יום שישי, 5 באפריל 2013

התקשורת ושרת הבריאות התגיסו נגד ההפלרה

היום בשעה 19:52 ב"יומן" בערוץ 1 תעלה כתבה חשובה של קטי דור בנושא הפלואור במים כאשר המסקנות שלה מהתחקיר הן מבהילות. כתבה מקדימה נעשתה כבר אתמול בYnet בקישור כאן. לתקשורת הצטרף עכשיו גם בנוסף כוח רציני ומשמעותי למאבק. האם אנחנו לפני השינוי המיוחל באיכות המים שלנו?


יעל גרמן ,שרת הבריאות החדשה מטעם יש עתיד ומתנגדת ידועה להכנסת הפלואוריד במים עוד מתקופת היותה ראש עיריית הרצליה, כתבה בדף הפייסבוק שלה שבימים הקרובים היא מתכוונת לערוך דיון בנושא הפלרת המים. אתם מוזמנים להכנס לפוסט ולתמוך בשרה החדשה למען ביטול הרעל הנמצא לנו במים דרך הקישור כאן.
באחד הדיונים שנערכו בכנסת נגד ההפלרה לפני כמה שנים אמרה גרמן: "אמא שלי לימדה אותי שלא שוחטים פרה בשביל שניצל קטן, ולהפליר מים בשביל אחוז קטן שצריך את ההפלרה זה לשחוט פרה גדולה בשביל שניצל קטן"


19 תגובות:

  1. משהו צריך להגיד לשרה שגם אם היא תשחט עדר פרות היא לא תקבל שניצל - אותו עושים מחזה עוף!
    נקווה שגם בלי המשל האידיוטי הזה הפלואור יצא מהמים!

    ד״ר פלמינג

    השבמחק
    תשובות
    1. A lawyer would jump and tell you that's not what she said (true). But likely what she meant.
      Regardless, +1 for the post :)
      - Eran

      מחק
    2. היא גם דיברה כנראה על שניצל וינאי... (רק בארצנו הקלוקלת שניצל הוא משהו שעשוי מעוף - ועוד מהונדס..).. סתאאם - (אבל נכון כנראה..).

      מחק
  2. להחלטה צריך להגיע על בסיס דעות של מומחים לא מסיבות פוליטיות של איזו יאחנה צעקנית. יעל גרמן כבר הראתה בעבר שהיא כולה רעש והמולה ומעט כישרון.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה בטוח לא מכיר אותה!

      מחק
  3. יש דברים חשובים יותר לטפל מאשר בהפלרה, אנשים קטנים מטפלים בדברים קטנים כדי להרשים את הציבור הלא חכם

    השבמחק
    תשובות
    1. הפלרה זה נושא סופר חשוב, אם הציבור היה חכם הוא לא היה נותן למחדל הזה להמשיך ככה.

      מחק
    2. איזה מחדל? מי נפגע מזה? רק עושה טוב לשיניים של ילדים שההורים שלהם לא מקדישים תשומת לב לטיפולי שיניים שלהם. צינורות המים בבתים מלאים בחומרים אחרים, מי טורח להרכיב פילטר ולטפל בזה? שמעתם אי פעם על מישהו שנפגע מרעלת פלואור?
      זה לחפש מתחת לקרקע משהו להביא למידיה ולעשות רעש ולהשיג כותרות. למה שלא תלחמו על זהום אויר? על עיריות שמטילות רפורטים של חניה בדרקוניות, על חוסר אנשים במשרד הבריאות לבדוק זהום במסעדות. על עורכי דיו שמנצלים את ציבור הלקוחות.
      יש אנשים שמסתובבים ומחפשים טעם לחיים שלהם וננעלים על שטות ומציקים לכל העולם בהפרזה. כל מדינה כופה על אנשים חוקים שנועדו להגן עליהם מחובר האחריות שלהם: למה שלא תצאו נגד תשלום חובה של ביטוח לאומי? חיסונים? חגורות בטיחות? קסדות? ביטוח בריאות?

