יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

האם ב1956 הרשויות בארה"ב "קברו" את אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה?

רובכם,במיוחד אם אתם בגילאי ++30, ודאי מכירים את הלהיט של קייט בוש Cloudbusting. לשיר מצורף קליפ שאפשר לקטלגו כמדע בידיוני בו מופיעים השחקן דונאלד סאטרלנד בתור מדען והזמרת קייט בוש עצמה בתור בנו. החוקר בקליפ מצליח לפתח תותח עננים ומאוחר יותר אף מצליח להוריד בעזרתו גשם. אותו חוקר גם נעצר בקליפ על ידי סוכני ממשל ובמקביל כל הציוד והמסמכים שלו הושמדו. חלק גדול מכיר את הקליפ והעלילה, אלא מה שהרוב כלל לא יודע הוא שהקליפ מבוסס על מקרה אמיתי.
מכאן עולה השאלה: האם מוסדות השלטון מנעו את התפתחות אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה המודרנית שהיתה משנה את פני החברה והכלכלה ללא היכר או מנעו הונאה?




השנה היתה 1953 ,בצורת קשה איימה על התבואה באיזור מיין (Maine). כמה חקלאים ברוב יאושם פנו לחוקר בשם ד"ר וילהלם רייך. רייך באותן השנים בנה תותח עננים במטרה לגרום לירידת גשם על ידי אנרגיה שהיום נחשבת על סף המדע הבדיוני, אותה כינה 'אורגון'. החקלאים הציעו לרייך פרס כספי אם יצליח להוריד גשם ולהציל את תבואתם.
ב6 ליולי בשעה 10 בבוקר החל רייך את הניסוי שלו יחד עם שלושת עוזריו. השירות המטאורולוגי של ארה"ב הוציא תחזית לאותו הזמן שמזג האויר הצפוי למשך 36 השעות הקרובות, נאה ויבש לחלוטין . הDailyNews תעד כי בערב של אותו 6 ביולי החל לרדת גשם אל  תוך הבוקר למחרת. התבואה במיין שרדה ורייך אכן קיבל תשלום על הישגו מהאיכרים.
הנה אחת מהעדויות מהאירוע Sharaf 1994, pp. 379–380:
"Dr. Reich and three assistants set up their 'rain-making device off the shore of Grand Lake, near the Bangor hydro-electric dam ... The device, a set of hollow tubes, suspended over a small cylinder, connected by a cable, conducted a 'drawing' operation for about an hour and ten minutes ...
"According to a reliable source in Ellsworth the following climactic changes took place in that city on the night of July 6 and the early morning of July 7: 'Rain began to fall shortly after ten o'clock Monday evening, first as a drizzle and then by midnight as a gentle, steady rain. Rain continued throughout the night, and a rainfall of 0.24 inches was recorded in Ellsworth the following morning.'
"A puzzled witness to the 'rain-making' process said: 'The queerest looking clouds you ever saw began to form soon after they got the thing rolling.' And later the same witness said the scientists were able to change the course of the wind by manipulation of the device."
עדויות נוספות לאירוע תוכלו למצא גם באחד מהסרטונים הבאים.

עם הצלחותיו של רייך, הFDA החל להתנכל לו תוך ניסיון להוכיח כי אנרגית האורגון היא לא יותר מהונאה. ב-3 למאי 1956 הוא הוזמן להתייצב למשפט בפורטלנד שבמיין, באשמת בזיון בית הדין, על כך שהפר את צו המניעה.
ב25 למאי נידון רייך לשנתיים מאסר משם מעולם לא חזר אחרי שלקה בהתקף לב זמן קצר לפני שחרורו.
במעמד דרמטי לעיני  בנו בן השתים-עשרה, הרסו מפקחי הFDA את המצברים שבמעבדותיו ושרפו את כל הפרסומים שהיו שם. בבית ההוצאה לאור בניו-יורק, ערמו עובדי המקום לערימה גדולה את כל ספריו ופרסומיו, בהוראות המפקחים, אשר לא היססו לצרף לערימה אף את ספריו המוקדמים של רייך. כל הכבודה הזאת הועמסה על משאית ומשם נלקחה אל המשרפה העירונית. סה"כ נשרפו כ-7 טונות של מסמכים.

הנה הקליפ המפורסם של קייט בוש המתאר את שהתרחש כפי שתועד בספר שכתב פיטר ,בנו של וילהלם, אחרי מותו של אביו. ניתן לצפות בראיון על הקליפ עם קייט בוש בקישור כאן:



בסרט הקצר הבא ניתן לצפות בשחזור קצת יותר מדויק לאותו אירוע:




בסרט הבא תוכלו לצפות בקטעים מקוריים מפועלו של וילהלם רייך ,החל מניסויים שערך,דרך הצגת תותח העננים המקורי במיין (החל מדקה 21:00) ,עדויות כתובות מהעיתונים שדיווחו על הגשם והמשפט:



קצת על וילהלם רייך -
וילהלם רייך נולד ב24.3.1897- למשפחה יהודית מתבוללת, בדוברצ'ינקה שבחבל גליציה.
את חינוכו היסודי והתיכוני רכש בבי"ס ציבורי גרמני. הוא התענין במיוחד במקצועות הביולוגיה ומדעי החיים - כהמשך טבעי לחוויות ילדות ולעבודות השדה השונות בהם נטל חלק בחוות האיכרים של הוריו.
בתור יוצא צבא נתאפשר לו ללמוד בקצב מוגבר, וכך הצליח לדחוס 6 שנות לימוד ב-4 שנים בלבד ולזכות בהסמכה לרפואה בהיותו רק בן 25. רייך, חרף התנאים הכלכליים הקשים בהם חי, התגלה כסטודנט מבריק מהיר תפיסה ובעל דחף עז ללמידה. הוא עבר את התמחותו בפסיכיאטריה תחת השגחתם של הפרופסורים ווגנר גיירג ופאול שילדר.
רייך שימש מאוחר יותר כסגן מנהל הקליניקה של סיגמונד פרויד.
רייך גילה במהלך ניסוייו אנרגיה העוברת דרך כל אורגניזם חי,ביסודות הטבע וגם בחומר הדומם. לגילוי מדהים זה בכל קנה מידה, של אנרגית החיים, נתן ד"ר רייך את השם אורגון. במהלך מחקרו גילה כי,חשיפה לאנרגיה זו, לאדם לחי ולצומח ,מעצימה כל אחד מאלה בתא החי ובגוף השלם ומאפשרת זרימה חיובית עוצמתית בכל מישורי החיים כולל ריפוי אפשרי ממחלות קשות.
ד"ר רייך תאר את אותה אנרגיה, כאנרגיה ראשונית הנמצאת בכל מקום ובכל זמן נתון, אנרגיה זו היא שאחראית לצבע השמיים, למזג האוויר, ליצירת הגלקסיות לכוח הכבידה, ולביטוי הביולוגי של רגשות.
הוא נפגש אף מספר פעמים עם אלברט אינשטיין וניסה לשכנע אותו בקיום אנרגיה זו ,אך מהתהליך זה לא יצא דבר.

1946 היתה שנת המפנה של חייו: ההתענינות המקצועית בו הלכה וגברה, ומכל רחבי ארה"ב ואפילו מישראל נהרו אליו פסיכיאטרים על מנת להתאמן בשיטות הריפוי שלו. הוא אך גילה באותה שנה את הכוח המוטורי של אנרגיית האורגון, ובעזרתו הפעיל מנוע חשמלי קטן. אלא שעם ההצלחה החלו ההתנכלויות הציבוריות אליו:
מאמרים החלו להיות מפורסמים כנגדו במגזינים. כתוצאה ממאמרים אלו, החל אף הFDA "הרשות למזון ולתרופות" של ארה"ב, את החקירה שלה על פעולותיו של רייך. הארגון טען שמצברי האורגון, אותם החלו לשווק לציבור הרחב, הינם הונאה, בכך שהם מתיימרים לרפא באמצעות אנרגיה שכלל אינה קיימת.
ההתנכלויות מהרשויות הלכו וגברו עד שהבשילו להרשעה בבית המשפט כעבור 10 שנים. רייך העלה מספר חשדות למניעים שהביאו לרדיפתו, ביניהם לחץ של קונצרנים אדירים לתרופות בארה"ב. 
בצוואתו כתב : "אני מוריש את כל אשר לי, לילדים של העתיד!!"
מה שנותר היום מכל פועלו הם ספריו שתורגמו לשפות רבות והם נמכרים ברחבי העולם באלפי עותקים. שיטות הריפוי שלו הולכות וכובשות להם מקום נרחב כדרך טיפול מקובלת, אף בקרב הציבור הרחב. קורסים אודותיו ועל דרכו המדעית ניתנים באחדות מן האוניברסיטאות הנודעות ביותר ואף יש מוזיאון שמתעד את פועלו.

