יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

זהירות! האח הגדול צופה בכם בתוך הבית שלכם

ציטוטים ,מעקבים וריגול שלאחרונה נמצאים בכותרות, הם מזמן כבר לא רק הבעיה של אנגלה מרקל ומנהיגים באירופה. היום כל בעל ידע ממוצע במחשבים יכול להפוך ל"סוכנות ביון" וכל גולש לקורבן. אובדן הפרטיות הכמעט מוחלט של כולנו הוא ללא ספק אחד מתופעות הלוואי הקשות של הקידמה וההתפתחות הטכנולוגית החסרת תקדים שאנחנו חווים . הנה מה שקורה לכם למשל בבית  ואתם לא יודעים.


באחד הערבים בעודי גולש ברחבי הרשת ,לפתע הופעלה לי המצלמה בלפטופ והחלה לצלם אותי.היא הופעלה למרות שלא נגעתי במקש המפעיל אותה ולמרות שאפילו לא התקרבתי אליו. בהרצאה שיצא לי לשמוע מאוחר יותר של גלעד האן ,חוקר עבירות ופשעי מחשב במשטרת ישראל לשעבר, הסתבר לי שהתופעה שחוויתי היא שכיחה במיוחד. לי מסתבר שעוד היה מזל, ההאקר שצפה בי כנראה היה חובבן-הוא שכח "להעלים ראיות". ברוב המקרים המצלמה מופעלת מבלי שכלל תהיה אינדיקציה לגולש לכך שהיא דלוקה. באותו הרגע הבית שלכם הופך ל"בית פתוח" עבור כל מי שמעוניין לצפות בכם ואתם לא יכולים לדעת על כך. בCNN הוכיחו איך בלי שום בעיה ניתן להשתלט לכם על המצלמה במחשב הנייד, הנייח ,בטלויזיה החכמה או בכל מצלמה שמחוברת לרשת, בו בזמן שאתם מקבלים אינדיקציה שהיא לכאורה כבויה. הפתרון לכך הוא פשוט: הסתירו את המצלמה עם דבק נייר אטום כשאתם לא משתמשים בה.








28 תגובות:

  1. בעיקר סוטים או סתם ילדים שמתלהבים מזה הם יכולים.

    יש לעדכן את האנטי- וירוס וגם לא ללחוץ next-next next עבור כל תוכנה שמתקינים (ולהתקין רק דברים שאתם בוטחים בהם!)

    השבמחק
  2. מה עם הטלפון? גם הוא מצלם אותנו ללא ידיעתנו ???

    השבמחק
  3. האח הגדול או האחיין המחוצ'קן הקטן?

    השבמחק
  4. העולם משתנה למצב שכולם מחוברים לכולם.
    כל מי שמפחד זה מובן. קיים רצון להסתרה, כי אנחנו מפחדים להראות את מי שאנחנו באמת, ובעיקר את הרגשות שלנו.

    יחד עם זה - זה העידן הבא: כולם יודעים מה קורה עם כולם.
    זו אבולוציה טבעית.
    כדאי לאמץ את זה ולבחון איך רוצים לעשות את זה.
    הפחד מזה הוא סבל מיותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. ובנוסף זה מביא לשקיפות האנשים במערכת השלטון, הבנקים והתאגידים, שזו אחת המטרות של הבלוג

      מחק
    2. תומר, לפי הרישומים שלנו חיטטת באף בזמן שכתבת את זה, סור בבקשה למשרד לחינוך מחדש בסניף בהמשך הרחוב.

      מחק
  5. ידוע. במחשב שלי יש מכסה מובנה למצלמה, ובמחשבים שאין, אני נוהג להדביק פלסטר עגול - מגיע מובנה ויחסית אסתטי, בלי שיגע דבק בעדשה.

    השבמחק
  6. מומלץ לא לרכוש לפטופ\מחשב שבא עם מצלמה בתוכו, אלא לחבר מצלמת USB רק כשצריך ולנתק כשלא משתמשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא נראה לי שנשארו כאלה, אפילו סיניים, אם כן אז בטח הנחותים ביותר. מישהו הולך להרים סטארטאפ מכירת מדבקות "אסטטיות" למצלמה?

      מחק
    2. אין בעיה להשיג מחשבים כאלו, גם בין היקרים ביותר. רק צריך לבחור ללא מצלמה כשמרכיבים מחשב או לפטופ חדש.

      מחק
  7. ערן
    זה בגלל השיטה
    אני למשל לא משתמש במחשב בכלל ומשתמש באיגרות כדי לדרוש בשלום קרוביי

    השבמחק
  8. אתם מפספסים משהו-
    אם הצליחו לפרוץ לכם למצלמה אתם במצב די גרוע..

