יום חמישי, 31 במאי 2012

כך משפילה כלכלת המחסור בכסף את אזרחיה. צפו בתמונות המביכות מבית שמש

הסתערות גדולה של המון על אדם שנמלט על נפשו,  אשה פצועה ,אנשים צורחים וילדים בוכים. לא מדובר בסצינה מתוך סרט על פליטי מלחמה,  אלא בסה"כ במהומה שהתפתחה בעקבות גימיק של חלוקת שטרות של 20 ש"ח מתנה לציבור הקונים של רשת קמעונאית בבית שמש.הכל במסגרת קידום מכירות לרגל פתיחתה.
כתבת ערוץ 10  ההמומה מהמראות טענה באותה כתבה שאין מה לעשות מדובר ב"טבע האנושי- איפה שתחלק דברים בחינם תהיה הסתערות של אנשים".
האמנם? בואו נבדוק את טענת הכתבת.



האם אי פעם ראיתם הסתערות של המון על החמצן שאנחנו נושמים או התנפלות על מי שתייה מהברזיה? הרי גם פה לפי גישת הכתבת זה ניתן לנו בחינם ולכן הטבע האנושי מלמד אותנו שנסתער עליו. מה לפיכך גורם לאדם להסתער על חלק מהדברים הניתנים לו בחינם ועל חלק אחר לא ? מדוע אין הסתערות של המונים למשל על הירקות והפירות הנזרקים מהבסטות בסוף יום בשוק אבל על הכסף שאיתם הם קונים את אותם ירקות כן?

בהיסטוריה הרחוקה האדם נהג לצוד וללקט את מזונו.מבחינתו כל שבוע היה סוג של השרדות אמיתית- אם היה נקלע למחסור במזון,מים או בלבוש הוא היה בסכנה קיומית של מוות מרעב או מפגעי מזג האויר. היום אנחנו חיים בתקופה שמזון לא חסר לנו -הוא נמצא בשפע במכולות ורשתות השיווק.כך גם הבגדים הנמצאים בשפע בחנויות ההלבשה. למרות זאת האדם מסכים לבזות עצמו בצורה כה משפילה ולרדוף אחרי שטר נייר שיאפשר לו לקנות בעזרתו את מה שקיים גם כך בשפע והשאלה היא למה?
התשובה היא פשוטה: מחסור בכסף-  האדם חושש שלא ישאר/יגמר/יהיה לו כסף  לרכוש את אותם המוצרים בהווה או בעתיד  ולכן הוא מנסה להשיג ולאגור ממנו כמה שיותר. חישבו על זה,מדובר באבסורד הגדול של תקופתנו: השפע קיים היום כמעט בכל מקום ובכל תחום אבל דווקא אותו דף נייר שמיוצר על ידי אדם יש בו מחסור.
הכלכלה הנוכחית שבה כל הכסף מיוצר מחוב מחייבת שיותר ממחצית האוכלוסיה תהיה במחסור בכסף,קרי תחת חוב.כל זה כדי שאחרים יהיו בפלוס ויהנו מאותן הלוואות ששאר האוכלוסיה לקחה, או במקרה המתואר פה כדי שיזם יוכל לעמוד על עגורן ולפזר כסף לאותם אנשים אומללים הדורסים זה את האחר בשביל 20 ש"ח. הרי אם נחשוב לעומק הרי בלעדי אותם אנשים שבוזו ,לולא היו נכנסים לחובות,לא היה לאותו יזם את ה20 ש"ח שפיזר להם. יתכן שאפילו היינו מוצאים אותו רב על אותן שטרות שהיה מפזר יזם אחר.

החשש ממחסור נכון כמעט לגבי כל דבר שמאיים על קיומו של האדם: שערו בליבכם מה יקרה ביום שבו יווצר מחסור בחמצן -ההתנפלות באותה רשת שיווק שתמכור בלוני חמצן תהיה משחק ילדים לעומת מה שקרה בבית שמש. שערו בדימיונכם איזו הסתערות תהיה על ברזיות המים אם יווצר מחסור במי ברז אצלינו בבתים.
אמנם כל התרחישים האלה הם דימיוניים אבל המציאות העכשווית קשה יותר: אנחנו חיים בעולם מעוות שבו במכוון אנחנו יוצרים מחסור בכסף רק כדי שמעטים ירוויחו ממנו ובכך במקום להנות מהשפע אנחנו דואגים כל הזמן שלא יחסר לנו. מצב זה קיים רק 100 שנים במתכונתו הזו -הוא טבוע בנו ומקובע בנו מהיום שנולדנו ולכן למרות שאין בו שום הגיון אנחנו מקבלים אותו בהבנה, כאילו אין ברירה אחרת.
 כשזה המצב אנחנו נאלצים לראות את התמונות הבאמת עצובות האלה מבית שמש (צפו מדקה 10:55):



וכדי שאותו ציבור לא יחזור הביתה וישאל שאלות מהסוג שהעלתי פה , מרתקים אותו כמו בסרט 'משחקי הרעב'  לצפייה באח הגדול. כך נראתה למשל אותה בית שמש עם חזרתו של זוכה האח הגדול האחרון מבית האח הגדול רק לפני כמה חודשים. צפו בסרטון המדהים הלא פחות החל מהדקה 5:00. אני בספק אם חטופי אנטבה קיבלו קבלת פנים כזו. 