פה אנחנו חוזרים לשאלה המרכזית של המאמר: האם ב1956 הרשויות בארה"ב "קברו" את אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה המודרנית תחת לחץ החברות הגדולות או שמא חשפו הונאה?
יש האומרים שעם עובדות לא מתווכחים. מצד שני העובדות במקרה זה הן כה דרמטיות ,חלקן אף מעמידות חלק מההנחות הבסיסיות של הרפואה המודרנית בסימן שאלה (כולל התרופות שאנו לוקחים), כך שהנושא דורש חקירה מעמיקה לפני שמגיעים למסקנות. כך או כך אי אפשר לענות על שאלה כה מורכבת כזו במסגרת מאמר. כל שנותר לנו זה לעיין בחומר המפורסם על אנרגית האורגון של וילהלם רייך ומחקריו כדי להגיע למסקנות. כמות החומר היא עצומה וחלקה פתוח לכל באינטרנט. אתם מוזמנים להתחיל לחקור ואולי להחשף לעולמות שלא הכרתם.

מקורות:
http://www.body-grd.com/210477/Customers

http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich

http://www.youtube.com/watch?v=ULynyKqtPbE

http://www.oryada.com/on-reich.htm

http://www.youtube.com/watch?v=PQBtHwusxJM




התוכן המוצג באתר הינו למטרות לימוד ועיון בלבד. אין לראות במידע המוצג הנחיה או המלצה מכל סוג שהוא. הכתבה הינה בבחינת דיעה אישית בלבד. אין לראות בכתבה יעוץ רפואי והיא אינה מחליפה יעוץ רפואי. אין המחבר אחראי לתוצאות השימוש במידע וכל ההשלכות הנובעות משימוש כזה. השימוש במידע הוא על אחריות המשתמש. . אין הנהלת האתר אחראית במישרין ו/או בעקיפין לתוצאות העלולות להיגרם כתוצאה מהסתמכות על תכנים אלו, שאינם באים במקומן של חוות-דעת ו/או עזרה מקצועית. כמו-כן, אין הנהלת האתר אחראית, בשום צורה שהיא, על מהימנותו ושלמותו של המידע המפורסם כאן.הכותבים כותבים בהתנדבות מלאה, ואין לראות בתכנים משום המלצה, אמת מוחלטת או אמת כלשהי, או ראייה למצב - אלא דעתו הפרטית והבלתי מחייבת של הכותב

42 תגובות:

  1. יותר מכך טסלה גילה כיצד ליצור חשמל חינם , האפביאי העלים את הדבר וכאשר הוא מת לקח את כל רכושו
    לכן העולם שבוי בדולר/נפט

    השבמחק
  2. Cloudbusting
    http://rationalwiki.org/wiki/Cloudbusting

    orgone energy
    http://www.skepdic.com/orgone.html

    A Skeptical Scrutiny of the Works and Theories of WILHELM REICH
    http://www.rogermwilcox.com/Reich/

    השבמחק
  3. זאת הונאה!!! זאת הונאה!!! סתם, אני צוחק :)

    האנרגיית החיים "ORGONE" - היא לא ה"מצאה" היא "תגלית".
    מה שוויליאם רייך עשה למעשה זה למצוא את האנרגיית ה"צי" (טאי צ`י) שסינים מודעים לקיומה מזה 7,000 שנה...
    ויליאם רייך מצא את האנרגייה והצליח לישם אותה למכשירים שמרפאים(גם סרטן) או מורידים גשם,
    אגב בסין משתמשים בטאי צי, וצי גונג לריפוי סרטן גם כן.

    המכשיר הורדת גשם נבנה ונוסה בהצלחה בישראל ע"י רפי רוזן, שהצליח להוריד גשם גם בארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. ההמצאה מתיחסת לתותח העננים.
      אכן אומרים שרוזן בנה תותח עננים נוסח רייך והוא הוריד איתו גשם באזור נצרת.
      השאלה אם יש לכך גם עדויות או הוכחות לאותו אירוע כי אני לא מצאתי כאלה.

      ערן

      מחק

    2. מסתבר שעבדו כאן הרבה עם הCLOUDBUSTER,
      הניסוי שבקישור התבצע בשנת 92\91 ושבר שיא גשם של 50 שנים בשיראל, מדהים.

      http://www.orgonelab.org/OROPIsrael1991.htm

      מחק
    3. באמת מדהים!

      ע'

      מחק
    4. ב 1992 היה שלג באזור המרכז.

      מחק
    5. מסתבר שגם במדינות שכנות כמות המשקעים הייתה גדולה מהרגיל באותו חורף.
      הסבר אחר שהוצע לגשם היה העשן שעלה מבארות הנפט בעיראק ב1991.

      ראו למשל כאן:
      http://www.aseanenvironment.info/Abstract/41000545.pdf

      מחק
    6. הכוונה לכווית כמובן.

      מחק
    7. בהקשר לדברים שנאמרו, כתבתי מאמר שפורסם באתר "reader" והנה הוא לפניכם וכותרתו: "מחלת הסרטן בראי הביורגונומי - ניתן לריפוי? כן!

      מאמר זה נכתב בעקבות מאמרה המעמיק של גב' הדס פרידמן "מחלת הסרטן בזווית ייחודית" שפורסם באתר הסטודנטים - NatShare, שאותו סיימה במילים ואני מצטט, "מקווה שדלתות נוספות יפתחו לכל מי שמעוניין לדעת יותר על מחלה זו, על מנת שימשיכו את המחקר החשוב כל כך".

      בקוראי את המאמר המעמיק הזה, צצו ועלו לנגד עיניי בצורה ברורה, דברים שהיו ידועים לי כמרפא בשיטת ה"ביורגונומי" ואנסה לחדדם ולהאיר את שנראה בעיניי עיקר העיקרים, אף שברפואה המקובלת, לדעתי, לדברים אלה לא הוקדשה תשומת הלב הראויה ולא אנסה להבין מאיזו סיבה.

      לפני שאמשיך את מאמרי, אחזור פעם נוספת למאמרה של גב' הדס פרידמן ואציג מתוכו שתי תפיסות המגלות עולם ומלואו למתבונן מנקודת המבט של הריפוי ב"ביורגונומי" והרי הם לפניכם :

      תיאוריה ראשונה : תהליך התפתחות סרטן לפי התיאוריה הרווחת, קורה בשלבים המתוארים להלן.
      שלב א: גורמי סיכון.
      שלב ב: אירוע ראשוני לא ידוע.
      שלב ג: שינוי גנטי בתא - הפעלה וחוסר הפעלה של גנים באופן אקראי.
      שלב ד: מתפתח לשני כוונים, 1 - התאבדות התא.
      2 - שמירת הנזק הגנטי לתא והמשכת ההתחלקות ומכאן בהמשך,
      התפתחות גידול סרטני.

      תיאוריה שנייה : על פי TCM סרטן מתפתח בתהליך זה:
      שלב א: חוסר צ'י ודם.
      שלב ב: coldness
      שלב ג: סטגנציית צ'י, הצטברות נוזלים.
      ושלבים נוספים, עד להתפתחות גוש סרטני.

      לצורך ההסבר נסתפק בשלבים עד כאן.

