יום שני, 4 ביוני 2012

האם קרן הייצוב באירופה תניח את היסודות להשלטת דיקטטורה באיחוד? צפו בסעיפי אמנת הקרן

בקרוב מאד צפוי האיחוד האירופי לכונן באירופה מנגנון חילוץ חדש, המכונה קרן הייצוב האירופאית.קרן הייצוב (ה-ESM, קיצור של European Stability Mechanism), מיועדת להיות קרן חילוץ קבועה אשר יועדה במקור להחליף את קרן החילוץ האירופאית הזמנית (EFSF, קיצור של European Financial Stability Facility), במסגרת גוש האירו. אבל מאחורי המילים היפות והמטרות הנעלות מסתתרים סעיפים שסותרים כל מרכיב שיש בדמוקרטיה.עד חודש יולי אזרחי 17 מדינות האיחוד יקבעו האם יתעוררו למציאות חדשה בה גוף מצומצם בילתי נבחר יחזיק בסמכויות לא מוגבלות ויחליט על חלוקת סכומי כסף תאורטית ללא הגבלה. הכל בשם "הצלת האיחוד". צפו בחלק מהסעיפים המרתיעים.



לפניכם כמה מהסעיפים הבעיתיים בחוזה שיאשרו אזרחי האיחוד:
1. הקרן תחזיק הון של 700  מיליארד אירו- אף אחד לא יודע על פי מה נקבע המספר הזה.
2. 17 החברות/מדינות בקרן יחויבו להעביר כל סכום שידרש מהם  בתוך שבעה ימים מרגע שהוגשה להם הדרישה-כל זה ללא אפשרות ערעור וללא קשר להחלטה דמוקרטית שתתקבל בארצם או אם וכאשר יבחרו פרלמנט חדש שיתנגד לקרן הזו.
3. מועצת המנהלים של הקרן תוכל לשנות את ההון שידרשו המדינות להעביר לקרן- האם לפיכך 700 המיליארד יהיו רק ההתחלה של העברת הכסף מהאזרחים באירופה אל גופים שתבחר הנהלת הקרן?
4. לקרן תהינה סמכויות לבצע הליכים משפטיים אך תהיה חסינה מכל תביעה משפטית.
5. כל נכס או רכוש של הקרן ולא משנה היכן הוא ממוקם ועל ידי מי הוא מוחזק יהיה חסין מחיפוש, עיקול, החרמה, הפקעה או כל צורה אחרת של נישול של כל גוף ניהולי ,משפטי או כתוצאה מפעולה חקיקתית.
6.  כל מי שחבר בקרן יהיה חסין משפטית מכל מהלך שיבצע ויהיה חסין מלחשוף כל מסמך או כל נייר מפני כל גוף משפטי או כל גוף לגיטימי אחר הקיים בדמוקרטיות.

באופן תאורטי קבוצה קטנה של אנשים לא נבחרים תוכל לדרוש כמה כסף שתרצה עבור הקרן ,כסף שיבוא מהאזרחים. הם יוכלו לתת אותו לכל מי שיחפצו ויהיו חסינים מפני כל  הליך משפטי ומכל החלטה של ממשלה נבחרת באירופה. אלו בדיוק אותן סמכויות שהיו לממשלות דיקטטוריות בעבר.
ההיסטוריה הוכיחה כי רוב כספי החילוץ הקודמים הועברו לצורך הצלת בנקים כך שניתן אולי יהיה להשליך בשירות מי יהיו גם כספי הקרן הזו.


24 תגובות:

  1. And a new movie on money out of debt!!

    http://www.youtube.com/watch?v=93CDU361eMI

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרטון מדהים ואומר בדיוק מה שאני חושב, מדובר בכובש אכזרי שיעשה הכל בכדי לשרוד גם יהרוג אם צריך, תכינו את עצמכם ליום הדין, הוא ממש בדלת ביתנו, אמן סלע

      מחק
  2. אם זה מריח כמו טוטליטריות. מתנהג כמו טוטליטריות ונשמע כמו טוטליטריות. זה בטח רק ברווז. :) אחחחח הם משחקים בנו טוב מאוד... אני רוצה להאמין שהעלתה את זה כי פירסמתי את זה בתגובות בפייסבוק. ואם לא אז לא נורא. ליאור

    השבמחק
    תשובות
    1. הי ליאור,
      האמת שנתת לי קרדיט גדול אם אתה חושב שאני יכול בתוך פחות משעה לבנות פוסט מסרטון . בכל מקרה הקרדיט מגיע לאורי ירון ששלח לי את הסרטון אחר הצהריים. פיספסת את הקרדיט בכמה שעות :)