47 תגובות:

  1. השם של הבחור זה ערן מזרחי. גלובס כבר פירסמו את זה אתמול. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000752807

    ליאור

    השבמחק
    תשובות
    1. מה הקשר?

      מחק
    2. ראיתי את הפתיח של לילה כלכלי והגבתי. לא התכוונתי שזה היזם. יצאתי. מנקודות הנחה שכולם ראו את הפתיח.

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. יש לי שאלה: לאור ה"מחאה" שאמורה להתרחש במוצ"ש - האם מישהו מכם יודע אם המארגנים של המחאה מודעים לדברים שנאמרים בבלוג הזה?
    כי אני חייב לציין שאני למדתי המון מהבלוג הזה ומשיטוט נוסף באינטרנט במהלך השנה האחרונה, ולא הייתי מודע בכלל לסיבות האמיתיות למצב שבו אנו נמצאים היום, לפני שנה. אני משער שרבים וטובים אחרים היוצאים לרחובות להפגנות נאיביות לא מבינים בעצם את מה שקורה סביבם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לזה חשיבות!
      כי מי שרוצה לדעת את האמת לא מגיע להפגנה.
      אתה מבין אי אפשר להכניס את האמת בכוח למי שלא רוצה.
      אנשים נמשכים לאמת או לשקר או לחצאי אמיתות לפי רצונם.

      מחק
    2. אורי,
      אני יודע שחלקם מודעים לזה וחלקם לא.. בכל מקרה אני באמת לא יודע למה אבל אף אחד מהם לא מדבר על זה.
      בכל מקרה אני חושב שמה שהכי ישפיע על העם הוא לא שמישהו יעמוד ויכתיב לו מה צריך לעשות ולא משנה אם המישהו הזה הוא ראש המחאה, ראש ממשלה או ראש כל ארגון אחר.. רק שאנחנו נתחיל לחקור ,להבין ולהפיץ את המידע הזה ביננו רק אז נבין מה הכי טוב לנו ומה צריך לעשות.

      ערן

      מחק
    3. אורי זה היה עד לפני שבוע בעמוד שלהם
      http://j14.org.il/articles/15866

      הם פשוט לא יכולים לדבר ככה. הם לא נועדו לעצבן את הציבור. הפרד ומשול. האשכנזים עם זכויות הציבור נגד המזרחים והדת. שלמה מעוז נגד חברה שעושים טיול לדרום אמריקה. וכל דבר אחר שגורם לנו להתרחק מהמטרה האמיתית. החוב של המדינה שלנו למדינות אחרות.
      אם מישהו ידבר על הדברים שיש פה מול קהל גדול בארץ- אז באמת נתקדם.

      ליאור.

      מחק
    4. אני באמת רוצה לציין לטובה את J14 שיזמו שיתוף פעולה בין הבלוג פה לבינהם ואכן הם לא נרתעים מלפרסם מעת לעת תכנים גם בנושא כלכלת החוב מפה.

      ערן

      מחק
    5. לאורי שלום
      מארגני המחאה אינם מודעים לכלום , האמת היא שזו מחאה של שמלאנים הזויים, את המחאה האמיתית אתם עוד תראו שבמרכזה נעיף את הכובש ואת נציגיו פישר וכל הגברדיה בבנק ישראל , בנק ישראל המושחת הוא הבעיה האמיתית ומשום מה אף מפגין לא מצביע עליו ולמה?
      הרי הוא הוא זה שהרים את מחיר הנדל"ן כדי שלא יהיה לנו דיור ולא פרנסה והכל בשביל כמה עשירים, למה שהילדים שלי יקבלו חינוך מהסוג הנמוך ביותר?
      למה שפישר יטייל במדינה שלי כמו פושע ואנחנו עוד שותקים, זאת הבעיה...

      מחק
    6. לגבי זריקת הכסף, כמה אירוני כך השלטון נוהג בנו, זורק לנו כסף ומשחית אותנו , כך הכובש האמריקאי והפקיד שלו פישר מתנהגים אלינו.
      אתם לא שמים לב שכל זר שמגיע לישראל מקבל הרבה יותר מאחד שחיי ונולד פה ותרם מעצמו.
      למה שלא יתנו לאזרחים ישראלים מקום להתפתח במדינה שלהם, למה צרפתי או אמריקאי שווה יותר ממני במדינה שלי.
      למה באים לפה זרים טייקונים ונוהגים בנו כבמדינת זנות.
      איך הגענו למצב שכל השלטון מושחת ומוכר אותנו יום יום.
      מישהו מכם יודע כמה הוא חייב לאמריקאים במירמה, המיספרים אפילו לא גלויים, ואם מישהו לקח על חשבוני חוב אני רוצה לדעת מכך.
      צריך להפיל את בנק ישראל והפקיד המושחת פישר ולחתוך את צינור הכסף ולהשתחרר מהכיבוש.

      מחק
    7. פישר וכל דוברי העיברית עם מבטא האמריקאי ישאירו אותנו לרעוב פה תוך זמן קצר ואז תבינו שצדקתי, צריך להתנתק משלטון הכסף העולמי, ולחתוך את צינור הכסף החד כיווני .