      בהתבוננות מעמיקה בשתי תיאוריות אלה, נשים לב למכנה משוטף אחד, שבעיניי הוא המפתח לריפוי הסרטן ולפחות למניעתו המוחלטת. ואסביר את דבריי אלה. בתהליך התפתחות הסרטן לפי התיאוריה הרווחת, אנחנו נתקלים כבר בהתחלה במשפט סתום כמו "אירוע ראשוני לא ידוע"... ובתהליך התפתחות הסרטן על פי TCM הסיבה העיקרית והראשונה היא: "חוסר צ'י ודם".
      כאן נשאלת השאלה החשובה ביותר, מהוא אותו "אירוע ראשוני ולא ידוע" שאם נדע לטפל בו הרי, כפועל יוצא, התהליך הסרטני כלל לא יתחיל ! ואכן תשובה חלקית נקבל, בהתבוננות בתהליך התפתחות הסרטן על פי TCM , שם נראה שמחסור בצ'י, הוא תחילת התהליך הסרטני.
      בראיית הביורגונומי: כאן נמצא המפתח למניעה ולריפוי סרטן ! שהרי צ'י זו אנרגיה שידועה כבר זמן רב,
      אנרגיה זו במהדורתה המודרנית, הרי זו אנרגית ה"אורגון" שהתגלתה ע"י המדען וילהלם רייך לפני כ-60 שנה, אנרגיה שהיא עיקר העיקרים בריפוי ב"ביורגונומי" מדע שפותח ע"י רפי רוזן; אדם מיוחד וחלוץ בקנה מידה עולמי במחקריו, שמתבססים על גילויו של רייך.
      כבר לפני כ-60 שנה הבין המדען וילהלם רייך, שמחסור אנרגיה בגוף הוא הגורם העיקרי לשיבוש מערכות הגוף, להתפתחות המחלות הכרוניות ביניהן גם סרטן, בגישה זו גם ריפא אפילו סרטן.


      כאן אנסה להעמיק בהסבר מהו אותו "אירוע ראשוני לא ידוע". לעוסקים ב"ביורגונומי" התשובה ידועה
      ומובנת מאליה, אותו אירוע לפי TCM , הרי הוא מחסור באנרגיה בגוף ובביורגונומי, מחסור אנרגיה בגוף נגרם מהשפעת ה"משלימים האנרגטיים". התלות האנרגטית הזו בין המשלימים האנרגטיים היא בסיס הריפוי ב"ביורגונומי" ! על ההשלמה האנרגטית, אפשר לקרא באתרים העוסקים בריפוי בשיטה זו, רק אומר בקצרה שאנחנו שלמות אנרגטית כזוג, זכר ונקבה, וישנה תלות אנרגטית חזקה בין בני הזוג שהם "משלימים אנרגטיים", אם מסיבה כל שהיא, אחד מבני הזוג נקלע למצב של חוסר אנרגיה, כתוצאה מקשר אנרגטי זה הוא מושך אנרגיה מהמשלים, בצורה בלתי מודעת לשניהם. תחילת הטיפול ב"ביורגונומי" הוא, הפסקת משיכת האנרגיה מגוף המטופל, זהו עיקר העיקרים! מאיזו סיבה נוצר מחסור אנרגטי אצל אחד מבני הזוג, שבגללו מתחיל בעצם התהליך הסרטני וכיצד להפסיק תהליך מסוכן זה, כל זאת בסדנאות לריפוי בשיטת ה"ביורגונומי".


      אסיים בתקווה שמאמר זה ייפול על אוזניים קשובות, שהרי, אם העולם היה מתייחס למחקריו של המדען וילהלם רייך, ברצינות הראויה. הסרטן ומרבית המחלות, כבר לא היו מהוות היום איום עלינו. כאן המקום להמליץ לקרא את חיבורה של גב' גילה בויום, אודות המדען וילהלם רייך וכמובן את מאמרה של גב' הדס פרידמן שבזכותו מצאתי לנכון לכתוב מאמר זה.
      בכבוד רב יורם גני

      כתובת האתר: http://www.biorgonomy.com


      מחק
  4. כל הכבוד לך ערן.
    אתה כותב על דברים נכונים וחשובים.
    ואני בטוח שזה פותח את העיניים להרבה אנשים.

    הנה וידאו נחמד שיכול גם לעשות את זה
    http://www.youtube.com/watch?v=98JDKB-Qmxs
    האם הסרט לכשכש בכלב אכן מתאר את המציאות הטלויזיונית?

    harmony

    השבמחק
  5. כל הכבוד ערן מסיר את הכובע בפנייך .. ה"אורגון" שגילה רייך הוא בבסיס הטכניקה שיותר מאוחר רפי רוזן (דודו של עמנואל) פיתח שנקראת ביורגונומי.. מבוססת על האורגון אותו גילה רייך.. משתמשת בעפעוף על מנת לאבחן ולטפל בהרבה מאד חולאיים בינהם סרטן ואיידס.. (כמובן לזהות ולטפל)..זוהי שיטה מאד מאד ידידותית נפשוטה וכל אחד כמעט יכול ללמוד אותה ולהשתמש בה. רפי רוזן לפני מותו - הוא החליט לעזוב ורצה לפני שהוא עוזב להעביר את האינפורמציה על האפשרויות לריפוי שקיימות בשיטה הזו- נתן ראיון לטלויזיה של למעלה משעה על השיטה והיכולת שלה לטפל בקלות וביעילות במחלות כמו איידס וסרטן..הראיון הזה (עד כמה שאני יודע) מעולם לא שודר!! למען האמת ניתן לזרוק את הכפפה הזו לעמנואל זה יכול להיות מעניין..-אני מניח שהוא לא ממש יתקשה להרים אותה..

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין ממה מת אדון רוזן - אזלה האנרגיה?!?

      מעניין שרב האנשים המסכנים חולי הסרטן מתים בסוף. אפילו בסין.

      חבל שמדברים על אנרגיות בלי להבין את המילה עצמה.

      ואגב - הגשם שירד במיין ב-1953 ירד שם משום שרייך היה יהודי ואלוהים עזר לו.
      (אלוהים בנתיים מת מסרטן עקב מחסור באנרגיה)

      ערן - מלבד האפשרות ההגיונית שרייך אכן גילה את האורגון ולמד איך להוריד גשם, ישנה האפשרות הקלושה שהוא היה רמאי, וה-FDA אכן הגן על הרבה חולים שהיו נמנעים מתרופות נוראיות ומאמינים לטיפולי האנרגיה שלו...

      חבל שמידי פעם אתה מביך את חלק מקוראי הבלוג עם כתבות שאינן באמת קשורות לכלכלה.

      מחק
    2. מצטרף לדברים.
      לא חסרות תאוריות קונספירציה על כל נושא שבעולם. תמיד זה איזה אמת מדהימה, "מגובה" בסיפור הצלחה "אמיתי", ללא איזכור על כשלונות, ותמיד זה נגמר כשבעל כח כלשהו, רשות ממשלתית או חברה מסחרית עם אינטרס מנוגד, גונזת את הרעיון ואנו נשארים עם הפירורים...
      מקרים נקודתיים של "הצלחות" כביכול אינם תחליף לניסויים מבוקרים וכן, גם האומץ לנטוש רעיונות שנשמעים יפה כסיפור אבל לא מחזיקים מים.
      על כל יום גשם במיין ב-1953, חולה סרטן טרמינלי שנרפא, וכו וכו, יש מליון סיפורים וסרטונים ביוטיוב. כמה סרטונים ביוטיוב יש על כל האנשים שנכנסו לתא האורגון עם סרטן, יצאו ממנו עם אותו סרטן, ומתו עם כל הצער שבדבר?

      מחק
    3. לרני
      מסכים איתך לגמרי במשפט: "חבל שמדברים על אנרגיות בלי להבין את המילה עצמה..."
      יכול להיות שרייך חשף את אחת מהאנרגיות החשובות ביותר ויכול להיות שלא.. בשביל לדעת את זה צריך להתנער מדעות קדומות ולהתחיל לבדוק ולחקור. יש המון ספרים וחומר בנושא.. מה שכן, זה בוודאי יהיה תהליך ארוך ומתיש יותר מכתיבת תגובה שלא מבוססת על מחקרים אלא על דעה אישית.

      ערן

      מחק
    4. אתה יודע שכלכלה זה לא הדבר היחיד בעולם, נכון?
      אני דווקא מוצא שהצגת יריעה רחבה יותר של המערכת תורמת לאתר ופותחת אופקים. זה למעשה לא ממש משנה אם זה היה אמת או הונאה. זה נועז וכיום, אפילו כסיפור מעשייה בלבד, זה מעורר השראה.

