יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

צפו מה גרם לחברת הכנסת של יש עתיד לצאת מדעתה אתמול?

מאת: ערן הילדסהיים

מחירי הדירות לא מפסיקים לעלות. אנשים איבדו את היכולת לחסוך. רובם ממושכנים עד הפנסיה.  הפנסיה שתהיה ,לאלה שלא יפוטרו בדרך, תסתכם במקרה הטוב בכמה מאות ש"ח. שר האוצר מאיים שיעלה מיסים בכמה מאות ש"ח ואז מבטל את העלאה שמעולם לא יושמה ומודיע לנו שיצאנו לדרך חדשה. בינתיים בשביל לקנות חמישה וחצי מוצרים במכולת אנחנו כבר נאלצים להפרד מלפחות 50 ש"ח. בשורה התחתונה אנחנו על פצצת זמן , אבל לחברי הכנסת של יש עתיד ,שבאו לשנות, יש רק דבר אחד בראש שיכול להוציא אותם מדעתם..וזאת לא הכלכלה. 
צפו בח"כ קלדרון יוצאת מדעתה:



31 תגובות:

  1. ואלו מנהלים את החיים שלנו, תקציב של מליארדים, ומי יתחיל מלחמה ומי יזרוק פצצת אטום. ואחר כך אנחנו אומרים שהממשל האמריקאי לא רציני.

    השבמחק
  2. מה שבאמת מבייש, שמכספי המסים שלי ממומנים השרים וחברי הכנסת, ונדמה שכמעט אף אחד מהם אפילו לא הטריח את עצמו לבוא לדיון הזה, או בכלל לבוא לעבודה מעת לעת.

    השבמחק
    תשובות
    1. תלמיד שיעדר מבית ספר מספר ימים ללא אישור מקדים ומוצדק - יושעה.
      סטודנט שלא ימלא מכסת נוכחות (בד"כ 80% לפחות ברוב התארים) - לא יקבל את התואר הנחשק..
      עובד שלא יבוא לעבודה - כולנו יודעים מה יקרה לו (לא יהיה עובד אחרי שבוע..)
      מובטל שחותם אבטלה ולא יבוא לחתום - תשלל ממנו הזכאות לדמי אבטלה.
      ...
      ח"כ/שר בממשלת ישראל שרוב הסיכויים שוכח את נתיב הנסיעה למשכן הכנסת - נבחר לקדנציה נוספת! אבסורד מוחלט!!!

      מחק
  3. א. היא צודקת (ברמה מסוימת), בן אדם מן הישוב (עם עבודה וכו') לא יעלה בדעתו לנסוע לכנסת ולבלות זמן בצפייה בחכי"ם.
    ב. אני נכנס לבלוג הזה בשביל לקרוא על עובדות ותיאוריות מעניינות שמוגשות בצורה עניינית ושקולה לקורא האינטלגנטי, ולא לקרוא משהו גימיקי, ברמה ירודה, חצי דמגוגי ובעיקר חסר פואנטה שלא מכבד את הבלוג ולא את הקוראים (ובלי להתחיל להסביר למה..). זאת ההרגשה שלי.
    יש כל כך הרבה זבל מסביב והזבל גם משודר בלי הפסקה בכל מקום, הייתי מעדיף שזה יהיה מקום ששומר על פרספקטיבה נקיה ונותן תמורה טובה לזמן של הקורא, תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. צר לי ידידי אבל מה שאתה אומר בעצמך הוא סוג של דמגוגיה:
      כדאתה אומר " בן אדם מן הישוב (עם עבודה וכו') לא יעלה בדעתו לנסוע לכנסת" -האם בדקת כמה בני אדם מהישוב היו בישיבה הזו וכמה מגיעים בממוצע לשאר הישיבות ? האם בגלל שהיו שם כמה שלבושים כחרדים זה אומר ישר שהם כולם לא עובדים ושכולם מקבלים כסף מהישיבות או שסתם במקום לשבת לראות ראליטי בטלויזיה ולסמס הם רצו לראות את הראליטי של החיים בחינם? האם בדקת כמה ימי פגרה בשנה יש לחכ"ים שמתלוננים נגדם ,ימים בהם הם מתבטלים בבית ולא עושים כלום ומקבלים משכורת כמו מנהל בהי טק? האם בדקת לכמה ישיבות החכים מגיעים כשאין פגרה ולכמה הם מבריזים (ולמרות זאת עדיין מקבלים משכורת מלאה)?

