יום חמישי, 15 בספטמבר 2011

תעלומה בארה"ב: למי העביר הפדרל ריזרב 9 טריליון דולרים בתוך פחות משנה?

הפדרל ריזרב הוא הבנק המרכזי של ארה"ב. פרט קטן שבדרך כלל משמיטים הוא שהפדרל ריזרב הוא אמנם מנהל את כספי האמריקאים אך למרות שמו, הוא לא בנק ששייך לעם האמריקאי, הוא גוף פרטי לחלוטין. יותר מכך, נדיר שגורם בארה"ב מקבל אישור להכנס ולערוך כל ביקורת שהיא בבניין הפדרל רזרב ובכספות שלו (שהם בעצם של העם האמריקאי) - לא לממשלה, לא לפוליטיקאים, לא לשופטים ,לא לCIA וגם לא לFBI.



מספטמבר 2008 לאחר פרוץ משבר הסאב פריים "נעלמו" מהבנק באורח פלא 9 טריליון דולרים תוך שמונה חודשים.
צפו וראו לאיזו מסקנה מגיע הרפובליקאי אלן גריסון בזמן שניסה להסיר את מעטה החשאיות סביב הבנק הפדרלי בנסיונו להתחקות אחרי הכסף. בקטע וידאו זה הוא מתחקר את אליס קולמן, מי שהיתה אמורה  לפקח על תנועת הכספים בפדרל ריזרב באותה תקופה. 
שימו לב איך מגיבה המפקחת לשאלותיו של אלן במיוחד לאור העובדה שמדובר בסכומי עתק ששייכים למשלם המיסים האמריקאי ושוויים כמעט כמו כל החוב הלאומי שלו. לא נגענו!


10 תגובות:

  1. Common but incorrect - the Fed most certainly can be audited and has been recently:
    http://www.unitedliberty.org/articles/8603-audit-of-the-federal-reserve-finds-massive-bailouts

    השבמחק
  2. התכוונתי שאסור לערוך ביקורת בתוך בניין הפדרל רזרב והכספות שלו. אני אתן לך דוגמא: הפדרל רזרב טוען כי בכספות שלו כמות הזהב הגדולה בעולם אבל מזה בערך 40 שנים שאף אחד שאינו עובד הבנק לא הורשה לבדוק את אמיתות הטענה ומכאן הקונספירציות שעולות לגבי כמות הזהב האמיתית שלו חוגגות. זה לא עניין של מה בכך בהתחשב בחשיבות הרבה שיש לעובדה של קיומו האמיתי של הזהב בכספות על הכלכלה האמריקאית ואולי אף על הכלכלה העולמית.

    השבמחק
  3. Apparently also not true:
    http://www.mineweb.com/mineweb/view/mineweb/en/page72068?oid=129886&sn=Detail

    השבמחק
  4. ערן הילדסהיים16 בספטמבר 2011 בשעה 11:27

    הכתבה ששלחת רק מחזקת את הטענה (זו למעשה יותר עובדה) שמאז שנות ה50 מעולם לא נעשתה אף ביקורת אמיתית על הכספות של הפדרל רזרב (ft. knox)
    תקשיב מה אומר רון פול באותה ישיבה ,שעליה אגב מדברת הכתבה שצירפת, ובא הוא מסכם את כל נושא הביקורת שלא קיימת על כמות הזהב בכספות הבנק המרכזי:
    http://www.youtube.com/watch?v=Yrko9S0kuX0

    השבמחק
  5. You must have missed the last paragraph:
    Eric M. Thorson, inspector general of the Department of Treasury, is one of two witnesses scheduled to testify at the subcommittee hearing Thursday. Thorson is the first outsider to be granted full access to the U.S. Bullion Depository in 37 years, Bloomberg recently reported. He is responsible for keeping track of the U.S. Mint's deep storage gold and silver reserves. Thorson has insisted that the gold reserves exist in the amount reported and the controls over the bullion guarantee its security.

    I'm not disputing the point of view presented in the Blog, however that does not mean one cannot stay loyal to the facts.

    השבמחק
  6. התיקונים במקומם. וכפי שנמנעת מלהתווכח, הם אינם משנים את התמונה הכוללת.

    לגבי הביקורת על הבנק הפדרלי.
    הוועדה שמונתה לביקורת חד פעמית (GAO) בדקה אך ורק את ההלוואות שנעשו במסגרת המשבר ב-2008.
    חלק קטן מעבודת הפדרל ריזרב. הוועדה מצאה שניתנו 16 טריליון דולר כהלוואות לבנקים המקומיים והזרים בארה"ב תחת מעטה סודיות. למעט בדיקת ההלוואות הזו לא בוצעה ביקורת על הפדרל ריזרב.
    רק ביקורת מלאה ומתמדת על כל מעשי הפדרל ריזרב יכולה לתת תמונה אמיתית.

    לגבי הביקורת על מחסני הזהב, אכן המפקח של משרד האוצר נשלח לשם ולדבריו בדק את המחסנים. עם זאת הצהרה של אדם בודד חשוב ככל שיהיה אינה משכנעת. ביקורת אמיתית היתה צריכה לכלול לפחות 3 פירמות של רואי חשבון שיכנסו למחסנים, יבדקו ויפרסמו את התוצאות בגלוי. ביקורת מסוג זה היתה מחזקת את הסברה שבמחסנים יש עוד משהו חוץ מאויר.

    בברכה.

    ע.

    השבמחק
  7. לאנונימי,
    אכן כנראה פיספסתי את השורה הזו. תיקנתי במאמר. שוב כמו שצוין כבר, אין זה משנה את התמונה הכללית ואת המסר.
    בכל אופן, תודה על תשומת הלב

    השבמחק
  8. I think you may find the following link(s) of interest. My apology for posting this here, the link for "contact us" is not working for me:

    http://planetsave.com/2011/08/28/who-runs-the-world-network-analysis-reveals-super-entity-of-global-corporate-control/

    השבמחק
  9. The Paper itself:
    http://arxiv.org/abs/1107.5728

    השבמחק
  10. ערן הילדסהיים16 בספטמבר 2011 בשעה 21:43

    דף 'צור קשר' תוקן.
    מאמר ואתר מעניינים מאד.
    תודה רבה

    השבמחק