      בכל מקרה תודה על השיתוף בפייסבוק
      אשמח לקבל חומרים מעניינים כאלה ממך ומכל אחד אחר גם בעתיד
      ערן

      מחק
    2. כפי שציינתי קודם, הכובש הבנקאי ישים את כולם בגטו בכדי לשרוד, והקרן הזאת מעידה על כך ולמה?
      הקרן בעצם נועדה לתמרן את האזרחים ולקחת להם את כל מה שיש להם ולהעביר לכובש הבנקאי , מה שנשתנה שפעם זה היה מוסתר אבל עכשיו שאין ברירה כביכול והגולם(ענן הכסף) עומד לפשוט רגל מותר לעשות הכל , וזו רק תחילתה של תקופה חדשה בה הכובש הבנקאי יוצא בגלוי ואומר ומפחיד אם אני לא יהיה קיים לא יהיה כלום.
      ומה קורה בישראל, בישראל לא צריך קרן כזאת מאחר ובישראל זה כבר מזמן כך.

      מחק
    3. ערן. הקרדיט מגיע לאחד המגיבים בפורום אמת אחרת. שגם הוא כנראה חייב קרדיט לאחד אחר וכן הלאה.
      זה האינטרנט .סוס טרויאני להעברת מסרים בין האזרחים :)

      מחק
  3. סתם משהו מעניין, קראתי שבני המאיה אמרו שמה שיקרה בליקוי ונוס יתן סימן לבאות.
    בתאריך 06-06-12 04:00 ישנו ליקוי ונוס, זהו ליקוי נדיר במיוחד המתרחש כל 122 שנים ובא בזוגות במרווח של 8 שנים ויומיים, הבן זוג של הליקוי הנוכחי היה ב 04-06-2004 , אין ספק שמה שיקרה בימים אלו יסמנו את העתיד לבוא בסוף השנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מי שרוצה לראות את התופעה הנדירה בשידור חי מוזמן למצפה הכוכבים המשוכלל שנמצא ב"טכנודע" בגבעת אולגה, החל משעה 05:30 בליווי הסברים ממומחים בתחום.

      מחק
  4. יש לי רעיון גדול, אפשר להקים אתר אינטרנט ולהטמיע בו משחק הבנקאות, נייסם במשחק את כללי הכובש הבנקאי ונאיץ את התהליך , לדעתי אתם תלמדו מכך הרבה , תבינו פתאום כיצד גונבים אתכם וכיצד הכסף תמיד מצטבר למעלה למעלה רחוק מעיני הציבור.
    אם מישהו בעד אשמח לדעת

    השבמחק
    תשובות
    1. עורב בבקשה אל תשתלט על השיחה. אני מעדיף לנהל דיאלוג מאשר שיצרחו עלי שאני טיפש ולא מבין. הציבור יודע. שהוא נדפק!!! זה כבר טמון בנו. אני עכשיו בדרך לעוד יום עבודה באוטובוס ואני מבטיח לך שאף אחד פה לא שמח על המצב הכלכלי שלא. לצעוק עליהם עכשיו שהבנקים מדפיסים כסף מאוויר לא ממש יעזור. לפי דעתי צריך לשתף בפייסבוק ולחלק פליירים, אולי לעשות יום עיון או משהו כזה. אם נראה לך שצריך לעבור לפלטפורמה אחרת או אתר אחר אתה מוזמן. דע לך שלא לכולם יש זמן פנוי, לא כולם רוצים לדעת את האמת. אל תשתלט על חופש הדיבור שיש כאן. יש מספיק סרטים והסברים באינטרנט. ירצו יבדקו לא ירצו שלא יבדקו. ליאור

      מחק
    2. אנונימוס בינתיים מי שמנסה לשלול לי את חופש הדיבור זה אתה, אתה עובד במקרה בבנק?
      בכל מקרה עם לא בא לך אתה מוזמן לא לקרוא ולדלג לאתר אחר

      מחק
  5. צריך להבין דבר אחד. המערכת כל כך מתוחכמת שהיא מביאה את האזרחים למצב בו הם יהיו אלה שיביאו את הדיקטטורה על עצמם.
    הם אלה שיחליטו במשאלי עם האם לקבל את האמנה ,כפי שעשו לפני כמה ימים האירים מאותגרי השכל.
    כל מה שהאזרחים צריכים לעשות הוא להתנגד לביצוע האמנה ובכך לחסום בקולם את השעבוד המוחלט לחבורת הבנקסטרים. אבל עושה רושם שהבורות חוגגת בקרב רוב האזרחים .
    המדינות יהפכו להיות גובי המיסים של הבנקסטרים . זו המשמעות של העברת הכספים מהמדינות לקרן. שהרי הכספים יועברו על ידי התחייבות המדינות לחובות בשם האזרחים. האזרחים ישלמו את עלות החוב לשמחת מנפיקי הכסף.

