far as this blog-post is concerned, I didn't say it back then so I'll say it now - that Tel-Aviv student was top student, but has little understanding in his head - he abused the public forum he was granted by taking advantage of the situation to promote his point of view, regardless of it being "right" or "wrong"".
      As always, my opinion - I could be wrong.
      - Eran

      מחק
    4. Eran,

      I disagree. Since I don't owe any interest (I pay my balance in full every month), I don't create additional debt. The total amount of money (mine and the bank's) remains the same, and I don't have to "kill" for extra income to pay for this momentarily debt. For me, this "debt" is free.

      The same thing was true with the car loan. Although I did pay interest for a few months, it came on the expense of my own savings so it was similar in effect to buying the car for x1.1 of its price.

      Being a newcomer to the US at the time, taking that car loan was probably the one thing that brought me fastest to my current superb credit score. Lenders need to see that you can handle a credit line responsibly and this is what I showed them.

      Also, note that in my reply I did not refer to the question of increasing the debt or contributing to the problem. All I did was to challenge the OP's assertion that you cannot live w/o debt. For all the credit I actually took in my adulthood, I could as well pay in cash, if I wanted to.

      Yaniv.

      מחק
    5. יש שיטות אחרות ליצירת כסף, לדוגמא אשראי הדדי, כשכל אדם מייצר בעצמו את הכסף הדרוש למחייתו. האשראי הזה אינו נושא ריבית וזה לא ממש חוב.
      זה שיטה ישימה שיכולה לפעול, אנחנו לא מכירים אותה בגלל הצנזורה של העיתונות וכלי התקשורת.

      חפש על LETS, קהילת מחרוזת, ברנארד לייטאר, ועוד. היום יש כבר המון מקורות בעניין.

      ע'

      מחק
    6. Every time you use a credit card the bank prints money out of "thin air" to pay for the transaction...(and in addition charges merchant percentage for the privilage - guess who eventually pays for that..)
      Best way to establish credit history is via secured card. The most important factor in getting and keeping high FICO is by establishing prompt payment history. To have the highest FICO possible - don't use your CC at all.
      - Eran

      מחק
    7. Eran,

      I still think that you are wrong here. As long as no interest is owed, there is no "printing of new money" in the cycle.

      Then, unless you work for one of the credit bureaus, your knowledge on the FICO is probably the same as mine. All of the reputable sources of information I researched back then claimed that in order to increase your score in the fastest rate it is best to spread your credit sources. Secured card was the way of getting a real credit card in the first place.

      One w/o any credit lines will end up having no credit history at all, even if he pays all his bills in time.

      Again, the above is to the best of my knowledge and I can be wrong.

      מחק
    8. Google is your friend, here's a hint:
      http://wiki.answers.com/Q/How_do_banks_make_money_from_credit_card_companies
      PS
      You're mistaken on all counts, but this is not the place for continued discussion on this.
      PPS
      I don't work for FICO, so you're correct there.
      - Eran

      מחק
  2. אני מתפלא על כותב הבלוג, שלמרות הביקורת שלו על השיטה הכלכלית ועל המחשבה הכלכלית, טרם נתפס להגות המרקסיסטית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלמנטרי- המרקסיסזם, הקומוניזם, הקפיטליזם, הסוציאליזם, וכל שיטה אחרת שתעלה על הדעת, כולם כולם פועלים ופעלו בשיטה של כסף מבוסס חוב עם בנק מרכזי ובנקאות ברזרבה חלקית. מה הטעם לדון בשיטות החברתיות כל עוד הנפקת הכסף נעשה בידי בנק מרכזי והבנקים המסחריים ברזרבה חלקית ועל בסיס חוב?

      ע'

      מחק
    2. זה ממש לא נכון.

      קפיטליזם זה חופש כלכלי, כולל החופש לבחור בעצמך את אמצעי התשלום. בקפיטליזם אמיתי אין בנק מרכזי.

      לעומת זאת, אחת ה"דיברות" של הקומוניזם זה קיומו של בנק מרכזי כדי שהשלטון יוכל לשלוט באנשים ובכלכלה (ראה פה:
      http://www.theblaze.com/stories/are-we-headed-toward-the-constitution-or-the-communist-manifesto-this-breakdown-tells-you/)

      מחק
    3. מה זה משנה לאיזה הגדרה אתה מקטלג את העורך או את רעיון הבלוג?
      שיהיה קפיטליזם או קומוניזם או איך שלא תקרא לזה, זה בכלל לא משנה מה ההגדרה.
      כל ההתעסקות בשם או בהגדרה שאתה רוצה לתייג היא בכלל לא העניין, זה סתם מסית את הדיון למחוזות אחרים שהם לא רלוונטים ולא חשובים.
      הרי אף פעם לא היה קפיטליזם לפי הגדרתו (שוק חופשי באמת) וגם אף פעם לא היה קומוניזם לפי הגדרתו (שוויון כלכלי וחברתי). אז מה זה מועיל בכלל לדבר על הגדרות?
      מה שחשוב זה להתמקד בבעיה הבסיסית והמרכזית של ייצור כסף מחוב כי כל עוד הכלכלה פועלת בשיטה זו אז ברור שאי אפשר ליישם קפיטליזם אמיתי או קומוניזם אמיתי או כל שיטה אחרת שהיא בת קיימא.

      מחק
    4. קפיטליזם ללא בנק מרכזי לא קיים בכדור הארץ.
      אין טעם לדון בקפיטליזם כל עוד קיים בנק מרכזי.
      כשתשחרר את הנפקת הכסף לכל דיכפין נוכל להמשיך ולדון בעניין.

      ע'

      מחק
    5. הכובש הבנקאי כולם משועבדים לכמה יחידים בעלי שררה באמצעות הכסף ובמקום שהכסף יהיה אמצעי תשלום נכבשנו על ידו

      מחק
  3. http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=336176

    השבמחק
  4. איך יוצרים מערכת חליפית בישראל? האם מערכת שבה הכסף לא נוצר מחוב אומר שנפסיק לבזבז כי לא נצטרך להניע את הכלכלה כל הזמן? אולי צריך למצוא דרכים חדשות לחשב אושר.