      על הקשר בין חולי הכלכלה והשפעת על חולי האדם ראוי לדבר כה שיותר.. שגם ברפואה, כמו בכלכלה, חשוב לא לקחת שום דבר כמובן מאליו, אלא לחקור וללמוד ואז לעשות החלטה הנכונה בשבילך ולא בשביל שורת הרווח.

      ערן, אהבתי את המרכאות ב "הרשות למזון ולתרופות", נותן נופל ציני לעניין (:

      ביביבי

      מחק
    5. ערן, אדם שמשתמש בטרמינולוגיה מעולם הפיזיקה מוטב שידע פיזיקה - "אנרגית החיים", "חשיפה לאנרגיה", "זרימה חיובית עוצמתית"... נו באמת.

      אני לא יודע במה אתה עוסק, ואם אתה מתמצא במדע ובמדענים. בכמה מאמרים שלך הנחת שמדענים, מלבד המטורפים דוגמת רייך, פשוט לא באמת מתעניינים במדע ותומכים לחלוטין בממסד ושיגיונותיו. המדענים, הרופאים, הפיזיקאים והמתמטיקאים שאני מכיר הם אנשים ששואבים סיפוק והנאה מחקר האמת. יש מעט מאוד מהם שינסו לקבור מחקרים - במיוחד מחקרים פורצי דרך שיכולים לעזור לאנושות. לעומת זאת - ישנם המון טרחנים כפייתיים שעוסקים במדע - ראה: http://bit.ly/HTYbdg ודיון מעניין על הנושא ב- http://www.haayal.co.il/story_1571.

      נכון שיש אפשרות לבדוק את הטענות של רייך כמו טענות של רבים אחרים. אני בטוח שעשו את זה - אבל אתה לא מאמין לזה. אבל כמו שתיקרא בקישורים שסיפקתי, יש המון טענות פנטסטיות. המון. אתה מתנדב ללמוד שנים ארוכות, להפוך לפרופסור, ואז להשקיע את זמנך בבדיקת ניחושים ותחושות בטן של אנשים שמשום מה לא טורחים ללמוד בצורה מסודרת, להוכיח את טענותיהם בצורה שניתן לחזור עליהן, ולפרסם את ממצאיהם בעיתונים מדעיים שבודקים את המאמרים?

      כתבת: "בשביל לדעת את זה צריך להתנער מדעות קדומות ולהתחיל לבדוק ולחקור. יש המון ספרים וחומר בנושא.. מה שכן, זה בוודאי יהיה תהליך ארוך ומתיש יותר מכתיבת תגובה שלא מבוססת על מחקרים אלא על דעה אישית"
      אבל *אתה* כתבת מאמר שלם שמבוסס על כלום - על אמונתך בסיפור - על דעה קדומה. למדת פיזיקה, כימיה, ביולוגיה וכן הלאה לפני שכתבת את המאמר המדהים?!? בדקת את הטענות הפנטסטיות של רייך?

      מחק
    6. רני,
      כנראה לא קראת את המאמר אם אתה אומר שהוא מבוסס על כלום. רובו אם לא כולו מבוסס עובדות.לצערי אני לא רואה בתגובה שלך באמת רצון לקדם לכאן או לכאן את שאלת אמינות המחקרים שרייך עשה , אם את חושב שחלק מהעובדות לא נכונות זה המקום להעלות את השגותיך ולהסביר למה או להפריכן. טענות אישיות נגדי או לכנות את רייך בכינויים לא מחמיאים (הוא אפילו לא בחיים כדי להעלב) ,לא מקדמות במאומה את הנושא אם אתה לא מנמק למה ומסביר.

      לגבי אמינות הניסויים גם פה כנראה לא קראת את המאמר, המאמר מספק עובדות ומשאיר את השאלה לאמינות מחקריו של רייך לקהל הקוראים.אני אצטט שוב את מה שכתוב בו:
      פה אנחנו חוזרים לשאלה המרכזית של המאמר: האם ב1956 הרשויות בארה"ב "קברו" את אחת ההמצאות הגדולות בהיסטוריה המודרנית תחת לחץ החברות הגדולות או שמא חשפו הונאה?
      יש האומרים שעם עובדות לא מתווכחים. מצד שני העובדות במקרה זה הן כה דרמטיות ,חלקן אף מעמידות חלק מההנחות הבסיסיות של הרפואה המודרנית בסימן שאלה (כולל התרופות שאנו לוקחים), כך שהנושא דורש חקירה מעמיקה לפני שמגיעים למסקנות. כך או כך אי אפשר לענות על שאלה כה מורכבת כזו במסגרת מאמר. כל שנותר לנו זה לעיין בחומר המפורסם על אנרגית האורגון של וילהלם רייך ומחקריו כדי להגיע למסקנות. כמות החומר היא עצומה וחלקה פתוח לכל באינטרנט. אתם מוזמנים להתחיל לחקור ואולי להחשף לעולמות שלא הכרתם.

      יום טוב,
      ערן

      מחק
    7. רני, אני לא מבין מה הקשר:
      האם בגלל שקיימים בעולם טרחנים כפייתים זה אומר שכל מי שהמחקר שלו או התגליות שלו נשמעות לך מוזרות אוטומטית הופך להיות טרחן כפייתי?
      את כל טענותיך או יותר נכון את התנגדותך למה שעשה רייך אתה בעצם מבסס על דעות קדומות כי "יש הרבה כאלה וכאלה.." ובגלל שיש כל מיני דברים שנשמעים לך מוזרים כמו "אנרגית החיים", "חשיפה לאנרגיה", "זרימה חיובית עוצמתית".
      אתה יודע שאם לא היה איזה מישהו מוזר או טרחן כפייתי שהיה פתאם מגלה שכדור הארץ הוא עגול עד היום היינו בטוחים שהוא שטוח. אז לא כל מי שמגלה משהו שלא מסתדר לך עם התאוריות הוא טרחן כפייתי כמו שלא כל מי שממציא משהומהפכני הוא בהכרח לא רמאי.
      תחשוב על זה!

      מחק
    8. אנונימי - אבל העולם הוא שטוח. אני בטוח בכך ואפילו יש לי הוכחה מתמטית לכך: X+Y = 0 תחשוב על זה!

      אני ממש לא יודע איך להסביר ש"אנרגית החיים", "חשיפה לאנרגיה", "זרימה חיובית עוצמתית" זה ג'יבריש.

      אולי דמיין לעצמך שמישהו מנסה לשכנע אותך שהיה ניבדל במשחק כדורגל כי השחקן שמסר לבש גרביים ירוקות. או שירד גשם כי עשית קקה לפני שהלכת לישון. או שסוכר מתוק כי מלח חמוץ והעגבניה עצובה. אתה הולך לבדוק את כל זה? או שאתה בעל דעות קדומות?

      אתה יודע איך אפילו להתחיל להסביר לבעל הרעיונות הפנטסטיים האלה למה זה לא ניראה כל כך הגיוני?!? לכל אדם שלמד פיזיקה - מה שמתועד על רייך לא ניראה הגיוני באותה מידה. למה אתה לא מאמין למומחים?

      השיטה המדעית ברוב המקרים עובדת יופי: אנשים לומדים שנים רבות ונוצרת שפה משותפת לחוקרים. לדוגמא - כולם מבינים מה זה אנרגיה. כשלמישהו ניראה שהוא גילה משהו, הוא מפתח תיאוריה שיכולה לנבא שמשהו יקרה (לדוגמא - שהתפוח יפול כשעוזבים אותו). אז הוא מכין ניסוי ומתעד אותו כך שאחרים יוכלו לחזור על הניסוי ולראות שהתאוריה עובדת. אז שולחים את התיעוד של התיאוריה והניסוי לכתב עת וחוקרים אחרים קוראים ומעבירים ביקורת.

      לטרחנים הכפייתיים אין כוח ללמוד, או לבדוק את טענותיהם (תיקרא עליהם!) - יש להם רעיון פנטסטי שניראה להם מאוד הגיוני, והם מצפים מחוקרים אמיתיים לאמת אותו. וזה מה שהופך אותם לטרחנים הכפייתיים - הם נכשלים לשכנע את שאר המדענים תוך שימוש בשיטה המדעית.