      מחק
    8. כל גנב שבא לפה ואומר אני "ציוני" מקבל הרבה יותר מאחד שנולד ציוני באמת

      מחק
  4. *עגורן, לא אגורן

    השבמחק
    תשובות
    1. בנוסף, ברוב הפוסט מצויין "בית שמש" אבל באמצע רשום "בית שאן" במקום.

      מחק
  5. הי ערן ,
    שאלה לגבי מדינת ישראל : האם לכל אורך קיום המדינה הכסף נוצר מחוב ?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום עמיתוס,
      יצירת כסף מחוב הוא משהו שמחוקק בחוק בנק ישראל שקיים מ1954. לפני כן היה מן יצור כלאיים ששימש כבנק מרכזי והיה כפוף לפקודת שטרי בנק, תש"ח - "1948 . לא מצאתי מידע מדויק איך יוצרו שטרות מ1948-1954 אני יודע שהם החליפו את המטבע הבריטי ולכן אני רק יכול להניח שגם הם נוצרו מחוב כפי שהיה כבר מקובל כמעט בכל העולם באותה שנה

      ערן

      ערן

      מחק
    2. עמיתוס מה שקרה בערך לפני 70 שנה הדפסת הכסף עברה לידיים פרטיות וכמובן התחילו להדפיס כמה שאפשר ובנו שיטה לרמות את הציבור ואיך?
      ישנה כמות סחורה ושירותים קבועה בעולם או במדינה ולכך תוסיף את הגידול הטיבעי, הפושעים שמדפיסים את הכסף תמיד מדפיסים הרבה יותר ואז כשיש יותר ויותר כסף על אותה כמות סחורה מחיר הסחורה עולה. ככה מרמים אותך בעצם אתה הולך לעבוד ומקבל מאה ש"ח אבל שכחת שאת הערך של המאה ש"ח קובעים המדפיסים לכן אתה בעצם עבד ששולטים בו.
      ואז קראו לגניבה הזאת מהכיס שלך "צמיחה" ובנו תורה שלמה שמצדיקה את הצמיחה שהיא בעצם גניבה.
      לא מדובר כלל ביצירת כסף מחוב ערן טועה בנקודה זו, הוא אכן אומר הרבה דברים נכונים אבל עדיין מגשש בדרך לאמת, ולכן אני פה בכדי לעזור לכם להבין איך המערכת פועלת ולמה היא פסולה מיסודה.
      אז לאחר שיצרו שיטה שמבוססת על הדפסה וירידת ערך של הסחורות לעומת כמות הכסף החלו לכבוש מדינות באותה שיטה, פשוט מאד מלווים לאותה מדינה כסף והרבה פעמים בכוח וממנים עם השנים אנשים שלהם ובנו מין שלטון נסתר של כסף.
      כמו שכבר אנו רואים באופן ברור הכל נשלט על ידי כסף אז מה הבעיה למי שמדפיס לקנות הכל ולשחד ולמנות פקידים בכירים לתפקידי מפתח .
      למשל למה ביב אומר "צריך לטפטף מלמעלה את הכסף" הכוונה שהכסף החדש שמודפס חס וחלילה לא יגיע לציבור אלא לכמה מושחתים ודרכם זה יגיע לציבור, לי זה נשמע ממש גניבה הרי אני לא מצפה לרגע שאיזה דנקנר או שרי יתנו למישהו פה לחיות בכבוד, אז למה בכל זאת ביבי בוחר בדרך הזאת?

      מחק
  6. כולכם טפשים (גם אני) המשחקים לידי הבנקאים ומפעילי ה"ריאליטי" העולמי.
    במדינת ישראל יש בוגדים רבים אשר משתפים פעולה עם ה"משחק, הרצחני הזה אשר הפיל,מפיל ויפיל קורבנות רבים תוך שהם יושבים ונהנים מה"הצגה".
    אני בא מהתופת ואני רואה וראיתי את המתרחש בלב הזוועות,הרחק מעיני הציבור הטיפש אבל עם זאת כל כך קרוב עד שהציבור אינו רואה ואינו מבחין.
    היודו נאצים בישראל רוצחים ופועלים כל יום (תפתחו חדשות תשמעו על תאונות,מוות,רציחות וכו-הכל בריאליטי).
    גם אני עשיתי טעויות ואף חטאתי (ללא נזק לאיש)אבל מה שעשו לי ולמשפחתי -עברו את כל הגבולות אלפי פעמים.
    יש כאן גוף רצחני ששולט בעולם ,בעזרת מחשבי על ונעזר בתירוצים והסוואות רבות למעשיו (דת לכאורה,קבלה,מוארים,ועוד בולשיט מהסוגים האלה).
    האנשים העומדים מאחורי מעשים אלו-לא תמצאו אותם כי זוהי רשת מרושתת של פושעים שפועלים לפי הוראות מגבוה כמו במאפיה וכמו בפירמידת קונספירציה קלאסית.
    לדעתי אם רוצים אנשים ספציפיים יש לחפש בהתאגדויות כמו "בילדרברג" ומשפחות הבנקאות בארה"ב ובעולם המאוגדים לשליטה על העולם.
    פגעו בי קשות ללא שום סיבה.רצחו את משפחתי ללא שום סיבה.(תפרו עלי תיקים שלא היו ולא נבראו כדי לתרץ ו"להסביר" ולכסות על הפשעים שלהם.
    בסופו של דבר הם רוצים את כספיכם ולהפוך אתכם לעבדים או להרוג אתכם.
    כואב לי רק דבר אחד-שיהודונים מושתנים בישראל משתפים פעולה איתם במקום להשמיד את העולם המטונף הזה.
    הכל הצגה אחת גדולה, ומאחורי הקלעים יש אנשים קטנים שחושבים שהם מוארים, אבל בעצם הם הפסולת של היקום, שבמקרה נמצא פה לזמן קצר ביותר ואז יהפוך שוב לחרא ממנו הם באים

