יום שני, 1 בדצמבר 2014

אבולוציה הפוכה- מאדם לחיה בתוך 31 שנה

מאת: ערן הילדסהיים

סרטון המשווה בין הBlack Friday של 1983 לבין זה של 2013 (ולחשוב שזה האחרון ביום שישי היה גרוע עוד יותר)


7 תגובות:

  1. בשנות ה-70,80 בארה"ב הריבית הייתה יחסית גבוהה מאוד ואף הגיע לשיא של 17% בימי קרטר תוסיפו לכך אבטלה גבוהה ועיצומה של המלחנה הקרה שכסף עבר לצבא ולתוכניות חלל במקום לרווחה ,תשתיות ופיתוח הכלכלה והמשק האמריקאי קיבלתם הרבה אנשים עם פחות כסף בכיס , לקניונים היו נכנסים רק מי שהשטר נמצא בכיסו וגם מוצר שנקנה כגון טלויזיה היה יחסית יקר להיום והיה בשימוש מעל 5-7 שנים. כיום הריבית הגיע כמעט לאפס , המוצרים מיוצרים בסין בזול משתמשים בהם גג 2-3 שנים (אם לא יתקלקלו לפני) והקניונים הפכו
    למעוז הבילויים של WHITE TRASH . זה כל ההבדל.

    השבמחק
    תשובות
    1. האם לא חלו שינויים תרבותיים? עצם זה שהשטר מצוי בכיסו של אדם מצדיק התנפלות אינפנטילית ובהמית?

      מחק
  2. ערן, אם אתה מדבר על אבולוציה הפוכה, תצלם מה קורה במגרשי כדורגל מסוימים אצלנו וגם במקומות אחרים - ומה קורה אצל השימפנזים כשנדלק להם הפיוז על "שבט" מתחרה.

    השבמחק
  3. "The modern civilization has produced only articles of luxury and tremendously increased the wants of people and consequently made them unhappy and miserable." -
    Shri Sadguru Siddharameshwar Maharaj

    השבמחק
  4. FYI (and he's correct - most deals are phantom deals):

    http://rotter.net/forum/scoops1/159589.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

    השבמחק
  5. **OFF TOPIC**
    Keep a close eye...Israel's credit ratings has been downgraded recently and the market may be sending early signal of slowdown if not early recession (the collapse in the R.E. market may be around the corner):

    http://rotter.net/forum/scoops1/159617.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

    Similar results in all participants data sheets in this sector

    השבמחק
  6. הוא לא היה יותר גרוע. למעשה הוא היה חלש יחסית. הקונים עברו בהמוניהם לרשת. חלקם קנו ב - Black Friday המסורתי ורבים ב Cyber Monday.
    במקרה e-commerce זה בדיוק התחום שאני עוסק בו. אנשים דווקא התפתחו והבינו שרק הטמבלים מקימים אוהלים בקור כאשר אפשר בנוחות שלך לרכוש מה שאתה רוצה מהבית.

    השבמחק