יום שישי, 26 באפריל 2013

בעקבות החשיפה פה באתר: דרישה בכנסת לשנות את תקופת הצינון של המפקח על הבנקים

בשבוע שעבר חשפנו כאן באתר את תפקידהם של מפקחי הבנקים רגע אחרי שהם מסיימים את תפקידם בבנק ישראל. החשיפה זכתה לסיקור נרחב בתקשורת ועכשיו הגיעה גם לכנסת. שמעו את סוף נאומו (מומלץ גם את כולו) של ח"כ מיקי רוזנטל  שדורש לשנות את חוק הצינון עבור המפקחים על הבנקים ובנוסף דורש ועדת חקירה לחקור את מתן האשראי בארץ.

16 תגובות:

  1. כל הכבוד ערן! כוח האתר הגיע עד הממשלה!

    השבמחק
  2. שלום ערן
    תוכל לאפשר לאנשים עם גוגל+ גם לעשות share?

    תודה
    דר פלמינג

    השבמחק
  3. Not to take anything from the website, but where and how do you make the logical leap/conclusion that this is becasue of your site. The call, for example (one of few), for a 5 year "cooling" period was voiced by and on Keren Neubach program on Reshet Bet recently, as part of a discussion on the "inner circle" this clown, a Knesset Member, is talking about.
    In terms of exposure, there's no comparison.
    Lastly, Somebody please tell Mr.Rosenthal that he's no longer on Ch. 10.

    - Eran

    השבמחק
    תשובות
    1. רק לפני כמה ימים שלי יחימוביץ כתבה על זה ורשמה שמקור המידע הוא את בלוג הכלכלה אמיתית
      בעיקבותיה המידע מפורסם באתרי כלכלה
      ועכשיו ח״כ ממפלגתה מגיש הצעת חוק
      אז תגיד לי אתה אם יש קשר או אין קשר 

      מחק
    2. I'd tell ya, but I don't wish to spend too much time in kindergarten, please forgive me.
      For 042613:
      BUY USM13 148 STOP SELL 147 24/32 STOP. 6 tcks trail.
      If stopped out on one side good chance for whipsaw - get ready to enter from the other.
      - Eran

      מחק
    3. חבל, הייתי מאוד שמח לשמוע מה יש לך לומר.
      אבל לפחות אתה דואג שנדע איזה פוזיציות לקחת כי זה בכלל סופר מעניין..

      מחק
  4. כל הכבוד לאתר! כל הכבוד לשרים שלי וגם למיקי !!

    השבמחק
  5. כל הכבוד! טוב שיש אנשים כמוך שלא נרתעים מעשיה סיזיפית, כי בסופו של דבר כן רואים תוצאות, ואז הגאווה גדולה - ובצדק! מאחלת שיהיו לך עוד המון הזדמנויות לראות ברכה בעמלך ולהתגאות בעשיה הראויה והמכובדת.

    השבמחק
  6. כל הכבוד! טוב שיש אנשים כמוך שלא נרתעים מעשיה סיזיפית, כי בסופו של דבר כן רואים תוצאות, ואז הגאווה גדולה - ובצדק! מאחלת שיהיו לך עוד המון הזדמנויות לראות ברכה בעמלך ולהתגאות בעשיה הראויה והמכובדת.

    השבמחק
  7. כמה זמן יקח עד שיסתמו למיקי את הפה ? ...

    השבמחק
  8. הלוואי ומיקי רוזנטל היה בקואליציה.
    כמה חבל שהוא חבר ליחימוביץ שיודעת רק לקטר ולקנטר.

    שמעון חב(לז)

    השבמחק
  9. מיקי רוזנטל האמריקאית - הדור הבא

    האישה שתרסן את וול סטריט (אמן!)

    http://www.themarker.com/1.1987058

    שמשון אח

    השבמחק
  10. הפתרון שונה - כל עוד ישב בתפקיד זה מישהו מהמערכת הבנקאית לא יהיה שינוי או שהוא יסרב לתפקיד משקולי תקופת ההקפאה.