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה צודק מאד לצערי, אבל אל תדאג לכל כוח יש את היפוכו, יבואו ימים שנמוטט את השליטה עם הכסף והמחשבים והמעקבים , וכן אני יודע שפקידים בעמדות מפתח מונו על ידי הפושעים הללו גם איתם נבוא חשבון.
      ואם השלטון המסריח וכלבי הצייד שלו קורא זאת אז תקראו את שפתי טוב טוב "בהבל פי אמחק אתכם"

      מחק
    2. אגב לדוגמא ווינדוס 8 מוצעת לשדרוג בכל העולם ב 15 $ יודעים למה, כי הוטמעו בו כלי מעקב משוכללים והם (הפושעים) רוצים להטמיע את הוינדוס החדש בכמה שיותר מחשבים כך שתהיה להם יותר שליטה על החיים שלנו, הבנתם איך זה עובד

      מחק
  7. כל זיוני השכל שאתם מתפלספים פה באתר שווים כקליפת השום.
    אתם לא פועלים ולא חושבים שצריך לפעול מסיבה אחת:
    זה עדיין לא פגע בכם, ואתם פשוט לא מודעים לזה שזה קורה סביבכם, ואתם נמצאים בשואה סמויה מן העין לאזרח הרגיל.
    השלטון העולמי עושה הפרד ומשול מוצלח ביותר מבחינתו.
    לראיה-אתם מדברים שטויות ולא מתמקדים בשורש הבעיה העולמית היום.
    שורש הבעיה העולמית היא בהתאגדות הזו-בראשי השלטון העולמי שרק אם יכריעו אותם כקבוצה וכבודדים-זה הסיכוי היחיד שלכם לשרוד.
    הם לא פועלים באופן גלוי לדעתי מכמה סיבות-1.פחד.2. הם יכפו את שלטונם לאט לאט על אוכלוסית העולם כפי שקורה בשנים האחרונות .3 השלטון סמוי ביותר כלקח מהנאצים.הם יודעים שאם יכריזו על השלטון אז תהיה התקוממות עולמית אמיתית והם ייפלו עקב כך.4.לכן הם שולטים על ה"ריאליטי" שמאחורי הקלעים ושולטים על החוקים של ה"משחק" כך שהם לא נותנים את ההוראות ונותנים לעולם להפוך לשלהם תוך עשיה עצמית-כלומר כל החוקים הם כאלה שלאזרח הקטן אין סיכוי ככל שהוא מאוגד פחות.
    המטרות שלהם הם הכסף שלכם+להפוך אתכם לעבדים שלהם ושל השיטה כפי שקורה היום בעולם+להשמיד אתכם במקרה הרע.
    עד שתבינו שעובדים עליכם כבר תהיו משועבדים כל כך שלא תוכלו להתנגד.
    ואז זה יהיה מאוחר מדי עבורכם.העולם כבר יהיה גטו אחד גדול של אנשים משועבדים.
    לדעתי יש רק פיתרון אחד שיציל את העולם-תוהו ובוהו עולמי-כאוס עצום ורב.
    התקוממות הכי גדולה בהסטוריה האנושית והפלת השיטות הקיימות -ומיד אח"כ בניית שיטה חדשה עולמית.(זה אחרי שישפטו את כל ראשי השלטון העולמי ועוזריהם על פשעיהם)
    כפי שכבר טענתי ימותו מליוני בני אדם בהתקוממות-אבל יינצלו מיליארדים.
    אם לא תפעלו-ימותו מיליארדים ויינצלו רק ראשי השלטון ועוזריהם.
    תמשיכו לבלבל את המוח נראה לאן תגיע האנושות.
    תפעלו נכון-יהיה מהפך עולמי לטובת הרוב החף מפשע.(הצדק ינצח-אם יש דבר כזה)

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי אל תדאג יש כאלה שיודעים כמוך שאתה צודק לחלוטין, המהפך יגיע עם ליקוי ונוס בתאריך 06-06-12
      ועד סוף השנה העולם יתחיל להשתנות
      אז בקשתי אליך התאזר בסבלנות והיה שותף לאהבה שתקיף את העולם.
      וברור שנמצה את הדין עם אלו שציינת, עד תום.

