1. תמיד יש נושא חשוב יותר, זה לא תירוץ לא להתעסק בדברים. כשתפגין בעד הכלבים בקוריאה ישאלו אותך למה אתה לא דואג לניצולי שואה או ילדים באפריקה.
2. איזה טיעון יש לנו להגיד לקוריאנים שלהרוג כלבים זה רע, כשבמדינה שלנו מגדלים והורגים פרות למאכל, ומי שחושב שזה פסול נחשב להזוי ששייך לכת? איך בדיוק כלב שונה מפרה? שום צנזורה עולמית לא משחקת פה, עולם שהורג בעלי חיים למאכל יודע שחרם כזה הוא שיא הצביעות, ומפחד מהיום שבו מישהו יבוא לשאול אותו את אותן השאלות. רוצה להציל את הכלבים בקוריאה? הדרך עוברת בצלחת שלך, או לפחות בצלחות של הקוריאנים
חה-חה! תמיד יש דרך שלא לעשות כלום מפני שאצל השכן טרם נבדק אם הדשא אכן ירוק יותר. כשיש עוולה - ובמקרה של הקנאביס וחברת שראל העוולה מחוברת לשחיתות - חייבים לעצור את העוולה לפני שמתברברים על הגלאקסיה הרחוקה. כל מיני בעיות של כלבים ופרות כבודן במקומו מונח, אבל המאבק אינו בשיטת ה"או - או": או קנביס או כלבים בקוריאה. ראיית העולם דרך משקפי ה"או-או" אופיינית לאימפוטנטים שלא רוצים לקדם כלום, רק לברבר מילים. טימטום מחורבן! כן, טימטום, מפני שמי שסובל ויסבול מעמדות מעכבות טיפול זה חולים סובלים, כל שעה וכל רגע. על עמדות כאלה אמרה סבתא שלי: העיר עולה באש והגברת עסוקה בסידור התסרוקת.
להרוג חיות ובני אדם זה רע. זה לא "או או" אלא "גם וגם". עכשיו, אם אתה מקבל את הלוגיקה הזאת, אז כל התנגדות להרג סוג מסוים של בע"ח היא מוצדקת. נכון שלאוכל בשר פרה יש בסיס חלש להשען עליו, אבל לפחות איננו אוכל כלבים. כל הפחתה בסוגי בע"ח המשמשים למאכל היא ראויה ולא ניתן לפסול אותה רק בגלל שאיננה חלה על הכל. מה הסיבה שטבח כלבים למאכל הוא חמור במיוחד? משום שלכלבים תכונות רגשיות מיוחדות שדומות לאדם. הם מגיבים לרגשות אנושיים והאדם מגיב לרגשותיהם. כלבים מביעים רגשות שלעיתים לאדם יש הרבה מה ללמוד מהם, למשל רגש של נאמנות עמוקה. בשל הקרבה הזאת הרג כלבים הוא חמור במיוחד. הוא משקף את מהותו של ההורג. זהו אדם שאבד את אנושיותו, את רגשותיו האנושיים, שאיננו מסוגל לאהוב ולהחזיר חום ואהבה. זהו אדם מנוכר, חסר רגש, אטום, האכזריות ממלאת את כל הוויתו המעוותת. זהו אדם ללא מצפון שמסוגל להרוג. זהו אדם שגאה בהעדר מצפונו. לכן הדרום הקוריאנים משקפים בהתנהגותם משהו קר, מנוכר, זר למהות האנושית האמיתית. אם הם מתאכזרים לכלבים בצורה כל כך שפלה, אין ספק שמסוגלים ונכונים להתאכזר לבני אדם בצורה דומה (ומלחמת קוריאה מ 1953 מספרת בדיוק על הדבר הזה). מכאן הצורך להביע התנגדות ברורה וחסרת פשרות לתועבותיהם. אם אדם מוצא לעצמו תרוצים והצטדקויות שלא להתנגד למעשיהם, הוא באותו מצב תודעה נחות ושפל כשלהם. אם הוא (או עם או עמים) יושב באותו שולחן עמהם לצורך עסקיו, עליו לדעת שהוא נמצא בחברת קניבלים. אם אין זה מפריע לו, אין זאת אלא עדות חותכת להיותו קניבל כמותם. -
שטויות, ההגיון הזה של "הם אוכלים כלבים אז הם אנשים רעים" ממש לא תופס. לא רק לכלבים יש תכונות רגשיות שדומות לאדם וזה צבוע לעשות הבדל שכזה בין חיה אחת לאחרת (קוראים לזה קרניזם). זה עניין תרבותי נטו.
