יום שלישי, 3 ביוני 2014

"כך חברו בכירים בפרקליטות, במערכת המשפט,במשטרה וברשויות המס כדי לאפשר לדנקנר לגנוב 400 מיליון ש"ח"

מאת: ערן הילדסהיים

קצין המודיעין לשעבר במחלקת החקירות ברשות המיסים, רפי רותם, התארח השבוע בתכנית הכלכלה האמיתית ברשת א' של קול ישראל ופתח את הפה על מה שמסתמן לכאורה כפרשת השחיתות הגדולה ביותר בתולדות מדינת ישראל שמעורבים בה שוטרים, פרקליטים ,שופטים ואנשים מרשויות המס. בפרשות שחשף אף אחד לא רוצה לגעת. רותם עצמו ,שעומד מאחורי חשיפת הפרשות יחד עם עוד 14 מעובדי רשות המיסים, נזרק לרחוב ,נפתחו לו כ80 תיקים פליליים והוא נעצר בנסיבות תמוהות כ15 פעמים. ברשות המיסים טוענים שתלונותיו של רותם נבדקו על ידי גורמי החוק ונסגרו לאחר שלא נמצא בהן ממש.  


רפי רותם שימש כ22 שנה עד שנת 2005 כקצין מודיעין במחלקת החקירות במס הכנסה. בתפקידו זכה להערכה על ידי הממונים עליו,‏ ותעודות הוקרה והערכה ממשטרת ישראל כולל בגין פענוח רצח השופט עדי עזר.‏ בשנת 2003 הוא החל להתריע ולהגיש תלונות על חשדות לשחיתות ברשות המיסים.
בשנת 2005 פנה לבית הדין לעבודה ת"א להגנה על זכויותיו, אולם תביעתו נדחתה על ידי שופטת בית המשפט לעבודה ורדה סאמט. כתבה מאת העיתונאי משה ליכטמן מציגה חששות לשימוש בראיות בלתי קבילות בתיק זה.‏ באותה שנה הופסקה למעשה העסקתו של רותם ברשות המיסים.
בדצמבר 2013, בצעד חסר תקדים, פנו 44 עיתונאים מוערכים למבקר המדינה להכיר ברפי רותם כחושף שחיתויות.‏

רפי רותם
רפי רותם התראיין השבוע לתכנית הרדיו של הכלכלה האמיתית ברשת א' של קול ישראל ופרש שם בצורה מפורטת איך  בכירים במערכת המשפט, בפרקליטות המדינה, במשטרה וברשות המיסים חברו יחד כדי לשרת בעל הון ולסלול עבורו הטבת מס של 400 מיליון ש"ח. רותם שלטענתו חשף כי מאחורי הטבת המס עומדת פרשת שוחד גדולה, התריע על כך ועל עוד פרשות חמורות נוספות בפני גורמי החוק. מאז נפלט מהעבודה, נזרק לרחוב, נעצר כ-15 פעמים ונפתחו לו כ-80 תיקים פליליים. המעורבים בפרשות שחשף מעולם לא הועמדו לדין .
את כל המסמכים והראיות שמציג רותם ניתן למצא בדף הפיסבוק של "רפי רותם - להאבק בשחיתות" בקישור כאן

לפניכם תקציר הראיון כולל התגובות
לתכנית המלאה לחצו כאן

43 תגובות:

  1. איכס, מדינה פח אשפה, גועל נפש.
    סאמט שופטת של התחת.

    השבמחק
    תשובות
    1. הפוך בנאדם הפוך.

      מי שלא מסוגל להתמודד עם בלגן לעולם לא יעשה סדר.

      המדינה שלנו נגועה בשחיתות מהרגע שהיא קמה, אולם זמנים משתנים ומהירות התקשורת ואמצעי התקשורת הם לא כבעבר.
      היום אין את עיתון דבר אשר לא דיווח על שום דבר.
      היום אין פרות קדושות ואת הפרה האחרונה בדמות צה"ל מנסים לחלוב כעת.
      היום ניתן להביא לשינוי כי מותר לומר את מה שרוצים - גם אם המחיר כבד עדיין זה אפשרי - והמחיר כבד בהתאם ליכולת של האנשים להבין שיש בלגן וכן בהתאם לכמות הבלגן שקיים.

      אי צדק הוא מצב שהיה קיים עוד לפני תקופת הפנתרים השחורים וצדק בארצנו כנראה עושה תחרות עם התקווה - עם דגש על לאט.