      ישנם מדענים שעובדים נגד הזרם, שניראים משוגעים לעמיתיהם, אבל שממשיכים לנסות להוכיח את צידקתם תוך שימוש בשיטה המדעית. תקרא למשל על פרופ' דן שכטמן. אנשים חשבו שהוא חייב להיות טועה, אבל השתכנעו כי הוא סיפק תיעוד שאיפשר לחזור על ממצאיו. והוא בהחלט היה והינו מומחה בתחום.

      מחק
    9. אתה שוב מסיט את הנושא לדברים לא קשורים ועדיין לא נתת שום סיבה/עובדה/הוכחה שמה שרייך עשה לא נכון חוץ מזה שזה נשמע לך ג'יבריש והכל אפילו מבלי שעיינת אפילו במסמך אחד של רייך.
      אתה מביא הסברים שמחקר צריך להתנהל לפי השיטה המדעית ואולי זה מה שעשה גם רייך?
      בשתי מילים כמו שערן אמר לא תרמת בכלום להבין אם שיטתו של רייך היא הונאה או תגלית ה100

      מחק
    10. ערן, על איזה עובדות אתה מדבר? מאמרים בעיתון? סיפורי פולקלור? שירים?
      התנ"ך גם הוא מקור לעובדות - זה אומר ששמשון הגיבור באמת הרג לבדו אלף איש? הלוא זה כתוב!
      למרות הביקורת - אני מעריך את כתיבתך ברוב מאמריך. למרות הנופך המתבדח של תגובותיי, דווקא בדקתי את הקישורים שסיפקת. לא מצאתי "עובדות" שיכולות לשפוך אור על שאלת אמינות מחקריו של רייך. ישנן עדויות שונות, אך ישנן עדויות שונות להרבה דברים מוזרים שכביכול קרו (דוגמת כל הביקורים של יצורים מכוכבים אחרים).
      לא מצאתי תיאור מדעי מדוייק לממצאיו של רייך. לדוגמא - הסבר להפעלת מנוע בעזרת "אנרגיית האורגון" - הסבר שיאפשר לכל מדען אחר לחזור על הניסוי ולקבל אותה תוצאה מוצלחת.
      אתה יכול לטעון בצדק: וודאי שאין תיעוד - הלוא הFDA שרף הכל. אבל הFDA לא יכל לשרוף את כל העתקים של כתב עת מדעי מפורסם שבו מפורסמים מאמרים של רייך המפרטים את ממצאיו. לא מצאתי פירסום כזה.
      בו נשווה לרגע את רייך לאינשטיין. מה שאינשטיין הציע בזמנו ניראה לא פחות מופרך - הזמן לא קבוע, מסה יכולה להפוך לאנרגיה...ישנה רשימה ארוכה של "קסמים" שאינשטיין הציע בתורת היחסות. תאר לך שמישהו היה שורף את כתביו. עדיין היו לנו את פירסומיו המפורטים. לרייך אין כאלה פירסומים כניראה.
      גם העובדה שיש לרייך אוהדים וישנו אפילו American College of Orgonomy מצביעה על האבסורד בסיפור: אם ישנן "עובדות" לגבי מחקריו, איך זה שבמשך כחמישים שנה לא הצליחו לשחזר את הצלחותיו?!? לדוגמא איך זה שלא הצליחו לרתום שוב את "אנרגיית האורגון" להפעלת מנוע חשמלי? אני מוכן להתערב של- American College of Orgonomy יש חיבור רגיל לרשת החשמל של ניו ג'רסי והם אינם מפיקים את האור בחדרי ההרצאות שלהם מ"אנרגיית האורגון".
      וכאן אני מגיע לשאלה המרכזית של המאמר ולביקורת שלי בפירסומו - ישנן שתי עובדות מוסכמות:
      1. ישנן עדויות שרייך עשה דברים שנישמעים דמיוניים.
      2. ה-FDA השמיד את כתביו - ואם היה פירוט של ממצאיו, הוא לא קיים.
      ויש שתי אפשרויות לפרש את שתי העובדות הללו:
      א. רייך היה גאון ביישן שלא פירסם את ממצאיו המדהימים ומלבד כתביו הפרטיים שהושמדו לא פירט והסביר בשום מקום איך לחזור על ניסוייו המוצלחים. אינשטיין טעה כשבדק את טעוניו. ה-FDA מתוך רשעות, או דאגה לעצם קיומם, השמידו את כתביו וכלאו (ואולי אפילו הרגו) אותו.
      ב. רייך היה רמאי או תימהוני שטען טענות מופרכות. ניסוייו ה"מוצלחים" היו רמאויות או עניין של מזל (הוא לא הוריד גשם 50 פעמים). ה-FDA עשו את עבודתם (אולי בהתלהבות מוגזמת) ומנעו ממנו לרמות ולהונות חולים.
      וכאן אני מגיע לביקורת שלי על פירסום המאמר, אך לפני כן: אני מודה שטענתי היא אישית נגדך - כי אתה חתום על המאמר. אני מזכיר לך שלמדתי רבות ממאמרים אחרים שלך. אנה ראה זאת כביקורת עניינית:
      ישנם אלפי סיפורים מדהימים. ישנן עיתונים רבים שמתמחים בסיפורים כאלה. ברוב המקרים אלה סיפורים מופרכים. עצם פירסומם פוגע במוניטין של המפרסם.
      כשאתה מביא סיפור כזה לבלוג שלך - אתה פוגע באמינות הבלוג, ומן הסתם באמינות טענות אחרות שמופיעות בו. לדוגמא באמינות טענותיך לגבי הצורה שבה כסף נוצר. קוראים רבים שרואים מאמר כזה לא ימשיכו לקרוא מאמר דוגמת "האם קרן המטבע תומכת בשינוי השיטה המוניטרית?". אני חושב שזה יהיה הפסד אמיתי לכל הנוגעים בדבר. והפסד זה הוא המקור לביקורת שלי.

      מחק
    11. רני,
      אתה שוב מבלבלב בין אמינות לעובדות. עובדות מתבססות על ראיות ותעוד של היסטוריונים,עדי ראיה, עיתונות או כל מדיה תקשורתית אחרת. אם אתה חושב שהמקורות לא אמינים ויש לך ראיות אחרות הבא אותם
      לגבי אמינות שוב אתה מנסה להוכיח שמה שרייך עשה אמין או לא על סמך תחושות בטן:
      אתה אפילו לא מודע לכך שהיום קיימים עשרות ספרים של רייך ששרדו ויש אוניברסיטאות שמלמדות על אנרגיה זו ולכן מן הסתם גם לא בדקת האם כלל שוחזר המנוע החשמלי של רייך ,האם מישהו שניסה לשחזר אקומולטור (אגב יש הוראות ברורות איך לעשות זאת) או איך לבנות תותח עננים.

      ידידי,
      למרות שאתה מנסה לעשות את זה קצר ולעניין ומביא ראיות שאין להן שום קשר לאמינות ניסוייו של רייך(כדוגמת "העובדה שיש לרייך אוהדים וישנו אפילו American College of Orgonomy מצביעה על האבסורד בסיפור (??)") ,במסגרת בתגובה אי אפשר להפריך או לאשר את מה שרייך עשה. זה משהו שיצריך ממך עבודה קשה.

      אני מבין שהסיפור נשמע לרבים תמוה ועל גדר המדע הבידיוני אבל רגע הסיפור של איך כסף נוצר נשמע יותר סביר? ואולי אולי יש בכלל קשר בין השניים?

      ערן

      מחק
    12. ערן, כקורא שמעריך את האתר מאוד, מפיץ הלאה את הכתבות ומחכה בקוצר רוח לעוד פרסומים:
      הדיון הזה מביך מאוד.
      שימוש בסרטוני יוטיוב אינו שקול לגיבוי מסר ב"עובדות". כל אחד יכול לשים סרטון יוטיוב עם איזה מסר שבא לו- ה-FDA האמריקאי הרשע, וגם אנשים הזויים עם טענות שהמציאו. גם אני יכול.