      ולסיום - אם היא צודקת ,מדוע היא לא עושה כלום? היא השלטון -תפקידה לא לדבר אלא לעשות. אם היא חושבת שזו הבעיה שתטפל בה ולא תצרח מעל הבמה על מנת לספק הצגה טובה למי שמחפש שעיר לעזאזל.

      מחק
  4. המסתננים זו עוד בעיה רצינית שיש למדינה.
    תרצו או לא - גם בזה צריך להתעסק.
    את הכלכלה היא גם ככה לא תצליח לשנות גם אם מאוד תרצה

    השבמחק
    תשובות
    1. ביג לייק.

      מחק
    2. "אנו נילחם במסתננים כאילו אין בעיות כלכליות ובכלכלה כאילו אין מסתננים"
      משהו שנתניהו אף פעם לא אמר, לצערי.

      מחק
  5. זו פוליטיקה חדשה!
    לא מתייחסים לבעיות ישנות.
    אלא רק לבעיות שיכולות להסיט אותנו מהבעיות

    השבמחק
  6. ערן, לצערי האתר שלך (שהוא מדהים, אדיר, חשוב, פורץ דרך ועוד...) מתחיל לדכא אותי.
    לקוראים הותיקים יש צורך באיזון בין "המצב נורא, עוד מעט יהיה פה יוון, אין לכם מה לעשות." לבין... לא יודע לבין מה... אבל משהו.

    תודה
    יובל

    השבמחק
  7. Yuval26 זו המציאות חביבי...המצב לא טוב בלשון המעטה ויאמר לזכות ערן והאתר שלו שהוא מפרסם בצורה שקופה את כל מה שבאמת קורה בלי פוליטיקה ובלי אינטרסים...

    השבמחק
  8. . רות קלדרון רואה את כל מי ש "לבוש כחרדי" כתלמיד חכם ובחור ישיבה . ובזה היא טועה הציבור החרדי הוא ציבור ענק שיש בו הרבה רבדים והרבה סוגים . ובדרך כלל מי שבא לכנסת הוא לא "בחור ישיבה " .
    כל הסיגנון הזה של הצעקות האלו של מי שמקצצים לציבור החרדי בכל מה שיכולים . ופתאום היא " דואגת"
    ללימוד תורה ממש בושה וחרפה .

    השבמחק
  9. יב אֲנִי קֹהֶלֶת, הָיִיתִי מֶלֶךְ עַל-יִשְׂרָאֵל--בִּירוּשָׁלִָם. יג וְנָתַתִּי אֶת-לִבִּי, לִדְרוֹשׁ וְלָתוּר בַּחָכְמָה, עַל כָּל-אֲשֶׁר נַעֲשָׂה, תַּחַת הַשָּׁמָיִם; הוּא עִנְיַן רָע, נָתַן אֱלֹהִים לִבְנֵי הָאָדָם--לַעֲנוֹת בּוֹ. יד רָאִיתִי, אֶת-כָּל-הַמַּעֲשִׂים, שֶׁנַּעֲשׂוּ, תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ; וְהִנֵּה הַכֹּל הֶבֶל, וּרְעוּת רוּחַ. טו מְעֻוָּת, לֹא-יוּכַל לִתְקֹן; וְחֶסְרוֹן, לֹא-יוּכַל לְהִמָּנוֹת. טז דִּבַּרְתִּי אֲנִי עִם-לִבִּי, לֵאמֹר--אֲנִי הִנֵּה הִגְדַּלְתִּי וְהוֹסַפְתִּי חָכְמָה, עַל כָּל-אֲשֶׁר-הָיָה לְפָנַי עַל-יְרוּשָׁלִָם; וְלִבִּי רָאָה הַרְבֵּה, חָכְמָה וָדָעַת. יז וָאֶתְּנָה לִבִּי לָדַעַת חָכְמָה, וְדַעַת הוֹלֵלֹת וְשִׂכְלוּת: יָדַעְתִּי, שֶׁגַּם-זֶה הוּא רַעְיוֹן רוּחַ. יח כִּי בְּרֹב חָכְמָה, רָב-כָּעַס; וְיוֹסִיף דַּעַת, יוֹסִיף מַכְאוֹב.[קוהלת א]

    השבמחק
  10. איפה אני תורם בננות?... ("השמיים יפלו" אני מאחוריך 100%)

    השבמחק
  11. הוכחה לכך שהנאה מעבירה אדם על דעתו. אין עבודות במשק. אחוז האבטלה המוצהר עומד על 7%, כשלכולם ברור שהוא עומד על יותר מכך. במה היא רוצה בדיוק שכל החרדים האלה יעבדו? בזנות? בזה דווקא שמעתי שאכן יש מחסור, האם היא רוצה שהם יעבדו בזה? ודרך אגב, בהקשר הזה כל הפוליטיקאים האלה מוזמנים לתת דוגמא אישית!