כל מה שכתבת על אוכלי הכלבים תקפים באותה מידה לאוכלי הפרות או התרנגולות או כל חיה אחרת. הניסיון שלך להפריד בין מאכל כלבים למאכל חיה אחרת זה רק כדי לנקות את המצפון שלך. אין הבדל בין החיות, זה רק שתיפת מח שעברת והחיים אליהם נולדת.
מעניין.. המשפט שקפץ לי בהקשר לדבריך - "רחוק מהעין רחוק מהלב". הטענה "שטבח כלבים למאכל הוא חמור במיוחד - משום שלכלבים תכונות רגשיות מיוחדות שדומות לאדם" יחד עם הנימוקים שהבאת נשמעת אסוציאטיבית הרבה יותר מאשר אובייקטיבית. ולגבי "כלבים מביעים רגשות שלעתים לאדם יש הרבה מה ללמוד מהם, למשל רגש של נאמנות עמוקה" - יתכן, אך לא הייתי מסיק מכך שהפרה מרגישה פחות. אולי הבעת רגשותיה מעודנות יותר, אך זה מעצם טבעה. הייתי מוסיף שגם מהפרה יש לאדם הרבה מה ללמוד, לא פחות מאשר מהכלב. מבטה העמוק של הפרה מביע, בעיני, איזושהי שלווה ברגישה - תכונה חסרה אצל האדם הממוצע - אך לא בהכרח מעיד על 'עולם רגשי וחווייתי' נחות מזה של הכלב. אם נצפה בשחיטה של כלב ובשחיטה של פרה, סביר ששחיטת הכלב תשאיר בנו רושם עז יותר מזה של שחיטת הפרה ונחוש הזדהות עמוקה יותר עם כאבו של הכלב - זה כנראה עקב קרבתנו לכלבים. מי לא גידל פעם כלב או לפחות היה לו חבר עם כלב? לעומת זאת כמה אנשים גידלו פרה בביתם? מכאן ה-"רחוק מהעין רחוק מהלב". עכשיו מעניין אם קרבה מסוג זה חשים גם הקוריאנים לכלבים, אם כן אז בהחלט יתכן שמשהו ממה שכתבת תופס בצורה זו או אחרת למרות הקושי של רבים לקבל זאת. אני חושב שהעניין כאן אינו בחשיבות או עדיפות פרה או כלב, אלא בשאלה עד לאיזו רמה אנחנו בני האדם מסוגלים לנתק את רגשותינו ממעשינו על מנת להצדיק את הפעולות שלנו ובכלל על מנת שנוציא פעולות ממין זה לפועל. ויתכן באמת שאדם שחש קרבה מיוחדת לכלב ופחות לפרה אך בכל זאת שוחט כלב למאכל - הרי אצל אדם כזה בשביל לעשות זאת עליו לנתק רגשותיו מהמעשה במידה גדולה יותר מאשר אם ישחט פרה - יהפוך קר ומנוכר גם כלפי מקרים דומים ואחרים. מקרים אשר היו מזעזעים אדם רגיל ונחווים אצלו כדוחים ולא מוסריים בעליל, ואין מדובר כאן בצביעות גם אם חומרת המקרים זהה! מה מידת המוסר שאנו מפעילים, אם בכלל, בשוחטנו פרה או כלב ואם יש הבדל מוסרי בין השניים - זה כבר לדיון פילוסופי אחר אך בהחלט ראוי.
לא מדובר רק על הקאנאביס (במילרע), מדובר על כל סוגי התרופות. מצד אחד לא תמיד תחרות היא דבר נכון, בתי חולים לא אמורים כמו כל צרכן לחפש ולקנות הכי זול ולבדוק איכות, צריכה להיות חברה שזו תפקידה, והיא לא חייבת להיות ממשלתית היא יכולה להיות פרטית, למרות שיכולים להיות ניגודי אינטרסים ולכן צריך בקרה.
