יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

10 סימנים מדאיגים שמשהו לא טוב עומד להתרחש בכלכלה העולמית

הבנקים המרכזיים רוכשים לאחרונה זהב כפי שלא רכשו אף פעם בהיסטוריה, הביטוח הלאומי בארה"ב רוכש תחמושת, מיליארדרים ומשקיעים בעולם עוזבים את המניות ורצים לזהב ואפילו הברון יעקב רוטשילד משקיע מאות מיליונים בהימור על קריסה קרובה. כל זה רק חלק משלל מהלכים מדאיגים שמתרחשים בקרב האליטה הכלכלית בעולם, בעוד רוב הציבור מוקסם/מורדם מהבורסות בעולם ששוברות שיאים ומ"הפתרונות" שלא קיימים ושאמורים להיות מיושמים בחודש שאף פעם לא מגיע. את הפתרונות האמיתיים האליטות כנראה לא רוצות שנדע.
ראו הוזהרתם. 





1. רכישת הזהב של הבנקים המרכזיים בעולם ברבעון האחרון היתה הגדולה ביותר שנרשמה בהיסטוריה.
על פי  the World Gold Council כמות הזהב שרכשו בנקים מרכזיים ברבעון האחרון הגיע ל157.5 טונות ,עליה של 62.9% מהרבעון הראשון של 2012 ו137.9% יותר מאותו רבעון אשתקד.
כדי להבין את המשמעות רק נציין כי הבנקים המרכזיים עד שנת 2009 היו מוכרי הזהב הגדולים בעולם למשך שני עשורים ,אולם בשל התערערות המצב הכלכלי המצב התהפך ועתה שובר שיאים היסטוריים.
הזהב משמש כמפלט או כמאין "תעודת ביטוח" עבור אלה החוששים מכך שערך הכסף שלנו ירד. התפקיד המרכזי של הבנקים המרכזיים בעולם הוא לשמור על ערך אותם המטבעות. אם לפיכך הבנקים המרכזיים הפכו לרוכשי הביטוח הגדולים ביותר כנגד המטבעות שהם מנפיקים -איזה מסר הם מעבירים לנו בעצם?
מסתבר שלמרות השיא ההיסטורי ,זו כנראה רק ההתחלה של מסע הרכש הזה:

2. שמועות עקשניות מדברות על כך שסין רוצה לרכוש 5000-6000 טון זהב ,כשמסע הרכש יתחיל כבר השנה [קישור].

3. מנהל קרן ההשקעות השלישית בגודלה בעולם הגדיל את חשיפתו לזהב לשווי של בקרוב ל11 מיליארד דולר.
ג'ון פולסון מנהל קרן ההשקעות השלישית בגודלה בעולם ומי שעשה 20 מיליארד דולר מהימור על קריסת שוק הנדל"ן בארה"ב ב2008, עתה מגדיל ב%26 את חשיפתו לזהב . סה"כ מהווה הזהב היום 44% מכלל 24 מיליארד הדולרים המושקעים בקרן.
מסתבר שפולסון הוא לא המיליארדר היחידי שעושה זאת:

4. ג'ורג' סורוס מכר לאחרונה כמות עצומה של מניות והגדיל פי 2 את חשיפתו לזהב.
המיליארדר ג'ורג' סורוס הוא אחד מהדמויות השנויות במחלוקת בארה"ב. מה שלא שנוי במחלוקת היא ההכרה שסורוס מקורב לכל המושכים בחוטים בכלכלה העולמית ובממשל ארה"ב.
סורוס הוא בעל רזומה מכובד בחיזוי ועשיית רווחים ממשברים כלכליים כשהמפורסם ביותר הוא ההימור שלו על נפילת הלירה סטרלינג:
בתאריך ה-16 בספטמבר 1992, יום רביעי השחור, הקרן של סורוס ביצעה מכירה בחסר של לירות שטרלינג בשווי יותר מ-10 דולר מיליארד דולר, תוך ניצול הימנעותה של ממשלת בריטניה מלהעלות את הריבית לרמה ששררה בכלכלות אחרות באירופה או לאפשר ניוד של המטבע שלה.כשלבסוף נסוגה בריטניה ממנגנון הריבית האחידה האירופי, הדבר גרם לפיחות קיצוני בלירת השטרלינג, והמרוויח הגדול מכך היה סורוס שגרף סכום המשוערך ב-1.1 מיליארד דולרים. (ויקיפדיה)
כיום מכר סורוס כמות עצומה של מניות והמיר אותם לזהב כפי שמדווח הshtfplan.com:
In a harbinger of what may be coming our way in the Fall of 2012, billionaire financier George Soros has sold all of his equity positions in major financial stocks according to a 13-F report filed with the SEC for the quarter ending June 30, 2012.Soros, who manages funds through various accounts in the US and the Cayman Islands, has reportedly unloaded over one million shares of stock in financial companies and banks that include Citigroup (420,000 shares), JP Morgan (701,400 shares) and Goldman Sachs (120,000 shares). The total value of the stock sales amounts to nearly $50 million.What’s equally as interesting as his sale of major financials is where Soros has shifted his money. At the same time he was selling bank stocks, he was acquiring some 884,000 shares (approx. $130 million) of Gold via the SPDR Gold Trust.
כבר בתחילת השנה נתן סורוס ראיון לא מעודד בלשון המעטה על מצב הכלכלה בה אמר:
"העולם עומד בפני אחת התקופות הקשות ביותר בהיסטוריה המודרנית - תקופה של רשע. אירופה נמצאת על סף כאוס וקונפליקטים. אמריקה תסבול ממהומות רחוב שיובילו להגבלה דרמטית של חירויות האזרח. המערכת הכלכלית הגלובלית עלולה לקרוס לגמרי."
ואם כבר מדבר סורוס על מהומות רחוב בארה"ב זה מקשר אותנו בדיוק לאירוע הביזארי הבא:

5. הביטוח הלאומי בארה"ב מתכנן לרכוש 174,000 כדורי ירי.
שבוע שעבר נחשפה העובדה המוזרה שהמוסד לביטוח לאומי בארה"ב מתכוון לרכוש 174,000 כדורי הולופוינט הגורמים לנזק פנימי רב ברגע שהם חודרים לגוף [קישור].
כאן נשאלת השאלה שסורוס אולי כבר רמז על התשובה שלה :מדוע שהמוסד לביטוח לאומי ירכוש תחמושת? ממה הם כל כך חוששים? 

6. משקיעים המקורבים לוול סטריט בורחים ממניות.
רבים מהמשקיעים בחוג הפנימי בוול סטריט פשוט עושים הכל כדי לצאת ממניות לאחרונה. הנה הנתונים המעידים על זרימת הכסף במאות מיליונים אל ומחוץ לקרנות נאמנות המחזיקות מניות בארה"ב ,כפי שנלקחו מאתר ici.org:
7/11/2012: -537
7/18/2012: 637
7/25/2012: -2,999
8/1/2012: -6,866
8/8/2012: -3,684

ניתן לראות כי רק בשבועיים הראשונים של אוגוסט יצאו כ10 מיליארד דולר מהקרנות האלה.
האם זה רומז לנו משהו על העתיד?

7. בישראל נערכה ישיבת חירום מיוחדת של ראשי המשק לדון בהיערכות לקראת משבר גדול
ראשי המשק התכנסו השבוע במלון באזור ירושלים לישיבת חירום מיוחדת בנושא השפעות המשבר העולמי, ובעיקר בגוש היורו, על המשק הישראלי. בכל מקרה הסכמה אחת כבר יש בין בנק ישראל והאוצר: גוש היורו נמצא על סף שינוי משמעותי [קישור]
מסתבר שישראל היא לא היחידה שנערכת לתרחיש זה:

8. פינלנד גם נערכת לקראת קריסת גוש היורו.
הטלגרף מצטט את שר החוץ הפיני מודה כי פינלנד מתכוננת לקראת קריסת היורו. מנהיג אחת המפלגות הפיניות אף טען כי הקטסטרופה בילתי נמנעת ושאירופה נעה לקראת מחסור בכסף.