    השבמחק
  5. ראשי השלטון בארץ(מאז רצח יצחק רבין ע"י השלטון העולמי בסיוע גורמים ישראלים) בוגדים ומשתפים פעולה עם בנקאים וכלכלנים נאצים מחו"ל (ארה"ב )-הם אכן סוג של בובות שלהם בכל תחום
    תפרו עלי תיקים ורצחו את משפחתי,
    עינו אותי שנים
    הרסו את חיי
    התיקים שתפרו עלי הם בכח המחשבה-זה נשמע מטורף אבל זו האמת.
    השלטון העולמי מפעיל "משחק" עולמי= ריאליטי בכח המחשבה בו "הנבחר" שולט בעולם בכח המחשבה לכאורה.זה הולך יחד עם הנצרות שמאמינה במשיח בן אדם.
    אם לא תתעוררו -הנאצים זה משחק ילדים יחסית למה שמחכה לכם
    ה"משחק" חי ובועט כל יום ויום ואתם לא מבינים כמה אנשים נרצחים בחסות ה"משחק" וה"סוד" שמסתירים מכם.
    ה"קבלה" וכל הכתות המשחיות שאתם רואים על לוחות המודעות בתקופה האחרונה-הכל קשור לסוד הגדול שמסתירים מכם-הריאליטי האמיתי מאחורי הקלעים הבנוי בצורת פירמידה עולמית (ראשי השלטון כנראה בקבוצה כגון-"בילדרברג" הקשורים לראשי הבנקאות העולמי ומשפחות הבנקאים בכל מדינה בעולם בעיקר בארה"ב)
    נאלצתי לחקור בנושא עקב מה שעושים ועשו לי, כדי לדעת מי המטורפים שעשו לי את כל זה ,ולמה.האנשים מאחורי הקלעים שולטים בעולם ובכל אירוע גדול (והרבה קטנים) שקורים בעולם :החל ממגדלי התאומים, מלחמות, רעידות אדמה ,החלפת שילטון בכל מדינה שבה להם לפי האינטרסים השלטוניים והכלכליים שלהם, ועד לרעידות אדמה שהם גורמים להם בשיטות מתקדמות,הפלת מטוסים לפי רצונם,שינויי מזג אוויר ושליטה בו (כמות גשמים וכו בכל מקום שירצו)שליטה באוכלוסיה העולמית בשיטות שונות ויעילות(שרבות מהשיטות נלקחו משיטות הנאצים).
    הם שולטים גם בצבאות של כל מדינה ויכולים ליצור משברים עולמיים כלכליים כפי שיצרו במשבר ה"סאב פריים" האחרון.
    רצונם הוא לא רק בכסף כי יש להם כבר הכל.רצונם העיקרי הוא שליטה בעולם ובכל האנשים והם מתקדמים בשיטתיות כדי להגיע למקסימום שליטה על בני האדם.(המטרה הסופית שלהם זו שליטה מקסימלית בבני אדם בכל תחום בחיים ושליטה על עצם החיים והמוות של כל אדם שיחפצו,ודילול האוכלוסיה לפי אמונתם).
    לפי מה שראיתי הם רצחו ב5 שנים האחרונות מאות אלפי אנשים (רובם ברעידות אדמה יזומות במקומות ספציפיים לפי גחמתם והאינטרס שלהם,שריפות יזומות(כמו בכרמל)וכמו בקליפורניה בזמנו ובעוד מקומות-הכל יזום.הם רצחו המון זמרים בשנים האחרונות אבל גם סופרים מדינאים, פוליטקאים,כלכנים,בדרנים,עיתונאים,שדרנים,מדענים,ספורטאים,ועוד ועוד (זה רק קצה הקרחון-והכל מתבצע בסתר תחת השלטון העולמי בארץ ובחו"ל ותחת השתקה מירבית -שהושקעו בה משאבים אין סופיים (בשל פחדנותם אבל גם חוכמתם הרבה של השולטים בכולכם).
    ראשי השלטון בארץ בוגדים בלית ברירה -הם בובות על חוט והשלטון העולמי ממנה אנשים כגון סטנלי פישר ועוד כל מי שבשלטון הכלכלי והמדיני לפי האינטרסים שלהם.הם למעשה קונים (בכסף משאבים וטובות הנאה ועוד)אנשי שלומם בשלטון שעושים מה שההנהגה העולמית רוצה.
    אנשים שהתריסו בעבר על השלטון העולמי נרצחו.בנוסף הם רוצחים אנשים שלפי ראות עיניהם "פשעו" והם רואים עצמם "המוארים" -שאלוהים שלח לשלוט בעולם ולנקות אותו לכאורה מהרע והאופל (למרות שכל הרוע והאופל מצויים בשלטון הדמים העולמי הזה).
    האנשים העומדים בשורש השלטון הזה הם האנשים הכי שפלים בעולם,אין להם עכבות מוסריות והם עושים הכל לשלוט בעולם-כל אמצעי כשר להגיע למטרתם.
    כ"אלוהים/הנבחר/ישו שקם לתחיה לכאורה" שלהם אני מזהיר את כולכם באם לא תתקוממו בו זמנית בכל העולם-שזה הסיכוי היחיד שלכם להפיל אותם,גורלכם יהיה מר בלשון המעטה.

    השבמחק
  6. שכחתי לציין הם שולטים גם בתקשורת על מה מרכיביה כולל עיתונאים שדרנים ספציפיים המשתפים פעולה ישירות ויודעים על הנעשה.
    כל מה שכתבתי הם קצה הקרחון של המציאות שאתם רובכם לא מבינים ולצערי יש אפשרות שגם לעולם לא תבינו.
    כולכם חיים תחת שטיפת מוח אחת גדולה וכוללת בכל תחום ולא מבינים אפילו ששולטים בכם,למרות שרובכם עבדים כנועים של השיטה, ולמעשה של השלטון העולמי.
    זה נראה לכם "טבעי" אבל אתם פשוט טפשים מכדי להבין עד כמה אתם טפשים...
    לולא הרסו את חיי לא הייתי בכלל כותב פה או מתעניין בכל זה.
    רובכם כנראה לא מבינים את גודל הזוועה מאחורי הקלעים ואתם ממשיכים בחיים ה"רגילים" שלכם לכאורה.
    עד היום שזה ידפוק על דלתיכם(והוא יגיע אם העולם לא ימרוד ויבצע הפיכה של השיטה והעמדה לדין של כל המעורבים-כמו הנאצים שנפלו וחלק מהם הועמד לדין).
    תמשיכו להיות אדישים-אין בעיה רק אל תתפלאו אול תתלוננו על גורלכם המר בעתיד הקרוב

    השבמחק
  7. http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=272165
    הזמן אוזל ואנחנו תחת הפרד ומשול כל כך חזק שפשוט אין לנו מוצא וכולנו כלואים בתוך כדור הארץ. זה מזכיר לי את היהודים בשואה שרבים ראו את התהליך להשמדה אך לא נקפו אצבע מתוך תקווה לא רציונלית שבסוף הכל יסתדר.