      מחק
    3. מי נפגע מזה? מי לא?
      גם אם זה "עושה טוב לשיניים" (וגם זה לא בטוח), זה עושה נזק לגוף. זו לא טענה באוויר אלא מגובה במחקרים. גם לא צריך להיות מדען כדי להבין שחומרים כמו כספית וארסן (המצויים בתערובת החומצה הפלואורוסיליצית) לא צריכים להיות במים. אותה חומצה גם פוגעת בצנרת (שאתה שותה את חלקיקיה).
      כרגע חוסר האחריות הוא של המדינה שמגינה על בעלי אינטרסים ולא על אזרחיה.

      מחק
  4. כל הגאונים כאן מגיבים ברמה מאוד נמוכה - כאילו כל הנושא של הפלגת מים פחות חשוב והעיקר זה איזה משל על שניצל - אפשר גם להתחיל לדבר על אימא שלה - חברה נסו לדבוק בעיקר.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה משל על השניצל, כל הסיפור הוא ברמת שניצל. היא מציגה חכמת שניצל ומבקשת יוקרה ברמה של שניצל במקום לעסוק בעניני בריאות. היא תספק הצלחה מידית על דבר קל ערך אבל העם יעמוד אחריה.
      למה שלא תעסוק ברפורמה בביטוח רפואי? זה חשוב יותר, שיפור השרותים הרפואים לכאלו שאינם יכולים להחזיק כרטיס זהב.

      מחק
    2. זה מה שאי עושה עוסקת בבריאות הציבור
      זה מה שנקרא שיפור השרותים הרפואים לכאלו שאינם יכולים להחזיק כרטיס זהב.

      מחק
  5. במפעל של מזון יהיה זהום דומה על הרצפה. מישהו ביקר בבית מטבחיים? זה לא אומר שאם התנאים גרועים שהפלואור רע

    השבמחק
  6. אני המום מכמות התגובות הלא מפרגנות - מה בדיוק אתם רוצים?
    אתם רוצים פלאור - תקנו משחת שיניים עם תוספת פלאור.
    אתם רוצים שיפור או רפורמה - לכו להפגין לטובת הרפורמה שלכם.
    הישראלי המסכן כל כך מבולבל שהוא לא מבחין בין עזרה לבגידה - ואני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה ולהצביע על שמות או לדחוף את השמאל או הימין, כי כל זה לא שווה את הזמן של אף אחד.
    מה שאתם צרכים להבין ולדרוש זה דברים "פשוטים" אוכל בריא, מים נקיים, כסף בעל ערך או אמצעי אחר, כך שלא יקחו לכם כסף בלי שתדעו - דברים פשוטים אמנם אבל כרגע אין לכם את זה - ממש ממש לא!
    וכך כשמרעילים אותכם במים ובאוכל ויש לכם מס של כ 8% בשנה שיוצא ישירות מהחסכונות הפרטיים שלכם. וזאת לאחר שנותנים לכם את ה 2% בפק"מ.
    מרוב בלבול (והעובדה שטוחנים אותנו!! - סליחה על הרמה) וחוסר היכולת לזהות מה באמת לא בסדר ומאיפה זה מגיע (כי אנשים מבינים שיש עשן אך לא מזהים את מקור האש) נוצר מצב אבסורדי שמביא אנשים לתקוף מטרות הפוכות -ואני מסביר:
    סל בריאות: הקשר בין זה לבריאות הוא די מחוספס אם אפשר להתבטא בצורה כזו, כי אם היו דואגים לכם לבריאות באמת - אז מה לגבי המים? אוכל? ואני לא מדבר על מחיר גבוה של תוספי המזון כתוצאה של מיסוי אדיר.
    כלומר מצד אחד "דואגים" שלא נהיה בריאים ואז אנחנו צועקים על סל בריאות?
    תמיד לחפש את שורש הבעיה - מה אתם אוכלים? ומה הפתרון האמיתי לבעיות הבריאות?
    ואני לא רוצה להיכנס לרמה של דעה והעובדה היא שאם נזין את עצמינו ברעלים - בראים לא נהיה!
    אני יכול לפרט על עוד המוד דברים פשוטים - אבל אני מאמין שלרוב יהיה קשה להפנים את מה שכתבתי ובטח יעירו לי על ששכחתי לשים (פסיק) או אשהו אינטיליגנטי אחר - זה לא מצביע על חוכמה זה מצביע על מה הקורא מסוגל לראות ולהבין.
    בהצלחה לכולנו עם השינוי הקטן - גדול.
    הדבר הבא יהיה בנקים ואוכל מהונדס גנטי אני מקווה!! ומי שמאמין שזה בניגול להלכה ולא בריא ולכן אין אוכל מהונדס גנטי בארץ - אז שיאמין.
    אבל כדאי לבדוק!