      הזמנים משתנים ולא כל העבריינים מתעדכנים לפחות לא אלה אשר בטוחים בעצמם - האתר הזה הוא דוגמה למחולל סדר, ורק בכך שנציף את הבלגן יבוא הסדר ולא להיפך.

      מה שנחשב עד עתה להזוי וקונספירציה הופך לעובדות - מי היה נותן לראש ממשלה לשבת בכלא לפני 30 שנה?

      אני לא עוסק כאן באם השופטים אכן ישרים או באים יש משפט צדק אני מצביע על שינוי - וכל שינוי הוא טוב יותר מהמצב של אי ידיעה מוחלטת ואי יכולת להבין את גודל השחיתות.

      תפתח את העיניים כי כאן אתה גר.
      האוייב האמיתי של ישראל נמצא בתוכה
      אני חושב שפרט לביבי יש הרבה שכבר קלטו את זה.

      אני מחזק את ידך ואני למעשה אומר לך שהמצב שהרבה יודעים ומודעים הוא שיפור אמיתי!!
      רוע יכול לשלוט רק במצב של בורות וחוסר הבנה או ידיעה.
      תתעודד אח שלי
      ותפיץ את האמת בכל מחיר
      אומרים שהאמת תשחרר אותנו לחופשי
      לא אמרו שהאמת תהיה קלה ונעימה.

      באהבה
      אמיר

      מחק
    2. במצב כזה , רק מהפכה אלימה. הדג מסריח מהראש...
      הסיפר הזה ידוע כבר שנים ושום דבר לא קורה. כנופיית שלטון החוק עושים מה בראש שלהם.
      לצערי רק פטיש בראש יעצור אותם !

      מחק
    3. הסיפור הזה ידוע כבר שנים ובכל אמצעי התקשורת, הכל גלוי וידוע הפשעים נעשים לאור היום. שופטים מטעם ומבקרי מדינה מטעם. כנופיית שלטון החוק עושים מה בא להם. לצערי רק מהפכה אמתית תנקה לנו את הצחנה העולה משלטון החוק...

      מחק
  2. ליבי עם רפי רותם. הסבל שהאנשים בשלטון גורמים לו הוא איום ונורא, וכולי תקווה שהלחץ הציבורי יעזור לו.

    עם זאת, מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שהוא קם עם פרעושים. האם מישהו מתפלא שחבר ארגון פשע נפגע? אין סיבה להתפלא שאירגון המתמחה בביזה באלימות של אזרחי ישראל פועל באלימות נגד מישהו שלא נראה לו.

    הסיפור צריך להיות סימן לאנשים ההגונים שעובדים במס הכנסה, לקום ולעזור לפני שיהיה מאוחר מידי.
    הסיפור צריך להיות הוכחה נוספת לנו, שהשלטון אלים כי מקור הסמכות שלו היא כוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. "הסיפור צריך להיות סימן לאנשים ההגונים שעובדים במס הכנסה" אז זהו שלא - הסיפור צריך להעיר את כולנו, עבדי המאפייה לפעולה רחבת היקף של התנגדות לשלטון הפשע ובכלל זה הרשות הרקובה הקרויה הרשות השופטת.

      מחק
    2. רוב האנשים פחדנים.
      הסיבה לכל כך הרבה עבדות ושיעבוד של המין האנושי מגיעה מפחד.

      אולם אנשים נוטים לסגור חשבון ברגע שיש להם הזדמנות ולרוב בסוף הקריירה, רפי רותם הוא סנונית ראשונה ולפי המלחמה נגדו - הוא מפחיד הרבה אנשים.
      בעתיד הקרוב נוספים ימשיכו את דרכו - אולם הם מנסים למנוע מעצמם את חוסר הנעימות שמתלווה לדוברי האמת.

      צריך להקים הפגנות כדי לטפל בשחיטות במקום להפגין בעד מריחואנה אשר לא תורמת לשינוי אמיתי.
      סמים הופכים אדם ליותר כנוע - ובעצם מקטינים את הפוטנציה לשינוי.

      איך אתה חושב שרפי רותם יגיב לשילוב המילים תדק חברתי?
      היום זה רפי מחר זה אני או אתה - אני הייתי שמח לדעת שיעזרו ליבמצב דומה - והדרך היחידה לוודא שאכן יעזרו לי וגם לך היא לזעוק על העוול שנעשה כאן.