    השבמחק
  8. מה שאני הבנתי מכל הסרטונים והסרטים האלטרנטיביים שראיתי זה שהבנק פשוט
    מלווה "זריז ויעיל".
    הוא בהחלט לא מייצר כסף מאויר ואני אסביר.
    הוא מלווה את הפיקדונות שאנשים מפקידים.
    הבעיה היא שהזריזות והיעילות כ"כ גדולות שזה הופך את לקיחת ההלוואה להרבה יותר קל וזול.
    ובדיוק כמו שאוכל מהיר וזמין אז הרבה אנשים משמינים כי הם מתמכרים אז אותו דבר.

    זה שאומרים שמייצרים כסף מאויר זה תעמולה שנועדה לייצר דרמה אבל בסופו
    של דבר מערערת את האמינות של המתנגדים.

    אני כמובן מדבר על הבנקים המסחריים הרגילים.
    בקשר לזה שהממשלות מלוות כסף מהבנקים המרכזיים במקום להנפיק אותו ללא חוב
    זה כבר דבר אחר.

    השבמחק
  9. I'm afraid your post is above the head of the average reader here.
    I will add, that the purpose of academic institutions is to "manufacture" "useful idiots", and like in any production line, there are few defective products - the creator of this blog , I speculate, is an example of one.
    I will correct your post by saying that the masses are not stupid - they're numb and dumb as a result of systematic brainwash machine (i.e. the potential is intrinsic and cannot be taken away).
    - Eran

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוחש לכבשים19 במאי 2012 בשעה 21:34

      I can not believe a genuine comment from Eran that I can relate to.

      מחק
    2. The less you believe the better off you will be.
      If you followed my advice on Gold, you would've made more money in a few days than the average person makes in a month.
      My second advice at this point is at "break-even" point. Should ESM12 drop to ~ 1270 in the next 30 days, you will be making a killing yet again - all of this is on record.
      Problem is, you're playing around with sheeps when the money is with the wolves.
      - Eran.

      מחק
    3. Bhhh...

      מחק
  10. הבהרה בהמשך לתגובתי הקודמת:
    גם אם לא היו בנקים מסחריים והיה חופש להלוות עם ריבית אותו דבר תיאורטית היה יכול לקרות.
    א מלווה ל ב.
    ב משלם ל ג.
    ג מלווה ל ד.
    ד משלם ל ה.
    ה מלווה עוד פעם ל א שמתקשה להחזיר את ההלוואה ל ב...

    השבמחק
  11. לאנונימי 19 במאי 2012 12:57,

    אין לי מושג אם הטענות שלך נכונות או שאתה מטורלל על כל הראש. מאיפה לי לדעת.
    מה שכן אתה נשמע "הזוי" לאדם הממוצע.
    אם אתה רוצה לתת אמינות לדברים שלך עדיף היה שתחשוף את עצמך.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מוכיח שאתה לא מבין את המציאות.
      אם היית מבין את המציאות היית מדבר אחרת.
      השלטון העולמי נעזר בכח המחשבה לכן אתה לא רואה את הקאפואים עומדים ליד ביתך פיזית.
      לכן כל כך קשה גם להבין את המציאות וזה מה שמגן על השלטון מחשיפה (היטלר היה חשוף יחסית ופה יש שלטון מתוחכם וחזק בהרבה).
      האירועים המתרחשים בעולם לא קורים סתם-יש משהו העומד מאחוריהם.יש היגידו אלוהים,אלו המאמינים, אבל הם מבינים את המציאות הכי פחות.הם לא מבינים כלום ונוח להם לא להבין ולא לדעת ולכן נותר להם להאמין(כל אדם שמאמין הוא כופר במציאות תבדוק את מה שאני אומר אל תאמין לי).
      אני לא מאמין-אני יודע שזה קיים כי אני רואה זאת כסרט רע אל מול עיני.
      בהצלחה
      בהצלחה