לא תמיד תחרות זה הדבר היעיל ביותר. כדי שתהיה תחרות צריכים הרבה שחקנים, אנחנו מדינה קטנה. תחרות בשוק זה בדרך כלל מסביב לכסף, בשיווק תרופות לא תמיד חשוב החלק הכלכלי, יש גם חלק אנושי. כל אלו מונעים שוק פתוח תחרותי. מה יקרה אם מישהו לא ישווק אספירין כי זה לא רווחי וידחוף תרופות יקרות כי זה כלכלי? מישהו צריך להחליט עלות תמורת תועלת, למנוע בזבוז. גם בשוק הירקות ופירות יש בזבוז כתוצאה מתחרות, זה לא צריך להיות בתחום הבריאות. לא תמיד דמוקרטיה זה הדבר הטוב ביותר.
יצא לי לעבוד מול חברת שראל לפני כ-10 שנים. זו החברה הכי מושחתת שיצא לעבוד מולה ב-40 שנה של מתן שירותים וסחורות. אני מניח שלא השתנה הרבה מאז. מה שאומרים בסרטון זה כלום לעומת מה שיצא לי לראות שם - ניצול מביש של ספקים קטנים, תחלופה מטורפת של עובדים בכל הדרגים בשל הונאות ושחיתויות, אי סדרים כספיים, מתן וקבלת שוחד (במו עיני ראיתי מעטפות כסף עוברות מיד ליד), הפרת חוזים והתחייבויות ועוד ועוד. לא מפליא אותי שזו החברה שנבחרה לנהל את התחום הרגיש והקשה הזה של תרופות לחולים קשים. מי כמוה יידע לנצל טוב יותר את פגיעותם וחולשתם של החולים למען בצע כסף. החבירה החולנית הזאת בין המדינה לתאגידים פרטיים מושחתים עד העצם, פשוט מחליאה.
טוב שמישהו החזיר את השפיות לדיון. מרוב כלבים ופרות נשכח נושא חברת שראל והקנאביס לחולים סובלים. יש לי תחושת-בטן שטוקבקיסטים "מטעם" חודרים לאתר בדיוק כדי להסיט את הדיון למחוזות אחרים. אז תודה לך, אנונימי 12:21, שהחזרת את הדיון בחברת שראל למרכז הבמה.
ח"כ פייגלין יכבד את הכנס השנתי של התנועה לשינוי מוניטארי בנוכחותו. ונשאלת השאלה מה הקשר בין מאבק למען חירות האדם על גופו מחד, וכנגד שחיתות מערכת הבריאות מאידך, אותו מנהל פייגלין בנושא הקנאביס, לבין דבריו הצפויים להיאמר בכנס הקרוב של התנועה לשינוי מוניטארי? התשובה היא שבשני המאבקים ח"כ פייגלין מתייצב לצד האמת, לצד החירות, בעניין הקנאביס לצד החירות של היחיד על גופו, וכנגד שחיתות המערכת המופנית כנגד חולים חסרי אונים באותו עניין. בעניין המוניטארי, המאבק כאן הוא מי ייצור את הכסף במשק, האם חונטה של בנקאים, יצרני הכסף האמתיים היוצרים אותו יש מאיין, 850 מיליארד ש"ח חובות, עליו הם גובים ריבית נשך ובכך שואבים את ההון הלאומי מכיסיהם המתרוקנים של כלל האוכלוסייה, אל כיסיהם המתפקעים של ברוני ההון. סכומים העומדים על עושק של מעל למאה מיליארד ₪ לשנה באמצעות פירדמידת פונזי בה שואבים הבנקאים את כוח הקניה של הציבור - משקי הבית, העסקים והממשלה גם יחד. זוהי משאבת הכסף הגדולה בהיסטוריה, או במילים אחרות השוד והעושק הגדולים בהיסטוריה, כל כך גדולים וערמומיים עד כי הרוב המכריע של הציבור עוד טרם מודע לעושק שבו הוא נתון. אולם התייצבותו המקווה של פייגלין בהדרגה כנגד המונופול שיש לבנקים ליצר כסף יש מאיין, כמו התייצבותו בעניין הקנאביס, עתידה להציף את הנושא בציבור. וכפי שכיום חדר בעוצמה לתודעת הציבור מאבקו של פייגלין למען חירות על צמח המרפא הפלאי הקנאביס, כך בעוד שנה מהיום לא יהיה בית בישראל, שלא ייחשף למאבקו של לפייגלין למען חירות כלכלית. חשיפתו את הסיבה הפנימית למציאות שבה אנו במדרון העוני החלקלק, שאיננו בחברת שפע לכל, שהולכים אנו ומתרחקים ממנה כל יום שחולף, דווקא בעת שהטכנולוגיה מאפשרת חברת שפע לכל, רק שלח היד וגע בה, עושר גדול לכל עם ישראל, וכל זאת נמנע בגלל עושק ההון הלאומי, באמצעות המונופול על יצירת הכסף יש מאיין שניתן לבנקאים הגדולים ושותפיהם. ואז במחאה הבאה, הציבור כבר ידע מי הוא העושק הגדול, להיכן להפנות את האצבע המאשימה, ומי הוא האיש שירים את נס הבשורה של יציאה מעבדות כלכלית לחירות כלכלית.