      אם יש הפגנה אני מגיע.

      מחק
    3. אם כך תתחבר לדף של רפי רותם, ואתה מוזמן בכל יום רביעי למשרד מבקר המדינה בתל אביב מגיעים כל הפעילים המסייעים לרפי רותם.

      מחק
  3. המושחתת מהיסוד3 ביוני 2014 בשעה 8:10

    משהו כאן מאוד מציק לי: האם גם בית הדין הארצי לעבודה אשר אישר את החלטת ורדה סאמט מושחת? והאם בית המשפט העליון, אשר גם הוא אישר את ההחלטה, מושחת? והאם השופט העליון שישב בראש הרכב השופטים, אדמונד לוי ז"ל, היה מושחת גם הוא? האם זאת טענתו של כותב מאמר זה? ואם כן, אז מה הפירוש? האם זה אומר שאנו חיים במדינה לא דמוקרטית? אולי אתה, ערן הילדסהיים, תפרסם את פסקי הדין כדי שנוכל להתרשם לבד? כ"כ נטען בכבתבה שהוגש נגד רותם כתב אישום ומשפטו מתנהל בימים אלה. טענת רותם היא שכתב האישום הוגש בעוון שליחת פקסים. קשה להבין זאת. האם תוכל לפרסם את כתב האישום כדי לוודא זאת? כי אם במדינת ישראל מוגש כתב אישום על שיגור פקסים אזי אנחנו באמת הגענו לתחתית. אני מתקשה להאמין בכך שהרי צריך הרבה אומץ כדי להציג ראיות שכאלה בפני שופט. (שוב, אלא אם כן גם השופט במקרה הזה מושחת, וגם השופט העתידי במחוזי שישב בעירעור).

    השבמחק
    תשובות
    1. הנה פרטים על המשפט שעורכים לרפי רותם מתוך ראיון בערוץ 1:
      https://www.youtube.com/watch?v=Hb_jhAGpW14

      מחק
    2. כן וכן, כולם מושחתים, תיכנס לפיססבוק של רפי רותם ותראה בעצמך כל העדויות שם!

      השחיתות היא של שרים, ח"כ, שופטים, שוטרים, רשות המיסים, מבקר המדינה, טייקונים ומשפ' פשע
      הכל מתועד ולהכל יש עדויות

      מחק
    3. שוב. אלה דברים שאומרים רותם וליכטמן. המסמך האובייקטיבי ביותר כדי לדעת על מה רותם מועמד לדין הוא כתב האישום. אני מתחילה לחשוד שלא רוצים להציג אותו בפני הציבור. למה? אין לזה ערך עיתונאי? מצטערת אבל עדיין קשה לי להאמין לגרסה שכל האשמה טמונה בשליחת פקסים. במחילה ממך, ערן, אני נותרתי סקפטית. ולגבי המגיב השני: אני לא אוהבת הכללות גסות וגורפות כמו: "כולם מושחתים".

      מחק
    4. למעוניינים המסמכים מצויים בדף הבא:
      http://www.scribd.com/doc/218864098/2014-04-25-%D7%90%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%A4%D7%99-%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%9D-%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA-%D7%94%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A7%D7%99%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-Rafi-Rotem-s-Archive-Index-and-links-to-records

      מחק
    5. https://www.facebook.com/pages/%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%9C-%D7%90%D7%97%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%A8%D7%A7%D7%A9-%D7%9B%D7%A4%D7%A8-%D7%92%D7%93%D7%A2%D7%95%D7%9F/307633256061683?skip_nax_wizard=true

      מחק
  4. צריך לבנות בית משפט ציבורי שיבנה כפלטפורמה אינטרנטית ששם האמת היא ערך עליון היא מעל החוק. ועובדות הם עובדות, בלי מכבסות מילים, בלי עורכי דין בלי שופטים, ובטח שבלי קלדניות. ניתן לשפוט שם רק אישי ציבור ורק על עבירות שנוגעות בצורה ישירה או עקיפה לציבור מבחינה כלכלית וחברתית. האמת תקבע על ידי ראיות עובדתיות. ואת העונש יקבע הציבור.

