יום שלישי, 10 ביוני 2014

בית הנבחרים של בעלי ההון

מאת: ערן הילדסהיים

היום בוחרים נשיא חדש למדינת ישראל בתהליך שהתגלה כמצעד השחיתות המביך ביותר שאולי ידעה הפוליטיקה בישראל.  המצעד הזה חשף את העובדה שהיום אין אופוזיציה וקואליציה אלא בסך הכל אוסף של אינטרסים אישיים צרים חוצי אידאולוגיות ומוסר. כל האינטרסים האלה מתנקזים בסופו של דבר אל הכסף הגדול בדיוק כמו שמים מתנקזים אל תוך הג'ורה.


המצעד הזה הזכיר לנו שכנסת ישראל היא בסך הכל גוף שקיים כדי לשמור על הסדר הקיים, כזה שמעדיף את שומרי הסדר ריבלין, שטרית, פואד ודליה איציק על פני חתן פרס נובל "סורר".
המצעד הזה הזכיר לנו את אותם חכ"ים שניסו להרים את הראש ולמרוד בכללים שמוכתבים על ידי בעלי ההון וחטפו פטיש של 2 קילו על הראש. זה הזכיר לנו שהדבר היחיד שמשרתי הציבור ההון יכולים לשנות  היום מבלי לקבור את עתידם הפוליטי הוא להעביר יום חופש אחד מהחופש הגדול לראש השנה. מקסימום הם ישנו חוקים שאיש לא שמע עליהם ויתגאו על כך בפוסט דרמטי בפייסבוק כמו שקרה השבוע.

פוסט שפרסמה ח"כ עדי קול ביום ראשון

24 תגובות:

  1. צריך להקים גופי תקשורת עצמאיים. התקשורת בידם, לכן קל להם לשטה בהמונים ולהכפיף נבחרי ציבור לפי המנגינה שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי גם צריך להקים ממשלה עצמאית, הממשלה בידם, לכן קל להם לשטה בהמונים, דרך אגב משהו יכול לבדוק אם זה חוקי?
      זה קרא בהיסטוריה כמה פעמים
      למשל לפני 2500 שנה התפצלו למלכות יהודה ומלכות ישראל ירובעם ורחבעם, אול גם שווה לבדוק אפשרות לקבלת אותונומיה, כן כמו הפלסטינים,
      נצא למאבק עד שנקבל איזה חלק או אולי צריך להקים מדינה נוספת כי המדינה הזו שלהם(של הון שלטון) והם לא רוצים לוותר עליה
      אני חושב שאותונומיה זה סביר בשלב זה

      מחק
    2. שתי הערות

      אנשים רוצים שנבחרי ציבור שיש להם דירות רבות ועשרות מליוני דולרים
      יטפלו בבעית הדיור.זה מגוחך.
      שים בכנסת אנשים שאין להם דירה וזה עשוי לעזור (אם כי גם אותם
      אפשר לשחד).
      שים שם אנשים שכושים פלשו לשכונה שלהם,ותראו איך הכושים עפים
      מפה מהר מאד.

      הצהרת הון לא תעזור.אפשר לרשום כסף על שם האישה (מאיר שטרית)
      אפשר לרשום על שם הילדים,אפשר לארגן מכרזים למקורבים ואפשר את שיטת
      השוחד האמריקאית : לאחר שנבחר הציבור מסיים את תפקידו שופכים עליו
      כסף בתמורה.
      זה יכול להיות תשלום מגוחך על הרצאות או ארוחות או מליוני דולרים על ספר
      זכרונות שקוראים 2000 אנשים או עבודה לילדים...
      כל חוק ניתן לעקוף.אין תחליף לאתיקה

      מחק
    3. חתן נובל סורר ? מקבלי הפרסים למינהם הם כולם משת"פים של התיאוקרטיה
      היהודו-ליברלית השלטת.
      לא תהית איך האקדמיה,מערכת המשפט והבוהמה הפכו למערכות בעלות
      זיהוי פוליטי כלכך מובהק וכלכך רדיקלי ?

      מחק
  2. שיטרית
    לביומטרי שלי חמש דירות,
    חמש דירות לביומטרי שלי,
    לולי היה הביומטרי שלי,
    לא היה לי חמש דירות

    השבמחק
  3. אז רגע.... מותר לקיים יחסים עם בגיר/ה תוך ניצול יחסי מרות ללא קשר לגילוי עריות?????
    הזוי ומיותר, המשכורת שלה בזבוז כספי ציבור.

    השבמחק
    תשובות
    1. הצעת החוק של עדי קול מגוחכת.
      צריך לבטל 99 אחוזים מהחוקים הקיימים ולא להוסיף חוקים.
      משפטיזציה של כל דבר הינה קטיליזטור של שחיתות כלכלית או אחרת
      ולא משהו שמקטין או מונע אותה.

      מחק
  4. לא.
    זה קל מידי :-)

    השבמחק
  5. נשיא שהולך לעשות מה בדיוק? אולי עדיף שיפרוש מעכשיו, כמו מלך ספרד שהכריז על פרישה. פרישה ממה רק הוא יודע...