9. משפחת רוטשילד מהמרת ב200 מיליון דולר על נפילת מטבע היורו
מאיר רוטשילד אמר ב1790 :"תנו לי להדפיס ולשלוט בייצור הכסף של אומה ולא אכפת לי מי כותב את חוקיה". נראה כי ב1913 צאצאיו של רוטשילד הגשימו את חלומו: לאחרונה חשפה רשת פוקס כי משפחת רוטשילד יחד עם משפחת רוקפלר וג' פי מורגן אחראים על הקמת מערכת הבנקאות העולמית בגרסתה הנוכחית . בראיון בCNBC נטען אף כי שלושת המשפחות האלו שולטות עד היום על אספקת הכסף בכל המערכת הבנקאית. לכן כאשר יעקב רוטשילד ,מבכירי  המשפחה היום, מחליט להמר ב200 מיליון דולר על נפילת היורו כפי שעשה בשבוע שעבר, הייתי לוקח את זה ברצינות [קישור]. רוטשילד הוא לא היחידי שמהמר נגד מטבע היורו כפי שנראה בסעיף הבא:

10. מנהלת הנכסים של ג' פי מורגן ממליצה להמר נגד היורו
במהלך ועידה שנערכה על ידי CNBC ביולי הודתה מרי קלאהן ארדוס , מנהלת הנכסים של ג' פי מורגן, כי ההשקעה הכי טובה שהיא רואה היום הוא להמר נגד היורו.





אין בתוכן באתר זה משום המלצה, חוות דעת משפטית או ייעוץ משפטי; כמו כן התוכן באתר זה אינו מתיימר להיות מדויק ו/או מקיף ו/או עדכני, והשימוש בתכנים המופיעים באתר זה הינו על אחריותו הבלעדית של הקורא. המסתמך על המידע עושה זאת באחריותו ועל דעת עצמו בלבד ואין הנהלת האתר אחראית במישרין ו/או בעקיפין לתוצאות העלולות להיגרם כתוצאה מהסתמכות על תכנים אלו, שאינם באים במקומן של חוות-דעת ו/או עזרה מקצועית. כמו-כן, אין הנהלת האתר אחראית, בשום צורה שהיא, על מהימנותו ושלמותו של המידע המפורסם כאן.הכותבים כותבים בהתנדבות מלאה, ואין לראות בתכנים משום המלצה, אמת מוחלטת או אמת כלשהי, או ראייה למצב - אלא דעתו הפרטית והבלתי מחייבת של הכותב 

46 תגובות:

  1. If it's made known the Rothchild is betting against the Euro as well as the supposed sepculative positions of "big shots" the truth is you should be doing exactly the opposite because that's what these guys are REALLY doing.
    Having said that, today, 8/21 Gold (GCZ12) broke to the upside - that could be a one day move or the beginning of the large standard deviation move I
    was talking about - the next few trading days will tell...all of you DID open positions eh?
    - Eran

    השבמחק
  2. 10 סימנים מדאיגים? ידידי ערן אלו הרבה יותר מסימנים הייתי אומר אפילו ישנה וודאות ברורה שהכלכלה קורסת, והשאלה הגדולה מה יהיה לאחר מכן, קבוצות קבוצות ינסו להתקיים תחת אנרכיה, והאמת שאין ברירה כי עדיפה אנרכיה על שלטון הכסף והגניבה, עולם מעוות שמחנך את אזרחיו לגנוב אחד מהשני וקראו לגניבה בשם מכובד "כלכלה"