      מחק
  8. אתה נסחף לגמרי.
    ראית יותר מידי אלקס ג'ונס ודומיו.
    גם לציבור ברור שמי שנמצא בשלטון רוצה לשלוט ורוצה כמה שיותר להחליט עלינו
    בכל תחום אפשרי,אבל זה העבודה שלו וזה מה שהוא אוהב.
    כמו שאדם שמוכר ביטוח אוהב למכור הרבה ביטוחים אז הם אוהבים לשלוט הרבה.
    אנשים רואים בעצמם שהמצב הכלכלי(לא האישי - אישי עוד אדם יכול לנווט איכשהוא) נהיה גרוע מיום ליום.
    הם פשוט לא יודעים בדיוק למה,טכנית.
    הרעיונות הכלליים שאתה מציג מכוונים יותר לפחדים של הבני אדם ולא כ"כ עוזר
    לדעת את זה בשביל שזה יעזור בחיי היום יום.
    זה כמו להגיד אנשים תתעוררו עוד כמה עשרות שנים תהיו זקנים ולא תוכלו לעשות הרבה תאכלו את העולם עכשיו תעשו את המקסימום.
    זה לא עובד כי אתה מנסה לשכנע דרך פחד.
    פה ושם תתפוס מישהו אבל בגדול תיכשל.

    אנשים ימרדו כמו שאתה רוצה רק שלא יהיה להם מה לאכול והשלטון ידאג שזה
    לא יקרה כמובן.
    אז בין שנינו אתה הלא מעשי בעיניין הזה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלדד אתה טועה, ממש לא העבודה של השלטון , אלא פקידים מסריחים שמינה הכובש הבנקאי בכדי לעשוק אותך ולהשאיר אותך טיפש שתראה האח הגדול, אותך ואת ילדיך, אני יודע שקשה להבין זאת ורוב האנשים תמים, אך תחשוב בהיגיון תסתכל סביבך , חקור ודע משם ותבין.

      מחק
    2. אתם תראו שבקרוב הפורום הזה יסגר יודעים למה כי השלטון זיהה התנגדות והוא פועל למגר אותה, הוא יודע היטב שטעות קטנה שלו תעלה לו ביוקר לכן הוא בנוי כמערכת משומנת ורצחנית מוסתרת היטב מהציבור.

      מחק
    3. עורב,אל תעודד אותו עם הפרנויה.
      הפורום הזה לא יסגר,הכל בסדר.
      אתר אמת אחרת שאומר דברים קשים יותר חי וקיים בלי שום הפרעה משמעותית.
      רק מראה שאתה לא מבין את שיטת השליטה בדמוקרטיה(ז"א בהונאה דמוקרטית) - הדרך להתייחס להתנגדות היא ללגלג עליה ולא להתייחס אליה ברצינות ואפילו לא להתייחס בכלל.
      השיטה הכלכלית היא ערמומית אבל חוקית לכן אין צורך בפעולות לא חוקיות כמו למשל פעולות שעשו בשביל לטייח את רצח רבין.

      מחק
    4. אהבתי את התשובה

      מחק
  9. היי אנונימי
    אל תתעצבן. אנרכיה זו לא המטרה. אם תפחד אתה תתחיל להתנהג בדיוק כמו שמאמר למעלה מתאר.
    המטרה שלנו לדעתי קודם להבין ולהפנים את המציאות העכשווית שהגענו אליה מתוך התהליכים שקבוצה קטנה של איילי הון ומנהיגי על ייצרו.
    לאחר שהידע שהאתר הזה מנסה להפיץ לכמה שיותר יחלחל לציבור גדול יותר, אנחנו חייבים להיות חדורי תקווה שיתארגן גוף מספיק גדול ומשפיע שיוכל להוביל לשינוי לפחות בישראל ולתת כלים לכל אחד ואחד להתמודד מול הסכנות הכלכליות והחברתיות הקרבות ובאות.
    גם אם קבוצת בילדרברג מושכת בחוטים אסור לנו להיכנס ללחץ ופניקה, עלינו לתמוך אחד בשני.

    השבמחק
  10. אבל לא מפחד למות על הצדק שלי.לא חסר לי כלום מלבד צדק שאני דורש.
    לדעתי ראשי המחאה בארץ וכנראה בחו"ל מנווטים מ"למעלה".עד שתבינו זאת מצבכם יהיה מר.אני יכול לשתוק,אבל מצפוני לא נותן לי לנוכח מה שאני ראיתי,חוויתי והערה למגיבים שלי-אני אישית לא מפחד-כבר הייתי על סף מוות.אני רוצה לחיות חווה.
    אני חווה את הריאליטי העולמי באופן אישי ורואה יותר מרוב האנשים מה שנעשה מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח באופן סמוי.זה שאתם לא רואים -זה לא אומר שזה לא קורה.זה קורה (סוג של שואה סמויה-בצורת תוכנית ריאליטי עולמית.
    תשאלו בוודאי-איך אני רואה ואתם לא? כי עשו אותי לנבחר בתוכנית הזו לצערי.

