יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

הפרסום באינטרנט עובד!

לא הרבה פעמים קורה שאתרים היוצאים נגד עוולות הנעשות לציבור ,מצליחים לגבור על הקשר החזק של ההון-שלטון. כך היה גם בנושא הפלרת מי השתייה שבה יצאו אתרי אינטרנט רבים ובינהם אתר זה ואתר אמת אחרת כבר שנים נגד התופעה. אלא שהפעם יש סיכוי שדברים ישתנו.
את הדברים הבאים אמר מהנדס משרד הבריאות האחראי על ההפלרה שלשום לYNET ובחוות דעת המלווה עתירה לבג"צ שהוגשה במטרה לעצור את הוספת הפלואוריד למי השתייה: 
"עשיתי כפי שרופאי השיניים המליצו ולא שאלתי שאלות. היום מחקרים מעידים על נזק לגוף - אבל בישראל מתעלמים .קודם לא שאלתי שאלות, אבל כשהייתי כבר עצמאי וקראתי באינטרנט על הפלרה, נחשפתי לאתרים על גבי אתרים עם מחקרים שמוכיחים למה הפלרה אינה דבר טוב, ואז הבנתי שאולי זה מועיל לשיניים, אבל גורם נזקים אחרים לגוף האדם. משרד הבריאות לקח תו תקן אירופאי שבו הוא בודק שמונה חומרים, אבל הוא לא בודק מתכות כבדות וחומרים אחרים שנוצרו כתוצאה מריאקציות ביניהם. הפלואור הרי לא נכנס לבאר המים אלא אחריה, כך שאף פעם למעשה אי אפשר לדעת מה נכנס למים שמגיעים אלינו. במקביל, חברת מקורות מדווחת על כל מיני חומרים וחומצות שמאכלות פלסטיק, ואלה נוצרים כתוצאה מריאקציה".
מומלץ לקרא את הכתבה במלואה כאן.


מי שעדיין לא צפה בסרטון שצירפתי פה בעבר על הקשר השערורייתי בין ההון לשלטון וזיהום המים שלנו מוזמן לעשות זאת כעת:







הכתבה הינה בבחינת דיעה אישית בלבד. אין לראות בכתבה יעוץ רפואי והיא אינה מחליפה יעוץ רפואי. אין המחבר אחראי לתוצאות השימוש במידע וכל ההשלכות הנובעות משימוש כזה. השימוש במידע הוא על אחריות המשתמש.

2 תגובות:

  1. ערן חבל שלא פירסמת עדיין שאתם עושים כנס היום בת"א
    https://www.facebook.com/events/459957094045905/
    אני ראיתי את זה רק אתמול במקרה.
    אם כבר התחלתם לעשות כנסים אז לפחות תודיעו שבועים מראש. אנשים צריכים להתארגן.
    גם פעם קודמת זה היה מהיום למחר :(

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום לאנונימי, המקום כבר היה מלא באנשים שנרשמו דרך מארגני הכנס בפייסבוק.

      עמית.

      מחק