    השבמחק
  3. אכן אנחנו בתוך הקריסה והתשקורת מרדימה אותנו ע"י דיסאנפורמציה מוקצנת המדברת על קריסה מצד אחד ומצד שני על פתרונות הגנתיים מפניה בעזרת המדינות החזקות כולל נתונים אופטימיים על התחזקות.
    הציבור נכנס לבלבלה לא ברור לו מי נגד מי ומי תומך במי.
    הקריסה שאנכנו בתוכה אומנם מתגלגלת בקצב לא מטורף כי השיפוע עדין מתון אך מיום ליום השיפוע הולך ומחריף וכך גם קצב הקריסה ילך ויגבר.
    אני בזהב כבר שנתיים (תעודת סל) והסבלנות שלי יציבה ומתחזקת מיום ליום.
    היה אצלי יועץ השקעות של פסגות והוא כעס עלי שאני משקיע בזהב. למה?
    אבי ג

    השבמחק
  4. ערן וחברים,

    אני גם רוצה לקנות זהב. אבל איך???
    בארץ אי אפשר.
    אפשר כל מיני תעודות סל אבל זה נראה לי מצחיק כי זה סתם ניירות. איך אני יודע שזה יהיה שווה משהו ביום שאחרי שהמטבעות ייפלו?
    אין לי דירה (כי יש בועה), אז יש כסף מונופול. רעיונות?

    השבמחק
    תשובות
    1. ראשית, לא בטוח שגם זהב יעזור ברגע המשבר. ההסטוריה מוכיחה שהועיל, אך תמיד יש הפתעות, אף פעם לא היה משבר כזה גלובלי.
      לפי דעתי, לקנות מקורות אנרגיה (נפט וגז) ומזון (קרקע חקלאית, לול תרנגולים), זו השקעה טובה - תקנו אותי אם אני טועה
      ברור שלא לקנות ניירות, ערן כבר כתב על זה - כך שלא יועיל לך כלל

      אני גם הייתי רוצה לקנות זהב ממש ואיני יודע איך אפשר,

      ערן, אשמח שתתייחס גם לזה

      תודה
      אאא

      מחק
    2. תתחיל לקרוא על "דיכוי פיננסי"
      תתחיל כאן
      http://en.wikipedia.org/wiki/Financial_repression

      ושים לב גם לזה
      http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000776199


      מחק
    3. שלום,
      גם אני התחלתי להשקיע הזהב לפני כמה שנים, חשוב לי מאוד שזה יהיה זהב פיזי - ממשי ביד שלי כי אז אין שום יישות שמפרידה ביני לבין הכסף שלי, אם תהיה קריסה - לא בטוח שתעודות סל יכובדו. זה חוקי לגמרי להחזיק מטבעות זהב, יש מטבעות שהונפקו על ידי החברה הממשלתית למדליות ומטבעות, אני יכול לכוון אותך איך אפשר לקנות בפרמיה נמוכה יחסית (כ-5% ) מעל למחיר הזהב,
      בהצלחה, מנחם
      menachema1@gmail.com

      מחק
  5. אתה יכול פשוט לקנות זהב באי ביי

    השבמחק
    תשובות
    1. או אצל סוחרי אספנות/זהב

      מחק
    2. ולשלם מע"מ!
      זה לא נקרא לקנות זהב.

      מחק
  6. ולא רק זהב יהיה טוב, גם למתכת כסף, לנחושת, לפלטינה, ליהלומים ולאבני חן שונות יש ערך של ממש.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק.
      לגבי יהלומים לא הייתי כ"כ בטוח.
      אישתון חשף קנוניה לפיה יהלומים לא באמת נמצאים בחוסר בעולם אלא באופן מלאכותי ויהלומים מלאכותיים(זולים יותר) כבר עולים באיכותם על יהלומים טבעיים אבל לא מדברים על זה.
      http://eishton.wordpress.com/2012/08/06/nationalization/

      מחק
  7. מוזמנים לעדכן, לשוחח, להגיב, לשתף

    פורום כלכלה באתר שינוי תודעתי

    http://shinuytodaati.co.il/forums1/viewforum.php?f=12

    אהבה
    נעמה

    השבמחק
  8. Jesus
    If the social security cannot deliver its own bullets to 50 locations in the USA, the first thing they should do to prepare for a meltdown is to buy a fucking fleet of armored cars.

    daniel r

    השבמחק
  9. ערן שלום

    למרות שאני קורא כאן המון והתכנים מעניינים עד מאוד, לא הבנתי מדוע יש בריחה ממניות! אמנם יש חשש שערך הכסף ירד, אך מניות זה אחוזים בחברה מסויימת, כך שאם יש לחברה זו רווחים דיבידנדים וכדומה, זוהי השקעה טובה (אא"כ החברה תקרוס)- א"כ מה החשש של היוצאים ממניות בוול סטריט?