בלי קשר לדיון הנוכחי, נראה כאילו שירון זילכה קורא את הבלוג שלך ומשתמש בזה בהרצאות: http://www.youtube.com/watch?v=2Py9QivrtJA "רזרבות מט"ח" עלאק... המון מהדברים שהוא אומר בהרצאה הם דברים שנכתבו על ידך עוד ב סוף 2011: http://kalkala-amitit.blogspot.ch/2011/11/blog-post_20.html
יש נושאים חשובים יותר:
השבמחקלמשל שבדרום קוריאה מגודלים ונטבחים מאות אלפי כלבים, בכל שנה, למאכל עבור הקוריאנים.
לפרטים נוספים חפש בגוגל.
חרם צרכנים על דרום קוריאה היה מפסיק את הטבח, אבל צנזורה עולמית מונעת זאת.
1. תמיד יש נושא חשוב יותר, זה לא תירוץ לא להתעסק בדברים.
מחקכשתפגין בעד הכלבים בקוריאה ישאלו אותך למה אתה לא דואג לניצולי שואה או ילדים באפריקה.
2. איזה טיעון יש לנו להגיד לקוריאנים שלהרוג כלבים זה רע, כשבמדינה שלנו מגדלים והורגים פרות למאכל, ומי שחושב שזה פסול נחשב להזוי ששייך לכת? איך בדיוק כלב שונה מפרה?
שום צנזורה עולמית לא משחקת פה, עולם שהורג בעלי חיים למאכל יודע שחרם כזה הוא שיא הצביעות, ומפחד מהיום שבו מישהו יבוא לשאול אותו את אותן השאלות.
רוצה להציל את הכלבים בקוריאה? הדרך עוברת בצלחת שלך, או לפחות בצלחות של הקוריאנים
צנזורה עולמית? יש לך הוכחות לזה?
מחקאו שכרגיל אצל אוחזי תיאוריות קונספירציה העובדה שאין הוכחות היא ההוכחה הכי ברורה?
חה-חה! תמיד יש דרך שלא לעשות כלום מפני שאצל השכן טרם נבדק אם הדשא אכן ירוק יותר. כשיש עוולה - ובמקרה של הקנאביס וחברת שראל העוולה מחוברת לשחיתות - חייבים לעצור את העוולה לפני שמתברברים על הגלאקסיה הרחוקה. כל מיני בעיות של כלבים ופרות כבודן במקומו מונח, אבל המאבק אינו בשיטת ה"או - או": או קנביס או כלבים בקוריאה. ראיית העולם דרך משקפי ה"או-או" אופיינית לאימפוטנטים שלא רוצים לקדם כלום, רק לברבר מילים. טימטום מחורבן! כן, טימטום, מפני שמי שסובל ויסבול מעמדות מעכבות טיפול זה חולים סובלים, כל שעה וכל רגע. על עמדות כאלה אמרה סבתא שלי: העיר עולה באש והגברת עסוקה בסידור התסרוקת.
מחקפטפטנית:
מחקהאם את בטוחה שאינך מדברת על עצמך?
זאת ללא ספק התגובה הכי טיפשית ומיותרת שראיתי פה עד כה...
מחקכלבים יכולים לחזות מראש את רצון בעליהם:
מחקהחוקרים מצאו כי הכלבים היום מצייתים לבעליהם ברמה שאינה קיימת כלל בטבע:
http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/531/527.html?hp=1&cat=351
ל - :אנונימי14 בדצמבר 2013 01:28 .
השבמחקלהרוג חיות ובני אדם זה רע. זה לא "או או" אלא "גם וגם". עכשיו, אם אתה מקבל את הלוגיקה הזאת, אז כל התנגדות להרג סוג מסוים של בע"ח היא מוצדקת. נכון שלאוכל בשר פרה יש בסיס חלש להשען עליו, אבל לפחות איננו אוכל כלבים. כל הפחתה בסוגי בע"ח המשמשים למאכל היא ראויה ולא ניתן לפסול אותה רק בגלל שאיננה חלה על הכל.