    השבמחק
  6. פשוט אי אפשר להציג את הדברים יותר טוב ממה שכתב ערן.
    ברור היום לכולם, גם לאלו שנרדמו בשמירה ב- 30 שנים האחרונות, שמי שיושב בשילטון הם אינטרסנטים שדואגים לעצמם ולבעלי ההון.
    כל תעמולת הבחירות, לפיד פה, בנט שם, ומה שמכונה "דמוקרטיה" זהו השקר הגדול ביותר בעולם - כי אין באמת דבר כזה,
    רק רוצים שנאמין שיש ונשתוק

    השבמחק
  7. שטויות, איך אתה מעז לומר שהם בחופשה תמידית, שכחת את המעשה האמיץ, איך הם הצליחו להתרים את כל ילדי ישראל, כל ילד תרם את המעט פסטרמה שהיתה לו את הגבינה צהובה שהיתה לו ועוד כמה דברים חיוניים בשווי כולל של 150 ₪ וכך הקימו קופת צדקה, שערכה שלוש מיליארד₪, אם מישהו לא הבין קוראים לזה קיצבאות, על התרומה החשובה הזו לקופת הצדקה של המדינה, לא שאלו את הילדים פשוט התרימו אותם בעל כורחם, שהרי הם כאלה צדיקים הם ודאי היו מסכימים לתרום את מנת חלקם מהצלחת הריקה לטובת מדינת ישראל, ואתה אומר שחברי הכנסת לא עושים?, ומה עשו עם התרומה המכובדת הזו? אתם חושבים שכלום? הנה במקרה בית החולים הדסה התמוטת, כמעט כמובן, ובדרך נס קופת הילדים הצדיקים הצילה אותו החברים היקרים הכניסו ידם לקופת הצדקה ולקחו מיליארד וחצי₪, וכך הצדיקים הקטנים הצלו את הדסה היקרה, אתם חושבים שהם לא עושים כלום שטויות הכל קונספירצ'יות, ועוד פועל חשוב שנזקף לזכות הילדים ילדי ישראל הצדיקים, שתרמו מהקופה עוד מיליארד לניצולי השואה, כן כן זה אושר, אומנם רובם הגדול של הניצולים שבאמת היו זקוקים לתמיכה כבר אינם בין החיים, אבל מה זה חשוב, יש עוד ניצולים שבאו לארץ צעירים והם עדיין חיים, אומנם הם לא כל כך זקוקים לסיוע כי רובם התאקלם וחלק לא מבוטל יכול לסייע לנו, אז מה מגיע להם, חוץ מזה הילדים תרמו את הכסף, אז מה אתה מתערב?, טוב אז נשאר שם איזה מיליארד,אל דאגה ימצא לכסף יעוד הולם בקרוב, אז איך אדון ערן מעז לומר שהם לא עושים כלום
    דרך אגב לדעתי הכנסת וחבריה הנהדרים צריכים לתת לכל אחד מהילדים שתרמו קמיע, מה לא מגיע להם? או אם תרצו בוואריציה העכשוית זה נקרא "מדליה" הם הקימו אפילו גוף מיוחד עם וועדות והמון תפקידים, שהוא אחראי על הנפקת הקמעות, לדעתי מן הראוי גם כן לצרף מכתב תודה לילדים והוריהם, כמובן בצירוף תמונות של צילמו היחצ"נים את החברים, וגם תעודה יפה, בה יפורט על פועלם להצלת הדסה (שנגזלה על ידי משהו) וכן תמיכתם בניצולים (שרובם אינם צריכים)
    אז שוב, ערן תתעורר איך אמרת שהם בחופשה?

    השבמחק
  8. נדמה לי שהחוק מאפשר, לנו האזרחים, להחליף מוצר שלא נעשה בו שימוש. אז, מחליפים את הנשיא:
    http://conadav.com/?p=7599

    השבמחק
  9. הפתרון לכל תחלואי השחיתות, העוני והבערות אינו ישים בישראל. מדוע? הפיכה צבאית מסלקת את המושחתים מהשילטון ומחזירה את המדינה לעם. בישראל הצבא ניהנה מעטיני השילטון- פנסיה נדיבה בגיל 43, משכורת, תנאים דמיוניים ועובדי כפיה חינם המשרתים את מקבלי ההחלטות. לאור זאת, אין לצבא אינטרס להתנתק מעטיני השילטון. הדבר נכון במידה מסויימת גם לעובדי מדינה בעלי ועדים חזקים. מה יהיה? אפוקליפסה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אלימות אינה פתרון לבעיות חברתיות מורכבות, והפיכה אלימה מעולם לא "החזירה את השלטון לעם". הפיכה אלימה פשוט החליפה חבורת שודדים אחת באחרת, שהמשיכה את גזל האזרחים.

      תאמיני או לא, אבל השרשראות שכובלות אותנו הן קודם כל מנטליות - אמונה תפלה ומשיחית בגוף דמיוני הקרוי "מדינה". אותה "מדינה" תציל אותנו מרע אם רק כולנו נמלא את ספר החוקים שלה. כדי לעזור לנו יש נציגים\כוהנים של אותה מדינה שלהם זכויות יתר בשם ה"מדינה".