    תודה
    אאא

    השבמחק
    תשובות
    1. החברה לא תקרוס לא צריך להיסחף אבל הכלכלה תקרוס ואיתם רוב החברות.

      מחק
  10. מעניין ביותר - לא חדש. אתה יכול גם לכתוב על העובדה שבן דב, דנקנר וכן הלאה מתחילים לצלול צלילה חופשית ולאבד את הכסף שלהם :) מעניין איך זה ישפיע על המשק הישראלי. או יותר נכון, הקריסה העולמית מטפטפת ומגיעה לכל מקום.. הלוואי שכבר הכול יקרוס ונשתחרר מהעול המטופש של כסף.

    השבמחק
    תשובות
    1. בן דב ודנקנר לא מאבדים את הכסף שלהם אלא את הכסף שלנו.
      הם לא מחזירים חובות, והכי גרוע שיכול להיות להם, זה שיאבדו שליטה על מדפסות הכסף שלהם.
      הונם ורכושם לא ייפגע והם ימצאו מקורות עושר אחרים בלי שום בעיה.
      זה אנחנו שנשארים בלי פנסיה ובלי תקווה.

      מחק
  11. 200 מיליון דולר למשפחת רוטשילד זה פחות מדמי כיס לילד.. לא נשמע לי רציני

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בדיוק מה שחשבתי, זה לא הימור שנועד לעשות רווח, אולי הד תקשורתי?!

      מחק
  12. אם כולם רוצים לקנות אז מי המוכר?
    הרי זהב הוא משאב מוגבל בעולם, שלא כמו כסף הנוצר מהאוויר.
    אצלנו ביטוח לאומי לא צריך שום תחמושת, כי יש לנו צבא ותקציב בטחון שהולך ותופח, ללא סוף.
    ראינו את זה בהפגנות - משטרה, משמר הגבול והשלב הבא צהל.
    מקווה לשינוי, הכי חשוב זה שנעזור זה לזה.

    השבמחק
  13. אני מהמר על סדר האירועים הבא:
    1) מלחמה איזורית.
    2) עליית מחירי הנפט.
    3) נפילת גוש האירו.

    הכל מוכן ומוזמן- הרוקפלרים הזונות מנצחים על התזמורת כולה

    השבמחק
  14. אני חושב שמישהו למעלה למעלה החליט למחוק את ישראל, כולל בני עמנו, ניתן לראות את צבא מצריים מתבצר על הגבול בתמימות, עשרות אלפי מסתננים ומי יודע אולי אלו שכירי חרב, מצד שני השקעת מאמץ בהפלת סוריה והתארגנותה לכיבוש ישראל, זה מה שנסגר בין אובה אחמדניגאד וביבי כמה שזה נשמע הזוי אני מעריך שזו האמת.

    השבמחק
  15. תחשבו, הרי ארהב תגיע לכל הסכם בכדי לשמר את השליטה על הנפט, ואנחנו פה בישראל נתננו בידי אנשים מושחתים לשמור על ביטחוננו, ומה ציפינו שלא ימכרו אותנו בעבור כמה לירות ומקום לשהות בו.

