יום שבת, 24 במרץ 2012

מהם הקולות המוזרים הנשמעים לאחרונה סביב הגלובוס?

אני רוצה לנצל את האתנחתא הקלה שיש לנו באירועי הכלכלה כדי להעלות תופעת טבע מסתורית שמטרידה יותר ויותר תושבים בעולם. מדובר בקולות מוזרים, ולא אני לא מדבר על אלו שטוענים שאירופה אוטוטו נחלצת מבעיות החוב שלה ושבארה"ב מתחילה פריחה כלכלית , אני מדבר על רעשים לא מוכרים בעוצמות גבוהות, שחווים יותר ויותר תושבים מבלי שמישהו יוכל לתת הסבר אמיתי למקור התופעה.



לפני כשנה החלו אנשים להעלות ליוטיוב סרטונים בודדים ומוזרים המתעדים רעשים מוזרים ,מסתוריים ,יש יגידו אפוקלפטיים במקום מגוריהם שלא ידוע מה מקורם. הבעיה בסרטונים אלה היא שהסיכוי שהם היו אמינים היה אותו סיכוי שהם מזויפים. בפעם הראשונה שתועד הרעש המוזר על ידי גוף אמין היה באמצע משחק ביסבול שנערך במהלך 2011 בארה"ב .הנה הקטע כפי ששודר:



אחרי הקטע הזה החלו להעלות עוד ועוד עדויות ,סרטונים ותלונות שהתקבלו מאזרחים בכל העולם עד שגם המדיה הראשית כבר לא יכלה להתעלם מכך. הנה כתבה מצולמת של 'הטלגרף' בנסיונו להתחקות אחרי קולות מוזרים דומים לאלו שנשמעו במשחק הבייסבול , שעליה התלוננו תושבי עירה מנומנמת בבריטניה:



הדבר הפך לחדשות בקנה מידה לאומי בארה"ב כאשר התופעה הגיעה בשבוע שעבר לקלינטונוויל בויסקונסין. מאות רבות של אזרחים דיווחו על קולות עוצמתיים הבאים מהשמים באופן שלא יאמן לדבריהם.חלק מדווחים אפילו כי מדובר בעוצמה כה גבוהה עד שהאדמה רועדת.  הדבר דווח בCBS News:
Since Sunday, the residents have been disturbed by "booming" noises loud enough to wake them from their sleep.
Last night, hundreds of people attended a public meeting to get to the bottom of booms. But they aren't any closer to the truth.
One resident told CBS News, "The last few days we've been having (a) booming shaking noise."
Fox News מדווח כי גורמים רישמיים שחקרו את התופעה בדקו כמעט כל פן אפשרי החל מצינורות ביוב, גז, אפשרות לתרגילים צבאיים באזור, פעילויות במכרות, כמויות גז מתאן במזבלות ,למקרה שהוא היה המקור לפיצוצים, אך לא גילו דבר.
ברוב יאושם החליטו תושבי קלינטונוויל לשכור מהנדסים ב7000$ לחקור את הקולות.
יש גאולוגים שטוענים כי רעידות אדמה קטנות הם הגורם אך רבים מטילים ספק בכך..
מה שמוזר שהקולות נשמעים גם בעירות הנמצאות במרחקים של למעלה ממאה קילומטרים מקלינטונוויל :


מה שמדהים שהדיווחים על אותם רעשים הולכים וגוברים כמעט מכל אזור על הגלובוס. מספיק שתחפשו "strange noises" או "strange sounds" ביו טיוב תקבלו עשרות סרטונים מעשרות אזורים (יתכן שחלקם מזויפים) של קולות דומים בכל מיני מקומות.

התגברות תדירות התופעה מבלי שהמדענים יכולים לתת על כך הסבר אמיתי רק מגבירה את הפחד אצל התושבים הסובלים ממנה. האפשרויות שעולות לקולות נעות בין רעשים אלקטרומגנטיים, רעידות אדמה, סדקים באדמה, פיצוץ סלעים , התפוצצויות גז תת קרקעיות, ויש כמובן את הקונספירטורים שמעלים כמעט כל תאוריה שרק ניתן להעלות בדמיון ואפילו יש כאלה שמתעקשים או רוצים להאמין כי מדובר בסה"כ במתיחה אחת גדולה.