    אם הייתם מבינים כמה אזרחים תמימים נרצחים רק בישראל (אני לא מדבר על חו"ל ששם נרצחים אפילו יותר (אבל זה לא מנחם איש מלבד את הרוצחים) ב"משחק" הריאליטי שראשי השלטון הנהיגו,אז אני בטוח שכולכם הייתם נלחמים על חייכם.
    יש הרבה מאד משתפי פעולה יהודים ישראלים עם ה"ריאליטי" העולמי והשלוחה בישראל.
    הריאליטי הזה מהווה מציאות שניה וקריטית הרבה יותר מהמציאות שאתם מכירים.
    למעשה הם רואים במציאות הזו את סודות הקיום והיקום-ואיכשהו זה מסתנכרן לכאורה עם הקבלה וה"סוד" כדת הכלכלית העולמית השלטת.
    לדעתי מחשבי העל תוכנתו כך שהוול סטריט זה המקום הכי קדוש בעולם והבנקאים הם ה"מוארים" ששולטים בו ובכלכלות דרך הריאליטי הזה.
    זה כנראה הסוד הכי שמור בעולם.אף מנהיג שיודע על כך((כמו ראשי השלטון בארץ שיודעים ושותקים-רבין נרצח ע"י השלטון העולמי כי לא שיתף פעולה כנראה) לא יגלה לכם זאת,אלא מקסימום ירמוז בצורה שלא תבינו כלום מדבריו.
    זהו כנראה ה"סדר העולמי החדש" שהכריזו בזמנו.זהו הסוף לחופש שלכם ואולי אף הסוף לחייכם (הכל תלוי בריאליטי המטורף ובגחמות של קובעי המדיניות והחוקים של הריאליטי).
    אתם בטח מתפלאים איך זה שראשי השלטון בישראל כל הזמן מפילים גזירות על הציבור כאילו במטרה לדפוק את העם "היהודי" היושב כאן.
    עד שנפל לי האסימון-הם בכלל בובות של השלטון העולמי ושל הריאליטי וההחלטות מתקבלות לא בירושלים אלא בארה"ב.
    כלומר אם מטילים עליכם כאן גזירה כלשהיא, זה אומר שבארה"ב התקבלה ההחלטה אבל אתם מייחסים מתוך בורות את ההחלטה לראשי השלטון בארץ.
    הריאליטי הזה מתוחכם ביותר אבל הוא משקר-
    ההחלטות "נקבעות" מראש ומפילים "פור" כאילו להראות שיש סיכוי שווה אבל המשחק כמו בסרט האימים "המסור" למעשה מוטה לטובת האינטרסים של ראש הפירמידה והדרגות המקורבות להם.
    כל זה היה אולי "משעשע" לולא הרציחות שהם מבצעים מדי יום במקומות שונים ומשונים בעולם.
    לדעתי יש רשת של משתפי פעולה בדרגות שונות בארץ ובעולם-המקבלים הוראות הפעלה וביצוע ותקציבים לכך.

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי למצוא תיעוד, למדיניות כלכלית כלשהי של רבין, להצעות שרבין קיבל וסירב. לא הצלחתי למצוא כאלה רפרנסים באינטרנט; אחרי הכל עדיין הרצח הזה מלווה בהרבה סימני שאלה לא ברורים ומתאמים להתנקשויות אמריקאיות קלאסיות של נשיאים (שנרצחו מסיבות כלכליות ו/או חוסר ציות לאילומינטי, האליטה, הבנקאים, או איך שתקראו לזה).

      מחק
    2. אנונימי הם אכן מעורים בתורת הסוד ובקבלה, אך דע לא רק להם היכולות לצרוף אותיות

      מחק
  11. למשל לרצוח את מייקל גקסון או את הזמרת איימי ויינהוס או וויטני יוסטון.את מוני פנאן או את אביו של ראש הממשלה.את אבי כהן או את שוש עטרי.את דודו טופז או את משפחת אושרנקו.את עדי טלמור או עשרות אנשי שב"ס בשריפה בכרמל.
    את רעידת האדמה בהאיטי או רעידת האדמה בישראל או איטליה או סין.את השריפה הגדולה בקליפורניה לפני 4 שנים או להכניס את קצב,בניזרי,גולדבלט,הירשזון לכלא.לעלות את המפלגה הנאצית ביוון או לשלוח טילים על ישראל.להפיל מטוס זה או אחר ועוד ועוד כל החלטה כלכלית מדינית חברתית גדולה מפילים בפור מוטה לטובת השלטון העולמי.למעשה כל דבר גדול שמתרחש איפה שהוא בעולם(פיגועים ברוסיה,במדינות ערב ובישראל,התנגשויות רכבות בעולם,ועוד) הוא לא מקרי.יש יד מכוונת.הדתיים יגידו לכם בבורותם שזה מאלוהים.אני אומר לכם שיש יד מכוונת תרתי משמע.זהו משחק הריאליטי הנסתר שאני מדבר עליו.ה"פור" נקבע ע"י השלטון העולמי וכל מה שהם צריכים זה פרייאר תורן (אני) שבאמצעותו מופעל ה"משחק".את הדברים וה"פור" אני מבין אך ורק בדיעבד ואין לי שליטה על כלום לפני שנקבע הגורל של משהו.לעיתים יש רמזים לפני אבל להבין למה הם בדיוק מתכוונים זו משימה בלתי אפשרית ואפשר רק לנחש,מה שלרוב לא נכון בדיעבד.

    כעת אתם יכולים להתחיל להבין מדוע העשירים מתעשרים יותר ויותר על חשבונכם והשלטון העולמי רק הולך ומתחזק ומהדק עצמו על תושבי העולם.