    מה שאני מנסה להגיד זה שלכסות אותה זה לא פיתרון..
    כי אם הצליחו להגיע אליכם עד למצלמה אז אין להם בעיה לקחת את כל התמונות מהדיסק הקשיח שלכם (שלא לדבר על דברים כמו חשבונות סיסמאות וכל מה שרשום לכם על המחשב).
    הפיתרון הוא כמו שאמרתי - להוריד רק דברים בטוחים ולהשתמש ב anti-virus טוב.
    ואם אתם בטוחים שפרצו לכם, והאנטי וירוס לא מצא כלום - אז הכי בטוח זה לפרמט את המחשב...

    בכלל שווה לפרמט את המחשב פעם בכמה זמן וגבות את הדברים החשובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמישהו שהתעסק קצת עם אנטי-וירוסים, עדיף firewall טוב, דפדפן כרום בלי פלאש ולא להוריד מ ואפילו לא להיכנס לאתרים לא ידועים. ממש לא בעיה לשנות קצת וירוס ידוע כדי שאנטי וירוס יפסיק לזהות אותו, זה גם מה שעושים לרוב. אנטי וירוסים מוסיפים את זיהוי הוירוס החדש אחרי מספר תלונות כלשהו, ווירוסים לא נפוצים במיוחד יתכן שלא יכללו כלל. לשמחתכם יוצרים וירוסים לא כדי להציץ לכם לסלון או למאגר תמונות על הדיסק אלא כדי להרוויח כסף, אז נכון שזה לא נעים ופסול ופלילי אבל האמת לא כל כך פוגע בפרטיות כי לא באמת אכפת להם מי אתם. ישתמשו במחשב שלכם כדי לבצע כל מיני פעולות ברשת, אולי יראו לכם פרסומות, אולי עוד משהו בסגנון אבל שוב המטרה היא לא איציק או משה ספציפית, אז הפגיעה בפרט מינימלית.

      מחק
  9. עם איזה מדבקה להדביק מיקרופון מובנה?

    השבמחק
  10. ערן, ממשלת בריטניה הודיעה שהיא רוצה להנפיק אג"ח אסלאמיות - אני לא כ"כ מתמצא בנושא כלכלה איסלאמית (זה נראה לי רמאות פרוזבולית יהודית קלאסית) ואשמח לקרוא פוסט בנושא (כי התייחסתם לנושא דומה עם כל הכנס של טורקיה).
    http://rotter.net/forum/scoops1/57539.shtml

    השבמחק
  11. הפרטיות היא המצאה מודרנית, ולא ממש טובה. השכנים שלך יודעים עליך ממספיק.
    ולפני 100 שנה ידעו יותר, זה לא בהכך מזיק.
    מה שבאמת השתנה זו היכולת להתחזות ולכן לבצע פעולות בשמי, ללא הסכמה שלי, מה שנקרא גנבה

    השבמחק
    תשובות
    1. התנאי דיור לפני 100 שנה ובמיוחד אם הולכים אחורה עוד יותר הם אנשים חיים כמעט ללא מחיצות, המון אנשים כל היום באותו חדר. אין שום קשר בין העולם היום ולעולם מלפני 200 שנה.

      מחק
  12. התיעוד הזה הוא מ-1978, 35 שנה מאז עברו ועדיין העולם נוהג כמנהגו - זה היה צריך כבר להיות גרוטאה. אני יכול מאוד להבין מה שכתוב כי אני עובר אותו דבר. גוואנטנמו זה משחק ילדים מול זה, שמכניסים קולות לתוך הגוגולת אם להוציא את עניין רצח העם, זה אחד המשטרים האפלים בהיסטוריה. זה כבר הפך להרגל ונוהג, וכדאי לעשות ביטוח דיגניטאס אם מישהו נופל ברשת שלהם, כי אז אף אחד כבר לא יעזור. הנה הקישור : http://sm4csi.home.xs4all.nl/nwo/MindControl/Such.things.are.known.htm אני בטוח שלא היתה להם להמשיך עם העינויים האלה עד היום אם היא עוד חיה. יש שאומרים שזה ברית המועצות לשעבר, אבל הסוף שלהם מתעכב לבוא, ואני ואנשים כמוני כמו בשואה- חיים על פלנטה אחרת.