    השבמחק
  5. הראיון עם רפי רותם מבולבל, לא ברור מה העברה. במקום לתת לו לנאום על כל העדויות שיש לו, היית צריך לבקש ממנו לספר את השתלשלות העניינים מההתחלה לסוף, ורק אחר כך שיפרט אילו עדויות יש לו.
    לא השתכנעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תתעניין... תעקוב... תחקור... אם זה עדיין יפתיע אותך אז תשאר לא משוכנע ותאמין במה שאתה רוצה... להולילנד האמנת? כי את זה הוא גם חשף. את הסרטון של עובדה ב 2011 ראית? בן אדם עם כל כך הרבה אומץ, ראוי להערכה...

      מחק
    2. לאנונימי משעה 8:59, אולי בעצם גם אתה נימנה על המושחתים הרודפים את רותם ומפרסם פה דבריך בעילום שם. אגב, לגבי כל אלה המדברים רמות על הפחד שמאפשר שחיתות, האם העליתם בדעתכם שכתיבת תגובות תחת שם הקוד אנונימי גם הוא ביטוי של פחד, וכפי שאמר אחד האנונימים, פחד הוא שמאפשר שחיתות. אז אולי כדאי שלפחות חלק מהמגיבים פה יעשו מאמץ לעבור מסטטוס של אנונימי לסטטוס של משה מחדרה, זה עדיין לא חשיפה עצמית אבל כבר התקדמות לעומת האנונימיות המפוחדת.

      מחק
  6. לגבי המקור שרותם טוען שנרצח בעוד שהמשטרה קבעה שהוא התאבד. מדוע בעניין הזה לא נעשתה שום עבודה עיתונאית ראויה לשמה ולא הוצג תיק החקירה בפני הציבור? הרי הדלפות משטרתיות היו בכל תיק שעניין את התקשורת. אז למה כאן אתה, ערן, או משה ליכטמן או עדי מאירי או כל עיתונאי אחר, לא מספקים לנו את הנתונים כדי שנוכל לשפוט? אני למדתי שתמיד צריך לבדוק את כל הנתונים. עד כמה שזכור לי מכתבה ישנה, האלמנה של המקור הגישה תביעה נגד המדינה. היכן זה עומד? מה עם קצת עבודה עיתונאית ראויה לשמה?

    השבמחק
    תשובות
    1. נעשתה חקירה עיתונאית יוצאת מן הכלל בנושא של רצח המקור על ידי אמנון לוי בשומר מסך. תוכל לצפות בה פה:
      https://www.youtube.com/watch?v=l05I6Usr-nw

      מחק
    2. תודה ערן. צפיתי אבל גם בכתבה זו אין שום ממצא מתוך תיק החקירה. על מה מבססת המשטרה את קביעת ההתאבדות? מה היו המצצאים בזירת האירוע ע"פי המשטרה? הטענות שהיו חסרים ציפורניים וחבלות בגב מאושרות ע"י המשטרה? הדלת הייתה נעולה מפנים? היה מפתח? ניתן להכנס לחדר דרך החלון? כי אם ברור מאליו שהאיש היה לבד, אזי לא יכול להתרחש רצח. מדוע אתה לא עוקב אחר המשפט שמנהלת אלמנת המנוח? יש להניח שניתן לקבל פרטים מדויקים. תמיד יש לבדוק את כל העובדות ולא להסתפק במה שאומר רותם או האלמנה. אני נותרתי מסופק. והעניין הזה של חשד לרצח הוא מאוד חמור ודורש התייחסות הרבה יותר קרובה לעובדות.

      מחק
    3. ושוב אני אומרת. פרסם את כל פסקי הדין. ופרסם את כתב האישום. אני מאוד רוצה לקרוא כתב אישום על שליחת פקסים. מדוע השרות הזה לא ניתן לציבור?

      מחק
    4. 1. אני לא שופט ,לא חוקר משטרה וגם לא פרקליטו של רותם. אני עושה מה שאני חושב שתקשורת חייבת לעשות במצב כזה: לתת במה למי שטוען שחשף שחיתות בקנה מידה חסר תקדים ושברשותו ראיות לכאורה המגבות את טענותיו והכל כמובן תוך אפשרות לתת לצד המותקף להגיב.
      הדרישה היא לא להכניס מחר לכלא אף אחד במשפט שדה אלא לכל הפחות שטענותיו של רותם יבדקו ברצינות על ידי רשויות החוק, מבקר המדינה או כל ועדת חקירה אוביקטיבית אחרת מבלי שיטויחו.