      בכל מקרה: חובת ההוכחה היא על טוען הטענות!
      הבעיה עם דברים שאינם מדעיים היא שהם *אינם ניתנים להפרכה*! אז נכון, לא נצליח להרגיע אותך עם הוכחות כתובות שמה שרייך עשה זה שטויות, אבל אתה לא מרגיע אותנו עם ה"הוכחות" שאתה מביא על הסיפור המגוחך הזה. אני ממליץ לך לעיין קצת בכתבים על מהות המדע, כמו למשל של קרל פופר, ולהבין למה אפשר להגיד די בוודאות שרייך הוא לא מדען פורץ דרך כי אם עוד אחד מני רבים שנתפס על רעיון ומכופף את כל ראיית העולם שלו לתמוך באותו רעיון...
      לא הייתי טורח להגיב אם לא הייתי מעריך מעמקי ליבי את התוכן החשוב כל כך באתר הזה. המאמר הזה עושה נזק חמור לאמינות ולטון של הדברים החשובים האחרים שנאמרים כאן...

      מחק
    13. שלום אנונימי
      אני רואה בזה חשיבות גדולה בלידע את הקוראים בעובדה המרתקת עם השלכות אדירות שבעבר מישהו המציא כלי שמוריד גשם ולעניין אותם בחקירת אנרגיה הנלמדת באוניברסיטאות חשובות ומיושמת בצורה כזו או אחרת על ידי רבים. מעבר לכך כל מסקנה שהגעת לגבי אמינות ניסוייו של רייך ,מה יעילות האנרגיה הזו אם בכלל, הוכחות והפרכות, על פי מה לחקור זאת (יו טיוב או ספרים או לעשות ניסויי מעבדה) וכו' נעשתה על דעת עצמך וצר לי שאתה משליך אותה על דעתי בנושא שאגב כלל לא נאמרה במאמר ועוד להיפך קראתי לאנשים לפקפק בה ולחקור אותה באופן עצמאי.

      בכל מקרה ,מעריך מאד את הוקרתך לאתר ומקווה שתמשיך להפיק ממנו תועלת תוך לימוד עצמאי של הדברים מבלי להסתמך רק על מה שכתוב בו.

      ערן

      מחק
    14. לרני הספקן או "הדובר מטעם" שלום,
      ראשית, בארצות הברית פועלת היום חברה להורדת גשם, על פי העקרונות שהתווה רייך. חברה זו פועלת ברחבי העולם כמו קרן אפריקה וכאן בישראל פעלה בחורף 91/92 שהיה גשום במיוחד.
      אפשר לקרא אודותיה ע"י כניסה לערך "וילהלם רייך" בויקיפדיה או בגוגל למונח "הורדת גשם מלאכותית".

      כמרפא בגישת הביורגונומי, נכון שמורי, רפי רוזן, נפטר מסרטן ועל כך נשאלתי לא פעם. ומובאת כאן התשובה שעניתי לשאלה הזאת, בפורום האתר שלי:
      לשרון שלום,

      שאלתך כבדת המשקל נשאלת מידי פעם ובהחלט דבריי בהם אני טוען שהיום נמצאת בידי היכולת לרפא סרטן, מעוררים תהיות ובעיקר לאור העובדה שרפי רוזן, מורי ורבי, נפטר ממחלה זו.
      בקורסים ובסדנאות ריפוי בביורגונומי, אני עונה באריכות לטענה זו, ומסביר באריכות לתלמידי, היכן טעה רפי רוזן? ואכן הסיבה שהיום הוא כבר לא איתנו נובעת מטעות ואיננה מפחיתה במאום את יכולת הביורגונומי לרפא סרטן. אולם מאחר והעליית אותה בפורום זה, לא אתחמק ממנה.
      עיקר העיקרים והמפתח לריפוי בביורגונומי הוא, רמת האנרגיה בגוף, ברמת אנרגיה תקינה, סרטן או כל מחלה כרונית אחרת, אינן יכולות לתקוף את הגוף בשום אופן!
      כאן נשאלת השאלה, מהיא אותה רמת אנרגיה תקינה?
      ותשובה זו היא גם התשובה לשאלתך, מדוע רפי רוזן נפטר ממחלת הסרטן?
      רמת האנרגיה בגופנו תלוייה בעיקרה, בקשר האנרגטי הקיים בין "משלימים אנרגטיים"
      והויכוח שלי עם רפי רוזן, עוד בחייו היה - כמה משלימים אנרגטיים יש לכל אחד ואחת מאיתנו? טענתו החד משמעית היתה - רק משלים אנרגטי אחד!
      על דעתו זו חלקתי ובכך שאמרתי לו שהאנרגיה שלנו תלוייה ביותר "ממשלים" או "משלימה אנרגטית" אחת, לא נתן את דעתו ולצערי לא התייחס אליה ובאין התייחסות לעובדה חשובה זו, שהיא קריטית לריפוי, אין ריפוי...

      אודות המשלימים האנרגטיים, מוזמנת לקרא כאן באתר, מה גם שההסבר ניתן בלשון יחיד.

      בקורסים ובסדנאות שאני מנחה, בידיי כל תלמיד המסיים אותם, ניתנים הכלים להתגבר על מרבית בעיות הבריאות ובכללן ריפוי מחלת סרטן.
      לצערי לא אוכל לומר זאת על מדריכי ומרפאי ביורגונומי אחרים, שמתייחסים למשלים אנרגטי אחד בלבד ואולי גם לקרציות אנרגטיות שבינן לבין הביורגונומי, אין כל קשר. מדריכים שמצרפים ומשלבים עוד שיטות טיפול לביורגונומי ואולי מהסיבה שאינם מקבלים את התוצאות המקוות ואת ככל הנראה נמצאת עדיין שם...
      לסיכום אומר שהריפוי הביורגונומי הוא שלמות ועומד בפני עצמו וכיום בדרכי, מתמודד בהצלחה מרובה בריפוי מחלת הסרטן שלא לדבר על בעיות בריאות פשוטות יותר. ארשה לעצמי לציין כאן שבגישה זו, השנה הבריאו לחלוטין שני חולי סרטן. ולא רק זאת, בגישה זו נולדו תינוקות לארבע אימהות שנחשבו עקרות ואת הסיפור של חלק מהן, אפשר לקרא כאן, בפורום זה.

      לסיכום, לכל בעיה רפואית או מחלה כרונית ואף הקשה ביותר, לריפוי בביורגונומי, הצמוד לתורתו של רפי רוזן, עם ניואנסים שלי, יש תשובה ויכולת לרפאם.

      בברכת שנה טובה ובריאה, יורם גני

      מחק
  6. למי יש אינטרס לטרפד המצאה שמגבירה גשם? למי ב ארהב 1953 ולמי בישראל 1991? לא ברור..

    השבמחק
  7. בדיוק למי שיש לו אינטרס להעביר המצאה כזו אל מאחורי הוילון, כדי שאתה והשאר לא תדעו על קיומה
    או שתשארו בקופסת 'הקונספירציה' ולא תגיעו ותשפיעו... גלובל וורמינג ספינדל? הצפות וצונאמי? כבר בסוף שנות ה-70 העבירו את כל החומר למרתף ומחוץ לעיני הציבור (המתעניין?) כנראה לאחר שהניסוי הסתיים בהצלחה גדולה מהצפוי... לטרפד?? הצחקת אותי אם אתה מאמין בזה אתה חי בסרט.
    יש הרבה חומר גם אצל הקונגרס האמריקאי וקנדי לגבי הסכמים בין המדינות (ועוד מדינות) למיטב זכרוני שנות ה-60-70 זה נגמר מבחינת מידע גלוי אבל לפי ההסכמים תוכל ללמוד על גודל ההצלחה :)

    שבת שלום ומבורך,
    דניאל

    השבמחק
    תשובות
    1. דניאל אתה נשמע כמו פוליטיקאי שאומר שקשרו נגדו קשר להפילו ולא מוכן לומר שמות מפורשים כי אין שמות כאלו. אם יש לך שם וכתובת של בעל האינטרס תכתוב שיהיה ברור. גלובל וורמינג לא היה ביזניס שהתפרנסו ממנו בשנות החמישים. למיטב הבנתי בישראל לממשלה יש אינטרס ברור שירד יותר גשם ולא נראה לי שמישהו היה מטרפד את זה, אפילו לא בעלי האינטרס בהתפלה שלא נראה לי שהיתה מפותחת לפני 22 שנה