    השבמחק
    תשובות
    1. LOL. הם רובם עוסקים בזה כבר שנים...

      מחק
  12. המפלגה המושחתת הזו גרמה לקיצוץ של מאות שקלים בקצבאות הילדים ותכניס עוד מאות ילדים למצב של חוסר תזונה, וזה לא מעניין אותה, חסרת לב,

    איך בכלל ניתן להרעיב ילדים במדינה וכולם שותקים,
    העיקר שרפי גינת דואג לאפרוחים אך לא לילדים, כמו בסדום בדיוק

    ערן טוב שהערת את צומת לבנו לכך,

    השבמחק
  13. הח"כ החרדי טוען כי אף אחד לא מממן פה אף אחד במדינה הזאת
    על מי הוא מנסה לעבוד?
    על ציבור משלמי המיסים?

    המדינה צריכה להתעסק אך ורק בבטחון ובשלטון החוק
    וגם בתחומים אילו עדיף שתהיה תחרות בין מערכות חוקים, חברות ביטוח (שיערבו להתנהגות הטובה של לקוחותיהן), ואף צבאות פרטיים.

    השבמחק
  14. אני חילוני ואין לי שום קשר למסורת, אבל אני שונא את המפלגה הזו, שונא את יש עתיד...זאת כזאת דמגוגיה
    אפשר לחשוב שכל האולם היה מלא בחרדים, כולה 2 חברה ישבו שם והיא עושה כזה רצח אופי כזאת הסטה ויוצרת סכסוכים ומתח. את רוצה לתקוף תעשי את זה על בסיס ענייני..

    לא הצבעתי להם בבחירות האחרונות ואני לא אצביע להם לעולם, פשוט בושה.

    השבמחק
  15. אבסורד כנגד החרדים
    באותה מידה ניתן לטעון שהמדינה מממנת את חברת חשמל ואת אי.די.בי ואת רשות הנמלים
    החרדים הם פסיק קטן מהמערכת.
    וחוץ מזה כדאי למדינה להגיד תודה יפה לחרדים שלא נמצאים במעגל התעסוקה כי אם הם ירשמו כמובטלים כפי שהם באמת האבטלה תרשם כ25% ולא כפי שהיא מוצגת היום(שגם כך היא שקר) ואז גם יצטרכו לדאוג להם לעבודה בשוק ללא עבודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא חושב אחרת ...
      החרדים הם אוכלוסייה מאוד מאוד איכותית - אולי אם חלקם יגלה יוזמה, ינסה להקים מפעלים (אני כמובן מדבר על משהו מזערי בהתחלה ואח"כ אולי משהו שייצבור תאוצה) ויעסיקו את חבריהם ...

      מעגל תעסוקה ... מה לגבי העסקת חרדים/ערבים אזרחי מדינת ישראל במקום עובדים זרים??

      מחק
    2. אתה רואה חרדים עובדים בבנין או בניקיונות של שירותים בהיקפים שהעובדים הזרים עובדים בעבודות האלה?

      מחק
  16. אפשר לתת נ"צ של הכנסת לחיזבללה??
    ערן תודה על הערנות שלך.
    בא להקיא מהסגנון ששמעתי מגב' קלדרון.

    השבמחק
  17. "יש עתיד" היא "שינוי" בתחפושת. מפלגה שכל עניינה הוא שנאת חרדים והוצאתם מהממשלה. כל השאר זה תחפושת.
    אגב, אני לא חרדי, ואני חושב שיותר חרדים צריכים לעבוד("בזיעת אפך תאכל לחם").

    השבמחק
  18. חלאת אדם.מי היא בכלל שתתעסק בדברים האלה בזמן שלאלפי ילים ביגללם אין מה לאכול. כל יום אני עומד שעות בפקקים כי הזבלים האלה גונבים לנו את הכסף ולא עושים איתו כלום. לא תשתיות ולא בניות לדורות הבאים. כי כנראה הם לא בונים על דורות הבאים.מכניסים מה שהם יכולים לכיס ובורחים.אין שם בן אדם אחד הגון בכל ההיכל המושחט הזה.