12 תגובות:

  1. The United States has dozens of deep underground bases connected by a network of maglev trains - it's possible that the sound is related to onging tunneling construction where unusual rock strata is sending the vibrations closer to the surface than intended.
    Another possible explanation is fracking activity.
    For the latest, including info no "main media" will dare cover, you may wish to listen to the latest Dreamland:
    http://www.unknowncountry.com/dreamland/latest
    - Eran
    PS
    Howe website:
    http://www.earthfiles.com/

    השבמחק
  2. ערן,

    אני לא כל כך מבין את הקישורים המיקריים הללו לתופעות מוזרות\שוליות\ביזאריות, האתר הזה עושה עבודה מדהימה בנושאי כלכלה. היופי בכלכלה הוא שהיא לגמרי בתחומי הפרקטיקה ומחברת אותנו לכוחות הפועלים מעצבים ומכתיבים את עולמנו הבנה עמוקה בהליכים כלכליים היא ייסוד חשוב ביכולת של מן דהוא להבין את העולם ולהתכונן ליום המחר, כאשר אתה מעלה אירועים סתומים כאלו האם זה לא בא בניגוד לכוונה המקורית של האתר? ובאם אתה מכוון לכך שיש כאן קונספירציה רחבה יותר שנועדה להטיל מורא, האם לא כדאי לטעון כך בקול יותר ברור?

    כאמור אני קורא קבוע ומעריך מאוד את פועלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום גדי,
      האתר עוסק בכלכלה וגם קצת בסביבה שמשפיעה על הכלכלה (סערות שמש, משבר תחנות הכוח הגרעיניות ביפן וכו').לדעתי אי אפשר לנתק בין שני הדברים.
      זה לא אתר קונספירטיבי (או לפחות ככה אני משתדל שיהיה) אלא אתר שנועד להעניק כמה שיותר ידע על בסיס עובדות.
      במקרה הספציפי הזה כמו שכתבתי אני מנצל את האתנחתא באירועים הכלכליים בעולם כדי להציג תופעת טבע מעניינת שאולי תעניין גם את חלק מקוראי האתר, אין לי כוונה לרמוז פה על משהו סודי או כוונה נסתרת מהסיבה הפשוטה שאני בעצמי כמו כולם אינני יודע את מקור התופעה אך לא מזיק שנכיר אותה.

      ערן

      מחק
  3. קרה גם לי, בארץ לפני כחודשיים בערך - קול מאוד חזק בסביבות חצות בלילה שנמשך כמה דקות. כולם יצאו אל המרפסות והסתכלו החוצה לראות מה זה.

    רעש מאוד מאוד חזק, דומה למה ששומעים פה בסרטים של יוטיוב.

    הנחתי שזה מגיע מתחנת הכוח בחדרה ושזה כנראה שחרור לחץ מאיזשהו סוג... מוזר ביותר.

    השבמחק
  4. גם אני שמעתי את הקולות האלה באזור 2 בלילה כשהיה שקט כמעט מוחלט (עד כמה שיכול להיות שקט באזור שלי) וייחסתי לזה כל מיני דברים אחרים. עכשיו זה מתחיל להתקשר לי.
    אני גר אגב באזור גוש דן

    השבמחק
  5. דיי מספיק עם הסמים
    תעשנו פחות אז לא תשמעו קולות
    מה זה השטויות האלה??

    השבמחק
  6. תשובות
    1. כמה רעש עושה החמור שלו ? :)

      מחק
  7. אדם רציונלי ששומע על תופעה חשודה, מוטב שיחפש אחר התופעה בצירוף המילה Debunked:

    http://www.youtube.com/watch?v=N62utIb1FNQ&feature=related

    השבמחק
  8. לכל מי שלא מאמין - נא לקרוא בדחיפות !
    זה אמיתי לגמרי אבל רוב הציבור לא מודע למה שעומד מאחורי זה.
    רבותיי,
    זוהי העברת מסרים סמוייה של הבונים החופשיים או של שקר כלשהו.
    חלק מהקולות הם בשל הקיבה הרגישה/רגיזה שיש לי אבל אם תקליטו את הקולות ותנגנו אותם אחורה תשמעו את המסר הבא "אבי צודק". להיות מסומם דיו גם עוזר.
    העבירו לכולם

    השבמחק
  9. 1400 טוקבקים באחת הכתבות המטוקבקות אי פעם, לא טועים
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3161144,00.html#n

    השבמחק
  10. התכוונתי לזו
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3160649,00.html

    השבמחק