יום שני, 26 במרץ 2012

לא צריך להחרים את תאגידי החלב,פשוט אפשר לשמור על הבריאות

בשבילם זה כסף ,מזה בשבילנו?

22 תגובות:

  1. The most critical issue for modern man is to gain understanding of his own mind, because the essence of THE SECRET WAR AGAINST YOU, is the hijacking of that mind by those, whom I guarantee you, understand it quite well. Once this happens you become a slave without realizing it - a master's wet dream. I am tellig you this here, because the first and essential step of controlling/hijacking your mind is through food.
    You may want to get a hold, as a first step, of the Tibetean Book Of The Dead.
    If you happen to read this, you are lucky wheather you understand it or not - don't waste your good fortune.
    -Eran

    השבמחק
  2. הספר של סוגיאל רינפוצ'ה מדהים.

    ע'

    השבמחק
  3. ערן,
    זה אולי חשוב
    זה אולי נכון

    אבל זה לא הנושא של הבלוג.

    אתה מאבד מהאמינות שלך ומהדברים שאתה מביא.
    כמנוי של הבלוג שלך אני מציע לך להתמקד בחברה וכלכלה.

    ואם אין מה לכתוב - גם זה בסדר.
    לא צריך לצאת כל יום עם פוסט חדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי,
      סליחה, אבל זה בדיוק הנושא של כלכלה וחברה ואם אתה לא מבין זאת, אז כדאי שתפנים. פגיעה בחברה האנושית (וגם בבע"ח , אבל זה בטוח לא מעניין עבורך) לצורך רווחים כלכלים בלבד היא הרעה החולה של ימיינו ושולחת אותנו הצרכנים להיות הרבה יותר חכמים ואחראים לבריאותנו הנפשית, הפיזית והפיננסית.
      אין שום פגיעה באמינות הבלוג המעניין הזה, שהוא כבר הרבה מעבר לרק דיווחים כלכליים מוועדה זו או אחרת.
      ולערן, תודה רבה על המידע החשוב (כאחת שהיא רגישה ללקטוז וסובלת רבות בעקבות כך) מי יתן ויבוא היום שהאזרחים יבינו את המידע החשוב הזה וצריכת החלב תרד בעולם כולו, התחלואה תרד ונזדקק כולנו לפחות תרופות ופחות טיפולים רפואיים יקרים. ולא פחות חשוב נתרום רבות לרווחת חייהם של הפרות המעונות והסובלות ברפתות ולאיכות הסביבה של כולנו.

      מחק
    2. שלום אנונימי,
      תודה על העצה אבל אני נאלץ לחלוק עליך הפעם,
      הנושא הזה של תאגידי החלב, דרכי השיווק, אמיתות הדברים של מה שעומד מאחורי כל הקמפיינים האדירים, אותם דברים שמובילים את אותם תאגידי הענק האלו לעשות הון עצום (בצדק או שלא), הוא אחד הנושאים הכי חמים היום בכלכלה פה בארץ ולדעתי הנושא שהועלה בסרטון לגבי השפעות החלב הוא חשוב כמעט יותר מכל דבר אחר.
      לגבי האמינות- אם אתה חושב שמה שהובא פה בסרטון לא אמין ,אתה מוזמן להסביר למה ולהעלות טענות נגד.
      עד כמה שאני חקרתי חלק מהרופאים המופיעים בסרט (יכול להיות כולם רק שאני לא מכיר את כולם) הם רציניים. אבל מאחר ואני לא תומך באמונה עיוורת באף אחד (גם אם קוראים לו ד"ר או פרופ') אני ממליץ ללמוד על הנושא ולהגיע לתובנות לבד. יש הרבה חומר בנושא שניתן ללמוד ממנו.

      ערן

      מחק
  4. http://www.safeksavir.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. http://e-med.co.il/emed/new/usersite/presentations/Nutrition0610/L3.html

      מחק
    2. http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=IwFgEEW12X0

      מחק
  5. נראה שהאתר גולש לעיסוק בקונספירציות באופן כללי וזה קצת עצוב.
    וזה מה שיש לספק סביר לומר על סרטון החלב:
    http://www.safeksavir.co.il/shows/bonus-1/

    לועהארי

    השבמחק
  6. ספק סביר מנסה במלל טרחני ומלגלג לומר למה אין הוכחה שהחלב מזיק לאדם.
    לועהארי, ממליץ לך לא להיגרר אחר סגנון מרושע של "ספק סביר" כאילו הם אורים ותומים.

    השבמחק
  7. אני קורא קבוע של הבלוג המדהים הזה
    ואני חושב שהנושא הזה קשור בצורה הדוקה לבעיות של הכלכלה המודרנית
    זה בדיוק התוצאה הישירה של השיטה המקולקלת של הכלכלה, שההתקדמות הטכנולוגית והמשאבים והכסף של התאגידים הולכים לכיוון הלא נכון - זה שמשרת את הרווחים על חשבון הציבור במקום ההפך.
    יש עוד כל כך הרבה תחלואות ובעיות שנוצרו כתוצאה מהכלכלה ואני בעד העלאת עוד דוגמאות כאלה בבלוג

    ערן, כל הכבוד לך!

