יום שישי, 27 בספטמבר 2013

תקשורת אוביקטיבית? עורכת הכלכלה של BBC מצטרפת לג'י פי מורגן

סטפאני פלנדרס תהפוך להיות אסטרטגית שוק ראשית בבריטניה ובאירופה, בכל הקשור לניהול נכסי הבנק


ואגב הקפצת איש תקשורת בכיר בתחום הכלכלה לתפקיד בכיר במערכת הבנקאות היא לא אירוע נדיר. אם תבדקו תגלו ,שאפילו אצלינו למשל מנכ"ל איגוד הבנקים,משה פרל, הגיע לתפקיד מכסא העורך הכלכלי של מעריב.

9 תגובות:

  1. if you can't beat them, join them!

    השבמחק
  2. תקשורת, עסקים, שלטון והון (בנקים ובעלי ממון)... הכל מחובר יחד למען אותה מטרה: שיעבוד כלל האוכלוסיה לטובת חלק קטן ממנה. ברוכים הבאים לעולם העבדות המודרנית!!! עבדות במסגרת החוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. 1. אתה חייב לעבוד כדי *לחיות*
      2. כדי *לחיות טוב* אתה חייב לעבוד קשה
      3. התסכול של האנשים נובע מכך שהם רוצים לעבוד כמו בסעיף 1
      אבל לחיות כמו בסעיף 2.
      4. הפער בין הרצוי למצוי כמו בסעיף 3 יוצר אצל אנשים חוסר שביעות נפשית.
      5. אכול בשמך לחמך ושתה בששון יינך ותהיה שמח בחלקך - חשיבה נכונה
      פותרת את החוסר שביעות מסעיף 4.

      מחק
    2. כבר אמרו אבותינו "איזהו מאושר השמח בחלקו"

      מחק
    3. 1. לא יודע מה זה אומר לחיות טוב אצלך
      2. לי מפריע שמחיר מוצרים בסיסיים (חשמל מים אוכל, חינוך לילדים, ביטוח בריאות) ומעל הכל קורת גג, עולה כל הזמן. הרבה יותר מהר מהמשכורות. צריך משכורת של מנכ"ל כדי לגדל שלושה ילדים במדינה הזאת בלי לקחת חובות עתק מסוג זה או אחר, אלא אם אתה חוסך לבד 30 שנה ומקים משפחה כשאתה בן 50. זה לא תמיד היה ככה, לידיעתך.
      3. עד לא מזמן אנשים שחסכו את כספם יכלו לראות על כך החזר כלשהו. לא עוד, בעולם של ריבית אפס, אף אחד לא צריך את הכסף שלך לצורך מימון. אבל אין בעיה, ברור שתהיה לי עבודה ויכולת לעשות אותה כשאני בן 70. או 50 לצורך העניין.
      4. מי יודע, אולי אנשים עובדים יותר קשה יותר כשהם מפחדים על העתיד שלהם, משמע הכלכלה בעצם עובדת יופי. הרי ברור מזמן שאנשים קיימים כדי לשרת את הכלכלה ולא להפך.

      מחק
    4. אין לי בעיה לעבוד קשה בשביל להרוויח יותר כסף ו"לחיות טוב".
      אני עובד 12 שעות של עבודה פיסית מאומצת ומרוויח בסופו של יום 400 שקל. גם עם זה אין לי בעיה.
      האיש הנחמד שמשלם לי את אותם 400 שקל וגורף לכיסו 3000, אחרי הוצאות וקוראים לו בוס - גם עם זה, כמעט ואין לי בעיה.
      האיש שמשלם לבוס שלי עבור שירותיו ושגרף לכיסו 3,000,000 ביום "עבודה" שבו עשה קליק קליק ואולי גם לחץ יד למישהו - עם זה כבר יש לי קצת יותר בעיה מהשניים הקודמים.. אם זה היה תלוי בי - ערכם האמיתי של כל 10,000 שקל של אותו מליין היו שווים בשבילי לשקל אחד - אך זה לא תלוי בי ולא אני זה שמחליט, וכשאפתח נניח עסק משלי ומר מליין יבוא לקנות אצלי, כמובן שאהייה מחוייב לקבל את כספו בערכו המלא והמקובל.

      מחק
  3. איך היא מעיזה לעבור מתקשורת לבנקאות? חוצפה!
    מזל שהכלכלה האמיתית מתריעים על אנשים שמעיזים להחליף עבודות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה היית רוצה להחליף מקצוע, היית צריך להתחיל במשרת כניסה, בשכר הנמוך. היא מתקדמת ישר לתפקיד מאוד בכיר, מבלי שפיתחה את הכישורים האלה בעבודה הקודמת... אם אתה לא מסוגל לראות את הקומבינה, אתה בטח פראייר על בסיס יומיומי.

      מחק
  4. אכן חדשות חשובות מאוד, כתבת של ה-BBC התקבלה לעבודה חדשה (בתחום עיסוקה ומעריך שיש לה לפחות חלק מהכישורים לביצוע עבודתה). נכון היא בטוח מכירה את המגייסים בצורה ישירה ולא הייתה צריכה לשלוח קו"ח ל-HR אבל אנשים, תתעוררו העולם עובד ככה, לא כל משרה בגוף פרטי צריכה לעבור דרך מכרז או ועדה לגיוס...
    כמו כן היא בסך הכל עיתונאית לא עובדת מדינה במשרת השפעה (התקשורת היא גוף פרטי ולכן בעל אינטרסים ומוטה לדעת הבעלים/עורך/עיתונאי עצמו, תפנימו זה רלוונטי גם לאתר הזה...)

    השבמחק