מה הסיבה שטבח כלבים למאכל הוא חמור במיוחד?
משום שלכלבים תכונות רגשיות מיוחדות שדומות לאדם. הם מגיבים לרגשות אנושיים והאדם מגיב לרגשותיהם.
כלבים מביעים רגשות שלעיתים לאדם יש הרבה מה ללמוד מהם, למשל רגש של נאמנות עמוקה.
בשל הקרבה הזאת הרג כלבים הוא חמור במיוחד. הוא משקף את מהותו של ההורג.
זהו אדם שאבד את אנושיותו, את רגשותיו האנושיים, שאיננו מסוגל לאהוב ולהחזיר חום ואהבה.
זהו אדם מנוכר, חסר רגש, אטום, האכזריות ממלאת את כל הוויתו המעוותת. זהו אדם ללא מצפון שמסוגל להרוג. זהו אדם שגאה בהעדר מצפונו.
לכן הדרום הקוריאנים משקפים בהתנהגותם משהו קר, מנוכר, זר למהות האנושית האמיתית.
אם הם מתאכזרים לכלבים בצורה כל כך שפלה, אין ספק שמסוגלים ונכונים להתאכזר לבני אדם בצורה דומה (ומלחמת קוריאה מ 1953 מספרת בדיוק על הדבר הזה).
מכאן הצורך להביע התנגדות ברורה וחסרת פשרות לתועבותיהם.
אם אדם מוצא לעצמו תרוצים והצטדקויות שלא להתנגד למעשיהם, הוא באותו מצב תודעה נחות ושפל כשלהם. אם הוא (או עם או עמים) יושב באותו שולחן עמהם לצורך עסקיו, עליו לדעת שהוא נמצא בחברת קניבלים. אם אין זה מפריע לו, אין זאת אלא עדות חותכת להיותו קניבל כמותם.
-
שטויות, ההגיון הזה של "הם אוכלים כלבים אז הם אנשים רעים" ממש לא תופס.
מחקלא רק לכלבים יש תכונות רגשיות שדומות לאדם וזה צבוע לעשות הבדל שכזה בין חיה אחת לאחרת (קוראים לזה קרניזם).
זה עניין תרבותי נטו.
כל מה שכתבת על אוכלי הכלבים תקפים באותה מידה לאוכלי הפרות או התרנגולות או כל חיה אחרת. הניסיון שלך להפריד בין מאכל כלבים למאכל חיה אחרת זה רק כדי לנקות את המצפון שלך. אין הבדל בין החיות, זה רק שתיפת מח שעברת והחיים אליהם נולדת.
מחקמעניין..
מחקהמשפט שקפץ לי בהקשר לדבריך - "רחוק מהעין רחוק מהלב". הטענה "שטבח כלבים למאכל הוא חמור במיוחד - משום שלכלבים תכונות רגשיות מיוחדות שדומות לאדם" יחד עם הנימוקים שהבאת נשמעת אסוציאטיבית הרבה יותר מאשר אובייקטיבית. ולגבי "כלבים מביעים רגשות שלעתים לאדם יש הרבה מה ללמוד מהם, למשל רגש של נאמנות עמוקה" - יתכן, אך לא הייתי מסיק מכך שהפרה מרגישה פחות. אולי הבעת רגשותיה מעודנות יותר, אך זה מעצם טבעה. הייתי מוסיף שגם מהפרה יש לאדם הרבה מה ללמוד, לא פחות מאשר מהכלב. מבטה העמוק של הפרה מביע, בעיני, איזושהי שלווה ברגישה - תכונה חסרה אצל האדם הממוצע - אך לא בהכרח מעיד על 'עולם רגשי וחווייתי' נחות מזה של הכלב.
אם נצפה בשחיטה של כלב ובשחיטה של פרה, סביר ששחיטת הכלב תשאיר בנו רושם עז יותר מזה של שחיטת הפרה ונחוש הזדהות עמוקה יותר עם כאבו של הכלב - זה כנראה עקב קרבתנו לכלבים. מי לא גידל פעם כלב או לפחות היה לו חבר עם כלב? לעומת זאת כמה אנשים גידלו פרה בביתם? מכאן ה-"רחוק מהעין רחוק מהלב". עכשיו מעניין אם קרבה מסוג זה חשים גם הקוריאנים לכלבים, אם כן אז בהחלט יתכן שמשהו ממה שכתבת תופס בצורה זו או אחרת למרות הקושי של רבים לקבל זאת.