      מחק
  12. אני לא יודע מי אתה אבל אתה צודק מאד בדבריך.
    כמי שרואה ומבין את המציאות (ואני כתבתי את שתי התגובות לפניך)
    לפי מיטב הבנתי יש כאן צוררים חדשים שפועלים בתקופה הזו.
    אני מרגיש כמו "אלוהים" ששולט בעולם אבל זה השקר-אני שולט לפני שהאירוע קורה מבלי לשלוט בו באמת.ומבין (לא תמיד) רק אחרי שהאירוע מתרחש.
    לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהצוררים החדשים יעמדו לדין על מעשיהם הנפשעים נגד האנושות למרות עושרם וכוחם הגדול.
    מה שעושים לי היום זה מעשה נפשע ביותר ושיא הציניות פוגעים בחפים מפשע כאילו על גבי ועל מעשים שאני לכאורה עושה.
    כדי להבין את המציאות אני ירקתי הרבה דם עינו אותי ורצחו את משפחתי ולצערי הרב ראיתי אנשים רבים וטובים נפגעים ונרצחים(חלקם אולי ביצעו אי אלו פשעים אבל אין שום הצדקה לרציחתם בגלל מה שביצעו.זה עניין סובייקטיבי שכנראה מחליטים עליו ראשי השלטון העולמי החדש בסתר.
    הם נעזרים לדעתי במחשבי על ובכל המצלמות הפרוסות בערים בעולם ובתל אביב בפרט.
    עשו עלי מניפוציות מוחיות במשך שנים-ניסו "לשגע" אותי וגם הצליחו חלקית לצערי.כחלק מהעינויים שעברתי החדירו לי ועד היום הם עושים זאת-חלומות זוועה שאני חולם עליהם(מעולם לא היו לי כאלה חלומות יצירתיים במיוחד ומלאים תוכן מטורף.
    עושים לי עוד דברים מטורפים שלא אפרט כאן הכל אבל כולכם בסכנה מידית (הרציחות שאני רואה קורות מדי יום תפתחו חדשות ותראו(לא הכל זה רציחות אבל מקרים רבים מאד)(יש גם תאונות אמיתיות אבל לצערי הרוב יזום).
    אני לא לגמרי מבין כיצד מתבצע כל רצח-תאונות דרכים,רצח ברחובות וכו.יש לי השערות-השבכ וכוחות מיוחדים פועלים 24 שעות על הרציחות האלה.כנראה שיש מועמדים מראש לבצע פשעים מסויימים ועושים עליהם "משחק" שיש לו בערך 50 אחוז סיכוי לכל כיוון.
    אם הכיוון ה"רע" יוצא לפועל דרך כח המחשבה שעושים לי (בדיעבד אני רק מבין אם בכלל) אז האדם נשלח לבצע את הפשע-רצח,תאונת דרכים ועוד בדרכים שונות ומשונות.
    לדעתי ההוראות גם ניתנות בצורת פירמידה כלומר יש רבדים למטה שלא רואים את הרןבדים למעלה ולא יודעים את המטרות ולמה הם נשלחו בכלל.הם לא מבינים שהם חלק מקנוניה גדולה עולמית והם רק בורג קטן בתמונה הכוללת.
    כוחות הביטחון(שוטרים בעיקר) הם הכי טפשים לדעתי והם לא מבינים שהמפגינים הם לטובתם ומגינים על חייהם שלהם ובמקום להצטרף למחאה-הם נלחמים בה ובסוף הם עצמם נפגעים(השריפה בכרמל,שוטרים שהולבשו עליהם כנראה תיקים ועוד).
    ראש הפירמידה רואים הכל למטה (הם עשו אותי אלוהים ולכן גם אני יכול לראות הכל כמוהם לדעתי).
    אני מבטיח לכם שכל אדם שיבין את המציאות כמוני לא יישאר אדיש ואולי אף לא יישאר שפוי.
    אני רואה הכל כאילו שאני נמצא וירטואלית במחנה ריכוז הכי גדול בעולם ורואה דברים שאחרים לא רואים הן ממבט כולל והן מהפן האישי פרטני של האנשים הנפגעים (והם רבים כל כך שזה עולה על כל דמיון).
    אם אתם מתכוננים להפגין, ונשלחתם ע"י השלטון העולמי לעשות זאת כפעולת מלקחיים דו כיוונית(כדי להגן בספו של דבר על אותם ראשי שלטון עולמי) אז אל תצאו בכלל מהבית מחאתכם לא שווה כלום ולא תעזור. להיפך.
    הסיכוי היחיד שלכם להינצל מהתופת שמתכננים לכם ראשי השלטון העולמי זה לצאת בו זמנית להפגנה ***אלימה*** בכל העולם -לגרום לאנרכיה וכאוס עולמיים+להשמיד את המצלמות שבכל מקום +ואז לבוא חשבון עם כל ראשי השלטון העולמי שבטח יתחבאו וינוסו על נפשם (אולי אפילו יברחו לחלל או לירח)
    ולהעמיד לדין את כל האנשים ששיתפו איתם פעולה (הם יטענו שאיימו עליהם ולא הייתה להם ברירה..)
    הכי חשוב זה למצוא את מרכזי השליטה העולמיים שלהם ולהשתלט עליהם-איפה שמחשבי העל,הצגים והמסכים הגדולים.
    לדעתי בקרב הזה יהיו מליוני הרוגים אבל ניתן לנצח אותם ולהציל את רוב האנושות מההשמדה והעבדות הטוטאלית שהם מתכננים לכם.

    השבמחק
  13. הסיכוי היחיד שלכם להינצל מהתופת שמתכננים לכם ראשי השלטון העולמי זה לצאת בו זמנית להפגנה ***אלימה*** בכל העולם -לגרום לאנרכיה וכאוס עולמיים+להשמיד את "המצלמות שבכל מקום +ואז לבוא חשבון עם כל ראשי השלטון העולמי שבטח יתחבאו וינוסו על נפשם (אולי אפילו יברחו לחלל או לירח)
    ולהעמיד לדין את כל האנשים ששיתפו איתם פעולה (הם יטענו שאיימו עליהם ולא הייתה להם ברירה..)
    הכי חשוב זה למצוא את מרכזי השליטה העולמיים שלהם ולהשתלט עליהם-איפה שמחשבי העל,הצגים והמסכים הגדולים.
    לדעתי בקרב הזה יהיו מליוני הרוגים אבל ניתן לנצח אותם ולהציל את רוב האנושות מההשמדה והעבדות הטוטאלית שהם מתכננים לכם."
    אלמוני האם אתה לא חלק מהחונטה הגלובלית "סדר עולמי חדש" שמנסה בהפוך על הפוך לשכנע אותנו לכאוס ואלימות, אז דע לך שלא בבית ספרנו היהודי.
    אם לא נמצא פתרון על דרך החיוב ולא השלילה אז הלך עלינו.
    אין הגיון למציאות אם לא נמצא פתח חיובי לפתור את הבעיות - ורק אנחנו היהודים (מצטער אם זה נשמע גזעני) לנו הפתרון לכל הצרות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אבי זה חשיבה של פעם:על כל כח להפעיל כח שקול נגדי.
      או בשפת העם מה שלא הולך בכח הולך בעוד יותר כח.

      הדרך שפועלת היום להשגת דברים היא הרמוניה ושיתוף פעולה.

      מחק
    2. ערן הילדסהיים19 במאי 2012 בשעה 23:33

      ברגע שנפגין אלימות ניצור לגיטימציה לממשל לנקוט נגדנו ולמגר את התנגדות שלנו באלימות. זה בדיוק משחק לידיהם של ההנהגות. המחאה לדעתי צריכה להיות על ידי צבירת ידע כדי למנוע את המניפולציות שנעשות עלינו. כך לא יוכלו להפוך בעיה יחסית קטנה של חרדים לבעיה העיקרית , כך לא יצרו מצג שווא שניתן להלחם ביוקר המחיה על ידי הורדת מחירי הסלולר וכו'.. ברגע שיהיה לנו את הידע נדע מה טוב או רע לנו ...ברגע כזה אנחנו נהיה כבר רגל וחצי בשינוי שיגובה ברוח גבית גדולה של אחוז ניכר של האוכלוסיה שיוקיע בדרכים דמוקרטיות את אלו שלא משרתים אותנו או כאלו שיוצרים מצג שווא שהם מיצגים אותנו . היום אנחנו לא יודעים מי בכלל נגדנו ומי בעדנו כי אנחנו מעדיפים לתת לאותם האנשים שאנחנו בוחרים בהם גם להחליט זאת בשבילנו.