    השבמחק
  13. התיאור של זה מבחינה טכנית ממש על קצה המזלג : http://deepthought.newsvine.com/_news/2013/07/15/19485087-can-a-satellite-read-your-thoughts-the-complete-technical-story-so-far

    השבמחק
  14. תשובות
    1. זהירות! האח הגדול צופה בכם בתוך הבית שלכם

      זה לא מתאים לכותרת ? והיום משחק חדש: מתוך 2 בנינים בשיכון רכבת של כל מיני מסכנים שכל השכנים משתפי פעולה שלהם כמו איזה שטאזי/נאצים/קגב וכל סכנות ביון רקובה אחרת, להנחות אחד מהשכנים לסגור לי את מונה המים כשאני ישן. זה קצה הקרחון של לערב שכנים במעשים פליליים שלהם כלפי. כפי שכתבתי, אנשים יכולים להראות צדדים הכי מגעילים שלהם כשמישהו "עם מדים" בתפקיד מנחה אותם להתנהג ככה.יוכלים לפגוע בלי סיבה במישהו שלא מכירים בכלל ואף לחפש לטפול עליו האשמות ודיבה והכל מאחורי גבו, כהארגון עצמו לכאורה לא מעורב בזה שפתאום יש לך אויבים שמנסים להפיל אותך. הניסוי של מילגרם ודומים לו ב-LIVE רק שפה זה מישהו שמשחק בחיים של אנשים. אלה אנשים שלא מבינים מילים, ואין מישהו שיכול ממש לפגוע בהם, אז מחכים לקריסה טוטאלית של "השטן הגדול" שמראה בישראל את פרצופו האמיתי והסוכנויות תואמות שלו כאן שאלה כלבלבי המחמד שלו. אתה לא מאמין שזו המדינה הזאת בכלל, אולי איראן. הנה ראה ב-GANG STALKING מה הארגוני ביון עושים עם השכנים של מי שהחליטו להתלבש עליו. זה גם קורה להולנדים וכל עם אחר במערב, לא רק ישראלים ואמריקאים. GANG STALKING = ORGANIZED MURDER אני מזהה את עצמי בכל מיני שיטות שרשומות שם. ממש ארגוני הביון במערכה ארוכת שנים נגד אזרחים רנדומליים שנפלו ברשתם.

      http://www.stopeg.com

      מחק
  15. זה מה שיש לך להגיד על זה ? מראה על הטמטום האנושי האין סופי,כמו שאינשטיין אמר אבל אפשר להבין את זה ללא התנסות זה נראה כמו ספר בסינית.אי אפשר כנראה להבין על מה מדובר ללא התנסות אישית, אבל אחרי ההתנסבות אישית אפשר לראות זהות כמעט אחד לאחד של התיאורים האלה למה שקורה.זה קורה לכל מי שהתנסה בזה ומהר מאוד מזדהה עם התיאורים האלה שנראים לך כמו ספר בסינית. כל טכנולוגיה חדשה נראית כמו קסם, זה לא אומר שהיא לא יכולה להיות. יש אנשים שמשלמים להם לאבטחת מידע שאין להם מושג על זה, וניתן לדעת מה כל אחד חושב רק צריך לסמן אותו לקריאת מחשבות, זה לא דבר קל ערך אפשר להאזין למחשבות של מי שרק בוחרים, אבל סבבה זה מדע בדיוני עד שאתה מתנסה בזה. השאלה עם כל כך הרבה אנשים שעוסקים באבטחת מידע איך עוד לא עלו פה על כישלון באבטחת מידע ? העיקר מבלבלים בשכל על מלחמת יום כיפור, לא מזהים פה יכולת לקריאת מחשבות, אז מה בדיוק שוות כל ההערכות שלהם ? קודם כל צריך לדעת מה היכולות לפני שבוחנים מה השימוש שלהם שכיום זה סתם להטריד אזרחים שלא עשו כלום שמצדיק את זה, ומעניין מה יגידו שיתגלה שהדיווחים היו מדויקים ונכונים.

    השבמחק
  16. זה גם לא נותן לך אפשרות בחירה בניגוד להצעה פה איך לבטל אפשרות להפעלת המצלמה ללא רשותך,לכן המבוכה שזה גורם והרצון החזק להאמין שזה לא קיים ובלתי אפשרי. זה נושא לאמנות בינלאומיות ובדיקה יסודית של מה קורה עם זה, זה לא קורה היום. אבל כשזה יתגלה - אז תחשוב על הכמה פירורי מידע שהיו רשומים פה. ופתאום זה כן יתחבר לך. בעצם אפשר למחוק את כל הרשימה שהיתה פה - מי שמחפש מידע כזה כבר ימצא אותו, רק נתתי קישור. גם על נבואות זעם על כלכלה אפשר להגיד שזה שטויות מוחלטות עד שזה קורה - משל לטמטום האנושי, זה קורה גם אם זה נראה לא הגיוני ובהחלט לא רצוי. מה הקשר לאתר הזה - לא נראה לי שאפשר להפעיל כזה מערך כשארה"ב ומערב אירופה יהיו בפשיטת רגל, כשאף אחד לא עושה כלום לגבי זה אולי זה יסתיים כך. זה גם תאוריית קונספירציה גדולה מאוד וקיימת, אתה יכול להגיד התחלנו ? על כל תאורית קונספירציה אחרת. כשזה יקרה לך לא יעזור לך כל הידע שבעולם ותשאל למה לעזעזל התעלמו מעדויות כאלה אבל יהיה מאוחר מדי... אבל דברים משתנים והפרויקט הזה כבר נמשך הרבה זמן.