אני חושב שהעניין כאן אינו בחשיבות או עדיפות פרה או כלב, אלא בשאלה עד לאיזו רמה אנחנו בני האדם מסוגלים לנתק את רגשותינו ממעשינו על מנת להצדיק את הפעולות שלנו ובכלל על מנת שנוציא פעולות ממין זה לפועל. ויתכן באמת שאדם שחש קרבה מיוחדת לכלב ופחות לפרה אך בכל זאת שוחט כלב למאכל - הרי אצל אדם כזה בשביל לעשות זאת עליו לנתק רגשותיו מהמעשה במידה גדולה יותר מאשר אם ישחט פרה - יהפוך קר ומנוכר גם כלפי מקרים דומים ואחרים. מקרים אשר היו מזעזעים אדם רגיל ונחווים אצלו כדוחים ולא מוסריים בעליל, ואין מדובר כאן בצביעות גם אם חומרת המקרים זהה! מה מידת המוסר שאנו מפעילים, אם בכלל, בשוחטנו פרה או כלב ואם יש הבדל מוסרי בין השניים - זה כבר לדיון פילוסופי אחר אך בהחלט ראוי.
השבמחקהנתונים מוכיחים: זינוק של 77% במינוף של הצעירים הלא-מבוססים שקונים דירות בת"א; למה הם עושים את זה לעצמם? הכירו את תופעת "חלחול הצריכה"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000901321
לא מדובר רק על הקאנאביס (במילרע), מדובר על כל סוגי התרופות. מצד אחד לא תמיד תחרות היא דבר נכון, בתי חולים לא אמורים כמו כל צרכן לחפש ולקנות הכי זול ולבדוק איכות, צריכה להיות חברה שזו תפקידה, והיא לא חייבת להיות ממשלתית היא יכולה להיות פרטית, למרות שיכולים להיות ניגודי אינטרסים ולכן צריך בקרה.
השבמחקאי תחרות היא תוצאה של מישהו עם רובה, שחושב שהוא יודע הכי טוב, מכריח את כולם להתישר לפיו. לכן, תחרות ושוק חופשי זה ההפך מכפייה ושחיתות.
מחקמה צריך להיות הוא שכל מי שרוצה לגדל בבית את זה ליד הנענע והבזילקום שיעשה זאת. מי שיציא את האיכות הכי גבוה יזכה בסופו של דבר
לא תמיד תחרות זה הדבר היעיל ביותר. כדי שתהיה תחרות צריכים הרבה שחקנים, אנחנו מדינה קטנה.
השבמחקתחרות בשוק זה בדרך כלל מסביב לכסף, בשיווק תרופות לא תמיד חשוב החלק הכלכלי, יש גם חלק אנושי. כל אלו מונעים שוק פתוח תחרותי. מה יקרה אם מישהו לא ישווק אספירין כי זה לא רווחי וידחוף תרופות יקרות כי זה כלכלי? מישהו צריך להחליט עלות תמורת תועלת, למנוע בזבוז. גם בשוק הירקות ופירות יש בזבוז כתוצאה מתחרות, זה לא צריך להיות בתחום הבריאות. לא תמיד דמוקרטיה זה הדבר הטוב ביותר.
יצא לי לעבוד מול חברת שראל לפני כ-10 שנים.
השבמחקזו החברה הכי מושחתת שיצא לעבוד מולה ב-40 שנה של מתן שירותים וסחורות. אני מניח שלא השתנה הרבה מאז. מה שאומרים בסרטון זה כלום לעומת מה שיצא לי לראות שם - ניצול מביש של ספקים קטנים, תחלופה מטורפת של עובדים בכל הדרגים בשל הונאות ושחיתויות, אי סדרים כספיים, מתן וקבלת שוחד (במו עיני ראיתי מעטפות כסף עוברות מיד ליד), הפרת חוזים והתחייבויות ועוד ועוד.
לא מפליא אותי שזו החברה שנבחרה לנהל את התחום הרגיש והקשה הזה של תרופות לחולים קשים.
מי כמוה יידע לנצל טוב יותר את פגיעותם וחולשתם של החולים למען בצע כסף.