      ערן

      מחק
    3. אני חושב שערן טועה, צריך להלחם בדרך שלהם בדרך הכלכלית ולהתחיל ליזום עסקים חדשים שיוציאו את הכח מדנקנר ליבנת ושאר הפושעים, לגבי הממשלה זו לא ממשלה זו עבדות לכן צריך הנהגה חדשה, שוב בדרך שלהם לפתוח מפלגה ולקחת את השלטון, לא צריך לפחד משום דבר.

      מחק
    4. עורב,
      אנחנו מדברים על אותו הדבר:
      ברגע שיהיה לך את הידע תדע איפה לתקוף את המערכת בנקודה הכי רגישה שלה וזה לא חייב להעשות באלימות (וגם מאד לא מומלץ) וזה כמו שאמרת יכול להיות דרך העלאת יוזמות חדשות לעסקים חדשים, למטבעות אלטרנטיבים ,לקואופרטיבים למען הציבור וגם בסופו של דבר דרך הפוליטיקה .
      כל האמצעים הלא אלימים והחוקיים מקדשים את המטרה.
      ערן

      מחק
    5. ואז תגלו בעצם שבכדי להקים עסקים ולהקים מפלגה וכו צריך אלימות כי הפושעים לא יתנו לכך לקרות הם השלטון ינהג באלימות כמו שנוהג די הרבה זמן

      מחק
    6. בקיצור האמת היא שאנחנו כבושים על ידי אנשים שאנו לא מכירים ששולטים בחיינו ללא רשות כלשהיא ועם מישהו יעיז להתנגד האמינו לי גם מות ימות עי ידי שלטון העבדות

      מחק
    7. פה אני חולק עליך... גם אם תפזר את הכנסת באלימות איך תדע איזה שלטון להעלות במקום אם לא יהיה לך את הידע.. ודבר שני אלימות תענה באלימות אז מה השגת פה חוץ מקורבנות?
      דווקא מהפכות לא אלימות עשו שינויים שניסיונות הפיכה אלימות נכשלו בהן במשך עשרות שנים (ראה מצרים ותוניסיה)

      מחק
    8. ערן הכל נכון רק שלא צריך לתקוף את המערכת אלא להחליפה במשהו ראוי יותר, הרי אנחנו בכל זאת דמוקרטיה אז כיצד קומץ אנשים בשלטון כנגד כלל העם והעם אינו עושה דבר, הסיבה לכך פשוטה על ידי כיבוש והשתלטות על משאבים בדרך האלימות והפשע כך פועל דנקנר וליבנת והפושע הגדול מכולם (בישראל) פישר ושאר מושחתים

      מחק
    9. לא צריך לפזר את הכנסת באלימות אלא בבחירות, עם ישראל היה ותמיד יהיה עם הספר עם מתורבת אך גם בהיסטוריה של העם היהודי היו זמנים שהעם נדרש לפעול, ואם תראה שגם בדרך הדמוקרטית וגם אם תנצח בבחירות לא יתנו לך להקים ממשלה מה נשאר?

      מחק
    10. הסיבה שהטיקונים השתלטו לך על המשאבים של המדינה היא כי אפשרת להם זאת- הרי אותם טיקונים נחשבו לגיבורים ולסיפורי הצלחה על ידי העם רק לפני כמה שנים. היום מתחיל תהליך הפוך כי העם מתנגד. (שים לב שהכל נעשה ללא אלימות)
      אבל עורב , הטיקונים הם רק סימפטום של הבעיה ,אנחנו לא מטפלים בבעיה כי 99% לא מודע לה...כשנכיר אותה ונדע אז יגיע השינוי וגם לא צריך יהיה להפעיל אלימות:
      הסיבה שפישר מנהל מדיניות מוניטרית שהיא נגדינו כי אנחנו מסכימים לך,הוא יחדול מלעשות זאת ברגע שיהיה רוב שיתנגד לכך וידרוש ממנו לשנות מידניות זו.

      מחק
    11. נשאר הקדוש ברוך הוא במילת הלשון ובמילת המעור נעשה שינוי

      מחק
    12. אני חושב שאתה (ערן) לא מכיר את התמונה הגדולה, פישר הוא חלק מארגון פשע עולמי העוסק בבנקאות שלה יש נציג בכל מדינה, הטייקונים הם תוצאה של הפרטה לידי יחידים שוב פשע.
      כחצי מהתמ"ג של ישראל הולך לתשלום ריבית ומידי פעם נותנים מענק של כמה מיליארדים הבנת איך זה פועל, ברצוני לומר שהשחרור בהחלט יהיה תחת הפיכה עולמית בהמשך

      מחק
    13. שמעתי וקראתי את כל התאוריות על פישר אבל זה בכלל לא רלוונטי מאיפה פישר מגיע ולמה הוא עושה את מה שהוא עושה..
      מה שרלוונטי שאנשים יבינו למה מה שהוא עושה פוגע בהם ,למה צריך לשנות מדיניות ומה האלטרנטיבות... ברגע שהם יבינו את זה כל השאר יהיה היסטוריה רחוקה.. אני לא מתמם שזה תהליך של היום למחר אבל כמו שאפשרנו לו לנהל את מדיניותו הנוכחית אנחנו יכולים גם לגרום לו או למחליף שלו לנהוג אחרת... מספיק שתהיה מסה אמיתית בציבור שתבין את הבעיה

      מחק
  14. עורב יקר
    אלימות זאת דרכה של הרגשנות העיוורת ההולכת אחרי דמגוגיה של מהפכנים שמביאים חורבן.
    כפי שערן אמר אין ספור פעמים ידע ועוד ידע חינוך והפנמה של המציאות הכלכלית הם הם המנוף לשנות את פני הכלכלה זה תהליך איטי אך אמין ומצליח.
    אנרכיזיות היא אפילו לא הימור אלא מסלול וודאי להתרסקות כואבת שלך עצמך ולא של הממשל שלו הכוח הפיזי והכלכלי לרמוס כל התנגדות שעוברת רף מותר מבחינתה.