    השבמחק
  8. אני רוצה לשתף אתכם בארוע שעברתי עם החלב כדי שתבינו ותפנימו. מעולם לא סבלתי מלקטוז במשך שנים רבות סבלתי ממחלת עור קשה כשבשיא הידרדרותי הרפואית הגעתי לקריסת מערכות מוחלטת שבאה לידי ביטוי בדימומים מהמעיים, הפרעות עיצביות קשות, כולסטרול גבוה שומנים בדם ועמדתי בפני ניתוח לקיצור מעי בגלל דיבדרדיקולוזיס. כשהגעתי לבית חולים עם דימום קשה והמוגלובין 7 דחפו לי זונדה מהאף ישירות לקיבה וכמו שאני מחובר למוניטורים בקשתי מאישתי עט ונייר ורשמתי לה הכל כשאני כבר די בהשלמה הבנתי שאני בדרך לשדות הציד הנצחיים. איך שהוא ייצבו אותי ושלחו אותי לביתי עם תאריך לניתוח קיצור מעי כדי להפסיק הדימומים. כאמור ביאושי פגשתי כירורג זקן בן כ75 ששמע ממה אני סובל ובאיזה אופן והוא אמר לי דבר אחד. "תשמע, תדחה הניתוח בחודשיים ותפתח בדיאטה מוחלטת מכל סוג של מוצרי חלב" וזאת אחרי שהבין שפי נוגע בכל סוגי מוצרי החלב אמנם בכמויות קטנות אולם לא בחלתי בשום סוג של מוצר חלבי" כאמור עשיתי כפי שאמר לי ותוך כשבועיים הרגשתי שכל גופי עובר מטמורפזה מוחלטת. הדימומים נפסקו ההמוגלובין עלה ל15 הכולסטרול קרס מ300 ל120 והטריגליצרידים מ600 ל90 כיום והעור שלי התרפא בכמעט 100 אחוזים. אנחנו כיום ב2012 ואני מדבר על שינוי שערכתי בשנת 2000!!!. כיום אני 12 שנים אחרי ועוסק בפעילות גופנית מטורפת ומרגיש שקיבלתי את חיי בחזרה במתנה. עצתי לכם תברחו ממוצרי חלב כל עוד נפשכם בכם ותרוויחו בריאות ועושר פיננסי כי צריכת התרופות תרד ומשפחותיכם לא יצטרכו לממש פוליסות ביטוח חיים. רק בריאות. הלוואי שכל תעשיית מוצרי החלב תשרף ותושמד על כל העוסקים בה.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום עמי,
      קודם כל אני שמח לשמוע שהיום אתה בריא ושהכל בסדר.
      דבר שני לדעתי הרחקת קצת לכת עם ה"איחול" שכל העוסקים בענף החלב יושמדו. הנשק הכי חזק שלנו האזרחים הוא הידע והיכולת להעביר אותו בדרכים ישירות ופשוטות בין אחד לשני כדרך אלטרנטיבית למדיות הראשיות שדואגות להעביר את הידע שמשרת אותן ואת בעליהן. זה לבד יעשה את העבודה בלי צורך להשמיד חלילה אף אחד.
      ערן

      מחק
  9. ערן שלום,
    אני קורא פה די קבוע ואני מסכים לחלוטין עם הקריא של הבלוג "שממשלות ידפיסו כסף ולא בנקים פרטים" אבל, האם אתה טוען בעקבות הסרטון הזה שצירך לבטל את המונח המשפטי "חברה"??? כי זה בעצם מטרתה של כול חברה: "למכור כמה שיותר" לא משנה איזה "כסף" יש במערכת. אם תנובה לא יגידו לך לקנות שלוש מוצרים ביום ושחלב פרה לא טוב לבני אדם- אז תנובה תפשוט רגל.
    - אם אני חלבן מקיבוץ למה לי להגיד לך שחלב זה לא טוב- לא תהיה לי עבודה.
    אני חושב שהסרטון הזה הוא יותר על טבע האדם- אבל זה גם חלק ממארג החברתי שלנו.

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום אנונימי,
      האם שאלת את עצמך איך הגענו למצב שאם לא תדחוף לגוף שלך כמה שיותר חלב ביום (ולא משנה כרגע אם זה מזיק או מועיל) ,חברות החלב יפשטו רגל או מניותיהן ירדו דרסטית?
      איך הגענו למצב שהמטרה היא "למכור כמה שיותר" (ולא רק בחלב, זה בעיה הרבה יותר גדולה) בלי שום קשר לצרכיו האמיתיים של האדם?
      התשובה היא השיטה המוניטארית שבה הצמיחה צריכה להדביק את כמות הכסף בשוק (שגדלה בצורה אקספוננציאלית) במקום הפוך. אם תחשוב על זה, זה הרי אבסורד במיטבו: במקום שאנחנו נשלוט בכסף, הוא שולט בנו. כל זה מעודד את הצריכה הלא מבוקרת ובמיקרים רבים אפילו מזיקה . ולכן אין שום דבר רע בחברה אבל יש חסרון גדול בחוסר האיזון שנגרם לנו וגם לחברות עצמן תחת השיטה המוניטארית הנוכחית.