    השבמחק
  16. ההימור נגד היורו הוא מכווון, ארהב מעוניינת להפיל את היורו בכדי שהדולר ישרוד

    השבמחק
  17. והנה עוד כמה סימנים נוספים על אלו שבפוסט
    http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3580848,00.html
    ואפילו זה
    http://www.calcalist.co.il/world/articles/0,7340,L-3580847,00.html
    וכרגיל
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3580794,00.html

    השבמחק
  18. ירון זליכה : "בקיץ שעבר לא באמת הפגינו"

    פרופ' ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי, מדבר בריאיון מיוחד על הבעיה האמיתית של המשק הישראלי, על החיבור למנהיגי המחאה ועל המלכודת שהניחה להם הממשלה

    21/08/2012 גלעד סלונים - אפוק טיימס
    http://www.epochtimes.co.il/news/content/view/17372/77/


    השבמחק
  19. זה יותר פשוט:
    http://ssrn.com/abstract=1877592

    השבמחק
    תשובות
    1. באנ'ה אני ראיתי את הטיפשות הזאת אין סוף פעמים בתגובות שאתה שולח באינטרנט וכל פעם אני מתאכזב מחדש.

      האובססיה הזאת שלך, אתה צריך לטפל בה גבר.

      מחק
  20. לגבי זהב יש תעודה PHYS של אריק ספרוט שמחזיקה זהב פיזי בקנדה, האיש נחשב כאחד מאילי זהב עוד משנת 2000, ההשקעה הגדולה שלו היום דווקא במתכת כסף (למי שיש ביצים) PSLV, המניה נסחרת בניו-יורק וטורונטו.
    יש גם Perth Mint ושרותי החזקה קבוצתים goldmoney של טורק וbullionvault של טוסטיין באי ג׳רזי.
    יש גם המון חברות כרייה, ממליץ אתר של ג׳ים סינקלאיר לעדכונים בנושא..
    בהצלחה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אנונימי!
      מעולה. נתת לי המון lead-ים חשובים.

      מחק
  21. ערן, ראית?
    גם בארץ מושכים כסף מהבנקים
    http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/397/483.html?hp=16&cat=1901&loc=19

    השבמחק
  22. ידיעה מהותית לבלוג ולאתר !!!


    ניל ברופסקי, מי שמונה לחקור מטעם משרד המשפטים והאוצר האמריקני את התנהלות הבנקים עם כספי תוכנית החילוץ הודה היום שלמעשה תוכנית ה-TARP היתה כישלון חרוץ.

    "היינו אמורים לסייע ל-4 מיליון אנשים", אמר ברופסקי בראיון ברשת CNBC, "הקדשנו 50 מיליארד לשוק הדיור ו-300 מיליארד לבנקים".

    הוא מסביר שרוב הבנקים לא יצרו תמריצים לכלכלה על ידי הכספים שניתנו להם.

    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?", שאל רטורית את המארחים

    http://www1.bizportal.co.il/article/332689




    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?"

    כך הוא שואל בצדק
    אולי זו התשובה של ה"פד"


    שלוחת הפדרל ריזרב בסנט לואיס, שחררה נתונים המראים את "מרחץ הדמים" שהתרחש בכלכלת ארה"ב בתחילת המאה שעברה, כתוצאה ממיזוגים ו"מחיקות" של חברות מקומיות.

    בגרף ניתן לראות את היקף חברות הכרייה והתעשייה ש"נעלמו" כתוצאה ממיזוגים עם חברות אחרות - סביב שנת 1900 ואילך, אז החלה למעשה "התפרצות" של התופעה בה חברות קטנות "מועלמות" על ידי חברות גדולות.

    בריאן צ'פין, פרופ' לכלכלה מאוניברסיטת קיימבריג', מציין כי למד את התהליכים שהתרחשו באותה התקופה, ומבהיר כי הדבר עשוי להתרחש גם היום - לאור ההאטה החריפה בכלכלת ארה"ב ומשבר האשראי בשווקים.

    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000776199






    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?"


    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?"


    אולי זה סופי ובלתי הפיך ?...

    זהירות ! הקאמבק של המשטר הפיאודלי

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3510567,00.html





    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?"


    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?"


    "איך לעזאזל אפשר לגרום לבנקים להלוות את הכסף ללא להשתלט על כל המערכת הקפיטליסטית ?"