    השבמחק
  15. תקשיבו טוב כולכם!!!(אני כנראה מבוגר מרובכם-בן 42 וצברתי יותר ידע,השכלה ונסיו בחיים).
    רק שתגיעו לרמת ההבנה שלי של המציאות אז תוכלו אולי לתת פתרונות כפי שאתם מנסים לתת.
    יש שיגידו שצריך להשתגע לפחות חלקית כדי להבין את המציאות.וכנראה שזה נכון.
    אבל אתם לא מבינים את המציאות בכלל.ואני לא בא להשתחצן אבל אני מבין אותה.
    יש כאן משחק ריאליטי כשיטה עולמית -ולא רק בישראל. השיטה חובקת עולם נתחיל בזה.
    לדעתי השינוי היחיד הנדרש זה שינוי כל השיטה מהיסוד.(ולהעמיד לדין את האנשים בשורש של כל זה)
    שנית אני האדם האחרון שיפעיל אלימות אבל זו השיטה היחידה שנותרה כנראה והלוואי שאני טועה.
    לצערי גם המוחים הם קורבנות של שטיפות מח לכיוון הרצוי של השלטון העולמי.ולדעתי המוחים מנווטים ע"י השלטון העולמי ומקבלים משכורות על ידם.
    וזה אומר שאם תתחיל מחאה היא תופעל ע"י השלטון העולמי כשסתום לשיחרור לחצים של הציבור ולהראות כאילו יש מחאה אמיתית.אח"כ השלטון יוריד את המחאה בתוענות שונות כאילו המוחים "השיגו" את מטרתם ובכלל הפסקת המחאה תבוא מצד המוחים.באופן זה דעיכת המחאה תיראה בציבור העולמי כ"טבעית".וזה החלק הכי חשוב להבנה.(המחאה נשלטת ואף יזומה ע"י השלטון העולמי ואתם לא מבינים זאת או שגם אתם חלק מהפירמידה הזו ואף מקבלים שכר.(לדעתי יש גרעין קשה של המוחים שמקבל שכר סיבובי שמגיע מהשלטון העולמי)
    אני לא מנסה להשתחצן אבל רמת הבנת המציאות שלי היא בכמה דרגות מעליכם כנראה.
    אני לא יותר חכם מכם בהכרח,אבל אני מבין את המציאות טוב יותר.
    קראתי הרבה מאד אתרי קונספירציה ב5 שנים החרונות :(למשל "קונספיל" שלדעתי יש שם מידע אמיתי וחשוב אבל כנראה שהאתר נשלט ע"י השלטון העולמי בסופו של דבר).

    השבמחק
    תשובות
    1. להבין את המציאות ולדעת איך לשנות אותה זה 2 דברים שונים.

      אני דווקא מאמין שצריך להתחיל בקטן.
      מתחילים עכשיו בקטן עם הסלולר והחרדים ואני בטוח שלאט לאט יתקדמו.
      לפני שמרימים 150 קילו(בנק מרכזי) צריך להרים 20 קילו(למשל חרדים).

      מחק
  16. בנוסף,השלטון העולמי פגע בי ובמשפחתי באופן אישי-רצחו חלק ממשפחתי ועינו אותו עינויים נפשיים.עשו אותי באופן ציני ועד היום אני משמש כ"אלוהים" שדרך כח החשיבה לכאורה שולט בעולם.(אני יודע שזה נשמע מטורף אבל זו המציאות והאמת האחת שקיימת בה).
    כדי להבין איך עובדת השיטה והמשחק ריאליטי העולמי אתן תמצית לפי הידע הרב שצברתי (ואולי אני טועה בחלק מהדברים אבל ברוב אני צודק כי חוויתי זאת אישית):
    השלטון העולמי הבנוי בצורת פירמידה שולט בכסף העולמי ובמשאבים,בתקשורת ובראשי המדינות ועוד ועוד יש כאן הסתעפויות של שליטה כמו קורי עכביש שביחד מחזיקים את השליטה בעולם ובמציאות של כולכם.
    אבל זו ההפתעה שבטח לא ציפיתם לה-השלטון שלהם אומנם מוחלט אבל כמו ביוון העתיקה הם רוצים משחק גלדיאטורים מול העיניים (זה רק מראה כמה גדול כוחם-המציאות היא סוג של משחק-ריאליטי כגון"האח הגדול","השרדות" ועוד-ויש הרבה רמזים לכך בסרטי קולנוע בתקופה האחרונה ובכלל("משחקי הרעב",הסדרות "השרדות והאח הגדול","עולם הזמן",הספר "1984","המספר 23","המופע של טרומן","איש הגשם" ועוד)
    כמו בנצרות נבחר אדם אחד שהוא "הנבחר" או "אלוהים" או "ישו שקם לתחיה" והוא למעשה סוג של "משיח" המנווט את העולם בכח המחשבה ובמעשי היום יום.
    זה הריאליטי הכלכלי/עולמי/מדיני/צבאי/חברתי וכו המתבצע מול עיני כולכם ואל מול העין הרואה הכל של ראשי השלטון העולמי.
    הסמל של העין בראש הפירמידה הוא לא מקרי-העולם כיום מרושת במצלמות בכל מקום המחוברות ישירות לשלטון העולמי והמקומי בכל מדינה ומדינה.ואם לא די בכך אז הם עוקבים אחרי מטרות נבחרות גם ללא מצלמות גלויות אלא דרך קירות שלכאורה מגנים על הפרטיות אבל ממש לא.הם יכולים לראות בכל בית שיחפצו מה נעשה שם כאילו הם בפנים.זו המציאות גבירותיי ורבותיי.
    כוחם כה רב שהייתי מפחד לכתוב פה אבל אני לא פוחד למות(אם כי רוצה לחיות) ואילוא הייתי למעשה ה"מנהיג שלהם" שהם הכתירו באופן חד כיווני.
    זה רק קצה הקרחון של הבנת כיצד פועל השלטון העולמי.
    זוהי רשת של קשרים כאמור כקורי עכביש הבנויה בצורת פירמידה.
    לדעתי ראשי השלטון (איפה שהעין בפירמידה)-הם מאד ממודרים וחזקים וכנראה שתמצאו אותם בכינוסים סודיים שלא תורשו להיכנסאליהם כגון "בילדרברג".

