יום שבת, 2 במרץ 2013

כך מעלים מיסים בארה"ב דרך שטיפת המוח של התקשורת

הנה הגיע היום שכולם נרתעים ממנו: קיצוץ הרוחב השרירותי בתקציב הממשל בארה"ב. אובמה אמר: "הסבל יהיה אמיתי", גורמים בממשל מצטרפים לאיומים וגם שאר כלי התקשורת מכינים אותנו לקראת תרחישים אפוקליפטיים. אלא שהנתונים מראים שהכל הצגה מתוזמרת כדי  להפחיד, להבהיל ובסופו של דבר להוביל את העם האמריקאי להגיד תודה לאובמה שהעלה את המיסים ומנע את הקיצוץ "האיום" . צפו באיך התעמולה התקשורתית עובדת -על כולם.  


85 מיליארד דולר. זה סך כל הקיצוץ הרוחבי של תקציב הממשל בארה"ב עד סוף השנה,שמכונה בפי כמה פרשנים כקיצוץ שעלול להוביל את ארה"ב לטרגדיה.שבוע שעבר פרסמנו שהחוב בארה"ב מאבד שליטה ועלה בתוך שמונה ימים בכ100 מיליארד דולר. אבל שימו לב מה קרה רק כמה ימים אחר כך:  החוב הלאומי האמריקאי צמח ב80 מיליארד דולר נוספים כבר במהלך יום אחד בלבד! כמעט כל הקיצוץ "האפוקליפטי" שמתוכנן עד סוף השנה, קוזז בתוך פחות מ24 שעות על ידי גיוס חוב חדש של הממשל! את רוב החוב הזה קונה לא אחר מאשר הפדרל הריזרב.

הנה נתוני החוב מיום חמישי מתוך treasurydirect


הסנאטור ד"ר רון פול התראיין לרשת CNBC וחשף גם הוא את את האמת:
"אין פה שום קיצוץ או ניסיון להפחית מהגרעון. זו רק טקטיקת הפחדה להעלות את המסים. לעזאזל, הפד מוציא 85 מליארד דולרים לחודש על הדעת עצמו. ההעלאה המוצעת תגדיל את ההוצאות ב2.5 טריליון דולרים ב10 השנים הבאות. אם הקיצוץ יעבור, ההוצאות יגדלו ב2.4 טריליון דולרים ב 10 שנים הקרובות. אין לזה משמעות. התקציב גדל באופן אוטומטי בכ 7% לשנה. עם הקיצוץ הוא יגדל ב6.9%. בואו פשוט נקפיא את התקציב ברמה של 2012 , אז אף אחד לא יכול להתלונן על קיצוץ. אל תלכו שולל על ידי הרטוריקה. שני הצדדים הם נגד קיצוץ בתקציב הצבאי ".
בסופו של דבר טוען פול כי המדיניות הקיימת של הדפסת הכסף והמשך הגידול בהוצאות הממשל יגרמו לקטסטורפה גדולה בטווח היותר ארוך.

3 תגובות:

  1. No responses to this, in my opinion, one of the better posts seen on here - no wonder, it's about the U.S. economy. Unfortunate - it's of great importance to Israelis who perhpas unbeknownst to them, have been going through an expertly done brainwashing process aka americanization, which means, among other things, financing beyond their means living standards, via debt. As briefly mentioned in the video, the U.S. has been able to get away with this because the Dollar is the global currency of choice => "excess currency" is absorbed by foreigners DELAYING the inevitable.
    NOT SO with the Israeli currency, hence the implosion will come "fast and furious" as the government is forced to bail out the banks post RE bubble burst when people default en mass on their mortgages, by printing money...which means ALL OF YOU will finance this debacle via the hidden tax known as inflation. It'll be the 80's again, and perhaps just like they did back then - the creation of new currency.
    It's difficult to alert people that very dark clouds are on the horizon when the party is in full swing.
    - Eran

    השבמחק
  2. איך אפשר להישען (כאסמכתא) בתקופה זו על דבריו של בכיר רפובליקני, שהרי ידוע שהרפובליקנים עושים היום הכל (גם בתחום ההסברה, אבל לא רק) - על מנת שלא לחתום עם הנשיא אובמה על ההסכם שיאפשר הטלת מיסים על העשירים. הרי זה מה שהנשיא מבקש לעשות, וזה מה שהרפובליקנים מנסים למנוע. בעת כזו קריטית עבור המרואיין, אני לא הייתי נשענת על עדות כזו, בלי קשר לתוכן דבריו.

    השבמחק
  3. מיסים מהעשירים זה רק טיפה בים, מה שצריך זה להתחיל לחיות בהתאם לאמצעים שלך, ואם האמצעים לא מספיקים אז למצוא דרכים להגדיל אותם לא בעזרת הלוואה

    השבמחק