      2. תוכלי להכנס לדף של רפי רותם -הוא מפרסם שם כמעט כל מסמך שאת יכולה להעלות על הדעת מהפרשה הזו. תוכלי לבקש ממנו את כתבי האישום אם הם עדיין לא מופיעים שם.

      מחק
    5. כמו שאמרתי, העדר בדיקה יסודית לטענות המועלות כמו תיק חקירת הרצח וכמו הצגת כתב האישום מותיר אותי סקפטית. אני קראתי את פסק הדין של האיש השני שטוען שחשף שחיתות ועקב כך תפרו לו תיק, (לא זוכרת כעת את שמו אבל רותם מזכיר אותו בראיון איתך). מציעה לך לקרוא אותו גם. לדעתי תקבל פרספקטיבה אחרת. לפחות נסכים שלהטיל ספק זאת זכותי. אני בהחלט אמשיך לעקוב. תודה ערן על הסבלנות וחג שמח.

      מחק
    6. ולא. אין כתב אישום בדף הפייסבוק של רותם. גם זה, כשלעצמו, מעורר ספקות. הרי יש עוד מסמכים בדף שלו עם הדגשות שלו וכל מיני סימני קריאה. למה לא לפרסם את כתב האישום ולהוסיף סימני קריאה גם עליו? שוב, תודה לך וסליחה, לא אטריד אותך יותר, (לפחות בשלב זה).

      מחק
    7. ראי תשובתי למעלה.חוץ מזה, הטלת ספק בדברים זה הקו המנחה של הבלוג לכן אני רק יכול לברך אותך שאת כזו -אם כולם לא היו לוקחים את מה שנכתב ונאמר כמובן מאליו אני בטוח שהיינו חיים היום במציאות אחרת.
      חג שמח
      ערן

      מחק
    8. הטלת ספק היא נשמת אפו של כל חקר אבל במקרה הנוכחי מאזן הטלת הספק נוטה בבירור אל גירסת גורמי 'החוק' והשלטון. במקרה של ההתאבדות / רצח של מודיע 270 הועלו מספר טענות שכולן ניתנות לבדיקה אמפירית פשוטה. אם אכן לא היו בחדר אזיקים, לא נתלשו ציפורניים ולא נצפו חבלות משמעותיות בגב - בדיקה פאתולוגית פשוטה תראה כי אין סימני כבילת ידים, אין חבלות תת עוריות שנגרמו ממכה וכל הצפורניים תקינות או פגומות בגלל למשל מחלת הפטרת ולא נסיבות אלימות. הואיל והגופה היא בידי השלטונות הטוענים לחפותם, מצופה היה שישיבו תשובות ענייניות לחשדות שלעיל באמצעות העברת הנתיחה לגוף בלתי תלוי. העובדה שלא כך נעשה מגדירה היטב את מאזן הטלת הספק ובמיוחד שלא הוצגו מאידך כל ראיות מכריעות התומכות בהשערת ההתאבדות. כל עוד זה המצב והואיל ורצח לצורך השתקה אינו עניין של מה בכך הרי שמאזן הספק נוטה לרעת השלטונות גם באשר לטענות של העדר שחיתות כגורם לרצח. במצב זה נטל ההוכחה הוא ללא ספק על השלטונות - רותם, משעול ושותפיהם סיפקו טיעונים הניתנים להפרכה אמפירית.

      מחק
    9. לאנונימית - את מוזמנת לפנות לרפי רותם בפייסבוק ולבקש את החומר שחסר לך. זה מה שאני עשיתי.

      מחק
  7. כל הכבוד ערן!

    כל הכבוד רפי רותם!

    מקווה לעתיד טוב יותר במדינה שלנו עם אנשים כמוכם!

    השבמחק
  8. כמי שעוקב אחר פעילותם של רותם ומשעול זמן רב, ברור בעליל שמדובר בשחיתות בקנה מידה מדהים בה מעורבים גורמים עברייניים פוליטיים ומשפטיים. אולמרט (עבריין ללא ספק) כבר הופקר לגורלו ע"י גורמי הפשע האחרים בכוונת מכוון. לעומת זאת מושחתי רשות המסים בדרגי הביניים מאותרגים כי הם זונות להשכרה. אין להם אג'נדה מלבד עשיית קופה ולפיכך כמה פרורים מצד בעלי העניין הם תשלום זניח עבור השירותים שהם מקבלים. ולמי שלא הבין המעט שיש לעשות הוא להתמיד ולהשאיר את רותם ומשעול באור הזרקורים - כך מסוכן יותר לרוצחם. אבל הדבר האמיתי הוא התגייסות המונית למרד מסים עד שרשות הפשע תקרוס.