      מחק
    2. בתשובה לאנונימי,
      לצערי, אינני בטוח שלממשלה יש אינטרס שירד יותר גשם. ראשית, זה תמיד יכול לשמש כתירוץ טוב להעלאת מחיר המים וצריך להיות עיוור כדי לא לראות זאת ולהוציא מליונים על "ישראל מתייבשת"...
      שנית, כאן בישראל פעלה חברה אמריקאית להורדת גשם בחורף 91/92 ואפילו בנו כאן בישראל "Cluodbuster" וקראו לו "סברה"! בהתכתבותי עם בעל החברה האמריקאית, ניסיתי לברר מה עלה בגורלו? ועל כך לא קבלתי תשובה. לצערי המסקנה שיכולה לנבוע מכך: כבעבר כן כיום, ישנם גורמים אינטרסנטים שבוחשים בקדרה. ואל תתפלא שאינם חושבים כמוך ואולי אתה פועל בשמם?
      ואסיים בדבריו של המדען הדגול, וילהלם רייך, מבית הסוהר טען ש"יד הקונצרנים לתרופות בדבר"...וכידוע לך, משם לא יצא חי וההגדרה היתה "מת בנסיבות חשודות"...

      מחק
  8. אנונימי יקר,
    לפי הסדר כדי שיהיה לך קל וברור:
    א) אני ממש לא פוליטיקאי וקצת מגוחך איך הגעת לרעיון כזה..
    ב) שמות מפורשים? אם הייתי פוליטיקאי אולי היו לי השמות האלו לתת לך. אחרת יהיו אלו האשמות ולשון הרע כיוון שאין לי הוכחות חותכות לתת לך ראשים על מגשים. מה שכן אתה מוזמן לעיין בפרסומים והחלטות של הקונגרס האמריקאי בנושא וללמוד מי היו אלו שלקחו בזה חלק (לפחות בפרונט) כדי שתקבל שמות ותירגע.
    ג) גלובל וורמינג הוא ביזנס לכל דבר. מעבר לכך הוא אלמנט של קונטרול בראש ובראשונה. מקווה שאת זה אתה תופס. נכון שעוד לא התפרנסו מזה ב50 עד כמה שידוע לי בכל מקרה, אבל האמצעים לכך כבר היו קיימים.
    ד) המידע הרשמי האחרון בנושא יצא למיטב זכרוני בסוף שנות ה-70 ומאז אין שום מידע רשמי כזה בנושא.
    קצת מוזר לא?
    ה) הממשלה בישראל (ובכל מדינה אחרת למעשה) היא -לא- לטובת האזרח! ואתה מוזמן להוכיח אחרת.
    לממשלה יש אינטרס שירד גשם? הצחקת אותי? אולי לבני אדם שיושבים בממשלה אחד אחד ולמשפחה שלהם יש אינטרס כזה, בעיקר אם יש להם חקלאים או אוהבי נחלים במשפחה וחברים.
    מעבר לזה - לגוף שאתה קורא לו ממשלה יש אינטרס לשלוט בך והם יעשו מה שבכוחם כדי לקבל את הסכמתך לכך, גם אם צריך למנוע ממך (בעקיפין או במישרין) מים כדי שתקנה בקבוקים או תשלם יותר (כל הזמן) כי אמרו לך שאין! אז אני מקווה שאתה מבין את האינטרס וחזרת מללה לנד.. וזה לעניין לא נראה לך שמישהו היה מטרפד את זה.. חחח מצחיק.
    ו) לגבי התפלה וכל מצב משק המים במדינה - אם אתה לא רואה פה מניפולציה אולי כדאי אופטימטריסט?

    ברכות מקווה שמשהו זלג פנימה :)
    דניאל

    השבמחק
    תשובות
    1. למי יש אינטרס לטרפד המצאה שמגבירה גשם? למי בארהב 1953 ולמי בישראל 1991

      בשנות החמישים ארצות הברית היתה שמרנית יותר. לשנות מזג אויר, להוריד גשם, נחשב למעשה שרק אלוהים יכול לעשות. בדומה-כיום בהרבה ארצות מערביות אסור המחקר בתאי גזע, שיבוט בניגוד לחוק והכל מחשש של התערבות האדם בבריאה.
      עדיין יש הרבה אמונה בדת בכל מדינה, שמכתיבה למדע ולחינוך איך לנהוג.
      לגבי ישראל, כבר בשנות השישים היו שיטות להגברת הורדת הגשם. האם מישהו מכם זוכר את ההודעות ברדיו אחרי החדשות: לידיעת מדליקי התנורים בצפון....היתה שיטה של פיזור יודיד כסף על ידי אידוי והטלה ממטוסים. גם באולימפיאדה ב 2008 סין השתמשה בתותחים מורידי גשם למנוע גשמים באיזור האולימפיאדה. אין לאף איש או ממשלה אינטרס למנוע הורדת גשמים

      מחק
    2. לממשלה יש אינטרס לשלוט על הגשם.
      הממשלה רוצה לשלוט על כל דבר - יותר שליטה זה יותר כח.
      אם הרבה אנשים היו יכולים לבנות מכונות להורדת גשם אז השליטה על ההשפעה
      במזג האויר היתה עוברת מהממשלה לעם.

      למשל יש את הקרן שמבטחת חקלאים נגד אסונות טבע. היה פחות צריך אותה ולכן ההשפעה
      של הממשלה על החקלאים היתה מתדלדלת.

      מחק
    3. אני לא חושב שהאינטרס פה הוא כן גשם או לא אלא הרבה יותר נרחב ונוגע לשאלה האם אכן אנרגית האורגון עובדת או לא.. אם למשל יוכיחו שבעזרתה יורד גשם אז זה פותח גם את הדרך להוכיח שאולי אפשר לרפא בעזרתה או לעשות דברים שייאימו על שליטתם של הגופים הגדולים

      מחק
  9. אורי היפו,

    אתה טוען בתוקף - אין לאף ממשלה אינטרס וכו'.. כאילו אתה חלק מה'ממשלה'..
    באותה נשימה יכולת לומר גם - אין לאף ממשלה אינטרס למנוע מאנשים לאכול\להשמיד תוצרת חקלאית\לפגוע בכדור\לסמם את האוכלוסיה\לקלקל את מי השתיה\ועוד\ועוד...
    אתה בעצמך כתבת שלסין היה אינטרס למנוע גשמים באיזור האולימפיאדה. נכון זה מניעה מקומית אבל גם מניעה.
    מבחינה לוגית יש לך קונפליקט בין השורות.
    לעיקרו של דבר, הטכנולוגיה כבר מזמן קיימת והסברה שהיא בשימוש גם כן (יש יגידו עובדה).

    אני ממליץ לך לצאת מהקופסה הקטנה שנקראת 'ככה אמרו ברדיו\טלויזיה וכד' ולחשוב על אפשרויות ריאליות.
    זה שאומרים לך שהם (או היו) שמרנים זה לא אומר שמדענים כלכלנים ושאר מרעים יחברו לעשות מעשים שהציבור יחשבם כ'מעשה אלוהים'. גם אם תנחת צלחת מעופפת יהיו שיחשבו שאלו חייזרים\אלוהים וכל מיני ויש מי שיכיר בהם כמוצר צבאי שיוצר בכדור הזה. (ראה ערך - the report from iron mountain אם פספסת)
    תסתכל טוב טוב מי מכתיב למי ובמיוחד מי מכתיב את החינוך לילדים שלך! האם זוהי הדת? או ארגונים שמאלנים לכל דבר?....

    במקום לסנגר על הממשלה (קשה להבין למה אלא אם אתה חבר בה או מקורב לנוגעים בדבר) כדאי להסתכל על התמונה הקצת יותר גדולה והיא מה שלא יכתבו לך בעיתון אבל תוכל לנסות ולהגיע אליו בעצמך.