    השבמחק
  7. ** OFF TOPIC **
    MONEY makes the world go round - we had better pay attention to smth. almost no media has reported, which means it's highly significant:

    http://www.wnd.com/2013/04/is-this-why-obamas-responding-to-north-korea/

    - Eran

    השבמחק
  8. "הזרקת 1 גרם פלואור נקי לפיל הורגת אותו בתוך דקות"

    ולא צריך להגיע לרמת הוכחות ביוכימיות כדי להבין שהפלואור מזיק.
    אין אנזים או חלבון בגוף שמכיל פלואור באופן טבעי. ומה שאיננו חלק מההרכב הטבעי של הגוף צריך להחשב כרעל אלא אם הוכח אחרת בלא ספק.
    מי שמבין קצת כימיה יודע שהפלואור הוא אחד היסודות הכימיים הפעילים ביותר שבטבע וככזה הוא יכול לפגוע בכל מרכיב של הפעילות הביוכימית שבתא עד לרמת הדנא. משמע יכול לגרום לסרטן! זה אפשר להבין בלא כל מחקר מקדים, לפני שמתחילים לחקור, הכרח לוגי כנקודת מוצא.

    ויש נקודה נוספת שהיא חרות האדם:
    זכותו של אדם על גופו, שאין לכפות עליו שמוש בחומר או בתרופה בניגוד לרצונו והסכמתו.
    שיש לאדם זכות בלתי מעורערת על גופו כפועל יוצא מחרותו, זה צריך להיות מובן מאליו, מלבד לחברי הכנסת, משרד הבריאות, שופטי הבג"ץ, וההמון הנבער שלא מבחין בין עיקר לטפל.

    השבמחק
    תשובות
    1. הזרקת מ"ל אוויר לפיל תהרוג אותו בפחות זמן-ההוכחה שלך די נשענת על קרעי שניצל... :)

      מחק
    2. האינטלגנציה שלך גם נשענת על קרעי שניצל , אבל זה בדיוק מה ההפלרה עושה מורידה רמת IQ ומשתקת חלקים במוח שמונעים חשיבה יצירתית ובעיקר עצמאית.

      אתה ההוכחה לכך שהמטרה האמיתית של ההפלרה הושגה , ורב האוכלוסיה הם למעשה זומבים מפוחדים שטופי מוח וחסרי עמוד שידרה תרתי משמע (ההפלרה פוגעת בגזע המוח ובעמוד השידרה).

      אתה נמצא בהיפנוזה ושטיפת מוח הלוואי שיום אחד תהיה אדם חופשי. (לא כמו הבונים החופשיים , אלה חופשי באמת).

      מחק
  9. http://sharp-thinking.com/2014/08/25/%D7%94%D7%A4%D7%9C%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%96%D7%94-%D7%A8%D7%A2/

    השבמחק