    השבמחק
  9. ל"מושחתת מהיסוד": השאלות שהצגת, שעיקרן שרשרת הירארכית של שיפוט שלא ייתכן ש"כולם מושחתים" מבוססת על היגיון, על אמון ביושר בסיסי, לא על מציאות. במציאות, לדוגמה, ערכאת ערעור לא בודקת מחדש מהימנות עדויות. ערכאות ערעור מתעסקות ב"איך" הפרוצדוראלי ולא ב"מה" המהותי.
    אספר לך סיפור קטן מהמציאות: אני הגשתי תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות כנגד בית עסק, כלפיו היה לי קופון "זיכוי", בטענה שהוא גבה ממני מע"מ פעמיים: פעם אחת במחירו של כל פריט, שכלל את המע"מ על פי חוק, ופעם שנייה בתחשיב הכללי על סך כל הקניה בקופון. השופט התמקח איתי ש"אופן" (האיך) חישוב המע"מ בסוף הרכישה היה נכון. אבל למה בכלל לחשב מע"מ בפעם השנייה, כאשר המע"מ כבר שולם במחיר הפריט? תשובת השופט: אני לא מבין. כשהסברתי שוב ושוב, והשופט אמר שוב ושוב "אני לא מבין" - נואשתי. לא הוכחתי את טענתי - קבע השופט. כשהתלוננתי למוסד ה"מכובד" של תלונות על שופטים בטענה שהשופט סירב בתוקף להתייחס לטענתי תוך התעקשות להדביק לי דברים שכלל לא טענתי, נעניתי שהשופט פעל "על פי הנוהלים".
    האחד נסמך על קודמו, במקרה הטוב, ובמקרה הגרוע הם כלל לא יודעים על מה מדובר ועל בסיס זה פולטים החלטות "מכובדות". במקרה היותר גרוע משחקים שם אינטרסים של כסף, יד רוחצת יד ועוד "נוהלים מקובלים". וכך, "מושחתת מהיסוד" יקרה, נבנית שיטה שהטמטום חוגג ביסודה - טמטום במובנו כהיפוכה של הגינות.

    השבמחק
    תשובות
    1. בית משפט זה עסק לכל דבר וככה צריך להתייחס אליו. עו"ד מרויחים, השופטים (שהיו פעם עו"ד ובעתיד יתכן ויהיו שוב עו"ד או פוליטיקאים) דואגים שעו"ד ירווחו וכו'.

      הסיבה שהשירותים שלו גרועים היא שהוא מונופול ממשלתית המבוסס, כרגיל, על אלימות. ברגע שמישהו גרר אותך לבית משפט, נפרץ הסכר והכסף שלך יזרום (ורובו לא יוחזר גם אם תמצא זכאי). למעשה, השם הנכון הוא לא "שופט" או "עורך-דין" אלא "מהנדס אלימות"

      מחק
  10. שאלה
    אומרים שעידן הצמיחה מת, כמו ביפן, ולכן עד שתוחלף השיטה (עוד 20-50 שנה?) אז הריבית תשאר נמוכה , אז בועת הנדלן תתוחזק ותתוחזק ואף תנופח עוד..?

    שמשון לח

    השבמחק
  11. אני אישית מאמין בשיטת המקל והגזר, מצד אחד יש לקצץ את ראש הנחש ומצד שני להשקיע חזק מאוד בחינוך שלנו כאזרחים, שהנורמה הזאת של יצירת קרקע פוריה לכוחנות (שמתוכה נובעת שחיתות) תהא נורמה לא מקובלת, לא רק מכוח החוק, אלא מן ההיבט המוסרי.
    את המונח: "אהבת לרעך כמוך" ואת הנושא של "ערבות הדדית" צריך לקחת מן המילון ולהפוך אותו לנכס שלומדים בבית הספר, וכך מתנהלים אנחנו בבית, עם השכנים, עם הקהילה המקומית ולאט לאט זה מחלחל גם לשילטון ללמטה למעלה.