    כל טוב,
    מיכה אלאנג'לו

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מסכים לחלוטין עם הדברים כפי שהציג אותם רני,

      לדבריך:
      השמדת תוצרת חקלאית נועדה להגן על החקלאים ממחירי הצפה, לכל שאר הדברים שאתה מונה ברשימה אין מה להתיחס הם לא מציאותיים.
      לגבי סימום האוכלוסיה-יש הרבה גופים שהאינטרס שלהם הוא להשאיר את האוכלוסיה טיפשה. אני מקבל את העובדה שרבים מבעלי העוצמה: עורכי דין, שופטים, פוליטיקאים, עשירים, מתבוננים על כלל האוכלוסיה בצורה מתנשא ומתייחסים אליו בזלזול ונצלנות.
      סין השתמשה בשיטה להוריד גשם כדי למנוע ממנו להפריע למשחקי האולימפיאדה, לא להרע לאיש. השימוש בהורדת גשם ברחבי העולם קיים שנים רבות, אין פה שום דבר מסתורי. הוא ברובו מבוסס על גרימת עננים להוריד גשם במקומות שנוחים לחקלאים לא ליצירת גשם יש מאיין. זה עדיין קסם.
      נכון, זה שמכתיב את החינוך הוא השילטון, אבל מי יכתיב אם לא השילטון? הוא צריך לאפשר גיוון ולכן יש חינוך דתי וחינוך חילוני דמוקרטי. בארצות הברית יש מריבה אם לחנך חינוך דתי, מי יצר את העולם. אני מניח שלאדם דתי יש את הזכות לחנך את ילדיו כרצונו גם אם זה בניגוד לדעתי.
      התקדמות הטכנולוגיה יצרה מצב שמצד אחד קל לשטוף את המוח לעם ומצד שני קל לגלות שיש דעות שונות. צריך למצוא את האמצע ולא להקצין ולראות הכל כקונספירציה.
      אני משוכנע שלאיש אין אינטרס לעשות את רוב האוכלוסיה עניה יותר או רעבה יותר או לספק לה בתים קטנים יותר או להעלות את מחיר הדלק. זה לא משרת את המנהיגות. זה פשוט כישלון שנגרם כתוצאה מהתחזקות גופים פרטיים בעלי אינטרסים קצרי מועד: מנהלי בנקים, פוליטיקאים אנשי צבא. זה לא חדש זה תמיד היה.
      אם היתה אפשרות לשדר חשמל או לספק חשמל זול יותר זה היה מזמן משתלב בשימושים צבאיים ואזרחיים וגלוי לכלל, לא ניתן למנוע את זה. חברות הדלק אומנם יכולות ואכן בשנות ה70 שיבשו מחקרים בנושא, אבל לכל היותר הם יכולים להטריד ולעכב לא למנוע.
      לגבי ניקולה טלסה- הסיפור כפי שהוא מוצג פה ע"י רוס היא דוגמא קלאסית להצגת דברים בצורה מעוותת. טלסה קיבל מJ.P Morgan כספים לבנות מגדל בטכניקה שעמדה לרשותו לטענתו אבל אחרי שנים של שינויים נכשל ומורגן סרב להמשיך להשקיע כספים נוספים ללא תוצאות, מורגן איבד הון עתק בהשקעה כושלת שבהחלט רצה שתצליח.

      מחק
    2. "אם היתה אפשרות לשדר חשמל או לספק חשמל זול יותר זה היה מזמן משתלב בשימושים צבאיים ואזרחיים וגלוי לכלל"

      http://www.youtube.com/watch?v=DGk3O-zg2E8

      מחק
  10. ההיסטוריה של אנרגיית ORGONE במדע המערבי התחילה במאה ה19 ע"י ג'יימס קלרק מקסוול (פיתח את חוקי חשמל ואלקטרומגנטיות)

    מקסוול הגה תאורייה שקיימת אנרגיה נוספת שקרה לה "SCALAR ENERGY" הלא היא הORGONE, את עבודתו המקורית של מקסוול קהילה מדעית סירבה לקבל עד שהוא "הפשיט אותה" לרמה פשוטה ובסיסית, שאותה היום מלמדים באוניברסיטאות(ובאותה הנשימה מעדיפות להתעלם מהתאוריה SCALAR ENERGY)

    במאה ה20 - הצליח המדען "ניקולה טסלה" להוכיח את התאוריות של SCALAR וקרה להן "RADIANT ENERGY"
    הוא הצליח "לשדר" את האנרגיה ולהדליק מנורות באופן אלחוטי למרחק של 40 ק"מ והדגים זאת בלי סוף,
    הוא הגה ופיתח מכשירים אשר ממירים את האנרגיה לחשמל, ומכאן נולד המונח "RADIANT ENERGY" קרי אנרגיה חופשית(שהמונח הזה הוא לא מדויק)

    טסלה רצה לייצר חשמל חינם, לכולם ובכל מקום ולשם כך הוא בנה את המגדל "wardenclyffe"
    כאשר J.P Morgan (הספונסור של טסלה) גילה שטסלה עומד להשלים את עבודתו על המגדל המסוגל לשדר "RADIANT ENERGY" (חשמל) בחינם למרחקים, הוא סגר את הפרויקט ופירק את המגדל.

    כמה שנים אחרי - וילהלם רייך גילה את הRADIANT ENERGY (ללא קשר לטסלה), וקרה לה ORGONE, גם רייך יצר מכונות חשמל אשר עובדים על אנרגיית ORGONE (כפי שטסלה עשה, רק בצורה פשוטה יותר)

    בשנות ה50- Dr. Nikolai Kozyrev - היה מדען סובייטי שפיתח תאוריית "TORSION FIELD" המבוססת על ORGONE, הצבא הרוסי פיתח כלי נשק בהתבסס על טכנולוגיות אלו,

    וכך גם בארה"ב, המדינה ששרפה את המחקרים של וילהלם רייך, מי שפירק את ניקולה טסלה, משתמשים בטכנולוגיה הזאת לצרכים שלהם בבסיס ובנשק הסודי שנקרא "HAARP"


    מקורות:
    http://www.worldbalance.com/SubtleEnergyWaves.htm

    http://www.cheniere.org/references/maxwell.htm

    http://perfectbalancetherapies.com/Quantum_Pendant__History.html

    http://www.infinite-energy.com/iemagazine/issue48/nikolaman.html

    השבמחק

  11. כשנכנסתי לאתר חשבתי שהגעתי לאתר מעניין ששופך אור על נקודות חשוכות בכלכלה העולמית, מהזווית של המחאה החברתית. אבל ברגע שראיתי את הביטוי "כסף זה חוב" פה חשדתי, מאחר שמאחורי אמירות כאלה עומדים בדרך כלל חובבי תיאוריות הקונספירציה שרק מחכים לרגע שבו לא תהיה מוכן ואז ישלפו את התאוריות שלהם על 2012 והבונים החופשיים. אבל העדפתי לתת לאתר עוד הזדמנות, עד שהגעתי לפוסט הזה ולתגובות בו.
    ערן, אתה חייב להחליט אם אתה פעיל חברתי רציני שבא ממקום של רצון ללמוד וללמד אנשים על תחלואות השיטה הכלכלית הקיימת, או שאתה רוצה להצטרף לחבורת חובבי הקונספירציות ולהמשיך להתפלמס על מכונות להורדת גשם ועל האילומינטי.
    ואם אתה לא מבין למה אתהאני מתכוון, כדאי שתקרא שוב את התגובות לפוסט הזה, ותחליט כאן למי כאן באמת "אין ראש פתוח" ומי הוא זה ש"לא מוכן לקרוא וללמוד" וסתם פוסל דעות של אחרים.

    השבמחק
  12. ברגע שראיתי שכתבת שכסף זה חוב זו תאוריה ששיכת לקונספירטורים הבנתי שכנראה לא קראת באמת את מה שכתוב פה. חבל שאינך מעיין בחוק בנק ישראל -היתכן שגם הנגיד והשרים הם קונספירטורים הרי הם אלו שחוקקו את החוק שכל הכסף ייוצר מחוב...

    לזרוק משפטים וטענות לאויר זה דבר הכי קל בעולם -אבל להוכיח את הטענות זה כבר כנראה לא פשוט כי זה אומר שאתה צריך להתעמת מול הטענות.. תחשוב על זה

    יום טוב

    השבמחק