    השבמחק
  17. חשבתי על זה קצת, כמה פתטי אנגלה מרקל לא ידעה שמצוטטים לה, ארגוני הביון שלה לא יעו על זה מי שידע על זה היה אדוארד סנודן וארק אז היא נזכרה להתרגז. מטומטם, לא ?! אז אתה חושב שעל מיינד קונטרול עם שידורי לווין אלחוטיים מישהו כן ידע ? ואם הוא יודע בטח הוא שקוע בשחיתות כזאת עד צוואר ואסור לו לספר על זה. מקור המידע היחיד זה אזרח שנחשף לזה, וזה צריך לעבור בדיקה לי ברור שיש פה רוע טיפשות וחוסר שוויוון של האזרח, כל אזרח מול זה - זה לא יעבור כמו גל, אלא אם תקרה קטסטרופה, וצריך לטפל בזה. זה הבעיה מבחינתי היסודית באופן בדותם של ארגוני ביון, השערורייה הזאת. מה שכתוב בעתון מצחיק אותי מבחינתי זה סערה בכוס תה. וגם אדוארד סנודן אין לו מושג בזה הוא לא יודע על טכנולוגיות מתקדמות כמו זאת. אם הוא היה מראה מסמכים לגבי זה היית מגיב אחרת.

    השבמחק
  18. הנה את זה קראתי כבר 200 פעם בוורסיות שונות וזה עוד לא נמאס, http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3613871,00.html

    אווופס, אין לי אפשרות לקדם מכירות וקריירות ככה אז אף אחד לא מקשיב לי. אפילו לא קרירה בארגון זכויות אדם, זה המצב. אפילו באתרי קונספירציה לא ממש רוצים לשמוע.(לא כולם כמובן).

    השבמחק
  19. זה בצחוק, אבל בניגוד לרוח הצניעות של הכתבה (אנחנו יודעים חלקיק ממה שאפשר לדעת, אנחנו לא הגענו ל-0.000001 מיכולת לקריאת מחשבות) היה בלתי אפשרי מבחינתם לשים טוקבק שכתבתי בקשר ליכולת קריאת מחשבות. אם הם באמת כמעט לא יודעים כלום, ולא יודעים כלום עשרות שנים (מה שעושים עם הקריאת גלי מח להזיז משהו בתוכנה במקום עכבר עשו בניסוי בארה"ב בהצלחה לפני 35 שנה,שאז זה כאילו העלה דילמות בקשר לקריאת מחשבות, ממש התקדמות אקספוננציאלית מדהימה מה חידשו פה ? חוץ מפיתוח מסחרי שמכניס כסף ? אולי אנשים מתחום פיתוח הייטק מומחים לפיזיקה ויכולות של אמצעי קשר למערכת הביטחון יודעים הרבה יותר מהם ? בעתיד יראו איזה גישה פתטית היתה כיום לאנשים.

    השבמחק
  20. רגע, עוד משהו מצחיק: אתיקה במדע (במיוחד אם הוא מסווג למערכת הביטחון): מצד אחד אובמה מקדם את היוזמה לחקר המח, ומצד שני לא מוכנים לחקור שימוש שיש כבר עכשיו בשליטה מוחית אלחוטית ומפנים את זה לחוקרים של ה-FBI מצאתי על זה מסמכים אנשים הגיעו לוועידה לבחינת אתיקה של ניסויים ב- 2011 שהיא כמו לעג לרש הוקמה אחרי שהייתה מודעות לניסויים לא חוקיים שקרו בארה"ב, אנשים נסעו הרבה זמן מכל רחבי ארה"ב ופינו זמן להעיד על הניסוי וההתעלמות הייתה גורפת גם מצד התקשורת וממי שמנהל את הועידה. אם אני יחפש קצת יש צילומי וידאו של העדויות ומכתב שקיבלו אחר כך שהם לא מתעסקים בדברים פליליים אין להם הסמכות והמשאבים.אבל למי שיש הסמכות והמשאבים בוחר במודע להתעלם, היו מלא פניות שלא יצא מהן כלום. אבל נראה שאף ארגון לא מוכשר לטפל בזה. רק לידע כללי. מראה על חולשה חזקה של חוסר יכולת לטפל בתלונות על ניסויים לא אתיים של מערכת הביטחון, כיום עושים ניסויים עם קרינה מרחוק, שאדם לא יכול לעצור כל חשוד שנראה לו לגבות עדות בדרך להרשעה, הנה כמה צילומים מהועידה, לא שמעו על זה כלום בתקשורת http://www.youtube.com/watch?v=vmhdsQ8fPSc

    זה פשוט לא באג'נדה של התקשורת.

    השבמחק