    השבמחק
  23. Gold has a lift off..
    if you entered where I told you to, you should now buy your Call option here Sell your Put, buy back your short Futures position holding only long Futures contracts, Enter Stop Loss $10 below the market and continue to trail that stop $10 behind..
    for the remaining OF THE SESSION - exit half your long position ON CLOSE and let the other half go with the market.
    You're sitting and solid profits and this may be just the beginning!
    - Eran

    השבמחק
  24. תודה ערן,
    אימצתי את ההמלצה הראשונה שלך על הנפט כשירד מ-80$ ועכשיו גם על הזהב עשיתי רווח יפה...
    שאלה, הזהב לא עבר כבר נקודת תמיכה שכדאי כבר להשקיע רק באופציות CALL ?

    השבמחק
  25. אם היה לי כסף, כנראה שהייתי בורח לאוסטרליה בשנים הקרובות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוסטרליה הולכת להיפגע גם מהאטה העולמית
      http://www.themarker.com/wallstreet/1.1807755

      מחק
  26. GCZ12 - typically profit taking day/narrow range - exit position(s) on open - Monday likely Sell Short Day..wait for possible pullback in the coming sessions for re-entry long around 1630..
    Comex Gold chart:
    http://futures.tradingcharts.com/chart/DG/C2/?anticache=1345811409
    If you followed any of this you'd be ~+$3k/Contract
    - Eran

    השבמחק
  27. Also, don't even think about shorting the Euro..it has bottomed on the Daily and was screaming long on 8/21 which yours truely managed to miss...
    - Eran

    השבמחק
  28. אריק מסקין (חתן פרס נובל לכלכלה 2007) :

    הקריאה שלו לאוזן קשבת אצל קובעי המדיניות אולי מתחילה להיענות, אבל גם מסקין יודע שיש עוד צד חזק במשחק הזה : אנשי המערכת הפיננסית. והם, בוודאי בוול סטריט ובסיטי של לונדון, מתנגדים נחרצות להגברת הפיקוח על המערכת, כמו גם לדרישות להון עצמי גבוה יותר, כלומר לעיבוי כרית הביטחון שתאפשר להם לספוג הפסדים.

    "זה טבעי", אומר מסקין, "מצער אבל טבעי. המניעים של הבנקאים אינם בהכרח מתיישרים עם מה שטוב לכלכלה כמכלול.

    הבנקים מרוויחים מכך שהם יכולים לקחת עוד סיכון, מכך שהם יכולים להגדיל את המינוף שלהם ולקחת עוד הלוואות בלי דרישות הון עצמי מהותיות משום שלא הם נושאים בהשלכות המלאות של אסון. הם יחושו על בשרם חלק מההשלכות, אבל בהרבה מהמחיר יישאו אחרים. לכן התנגדותם לכל ניסיון של הרשויות להגביל אותם מובנת לחלוטין.

    אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לקבל מה שהם אומרים כפשוטו. אף שהבנקים חשובים והכלכלה המודרנית אינה יכולה בלעדיהם, זה לא אומר שאם נניח אותם לנפשם זה ייתן לנו תוצאה מוצלחת. את זה אנחנו כבר יודעים היטב".
    http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3580825,00.html


    המפלגה הרפובליקאית, בראשות מיט רומני, שוקלת להכניס למצע המפלגה סעיף הקורא לשקול את אימוצו מחדש של "תקן הזהב" בארה"ב, למעלה מ-40 שנה לאחר זניחתו, דיווח העיתון "פייננשל טיימס".
    http://www.themarker.com/wallstreet/1.1808859

    השבמחק
  29. http://hot.ynet.co.il/home/0,7340,L-10239-66434,00.html

    השבמחק
  30. Good ԁay! This post cоuld not be written any better!
    Rеading this poѕt reminԁs me of my gooԁ olԁ room mаte!
    Hе alωаys κеpt talκing about thiѕ.
    I will forwaгd this write-uρ to him. Fairlу certain he will hаve a
    goοd read. Manу thanks fοr ѕharing!


    Cheсκ οut mу hοmepage - prostrate massage
    Also see my site :: massage classes

    השבמחק
  31. If уou wаnt to inсrease your know-how just keeρ νiѕіting thiѕ website and be updated ωith
    the latest news pοsted here.

    mу web ρage - unlock apple iphone

    השבמחק