יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

הנה עוד דרך להתמודד עם מספר הרעבים בישראל

אם אתה לא שם כנראה שאתה גם לא קיים
תמונה: דף הפיסבוק של אסתי סגל

15 תגובות:

  1. ככה היה בברית המועצות בשלטון הקומוניסטי וככה זה כיום בצפון קוריאה,קובה ובסין.
    מספיק לראות כמה עולה היום ליטר דלק ,מוצרי מזון ,חשמל ,מים ,שכירות ודירה לקנייה לעומת שנת 2008 ולעשות השוואה בכמה עלה המדד מאז אוקטובר 2008 רק .12.16% כדי להבין שהשלטון כאן עובד כמו במדינה קומוניסטית. דבר אחד לא השתנה וזה מי שיושב בהנהגת המדינה. תפתחו עיתון ותראו כמה השלטון פה מושחת החל מראש המדינה הפקידות וכלה באוכפי בחוק המשטרה שבכל יום צצה פרשה (שמישהו שמר עלה חסויה במשך הרבה זמן).
    נכון גם במדינות המערב המתקדמות ארה"ב,קנדה,אוסטרליה יש שחיתות ומושחתים אבל לא בקצב של ישראל מבחינת פרסום (אנחנו בשחיתות כבר כמעט כמו איטליה אבל בחרא של המזרח התיכון).
    האזרחים במדינה (אלו שאינם עשירם ומקושרים הם בסך הכל פה חומר שנטחן עד לאבק במכונה שנקראת מדינת ישראל).
    אני לא שמאלני ולא עוכר ישראל אבל כבן 37 אקדמאי וללא ילדים ודירה אני שוקד היום על השגת דרכון זר כדי להגר מכאן . אין לי מה להפסיד כאן כי במילא אחרי גיל 42 הסיכוי שלי למצוא עבודה במקצוע יהיה שואף לאפס או שהשכר שאקבל יהיה נמוך ולא יאפשר קיום בכבוד. אני מצטער שלפני 15 שנה לא נסעתי ללמוד בחו"ל.
    מספרים לכם על אנטישמיות בעולם אבל ת'כלס היהודים העשירים לא גרים כאן הם רק קנו נכסים ובאו לכן הלא עשירים. השיר של חווה אלברשטיין כנראה יהיה נכון תמיד לישראלים בלונדון היאוש יותר נוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכים איתך

      כם הבאת ילדים היא מניפולציה ממשליתית , המדינה צריכה עוד חיילים עוד עבדים , במקום לבזבז את הכסף שלי על עצמי אני בונה את דור העבדים הבא , והאנשי שלומינו ירכבו עליהם ....

      לכן אחרי שלמדתי את העניין באינטרנט אין לי כוונה להביא ילדים , רק סקס , טיולים , אוכל טוב .

      מחק
    2. אחת הסיבות העיקריות שבגינם חיילים מתאבדים בצבא הוא " אני יראה למפקד/פלוגה/ .." שהמוות שלי יהיה על מצפונם...

      ילדים עושים אם או לא, אבל מהסיבות הנכונות שלך ובטח שלא מתוך רצון לעשות דווקא לאחר!