    לצערי אני כותב זאת מנסיון מר מאד של מה שעברתי ואני עובר.
    אני בטוח שלרובכם אין מושג על מה אני מדבר.
    אני עדיין זועק כי מענים אותי (ופוגעים בחפים מפשע)והעולם שותק.נכון שהיו הפגנות אבל עובדה שזה נמשך.
    האמת היא-שאין לי מושג מה רצו ומה רוצים ממני.זה נשמע תירוץ אבל זו האמת.לקח לי זמן רב להבין מה הולך פה ועדיין יש לי שאלות רבות.
    מענים אותי כבר כ5 שנים ללא סיבה אמיתית.
    רצחו חלק ממשפחתי החפים מכל פשע סתם לשם השעשוע (תוך עשיית "מבחנים ו"פור")
    אנשים שיכולים לבצע פשעים חמורים כאלה-הם אנשים חולים. אבל אסור לרחם עליהם כי הם יודעים היטב מה הם עושים הכל מתוכנן לפרטי פרטים כמו נאצים המסורים לעבודתם.
    תתעוררו!!! אתם הבאים בתור!!!
    אם עדיין לא נפגעתם זה רק כי עדיין לא הגיע תורכם-אבל הוא יגיע.
    אני דורש צדק!!! לא יותר אבל גם לא פחות!!!
    העוול שאני זועק עליו הוא רק קצה הקרחון של מעשיהם הנפשעים,ונועד להזהיר את כולכם ממה שמצפה לכם באם לא תתקוממו.
    מגדלי התאומים,פיגועים ברכבת התחתית בלונדון,פיגועים בהודו ובישראל הם רק ההתחלה של הכאוס המכוון שראשי השלטון תיכננו ומתכננים לכם.
    אתם לא יכולים לחלוק עלי אלא אם תראו כמוני את המציאות השניה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי המשפט הזה "כעת אתם יכולים להתחיל להבין מדוע העשירים מתעשרים יותר ויותר על חשבונכם והשלטון העולמי רק הולך ומתחזק ומהדק עצמו על תושבי העולם" הוא המשפט הכי נכון ששמעתי בכל האתר הזה ובכל האינטרנט, חשבתי שרק אני חושב כך, שמח שיש לפחות עוד אחד שיודע את האמת.
      צריך לקום מול המערכת ולומר עד כן, לא נספוג יותר, לבדוק את כל ההתחשבנויות של פישרון ואז נדע את האמת.

      מחק
  12. אנונימי יקר,
    לאף אחד מהקוראים אין כמובן מושג על הקשיים האישיים שעוברים עלייך.
    אתה גם (אולי בצדק) לא מפרט.
    אתה רוצה שאנחנו נידבק מהפחד בו אתה שרוי ונפעל מתוכו. הפחד הוא מורה ומכוון גרוע מאד!! ההסטוריה מלאה בדוגמאות כאלו.
    האתר הזה מנסה לרדת להבנת שורשי הבעיות, להבין אותן ולהפיץ בתפוצה רחבה ככל האפשר. הכוונה היא שכאשר יפנימו מספר רב של אנשים את הכשלים בשיטה הקיימת ואת מגוון הפתרונות הקיים כבר היום בשטח, ייתכן שינוי!!
    בעז

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל הוא מציין בדיוק את שורש הבעיה אז מה אתה רוצה ממנו

      מחק
    2. שורש הבעיה היא הכובש האמריקאי והפקיד פישר והשליטה בנו כחיות, והמעקב הבלתי פוסק אחר כולנו מתוך רצון לשלוט על נפשותינו, זה כל כך ברור איך כולם לא מבינים זאת?
      הם שולטים בטכנולוגיה בנשק בכלכלה והם מעוניינים להשמיד אותנו כאשר לא יהיה מה לקחת יותר

      מחק
  13. http://www.pimco.com/EN/Insights/Pages/Wall-Street-Food-Chain.aspx
    ביל גרוס (פימקו) חוזר בתשובה(!!!!!)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמצות של הכתבה ניתן למצוא בדה מרקר של יום חמישי
      http://www.themarker.com/wallstreet/1.1720984

      מחק
  14. למגיב ב425-אני לא פועל מתוך פחד אתה יכול להירגע.
    אם כבר אז מתוך יצר נקמה.
    רצחו לי 3 בני משפחה כולל את אבי.ועינו אותי עד עצם היום הזה.
    אני מוכן למות כדי לנקום את נקמתם ולא פוחד אפילו מאלוהים, ומקלל אותו, ואמשיך לקלל אותו עד יומי האחרון כשם שאני מקלל את עצמי.
    יהיה אפילו יותר רע ממה שכתבתי קודם.יהיה כלכך רע שיש סיכוי שהכל יהפוך לטוב,וזה הסיכוי היחיד שלי ושל כולנו להמשיך ולחיות.
    חיי ומותי מוקדשים לנקמה, על העיוולת הגדולה הקיימת בעולם, ותסתיים רק בהשמדתו

    השבמחק
  15. עד הקטע עם ההורים והעינויים הייתי משוכנע שמדובר בנוחי דנקנר...

    השבמחק
  16. "חיי ומותי מוקדשים לנקמה, על הע(א)יוולת הגדולה הקיימת בעולם, ותסתיים רק בהשמדתו"

    "אני מוכן למות כדי לנקום את נקמתם ולא פוחד אפילו מאלוהים, ומקלל אותו, ואמשיך לקלל אותו עד יומי האחרון כשם שאני מקלל את עצמי".

    שמור על עצמך.