    וזה לא סתם תיאוריה, זה ניתן למימוש וכבר קורה בשטח
    למי שמעניין אותו, מוזמן לפנות אלי בפרטי, או למייל
    betterandbetterlife@gmail.com
    חג שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. מוזר בעיני שאתה מציע שבי"ס - מקום המבוסס על אלימות וכפייה - ילמד "אהבת לרעך כמוך". זה כמו לדרוש ממוסד קטולי ללמד אבולציה, וממקדונלדס לחנך לתזונה בריאה.

      בי"ס הוא מוסד המושתת על אלימות משתי סיבות עיקריות:
      1) אני, כהורה, מחוייב בכח לשלוח את ילדי לשם (למרות שכל שבוע מתפרסמת כתבה כמה מערכת החינוך גרועה)
      2) אני, כאזרח, מחוייב בכח לממן את המערכת הזאת גם אם אני לא משתמש בה(למשל אם אין לי ילדים)

      מחק
  12. שוקי משעול חושף פרשות שחיתות ברשות המיסים4 ביוני 2014 בשעה 10:59

    איתן רוב המגה מושחת זרז את הקמת מוסד " הפרה רולינג " ברשות המיסים במיוחד כדי להפחית את חבות המס בעסקת דנקנר- ספרא , מה שקרוי עסקת סלקום , בעזרת המעכר העבריין קובי בן גור ומשה מזרחי היועץ המשפטי הונו את המדינה במאות מיליוני דולרים והכל על גבם של אזרחי מדינת ישראל .

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום, למטילי הספק למיניהם בדבריו ובדרכיו של מר רפי רותם ותומכיו במאבק נגד השחיתות ברשות המיסים, אינם יודעים שדוגמאות רבות למעשי שחיתות ושוחד מבצבצים לא מעט ברשות, משום מה חלקם מטושטשים ומעלימים מידיעת הציבור. ראו לדוגמא את ״פרשת קופ״ח מאוחדת״ שנתגלתה בסוף נובמבר 2010 ע״י מבקר המדינה דאז לינדנשטראוס, נעצרו שני חוקרי מע״מ מרשות המיסים, מירז ואילן יוסף (חתנו של סגן מנהל המכס לשעבר מר אריאל ורעייתו אף היא עובדת בכירה ברשות המיסים. בושה למשפחה מכובדת) מירז ויוסף מואשמים בלקיחת שוחד בתמורה להדלפת מידע מחקירה מסווגת מספק הקופה. (טרם הושעה משירות המדינה) משפטם מתנהל בימים אלו בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד ובירושלים. ע״י השופטת ברנט והשופטת פרידמן. ואף פנייה לבית המשפט העליון ע״י הנאשמים. אך התקשורת בוחרת למנוע סיקור ופרטי הפרשה. התנהלות המשפט פתוח לציבור. האם יש בקשר משפחתי זה השפעה למניעת פרסום מחשש שרשות המיסים מתירה קשרי משפחה? או מלחמתו הצודקת של רותם משפיעה על הרשות למנוע להוציא החוצה כביסה מלוכלכת? על כן מר רפי רותם הנכבד שנזרק החוצה מהשירות הציבורי בבושת פנים נלחם על צדק ללא מקורבים שישמור עליו. האסמכתאות שהציג מעל לעשור, די בכך לראות מול העיניים כיצד מתנהלת רשות המיסים, משרד מבקר המדינה ומערכת המשפט בעניינו. אמליץ לתקשורת לעקוב אחר פרשת השוחד בקופ״ח מאוחדת, לתת לציבור מידע הוגן על המתנהל בשירות הציבורי שגובה מאיתנו לא מעט מכספנו!

      מחק
  13. כ-40 עיתונאים כתבו מכתב למבקר המדינה כדי שיחקור את הפשעים ברשות המיסים, יש עצומה שהצטרפו אליה גם מאות אזרחים תוסיפו את עצמכם זה המינימום שאנחנו יכולים לעשות למען האנשים המדהימים האלה
    http://j14.org.il/articles/53922