    השבמחק
  19. דיקטטורה מסוכנת
    וַיֹּאמֶר--זֶה יִהְיֶה מִשְׁפַּט הַמֶּלֶךְ, אֲשֶׁר יִמְלֹךְ עֲלֵיכֶם: אֶת-בְּנֵיכֶם יִקָּח, וְשָׂם לוֹ בְּמֶרְכַּבְתּוֹ וּבְפָרָשָׁיו, וְרָצוּ, לִפְנֵי מֶרְכַּבְתּוֹ. וְלָשׂוּם לוֹ, שָׂרֵי אֲלָפִים וְשָׂרֵי חֲמִשִּׁים; וְלַחֲרֹשׁ חֲרִישׁוֹ וְלִקְצֹר קְצִירוֹ, וְלַעֲשׂוֹת כְּלֵי-מִלְחַמְתּוֹ וּכְלֵי רִכְבּוֹ. וְאֶת-בְּנוֹתֵיכֶם, יִקָּח, לְרַקָּחוֹת וּלְטַבָּחוֹת, וּלְאֹפוֹת. וְאֶת-שְׂדוֹתֵיכֶם וְאֶת-כַּרְמֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, הַטּוֹבִים--יִקָּח; וְנָתַן, לַעֲבָדָיו. וְזַרְעֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם, יַעְשֹׂר; וְנָתַן לְסָרִיסָיו, וְלַעֲבָדָיו. וְאֶת-עַבְדֵיכֶם וְאֶת-שִׁפְחוֹתֵיכֶם וְאֶת-בַּחוּרֵיכֶם הַטּוֹבִים, וְאֶת-חֲמוֹרֵיכֶם--יִקָּח; וְעָשָׂה, לִמְלַאכְתּוֹ. צֹאנְכֶם, יַעְשֹׂר; וְאַתֶּם, תִּהְיוּ-לוֹ לַעֲבָדִים. וּזְעַקְתֶּם, בַּיּוֹם הַהוּא, מִלִּפְנֵי מַלְכְּכֶם, אֲשֶׁר בְּחַרְתֶּם לָכֶם; וְלֹא-יַעֲנֶה יְהוָה אֶתְכֶם, בַּיּוֹם הַהוּא.
    (שמואל א', פרק ח', פסוקים י"א-י"ח)

    השבמחק
  20. עובדי חברת החשמל, זה מה שאנחנו מממנים:
    152 ש"ח לאוכל ביום. לא רע בכלל...
    35 שקל עבור ארוחת בוקר
    65 שקל עבור ארוחת צהריים
    52 שקל עבור ארוחת לילה...
    לעצור את פשיטת הרגל-שמרוששת את כולנו
    באם לא נדרוש קיצוץ רחב בתנאי ההפקרות וההטבות של-חשמל,חברי כנסת,שרים,משפחת נתניהו,בית הנשיא,עובדי המדינה-כולנו נהיה עבדים.יש ליישר קו עם"עבדי הקבלן"ולקבוע לכולם תנאים כמו עבדים אלה למשך-5 שנים כדי למנוע את המפולת והחורבן. עלות משפחת נתניהו-250,000 ש"ח לחודש! עוזי דיין,מופז,יעלון,שטרן,-פנסיה-30,000 ש"ח+משכורת ועלות-100,000 ש"ח=130,000 ש"ח מידי חודש! זו שחיתות ונבזות המחייבת חקירה ולחייב מיידית שיחזירו את הכסף-רטרו מהיום הראשון.או משכורת או פנסיה.זו "המצאה"ישראלית מופקרת של בית המחוקקים-שהפך לאורווה ארורה.
    עד שלא תהיה תחרות או הפרטה מלאה הם ימשיכו לגנוב את הציבור ולהציג שירות וביצועים גרועים. הם חיים על חשבון אזרחי המדינה!! פלא שמחירי החשמל מנופחים. האזרחים משלמים עבור שחיתות! מתוך 10 אחד עובד,שלושה מסתכלים,3 מכינים אוכל וממנגלים לצוות,4 רכבים ושלושה הולכים לקניות באמצע העבודה.שבוע לפני העבודה לא עובדים כדי להתכונן.

    השבמחק
  21. החרדים הם הבעיה האמיתית של הכלכלה?
    עזבו את צהל החרדים חיים על חשבוננו
    אברך=1000ש"ח, רס"ן כלכלן מגה עלוקה בן 28 - זולל 17 נטו ורכב חינם, חייו מסובסדים עד צוואר. 93% מצבא הקבע הם פקידונים ומיעוטם עובדים טכניים. יש קרוב ל 90000 אנשי קבע. בחשבון עם כל התופינים והפנסיות והערך האפסי שהם מייצרים לבד משנאת הציבור כלפיהם, נראה שהם מותירים לחרדים אבק בתואר העלוקות והטפילים.

    השבמחק