    צריך למנות לתפקיד אדם שאינו קשור למערכת הבנקאחת - אדם אינטילגנט עם יכול לימוד - אחד שלעולם לא יהיה תלוי בתפקיד במערכת הבנקאית. אדם שינשוך את המנוולים במערכת הסגורה הזו שאינה פתוחה לתחרות שקורעת אותנו לגזרים עם ריביות
    של מאפיה.

    אין דרך אחרת. החיים בישראל עוברים לפתרונות אמת ולא פתרונות קוסמטיים

    הבנקים בדיוק כמו העבריינים אינם מוכנים לקבל שינוי שינגוס בהכנסות שלהם.
    רק רגולטור עצמאי יוכל לדבר איתם כפי שלפיד מדבר עם החרדים

    השבמחק
  11. Here's the latest from the Lands Of The Free:

    http://cnsnews.com/blog/joe-schoffstall/record-number-households-food-stamps-1-out-every-5

    Obumer
    - Eran

    השבמחק
  12. כל הכבוד- אתן לך דוגמא גם לניגודי אינטרסים שאני אומר לך בוודאות שיש למפקח אלא גם לכל מחלקת הפיקוח על הבנקים. ידוע שבנק ישראל לפחות למראית עין אם לא בפועל מעודד לקוחות לפתוח פקדונות בבנק ירושלים על פי העיקרון של שימוש במערכת סגורה קרי הכסף יוצא מהבנק לפקדון וחוזר בחזרה לבנק שממנו הועבר הכסף בתום תקופת ההפקדה. בנק הפועלים החוצפן סירב לבקשה בכתב לבצע העברה לפקדון כזה בבנק ירושלים ובחוצפתו לא רק שסרב אלא ניסה להתערב בשיקולי העיסקה ועירב בעלי חשבון אחרים בניסיון למנוע את הפעולה בטיעונים שבנק ירושלים משקר או שהטעו את הלקוח בהסבר על תנאי ההפקדה ודרש ממני בכתב למסור לו פרטים החתומים על ידי הבנק שאכן אלא התנאים שקיבלתי. מאחר והיה לי הסכם ריביות המוגדר כמועדף ויחודי עם בנק ירושלים סרבתי בכל תוקף ובנק הפועלים בחוצפתו מנע את העברה. רק למחרת היום לאחר איומים מפורשים שאם הבנק לא יבצע את ההוראה אני פונה לערכאות משפטיות הבנק הסכים להעביר את הכספים ודרישתי לפיצוי הולם על התנהלותו ומכתב התנצלות בהתאם הבנק סרב. פניתי לבנק ישראל עם תלונה ולהם כן צרפתי את התנאים שקיבלתי בבנק ירושלים וראה זה פלא. הפיקוח על הבנקים העביר את הטיפול בתלונה לעובד בשם "הלר" וזה החל מתהליך של מיזמוז התלונה. במשך חודשים רבים לא קיבלתי כל תשובה וכאשר דרשתי בתקיפות תשובה נעניתי בכתב ש"הנושא מורכב ודורש פרק זמן נוסף לבדיקה". מה ששכח אותו הלר לציין שהוא שכח לכאורה את המכתב התלונה על שולחנו ופשוט לא טיפל בתלונה בכוונה או שלא בכוונה. בינתיים בנק הפועלים לא התחכם והתחיל להעביר כספים לפקדונות בצורה שוטפת ולא חזר על הפדיחה. כעבור כשנה קיבלתי תשובה מהמפקח על הבנקים ותראה בברור תשובה הזויה - הבנק צדק שלא העביר את הכספים!!!! כאשר הנימוקים לכך היו לקוחים מעולם אחר. כל הניסיונות להסביר לאותו ליצן שהבנק מאז אותו מקרה מבצע שוטף את ההוראות לא עזרו. כאשר דרשתי ממנו מסמך שטוען שבנק הפועלים מבצע בעבורי פעולות בניגוד להוראות הפיקוח על הבנקים הוא סרב והפסיקו להתייחס לבקשתי . במילים אחרות הפיקוח על הבנקים דופק לקוחות כאשר הם צודקים ומחפש כל דרך להגן על הבנקים.

    השבמחק