      מחק
    3. שומרי המסורת בישראל14 בדצמבר 2014 בשעה 1:08

      שומרי המסורת בישראל :
      העובדים הסוציאליים והאקדמיה בישראל חייבים לזעוק חמס !!!
      יש לקרוע את המסכה מדו"ח העוני !!!
      דו"ח אללוף הוא הבלוף הלאומי החמור ביותר שכתבה ועדה ציבורית מקום המדינה . אללוף מרח ישראבלוף ! נהנה מזיו שכינת עצמו סובב בכחש את שר הרווחה בדו"ח מנקודת מבט של בכייני העוני הפוליטי החרדים וערביי ישראל . "המלך הוא ערום" ואין עוני כזה מחפיר בישראל החומלת השבעה והעשירה . אללוף בעצלותו לא כימת וחקר את הכלכלה השחורה במגזרים הערבי והחרדי המפרנסת מאות אלפי משפחות הכלולות בשקר פוליטי בדו"ח העוני. אצל החרדים ישנו בנוסף נהר השנור מהארץ ומחו"ל ועשרות אלפי עמותות ומלכ"רים המפרנסים יפה את בעליהן. דו"ח העוני המנופח הוא עלבון למדינה בקדמה, והוא מסיט את ההתמקדות בעוני האמתי לטובת עוני פוליטי, בו מנגחים שוללי המדינה הציונית, הערבים והחרדים, את המדינה בזדון. העלבון הזה חייב להיפסק ויש לצעוק " המלך הוא ערום " !!!
      העניים האמתיים שבהם יש להתרכז הם אנשים עובדים בשכר מינימום, נכים וקשישים ולראות בכול השאר בעלי הכנסה אלא אם יוכיחו אחרת וחובת ההוכחה חלה עליהם . נתפסה משפחה מדווחת שקר תיענש.
      דו"ח העוני ישראבלוף ואם שר הרווחה הגון שיחזיר את הדו"ח לאללוף ויקים ועדה הגונה יותר שתתן תמונה אמתית לעוני אמתי ולא לעוני פוליטי !!! יש לקרוע את המסכה ולדרוש ריכוז כול משאבי הרווחה בשלושת מוקדי העוני : עובדי שכר מינימום, נכים וקשישים אותם יש לגאול מציפורני העוני הפוליטי המנופח !!!

      מחק
  2. אהבתי את הכותרת - נראה לי שהמילה "להתמודד" נמתחה עד להגדרה הנגדית שלה.
    אבל נשאיר את הסמנטיקה למומחים.

    הממשל נמצא במגננה - לא ניתן לזעזע את העם עם יותר מדי נתונים קשים.
    בשנת 2011 אנשים שרפו את עצמם מתוך יאוש וכעת המצב לא "הרבה" יותר טוב וגם לא קצת יותר טוב.
    בואו נגיד שבמילה אחת אפשר לומר שהמצב "טוב" (למי שמבין...)
    הממשל יודע שאם אנשים יכנסו להיסטריה - יהיה קשה למשול בעם ולכן כדי לא לעורר סערה שלא תביא לשום תועלת בחרו המנהיגים להעלים את הנתונים הקשים - ויכול להיות שזה לא רעיון גרוע.

    מה שכן גרוע לדעתי זו אוזלת היד וחוסר היכולת לטפל בבעיה.
    הביטוח הלאומי לא ימשיך עימנו עוד הרבה זמן במתכונת הקיימת - אין כסף.
    זה אומר שכל מי שמתחת לגיל 40 לא בטוח יקבל כסף חזרה (ביטוח לא לאומי - כן, בטוח?!? זה כבר לא!)

    אני לא ממליץ לנהוג בחוסר אחריות ולצאת בהצהרות של "אני לא מביא ילדים", "תמות נפשי עם פלישתים" ו "קניתי פח נפט" - זה פשוט לא פתרון אלא בריחה - והלא, אנחנו לא מצודדים בדרכי הפעולה של הממשל!!!

    לכן:
    כל אחד צריך לשקול טוב טוב את צעדיו ולנסות לייצר לעצמו ובעצמו את מרחב הביטחון שלו - בין אם זה במציאת מקום אחר לגור בו או למצוא דרך להגדיל את ההכנסה באופן דרמטי - קצת לחשוב מחוץ לקופסה יכול מאוד לעזור.
    אני נגד רחמים עצמיים למרות שתמיד נראה שיש סיבה טובה לכך - אבל אם אנשים בארץ לא יכולים לצאת מהמצאות האיומה - מה יגידו אנשים מסין??
    ואם לא מצליחים לבד צריך למצוא שוטף מתאים!
    אני כבר מזמן אמרתי שלעשות טיול + לימודים בחו"ל אחרי הצבא זה הרבה יותר משתלם מכל תואר אפשרי בישראל.
    של לדבר על הפתרון של מציאת בת זוג בחו"ל, (יהודיה כמובן אחרת זה מגיע לעיתונות.)
    בקיצור - השמיים הם הגבול - והיום השמיים פתוחים.

    (אני חייב לציין שאני לא בעד תארים שלא מחזירים את ההשקעה בטווח של שנה מרגע סיום התואר - ואולי עדיף לחשוב בצורה יותר עצמאית - אבל זה מצריך יכולת.)

    בהצלחה לכולם - בלי להתייאש כי זו ממש לא הדרך!
    *סובלימציה זו תכונה של גאונים ואני חושב שזה זמן טוב לאמץ תכונות יותר פרקטיות לחיים.