החבירה החולנית הזאת בין המדינה לתאגידים פרטיים מושחתים עד העצם, פשוט מחליאה.
צודק.
מחקטוב שמישהו החזיר את השפיות לדיון. מרוב כלבים ופרות נשכח נושא חברת שראל והקנאביס לחולים סובלים. יש לי תחושת-בטן שטוקבקיסטים "מטעם" חודרים לאתר בדיוק כדי להסיט את הדיון למחוזות אחרים. אז תודה לך, אנונימי 12:21, שהחזרת את הדיון בחברת שראל למרכז הבמה.
מחקהפוך את הקנאביס לחוקי וראה איך ערימות של מעכרים וסוחרי סמים פתאום צריכים לצאת ולחפש עבודה
השבמחקזה קשור לנושא ויתן לכם מושג לאן מערכת הבריאות הישראלית מתקדמת
השבמחקhttp://www.themarker.com/wallstreet/1.2182729
ח"כ פייגלין יכבד את הכנס השנתי של התנועה לשינוי מוניטארי בנוכחותו. ונשאלת השאלה מה הקשר בין מאבק למען חירות האדם על גופו מחד, וכנגד שחיתות מערכת הבריאות מאידך, אותו מנהל פייגלין בנושא הקנאביס, לבין דבריו הצפויים להיאמר בכנס הקרוב של התנועה לשינוי מוניטארי? התשובה היא שבשני המאבקים ח"כ פייגלין מתייצב לצד האמת, לצד החירות, בעניין הקנאביס לצד החירות של היחיד על גופו, וכנגד שחיתות המערכת המופנית כנגד חולים חסרי אונים באותו עניין. בעניין המוניטארי, המאבק כאן הוא מי ייצור את הכסף במשק, האם חונטה של בנקאים, יצרני הכסף האמתיים היוצרים אותו יש מאיין, 850 מיליארד ש"ח חובות, עליו הם גובים ריבית נשך ובכך שואבים את ההון הלאומי מכיסיהם המתרוקנים של כלל האוכלוסייה, אל כיסיהם המתפקעים של ברוני ההון. סכומים העומדים על עושק של מעל למאה מיליארד ₪ לשנה באמצעות פירדמידת פונזי בה שואבים הבנקאים את כוח הקניה של הציבור - משקי הבית, העסקים והממשלה גם יחד. זוהי משאבת הכסף הגדולה בהיסטוריה, או במילים אחרות השוד והעושק הגדולים בהיסטוריה, כל כך גדולים וערמומיים עד כי הרוב המכריע של הציבור עוד טרם מודע לעושק שבו הוא נתון. אולם התייצבותו המקווה של פייגלין בהדרגה כנגד המונופול שיש לבנקים ליצר כסף יש מאיין, כמו התייצבותו בעניין הקנאביס, עתידה להציף את הנושא בציבור. וכפי שכיום חדר בעוצמה לתודעת הציבור מאבקו של פייגלין למען חירות על צמח המרפא הפלאי הקנאביס, כך בעוד שנה מהיום לא יהיה בית בישראל, שלא ייחשף למאבקו של לפייגלין למען חירות כלכלית. חשיפתו את הסיבה הפנימית למציאות שבה אנו במדרון העוני החלקלק, שאיננו בחברת שפע לכל, שהולכים אנו ומתרחקים ממנה כל יום שחולף, דווקא בעת שהטכנולוגיה מאפשרת חברת שפע לכל, רק שלח היד וגע בה, עושר גדול לכל עם ישראל, וכל זאת נמנע בגלל עושק ההון הלאומי, באמצעות המונופול על יצירת הכסף יש מאיין שניתן לבנקאים הגדולים ושותפיהם. ואז במחאה הבאה, הציבור כבר ידע מי הוא העושק הגדול, להיכן להפנות את האצבע המאשימה, ומי הוא האיש שירים את נס הבשורה של יציאה מעבדות כלכלית לחירות כלכלית.
השבמחקהיי ערן,
השבמחקבלי קשר לדיון הנוכחי, נראה כאילו שירון זילכה קורא את הבלוג שלך ומשתמש בזה בהרצאות:
http://www.youtube.com/watch?v=2Py9QivrtJA
"רזרבות מט"ח" עלאק...
המון מהדברים שהוא אומר בהרצאה הם דברים שנכתבו על ידך עוד ב סוף 2011:
http://kalkala-amitit.blogspot.ch/2011/11/blog-post_20.html
ישר כוח!