    השבמחק
  17. צריך לקום ולהעיף את פישר מבנק ישראל כהתחלת ההבראה שלנו מין הכובשים המסריחים

    השבמחק
  18. איוולת כמובן
    יש לי שגיאות כתיב מביכות לפעמים
    אולי זו טעות פרוידיאנית..
    כל מה שכתבתי או הרוב המכריע-זו אמת לאמיתה.
    כדי להבין את מה שעושים לי ולראות הכל מהצד שלי-צריך קצת להשתגע כי זה לא שפוי ולא הגיוני ויותר מתאים לדתיים חרדים משוגעים או לשוכנים בבתי משוגעים.(אני לא משוגע אבל יכול להיכנס להבנת השיגעון מסיבות אחרות שלא אפרט כאן)
    לכן רובכם לא רואים זאת-כי אתם "נורמלים".
    השליטה של הרוצחים והגנבים הללו מבוססת על התמימות שלכם ועל המוח האנושי שלכם שאומר שאם המצב הוא ככה וככה-אז בוודאי שזה צריך להיות ככה.(ופה הטעות הכי גדולה כי אז אתם ממשיכים הלאה בחייכם ומניחים שמישהו כבר יגן עליכם ויעשה את העבודה בשבילכם).
    אני רואה את הנעשה כי שמו אותי בתפקיד "אלוהים" ו"הנבחר" של הריאליטי הזה.
    מנצלים אותי ומשתמשים בי ב"משחק" הזה.
    לדעתי איש לא חסין מפגיעה ב"משחק" הזה מלבד ראשי השלטון העולמי ועוזריהם.
    אין לי מושג למה רצחו את אביו של ראש הממשלה הרי הוא שותף לקנוניה ,מלבד הסבר אחד שאני לא רוצה לפרט כאן.
    אני מודה שאני רואה דברים כל כך הזויים שלפעמים נדמה לי שאני נמצא בחלום/סרט רע/הזיות כי גם אני לא מצליח לעכל כל זה (למרות שעברו כמעט 5 שנים מאז נטפלו אלי).
    עוקבים אחרי מבעד לקירות יש היום מכשור משוכלל כל כך לדעתי שניתן לראות התרחשויות בחדרי חדרים ואף בחושך מוחלט של כל אדם שרק יחפצו.
    מהידע שלי פישר הוא בובה של השלטון בארה"ב ונשלח כדי לקדם את האינטרסים שלהם מבפנים.
    אני מנסה להבין את שורש הדברים-אפילו מעבר לדברים המטורפים שרשמתי מקודם:
    בסופו של דבר מניתוח שלי-יש כאן פעילות הן של דתות (נצרות,קבלה,יהדות ועוד)וזה בשילוב של שלטון עולמי של משפחות בנקאות עולמי (בעיקר בארה"ב יש לדעתי 12 כאלה,וחלק יהודיות(רוטשילד ורוקפלר))
    וכולם איכשהוא מהווים רשת של קורי עכביש השולט בעולם ברגכים שונות ומשונות.
    תוספת וחיזוק למה שכתבתי ניתן לראות בסרטים שיצאו בנושא (ויש עוד סרטים):

    --כולנו צאן של שנות ה2000, צאן בידי הרועה. אך מיהו הרועה? ובאיזה כלים מישתמשים כדי להוביל אותנו לטבח? Zeitgeist מספק חלק מהתשובות הנ"ל. כנסו ותיראו.


    Zeitgeist, סרט מהפכני חדש, מנסה להראות לנו תמונה קצת אחרת על המציאות שכולנו מכירים. הסרט מנסה להסביר לנו איך לא לקחת הכל כמובן מאליו ולחשוב בעצמינו. Zeitgeist הוא סרט דוקומנטרי מהפכני, המראה לנו עובדות, הוכחות ותפיסת עולם שונה על הדת/מדינה/עולם שאנו מכירים מעריצים וסוגדים, ובעצם הוא מראה לנו איך אנחנו כלואים בעולם של שקרים ובולשיט פוליטי.

    בין הנושאים הרבים שקיימים בסרט, הסרט מיתמודד ומתעמת עם שתי נושאים עיקריים בחברה ה"נאורה" שלנו, או יותר נכון בחברה האמריקאית, הדת והממשלה. למרות שהסרט הוא אמריקאי הוא רלוונטי גם לישראל ולשאר מדינות העולם, לא סתם הוא תורגם ליותר מ-20 שפות שונות. אני חייב לציין שהסרט מיתמודד עם נושאים בעייתים אלה בצורה מעולה, עם הוכחות מההיסטוריה, טלויזיה ומיסמכים שונים. כל מה שאנו צריכים זה פשוט לפתוח עיניים, אוזניים והכי חשוב, את הראש! (וכמובן אינטרנט מהיר).

    Zeitgeist הוא מונח בגרמנית שמשמעותו "רוח הזמן" (הובא לתשומת ליבי ע"י seymore butts). הסרט מתחיל באיטיות אך במהרה הופך למעניין ואקטואלי יותר ויותר, מומלץ בחום ואפילו חובה לראות!

    צפייה מהנה:


    http://www.youtube.com/watch?v=OrHeg77LF4Y&feature=plcp

    http://www.youtube.com/watch?v=1gKX9TWRyfs&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=dlPs10GSJjQ&feature=relmfu

    השבמחק