    באהבה,
    אמיר

    סובלימציה: הפניית הכוחות המנטליים של האדם מפעילויות שנתפסות כשליליות אל עבר פעילויות חיוביות ומקובלות מבחינה חברתית.


    השבמחק
  3. בוא לא נרחם על העניים.
    הם במילא אוכלים אוכל גרוע אז עדיף שיהיו קצת רעבים ולא יאכלו אותו בכלל.
    עדיף על תלושי מארה"ב ולקנות בתלושי מזון אוכל לא בריא(כי הוא זול).

    מי יודע אולי מזה שהם יהיו רעבים יבוא להם השכל.
    המחסור הוא אבי ההמצאה.

    השבמחק
    תשובות
    1. המחסור אולי כן
      הרעב כנראה לא

      מחק
  4. Social Protest....from Berlin:

    http://rotter.net/forum/scoops1/144272.shtml?utm_source=rotter.net&utm_medium=mivzakside

    השבמחק
  5. צריך לציין שהבעיה הזו לא נגרמת רק מהממשלה. יש כאן ריבוי טבעי גבוה וזה גורם לעוני. יש פחות ופחות משאבים לכל אדם. צריך לציין שגם אם הילודה יורדת עד לילד אחד למשפחה, לוקח כמעט דור עד שהרבוי הטבעי הופך מגמה מחיובי לשלילי.

    galgal21

    השבמחק
    תשובות
    1. HOW MANY OF THE HUNGRY ISRAELIES ARE RELIGIOUSE OR ARABS?????HOW MANY REALLY DESERVE HELP?????HOW MANY WILL BECOME NEEDY IF YOU HELP MORE THAN NECESSARY???
      IN THE USA OBAMA INCREASED THE FOOD STAMPS RECEIPIENTS FROM 25 Million to 47 Million in 6 years, these are lazy people that decided to scam the system instead of working, The Bituach Leumi is justified in stopping to give out that statistics because it is meaningless, the only people that need support are seek and mentally handicapped, not Yeshiva students and Arabs with ten kids.

      מחק
    2. אם השיטה הכלכלית היתה טובה אז לא בהכרח ריבוי טבעי גבוה גורים לעוני.
      אולי היה גורם להצטמצות ההכנסה אבל לא לעוני.

      מחק
    3. בסופו של דבר המשאבים מוגבלים. שטח, אנרגייה, מיים וכו' לכולם יש סוף. ריבוי טבעי גורם לעליית הביקוש, וכשההצע הסופי קשיח המחירים עולים ביחס להכנסה. או במילים אחרות, ריבוי טבעי גבוה יגרום בסופו של דבר לעוני.

      נכון שכאשר האוכלוסייה קטנה יחסית למשאבים ריבוי טבעי גבוה לא מוביל בהכרח לעוני ולפעמים ההפך. אולם החל מיחס מסויים בין גודל האוכלוסייה לכמות המשאבים איכות החיים רק יורדת.

      יריב

      מחק
  6. יש גם דברים טובים אבל המצב הכללי הוא רע.
    התפלה זה לא דוגמה למצב טוב - למכור את המים העודפים זה בעייתי.
    יצור מים מותפלים מזהם את הים.

    אני מבין שאתה רואה להיות גאה במדינה שלך/פטריוט אבל הנתונים שהבאת דרך הכתבה לא תומכים במציאות היום יומית אלא במדיניות השיווקית של הממשלה וכמובן העשירים מרוויחים מזה כי הם משקיעים בפרויקטים האלה.

    השבמחק
  7. הדוחות בלאו הכי אינם מדויקים בגלל ההיקף הגדול של כלכלה שחורה בישראל. רשות המיסים פרסמה לאחרונה על משקיעים בדירה שניה שהכנסתם 7000 ₪ לחודש. יש הרבה ישרא-בלוף בישראל וגם בדיווח על רעב ועוני

    השבמחק
  8. האם כותב הכתבה רומז שכאשר הביטוח הלאומי מפרסם נתונים, יש לציבור יכולת לדאוג לתיקון המצב ?

    המציאות היא שהציבור מקבל ידיעות על אי-תקינויות ועבירות שמתבצעות במדינה, מדי יום - ואין לו שום יכולת אפקטיבית לעשות משהו. זה לא דמוס קרטיה.

    השבמחק