      הפתרון הוא הפצת ידע ומיגור הבורות. ברגע שאדם מבין שממשלה היא בסה"כ "חבורה של אנשים עם רובים שנוטלים לעצמם מונופול על אלימות" - אותו אדם יוצא לחופשי. מסה קריטית של אנשים חופשים, לא זקוקים לאלימות. הם פשוט אומרים "לא" לבריוני הממשלה ולא מוסרים להם את כספם. בלי כסף, אין מאפיה.

      אל תקראו לאלימות - זה לא רק מסוכן, זה גם לא עובד. תקראו להבנה, חקירה וידע של המציאות

      מחק
  10. בהיסטוריה היו לואי ה-16 ורעייתו מרי אנטואנט, שהצרפתים כילו בהם את זעמם על העושק; ובהיסטוריה היותר קרובה היו גם הזוג צ'אושסקו ברומניה, שהעם הראה להם מה קורה כשגבול החמדנות עבר לאינסוף. אבל ה"נבחרים" עסוקים מדיי כדי להיזכר בהיסטוריה, עסוקים בקומבינות ובריבים קטנוניים. זה מעניין אותם יותר, שם בכנסת. והרעיון ההזוי לקחת מהם את הג'וב האולטימטיבי - הנשיא - שבו אפשר לקבל ולקבל מבליע לעשות כלום. נו, באמת.

    השבמחק
  11. כל עוד העם לא יתאחד מעל כל ההבדלים באיכפתיות לגורלו ועתידו ולמעשה יתעלם מממשלתו המושחתת שהיא תוצאה ישירה מהפירוד והניכור בתוך העם, אז התמונה עוד תחמיר והטובים בינינו ייעלמו כמו 10 השבטים וגם הזכות והחסד שהוענק לנו לחזור לארץ מולדתנו אחרי 2000 שנות גלות ילקחו מאתנו. לעומת זאת אם נתאחד כאיש אחד ולב אחד כאחים שחוץ משדואגים זה לזה לא רוצים שום דבר אחר לא רק שהממשלה והשחיתות תעלם גם תעלם האנטישמיות והאיום משכנינו שיגיעו רק כדי ללמוד מאיתנו איך לחיות. תפסיקו להסתכל בקנקן השבור כי אין בו כלום. צריך קודם לחבר את השברים ואז המילוי יחזור נכון ובריא.

    השבמחק
  12. גילוי הרע והשחיתות זו מתנה לכולנו. סוף סוף אנו רואים תמונה אמיתית. אבל חוץ מאשר להתחבר בערבות הדדית בינינו מעל כל ההבדלים והתעתועים שמראים לנו כתוצאה מכך שהמסך שלנו שבור ומרוסק אין יותר מה לעשות. זו הזדמנות לתיקון ביחסים בינינו וגם כך נרגיש טוב ואושר. לגועל מנגד יש את התמונה הנגדית וההפוכה לו אבל לשם כך צריך להתאחד. אין ברירה!!! יבואו לנו צרות הרבה יותר גרועות אם לא נעשה זאת . תצפו בarvut.org.

    השבמחק
  13. מכירים את הפסוק
    " נשיאים ורוח וגשם אין. איש מתהלל במתת שקר "
    משלי כ"ה פסוק י"ד
    מעניין איך שלמה המלך החכם באדם כיוון את הדברים בדיוק.

    השבמחק
  14. הכל טוב (רע לעם ישראל),
    השאלה כיצד לוקחים את מה שהתגלה וממנפים אותו לקמפיין שקיפות לכולם בכל תפקיד ממלכתי / ממשלתי / ציבורי? עם מערכת אמיתית של בקרה לפני במהלך ואחרי התפקיד.
    כל דבר אחר יהיה ביזיבו קולוסלי של הישג החשיפה שנוצר.
    נראה שמתאים לערן להיות נושא כלים במלחמה הזאת.

    השבמחק
  15. באופן כללי כל המוסד הזה מיותר, והדבר הטוב היחיד שיצא מכל ההתעסקות במרוץ לנשיאות, זה שנחשפו לציבור עוד כמה שחיטויות של השלטון.
    יחד עם זאת, לקבוע ששכטמן היה המועמד הראוי היחיד לתפקיד זו איוולת. רובי ריבלין הוא אדם נקי כפיים, ששומר על הדמוקרטיה, ואני שמח לראות אותו מייצג אותי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין בעיה עם זה שרובי ריבילין ייצג אותך. יש בעיה אם זה שאני צריך לממן אותו
      רוצה שהוא ייצג אותך? רוצה לתת משכן וטיולים חינם בעולם? רשום לו צ'ק ועזוב את הכיס שלי בשקט

      מחק
  16. חדל שגיאות כתיב

    השבמחק
  17. לשוחד פנים רבות, מאמר עכשוי מבית דר גיא בכור
    http://www.gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=2578

    השבמחק
    תשובות
    1. מאמר מעולה, תודה רבה

      מחק