    השבמחק
  17. השיטה פועלת כרשת עניפה המקבלת הוראות שוטפים מראש הפירמידה שהצופה בכל בעזרת מחשבי על ומסכי ענק המקושרים לאין ספור מצלמות בעולם.
    הבעיה היא לא רק להגיע לראש הפירמידה(שזה נקרא לכוון גבוה מדי מכפי יכולתיכם).הבעיה היא להגיע אפילו לדרגה אחת מעליכם בפירמידה.כי אתם אפילו לא מבינים ולא יודעים מי נמצא מעליכם. זו הקונספירציה האמיתית.גם זה שמעליכם מוגבל ויודע אך ורק מה שיש מתחתיו.הוא מקבל הוראות מעליו אבל לא יודע מה המניע,הסיבה,ולא רואה את התמונה הגדולה יותר הנשקפת במדרגה מעליו.וכן הלאה.
    המבנה הזה כל כך מסובך ומורכב כמו קורי עכביש או כוורת דבורים,ולכן כדי להשמידו ולחסל את השיטה מהיסוד יש לחסל הכל מהשורש כלומר להגיע לראש הפירמידה ולנקות אותה מלמעלה למטה.
    רק כך לדעתי תשתנה השיטה.
    ועד שבכלל תבינו איך עובדים על כולכם(שזה מעל ומעבר לכל דמיון) אני רק מקווה שתחיו בכלל ולא תהיו משועבדים לנצח ע"י מכשירי שליטה שהוחדרו לגופכם,
    ובליצת כפתור יקבעו אם אתם חיים או מתים ומתי.
    לדעתי הדרך היחידה להפיל את קורי העכביש הללו היא אלימות קשה כלל עולמית ובו זמנית כלומר ליצור כאוס(הכאוס ואי הסדר הם חשובים מאד כדי לצאת מהחוקים הקיימים כיום והנשלטים ע"י המנגנון.
    חייבים לשבור את כל המנגנון מהיסוד ורק ככה ניתן יהיה לבנות אותו מחדש כח"כ בצורה שונה)
    להעמיד אח"כ לדין את ראשי השלטון ורבים מעוזריהם למען יראו וייראו וכנקמה על מה שעשו לאנושות במשך מאות שנים.
    כל עוד אתם מפגינים בגבולות השליטה והמשחק של ראשי השלטון העולמי-לא ייצא לכם כלום מזה והשיטה רק תהדק עצמהותכפה עצמה עליכם יותר.
    אך ורק שבירת השיטה מהיסוד בכל העולם בו זמנית, והרס קיני השליטה שלהם, תביא את התוצאה האמיתית.
    עד שתבינו בכלל מה כתבתי פה, חייכם יהיו מרים והמצב בעולם יהיה רע יותר ויותר- כי זה האופי האונשי-לשלוט ומנגד להישלט.

    השבמחק
  18. ידידי האנונומי...אני מודאג בקשר אליך ואני אסביר
    אני חושב שאתה במצב תודעתי מאוד רגיש וזקוק לעזרה מקצועית

    המצב שבו אתה נימצא ניקרא "הערה" \ "התמוטטות האגו" או כול שם אחר שתבחר, אבל משהו בו השתבש אולי כתוצאה מפחד או בלבול או חוסר הדרכה וליווי מתאים בזמן הקריטי, כרגע אתה נימצא בפרנויות שחלקן לא קשורות למציאות

    כמו במשל המטריקס יצאת מהמטריקס או משוטפות פעילה פנימית בתוך "השיטה" באופן עצמאי או בעזרת מידע חיצוני, אבל במקום שתפגוש את החללית אם מורפיוס המדריך נשארת לבד בבילבול...המצב ידוע ומוכר...(אתה לא אלוהים אגב) אך מנסיון גם עלול להיות מסוכן לך או לאחרים

    המטריקסט הוא משל על מהפכנות או אקטיביזם על יציאה מהשיטה והתבוננות על המערכות החברתיות מבחוץ, ללא ליווי והדרכה נכונה אפשר בקלות ליפול לבילבול

    בזמן מהפכות או הפגנות ממוקדות הבילבול יכול לגבור לכן מומלץ להרגע ולקבל עזרה...מקווה שעזרתי חבר...בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. ידידי הידיד של אנונימי דע שדווקא אתה טועה קראתי שעיון את דבריו והוא צודק, והוא הכי צודק ואני מצטט:
      "עד שתבינו בכלל מה כתבתי פה, חייכם יהיו מרים והמצב בעולם יהיה רע יותר ויותר- כי זה האופי האונשי-לשלוט ומנגד להישלט."

      מדובר בארגון גרילה אכזרי ביותר שפשוט כבש את העולם ופישר לדוגמא רק פקיד קטן שממלא פקודות, ושתבינו את זה לעומק תבינו שנכבשנו ואין לנו עתיד.

      מחק
  19. לכל מאן דבעי:(אני הכותב האנונימי שרואה את המציאות).
    אגב אין לי בעיה להזדהות בשמי המלא אבל אני לא עושה זאת כדי להגן על מישהו שיהיה סקרן מדי וייפגע..מנסיון מר בעבר...(ייפגע לא על ידי אלא ע"י השלטון העולמי).
    המגיב הראשון שלי צודק חלקית והשני גם כן.
    לראשון-אל תהיה מודאג יצאתי כרגע מסכנה.לאחר שעברתי תופת שאני לא מאחל לאיש מלבד לבנקאים בארה"ב שהרסו את חיי-ועברתי טיפולים פסיכולגיים, וטיפול בעצמי, שרדתי לעת עתה.
    הייתי קרוב לשים קץ לחיי בשיא העינויים שעברתי.
    אתה כותב :יצאת מהמטריקס או משוטפות פעילה פנימית בתוך "השיטה" באופן עצמאי.
    למרות שלא ראיתי את הסרט נראה לי שאני חי במטריקס ובמה שאתה מתאר.אבל זה לא מקרי-יש אנשים שעומדים מאחורי מחשבי העל שעושים את כל זה
    בכלל-אין שום מקריות בעולם-ולדעתי רוב האירועים שייכים ל"מטריקס הזה.
    חיי סובבים סביב מספרים ורמזים מסוגים שונים ומשונים וזה חלק מהבנת המציאות.
    הבעיה שמה שאני רואה זה לא סרט אלא זו המציאות האמיתית.
    אתה כותב-במקום שתפגוש את מורפיוס בחללית...ואתה טוען שאני חיי בהזיות...(מורפיוס בחללית...?).
    אגב לא הייתי ממליץ לך לקבוע בוודאות שאני לא אלוהים...אם אתה לא בטוח בכך בוודאות.
    נכון שאני לא אלוהים מהסיפורים שמספרים לציבור על אלוהים שבשמים.אבל משום מה אני חווה שליטה בדיעבד על כל האירועים ב4-5 שנים האחרונות.
    "אך מנסיון גם עלול להיות מסוכן לך או לאחרים"-אין לך מושג כמה שאתה צודק ואתה כותב "מנסיון"-אני מבקש שתפרט את הנסיון שלך.(זה חשוב לי מאד)