      ערן

      מחק
    2. 1. אני חושב שגם אם נשנה את השיטה המוניטרית עדין חברה נועדה להרוויח כסף. גם אם לא לוקחים הלוואת כדי לממן את הפעילות שלה. אף אחד לא פותח חברה "סתם". אני בטוח שמאחורי כל מלכ"ר יש אינטרס מסוים.
      2. כל חברה נוסד כדי "לחיות לנצח" חברה זה בעצם גוף משפטי שבשונה מאדם יכול לחיות לנצח. אולי צריך לחזור למצב של האימפריה הרומית שבו לא היו חברות אלה רק אנשים. לא הייתה תובע את שטראוס הייתה תובע את הבעלים. (רגע אבל מה קורה עם יש 100+ בעלים לחברה? מעניין איך זה התנהל אצל הרומים)
      3. כולנו תמיד נרצה למקסם רווחים. אם יש לי דירה שאני מנסה למכור ונכנס אלי קונה פוטנציאלי אני לא יגיד לו שבקומה למעלה יש משפחת פשע. אני יגיד לו שזה הזדמנות חייו והמחירים ימשיכו לעלות.
      אתה מבין אותי?
      4. אם נשנה את המערכת המוניטרית שלנו, אבל עדיין מעט אנשים יחזיקו במשאבים של העולם, אז כלום לא ישתנה. נכון?

      ליאור.

      מחק
    3. לגבי הערה 3: רמאויות תמיד יהיו ,זה שהם קיימים זה לא אומר שצריך להשלים עם זה ולכן מחובתו של הצד הקונה לעשות את כל הבדיקות הדרושות כדי למנוע אותן. חברה שמבססת את הקמפיין שלה על רמאות סופה הוא לאבד את אמון הציבור ולקרוס. השאלה היא רק כמה זמן היא תחזיק מעמד.
      4. אם תשנה את השיטה המניטארית לשיטה שפויה שבה כסף לא מיוצר מחוב, לאנשים לא יהיה יותר מידי כסף להחזיק את מירב המשאבים בעולם בגלל שרוב החברות האלה שאתה מדבר עליהם בנויות על מינוף.
      ערן

      מחק
  10. תעשיית החלב משלבת מספר מצומצם של טייקונים תחת מטריה אחת שכל כולה הוא כסף ועוד כסף ואין בינה לבין בריאות הציבור מחנה משותף. מרגע שהובהר שמוצרי חלב לא מביא בריאות אלה אנינות טעם אז תעשיית התרופות נכנסה במלוא כוחה למצוא פתרון לתחלואי החלב כאשר הרווח הכספי היא למעשה המטרה המרכזית. תעשיית גידול הפרות גורם להשקעת אנרגיה אדירה למען מוצר יוצר מחלה.
    ברגע שכל מוצרי החלב ירדו מהמדף הקולינארי של הציבור יכנס בוואקום הזה גידולי מזון איכותיים וטובים לבריאות הציבור בעלויות הרבה יותר נמוכות.
    החקלאות היום משקיעה המון משאבים לייצירת מנת מזון קטנה ויקרה (בשר חלב) שלא לצורך. אם רוצים באמת להגדיל את ריווחת הציבור כלכלית ובריאותית יש לחזור לתקופה החקלאית

    השבמחק
  11. ערן-כל הכבוד על העבודה שאתה עושה
    תודה

    השבמחק
  12. מממ, מסכים עם כל הנאמר לעיל,
    זה כבר כמעט שנה שחדלתי לצרוך חלב ומוצריו, וזה בעיקר קל שחלב אגוזים או שקדים הוא תחליף כזה טעים (במאמר מוסגר גם אומר שחלב סויה הוא ממש לא מומלץ גם כן). האמת, גם ויתרתי על קפה, על שימוש בסוכר, צמצמתי את צריכת הבשר לאחת לחודש, לפני שנתיים הפסקתי לעשן. ומאז הפכתי להיות היפר-אקטיבי, עם אנרגיות שאינן נגמרות, ואני מרגיש כאילו חזרתי 15 שנה בזמן-גוף.

    ובעניין הקשר לבלוג- נראה לי שזה בדיוק מה שלי היה מעט חסר - הקשר לחברה ולתרבות. גם אם הקשר הוא לא ישיר. לא הכל צריך להיות חד מימדי בעולם הזה. מיקוד זה משעמם ;)\

    ביביב

    השבמחק
    תשובות
    1. לאנונימי, גם אני צורך מעט חלב פרה לעיתים רחוקות. אבל בעיקרון לא צריך תחליף. ליתר דיוק התחליף הוא מים. אנחנו בנויים לשתות מים. כל כך פשוט, כלכך זול, למה צריך תחליפים?

      ע'

      מחק