יום שלישי, 5 במרץ 2013

חברת קונגרס: "הקיצוצים בארה"ב יובילו לאבטלה של 120%"

הקיצוצים הרוחביים בארה"ב עברו. כפי שהוכחנו הם לא ישנו דבר אבל זה לא מפריע לפוליטיקאים להמשיך את מסע הפחד והאיומים כדי לתרץ את העלאת המיסים הצפויה בארה"ב. הגדילה לעשות חברת קונגרס שאיימה שהקיצוצים יובילו לסגירת כל שוק העבודה בארה"ב ובכותרת אגב אין טעות כפי שתוכלו לראות מיד בוידאו המצורף.  מסע ההפחדות אף חצה את האוקינוס ואפילו הגיע למשרד האוצר שלנו.


ידיעות אחרונות דיווח אתמול במדור הכלכלי שלו כי משרד האוצר שלנו טוען כי יאלץ לבטל את "הקיצוץ הצפוי" בתקציב הביטחון בשל הצעדים שנעשו בארה"ב , שאמורים לכלול גם קיצוץ בסיוע הביטחוני לישראל.במקום זאת, האוצר יאלץ לדבריו לפגוע ברווחה ,בבריאות ובחינוך.  במשרד האוצר קיבלו לפיכך "מתנה" מארה"ב שתעזור להם להכשיר בקרב הציבור קיצוצים שגם כך התכוונו לעשות,וזאת על אף שהקיצוץ בסיוע מאמריקה הוא בכלל בספק גדול  ,היקפו עדיין לא ברור וגם אם יתממש זה ישפיע רק בעוד זמן רב. אבל הכל מתגמד מול דברי מאקסין ווטרס ,חברה בבית הנבחרים בארה"ב מטעם הדמוקרטים, שהודיעה כי ברננקי אמר לה שהקיצוצים יגרמו להפחתה של כ170 מיליון משרות בארה"ב. שזה אומר שכל המשרות הקיימות היום בארה"ב יסגרו ועוד 28 מיליון נוספות. 

צפו בדבריה. לחלק המלא של דבריה לחצו כאן

10 תגובות:

  1. לאלו שעדיין לא תפסו את העניין: בעוד פחות משנתיים יש בחירות אמצע הקדנציה לקונגרס. אם הדמוקרטים יצליחו להגיע ל מעל 59% מושבים, הם יוכלו להעביר איזה חוקים שהם רוצים בלי שהרפובליקנים יוכלו להתנגד כלל. לכן אנחנו עוברים כעת מסע בחירות מוקדם שכולו הכפשות ועיוותים של המציאות. הקיצוץ הזעיר הזה בתקציב המדינה גרם לדמוקרטים להציג את הדברים כאילו עומדים להפגע אנושות בני המעמד הבינוני, חינוך מיוחד לנכים, בתי ספר צבוריים, שרותי בריאות צבורי וכל אותם דברים שחסרי יכולת צריכים ולא העשירים. אתה רוצה ללכת בית שימוש צבורי והוא סגור- הדמוקרטים אשמים. בינתיים נראה שהשיטה עובדת.

    השבמחק
    תשובות
    1. התכוונת לכתוב "הרפובליקנים אשמים", נכון?

      מחק
  2. אני קורא קבוע באתר הזה, הוא תרם לי רבות בהבנת המבנה הפיננסי והמערך המנצל החד כיווני שאנחנו חיים בו. ברור לי כבר שאנחנו חיים במערכת כלכלית שאינה מחויבת. לשקף את המציאות, אינה מחויבת להיטיב את חיינו ואינה מוסרית. מה שלא ברור לי עדיין זה מדוע מיטב המוחות הכלכליים, ראשי המדינות, אנשי עסקים ובנקאים, אלו שמבינים את השיטה אינם דואגים לשנותה. הרי אנחנו עדים אל מול עיניינו לבריחת ההון מהמערב מזרחה, חורבן החיסכון, הרס הייצור המקומי,וכל זה בעבור מה? אנחנו עומדים בפני חורבן נוראי כלכלי ואנושי והוא מעשה ידי אדם. האם למישהו יש הסבר המניח את הדעת מה המוטיבציות שעומדות מאחורי הקטסטרופה המתוזמרת הזו?

    השבמחק
    תשובות
    1. השאלה הזו צריכה להיות:
      מי שולט במערכת ומה האינטרס שלו? על כך הייתי ממליץ לך לקרא את המסמך הבא על הקמת הפדרל ריזרב:
      http://www.scribd.com/doc/107098618/%D7%94%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%92-%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%A0%D7%93

      ערן

      מחק
    2. זה באמת ספר מרתק ומאיר עיניים. אם תקרא את הפרוטוקולים של זקני ציון תראה שכתוב שם אותו הדבר (רק תחליף את המילה "יהודים" במילה "בנקאים" כדי שיהיה יותר נוח לעיכול). בכל מקרה המטרה היא לשעבד את האנושות בשמה של תאוות כוח שלא יודעת גבולות ושובע.

      מחק
  3. הלינק לטקסט לא עובד לי, אבל אני מכיר ומסכים שישנה התאגדות כוחנית שמטרתה לנהל ולשלוט בעולם דרך המערכת הכלכלית-ביטחונית, אבל מה שאנחנו חווים בשנים האחרונות הוא על פניו יבוד שליטה מוחלט של המערכות הללו, בתהליך מואץ, הטפיל דהיינו המערכתהמוניטרית והאליטה העשירה בכאילו מעוניינים להשמיד את הגוף מנו הםניזונים. אף אחד לא יטען שהשליטה של האחוז הבודד החלהאתמול אםכןמדועטירוף המערכות הנוכחי? מדוע לא הספיקה להם רמת השליטהעד כה? האם ישנם גורמים סביבתיים כמו סוף הנפט הזולאו סיבות אחרות שמהוות את המוטיבציה להשמדה העצמית שהאליטה מקדמת. המערכות הללו,

    השבמחק
  4. מוצטפא שמטרלינג5 במרץ 2013 בשעה 20:39

    הסיבה היא שמי ששולט היום בעולם הם לא האנשים המבריקים והנועזים שהשתלטו עליו לפני מאה שנה אלא הצאצאים המטומטמים והרכים שלהם. בדיוק כמו בכל בית מלוכה.

    השבמחק
    תשובות
    1. במילים אחרות הנוכלים של היום, הם לא הנוכלים של פעם. אך נוסטלגיה נוסטלגיה...

      מחק
  5. אני חושב אחרת, הם יודעים טוב מאוד מה הם עושים, יותר מכל אחד אחר, הם מכינים אותנו לשלב הבא, למטבע מאוחד אמריקאי -אירופי, לשלב בו אירופה תייצא למזרח ולא הפוך, לשם כך צריך לשבור את המערכת הסוציאלית של העובדים באירופה, להפריט את יוון לחלוטי כך שהנמלים המובילים מהמזרח לארופה לא יהיו בשליטת איגודי עובדים, מאותה הסיבה יש לבנות רכבת לאילת שתתחרה בתעלת סואץ. האליטה תהנה עכשיו מהחרבת מעמד הבניים המערבי ותהנה כפול כאשר הייצור יחזור לאירופה.

    גדי

    השבמחק