    השבמחק
    תשובות
    1. לפי ההערכות ש"הודלפו" -הקרן תכנס לפעילות מה9 ביולי. כלומר באיחוד כלל לא מעלים על הדעת שהדבר לא יאושר במדינות אירופה. גרוע מזה הויכוח נסוב בכלל סביב השאלה למה מדינות עשירות צריכות לממן עניות ולא בקטע של שלילת הדמוקרטיה.

      ערן

      מחק
    2. כי זה לא באמת החלטה של האיחוד אלא של השלטון האמיתי של הכובש הבנקאי, ושהוא מחליט אף אחד לא יכול לעצור אותו לא חוקים לא ממשלות , כולם רועדים מהכובש הבנקאי , הפשע המאורגן שלו יש גם שלוחה בישראל (בנק ישראל).

      מחק
  6. נפלא - NWO מתפקד להפליא ממש לפי התוכנית ללא סטייה עד כה.
    השאלה הגדולה האם האיסלאם לא יטרוף את הקלפים ו NWO יצא משליטה.
    אבי ג

    השבמחק
  7. מידע חשוב ומבהיל. האמת נמצאת תמיד בפרטים.

    השבמחק
  8. http://www.european-council.europa.eu/media/582311/05-tesm2.en12.pdf

    זהו הקישור לאמנה, שאכן מכילה את הסעיפים שנזכרים בסרטון

    השבמחק
  9. קישור למאמר ביקורת על האמנה והקרן
    http://www.currentconcerns.ch/index.php?id=1348

    השבמחק
  10. יתכן שאגרות החוב האירופאיות לא יונפקו סתם כך, אלא שהארצות הנזקקות להם יגבו את החוב בזהב. לפחות זה מה שמשתמע מהכתבה הבאה:
    http://kingworldnews.com/kingworldnews/KWN_DailyWeb/Entries/2012/6/2_Don_Coxe_-_Emergency_Fed_Meeting_%26_Gold_Backed_Bonds.html

    השבמחק
  11. ערן, גם אני חושב, כמו העורב מהפוסט הקודם, שצריך לקדם את הבלוג
    אם לא כדוכן בזמן אחת הפגנות המחאה, אז כחוגי בית

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום מתן,
      אתה יכול לפתוח חוג בית, רוב החומר שהביא ערן לוקט ממקורות אחרים, אין לו בעלות על העניין. פתח חוג בית והסבר ככל העולה על נפשך.

      בברכה.

      ע'

      מחק
  12. ערן הינה 5 פתרונות לפדרל ריזרב (באנגלית)
    http://www.activistpost.com/2011/05/5-alternatives-to-federal-reserve.html

    "למה השמש עדין תזרח ללא הפדרל ריזרב"
    אני רוצה לשמוע את הדעות שלכם.

    ליאור אלוני

    עורב זה פייסבוק שלי Lior Domb אם אתה באמת חושב שאני "לוקח לך את חופש הביטוי"

    השבמחק
  13. ליאור לדעתי אתה טועה , שחרור מארגון הפשע כרוך במלחמה עיקשת נגד כל העיוות שנקרא בנק ישראל , פישר, (זה כמובן ביחס לישראל וכדומה בכל העולם)ובהכרח יביא למלחמה , אם לא תצרוך את הכסף שהם מייצרים מאויר תראה רובים מכווונים אליך, נשאר רק דבר אחד "שמע ישראל ה אחד"
    ב,א לָמָּה, רָגְשׁוּ גוֹיִם; וּלְאֻמִּים, יֶהְגּוּ-רִיק.
    ב,ב יִתְיַצְּבוּ, מַלְכֵי-אֶרֶץ-- וְרוֹזְנִים נוֹסְדוּ-יָחַד:
    עַל-יְהוָה, וְעַל-מְשִׁיחוֹ.
    ב,ג נְנַתְּקָה, אֶת-מוֹסְרוֹתֵימוֹ; וְנַשְׁלִיכָה מִמֶּנּוּ עֲבֹתֵימוֹ.
    ב,ד יוֹשֵׁב בַּשָּׁמַיִם יִשְׂחָק: אֲדֹנָי, יִלְעַג-לָמוֹ.
    ב,ה אָז יְדַבֵּר אֵלֵימוֹ בְאַפּוֹ; וּבַחֲרוֹנוֹ יְבַהֲלֵמוֹ.

    השבמחק
  14. מומלץ
    http://www.themarker.com/news/1.1723857

    השבמחק