    השבמחק
  14. שלום,
    למטילי הספק למיניהם בדבריו ובדרכיו של מר רפי רותם ותומכיו במאבק נגד השחיתות ברשות המיסים, אינם יודעים שדוגמאות רבות למעשי שחיתות ושוחד מבצבצים לא מעט ברשות, משום מה חלקם מטושטשים ומעלימים מידיעת הציבור. ראו לדוגמא את ״פרשת קופ״ח מאוחדת״ שנתגלתה בסוף נובמבר 2010 ע״י מבקר המדינה דאז לינדנשטראוס, נעצרו שני חוקרי מע״מ מרשות המיסים, מירז ואילן יוסף (חתנו של סגן מנהל המכס לשעבר מר אריאל ורעייתו אף היא עובדת בכירה ברשות המיסים. בושה למשפחה מכובדת) מירז ויוסף מואשמים בלקיחת שוחד בתמורה להדלפת מידע מחקירה מסווגת מספק הקופה. (טרם הושעה משירות המדינה) משפטם מתנהל בימים אלו בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד ובירושלים. ע״י השופטת ברנט והשופטת פרידמן. ואף פנייה לבית המשפט העליון ע״י הנאשמים. אך התקשורת בוחרת למנוע סיקור ופרטי הפרשה. התנהלות המשפט פתוח לציבור. האם יש בקשר משפחתי זה השפעה למניעת פרסום מחשש שרשות המיסים מתירה קשרי משפחה? או מלחמתו הצודקת של רותם משפיעה על הרשות למנוע להוציא החוצה כביסה מלוכלכת? על כן מר רפי רותם הנכבד שנזרק החוצה מהשירות הציבורי בבושת פנים נלחם על צדק ללא מקורבים שישמור עליו. האסמכתאות שהציג מעל לעשור, די בכך לראות מול העיניים כיצד מתנהלת רשות המיסים, משרד מבקר המדינה ומערכת המשפט בעניינו. אמליץ לתקשורת לעקוב אחר פרשת השוחד בקופ״ח מאוחדת, לתת לציבור מידע הוגן על המתנהל בשירות הציבורי שגובה מאיתנו לא מעט מכספנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. אילן יוסף חתנו של מר אברהם אריאל? אברהם אדם ישר ובתו אורית כעובדת בכירה במס הכנסה יש בכך מן הצדק מקרה מביש למשפחה ולרשות המיסים כולה

      מחק
    2. כל מילה בסלע!

      מחק
  15. כל השחיתות הזאת מתקיימת תחת שלטונו של נתניהו, שהוא עצמו, וזוגתו החביבה עאלק, חשודים בשימוש של טובות הנאה לא להם. האם מישהו בארצנו שמע אי-פעם את ביביהו קורא למלחמה בשחיתות?.... מעולם לא! בתוך הערפל המוסרי הזה פועלים הכוחות המושחתים ללא הפרעה ומי שמנסה לבלום אותם נמצא בסכנת חיים!

    השבמחק
  16. איך זה קרה? מדוע לא שואלים לאן נעלמו כספי האזרחים? מדוע מחירי המזון בישראל קפצו ועולים פי ש- 2-3 מהעולם? התשובה פשוטה, מפעלי המזון ואחרים הבינו שבתשלומי שוחד אפשר להסדיר את השוק והם הצליחו בענק! אנחנו נשדדים והם מתעשרים והצמד יוסף וורדה אלשיך צוחקים כל הדרך לבנק ולאחרונה קנו פנטהאוז ענק ומפואר ברמת אביב! ! בעבר שילמנו על מוצרי מזון פחות מארה"ב !!!כך זה עבד חברת אסם רוקמת מתן כסף לשופטת ורדה אלשיך באמצעות מקורבים ובעלה, השופטת ורדה אלשיך פועלת כזרוע של פושעי אסם ומחסלת את חברת פיקנטי שמתחרה בבמבה של אסם בעלה יוסף אלשיך מקבל כסף רב מאסם והכל היסטוריה המחירים דואים ואין תחרות. הממונה על ההגבלים דאז דר דוד תדמור לא עושה דבר כנ"ל משטרת ישראל!!! התוצאה משפחה בישראל מאז 1997 משלמת כל שנה יותר כ-30.000 ש"ח יותר על מזון וצריכה! השופטת מתעשרת מקומבינות שוחד באמצעות בעלה אסם מכפילה את רווחיה מדי שנה! ואלשיך הפכה לחוד החנית של קשרי הון משפט נגד האזרח!!! הגיע הזמן לפתוח בחקירה פלילית נגד אלשיך וחבריה להכניס אותם לכלא ולחלט את רכושם!
    https://www.youtube.com/watch?v=E3CvAqac6kg

    השבמחק