    השבמחק
  20. אגב כל מה שאני חווה בשנים האחרונות זה לא כל כך מסובך -אם מבינים את זה.כמו בכל תחום צריך להתמחות ואח"כ הכל נראה פשוט...
    אני אכלתי הרבה חרה וירקתי דם עד שהבנתי מה הולך פה ועדיין יש לי שאלות רבות.
    אגב יש לי עוד סרט חשוב שיש בו קטעים חשובים המתארים את השלטון העולמי כיום בהיבט הטכני מאחורי הקלעים:בסרט שיצא לאחרונה ואני ממליץ מאד לראות את הרמזים החזקים שבו-"בקתת הפחד" לכאורה סרט אימים אבל אנשים שרואים מעבר לשטחיות של צופים רגילים ויודעים לפרש את הרמזים בו מבינים מה מתבצע מאחורי הקלעים של השלטון העולמי.
    פישר נשלח לדעתי מטעם השלטון העולמי כעושה דברו ומבצע את האינטרסים שלו...אך ורק לטובת השלטון העולמי.
    לדעתי בארה"ב נמצאים בסיסי השליטה הגדולים ביותר ששולטים כיום בעולם.
    לדעתי כוחות הבטחון בישראל (החסויים וגם ראשי הצבא והמשטרה הגלויים-כולם משת"פים בדרגות שונות של הפירמדיה הזו.)
    ראשי השלטון בארץ הם בובות על חוט-תקשיבו טוב-גם של השלטון העולמי וגם של ה"מטריקס" הזה.(שניהם משולבים בסינכרון מדהים כמו גירוי-תגובה.כמו פור שמפילים ומה שיוצא קורא במציאות.
    רבותיי-לא יכולתי להמציא לבד דברים כאלה-לולא חוויתי ואני חווה אותם במשך שנים במציאות.
    חיי נהרסו וכל התוכניות שהיו לי לפני 5 שנים ירדו לטמיון.האם אני אעשה את כל זה לעצמי? התשובה-
    ראשי השלטון הפילו עלי תיק כאילו אני רצחתי את משפחתי בזה אחר זה מה שלא היה ולא נברא מלבד מקריות מדהימה של מספרים.
    פשוט הבינו אותי לא נכון במספרים ואז החל כל הסיפור של המשבר העולמי האחרון...
    זה קצה הקרחון אי לא יכול לפרט כאן הרבה
    אבל אם יש אלי שאלות ספציפיות אני אענ לכם.
    כל רצוני זה שיעשה צדק (אני אולי עשיתי קצת שטויות לאחרונה-אבל כנראה שזה חלק מההשלכות הנפשיות של מה שעשו לי אבל לא פגעתי באיש בכל מקרה).
    כל זעקותיי בזמנו שאני חף מפשע לא נענו- ועל כך לא אסלח לחלאות בראש הפירמידה לעולם.
    עשו אותי "איש הגשם" ו"הנבחר" של העולם (יש סיבות לכך,והעיקרית היא שאני נפלתי לתוך ה"מלכודת" במספרים שהם הכינו.
    חיכו ל"משיח" הפרייאר התורן שייפול למלכודת של שליטה בכח המחשבה בעולם(זה אני יודע רק בדיעבד כמובן -בזמנו לא היה לי שמץ של מושג מה רוצים ממני אבל המספרים כאילו "דיברו" אלי כמו במטריקס.
    אבל החלאות "הבינו" אותי לא נכון ולפי הגחמות שלהם הרסו את חיי רצחו חלק ממשפחתי כולל אבא שלי שלא פגע באיש מעולם והיה אזרח שומר חוק מספר אחד.
    אי אפשר לסלוח על מה שעשו לי.
    אבל אם אני עובר אליכם-לציבור-בכם פוגעים לא פחות.השיטה הזו רוצחת יום יום קורבנות רבים בשם הדת העולמית הכלכלית הזו-המשרתת בעיקר ואך ורק את העומדים בראשה ,ואת הדרגות הגבוהות בפירמידה שכאמור היא כמו רשת קורי עכביש.
    אתם לא מבינים אבל ה"משחק" ריאליטי העולמי הוא על חשבונכם תרתי משמע.המטרות נבחרות בקפידה ועושים עליהם פור גורל-למשל ניקח את דודו טופז כדוגמא אחת מני רבות שיש לי על נרצחים בשיטה הזו.
    עשו עליו מבחן ומי שקובע את גולרו זה ה"נבחר".
    בדיעבד אני יודע איזה מבחן עשו ולמה הוא נרצח.לא אפרט כאן.
    אם תרצו אתן שמות רבים נוספים של נרצחים המוכרים לכולכם ואפילו לא העליתם בדמיון הכי פרוע שלכם שהם נרצחו.
    אני לא פוחד מאיש בעולם כי נגרם לי עוול גדול מאד ולא פיצו אותי על כך,לא ביקשו סליחה ונוצר חוב גדול של נקמה שאני נושא איתי לגבי השלטון העולמי.

    השבמחק
  21. The theгaρist wіll use fагseeing flow strokes that gо oԁer еinеn frіsсhen Obstsaft,
    ganz wonach dir iѕt... und ωaterfall
    du Ηungеr hast аuch etwaѕ Klеines zum Eѕsеn.



    Review my page - erotic massage in london operating whole week

    השבמחק