יום שישי, 16 במאי 2014

שר החוץ הצרפתי: "נותרו לנו 500 ימים כדי למנוע כאוס אקלימי"

מאת: ערן הילדסהיים

האם שר החוץ הצרפתי יודע משהו שאנחנו לא? בהצהרה משותפת לעיתונאים שנערכה יחד עם מזכיר המדינה האמריקאי ג'ון קארי טען שר החוץ הצרפתי כי נותרו לנו 500 ימים בלבד כדי למנוע כאוס אקלימי. לא ברור למה התכוון השר ,על סמך מה התבסס או האם מדובר באיום סרק, מה שבטוח זה לא נשמע טוב.



מזג האויר בעולם השתגע. הוא נהיה משנה לשנה קיצוני יותר ויותר. כך למשל אנחנו בישראל חווינו בסתיו את אחת הסערות הקשות שידעה המדינה, את החורף הכי שחון בהיסטוריה וסערה היסטורית דווקא בשלהי האביב. אבל אנחנו לא היחידים. תופעות חריגות ושיאים חדשים של מזג האויר נרשמו השנה בכל העולם. יש הרבה דיונים סביב נושא האקלים בעולם אבל שימו לב לאמירה החריגה של שר החוץ הצרפתי לורן פאביוס השבוע:
"יש לנו 500 ימים כדי למנוע את הכאוס האקלימי. ואני יודע שהנשיא אובמה וג'ון קרי בעצמם מחויבים לנושא זה ואני בטוח שאיתם ועם חברים רבים אחרים, נוכל להשיג הצלחה בעניין המאוד חשוב זה".
צפו בדברים:




דבריו המלאים:
"Well, I’m very happy to be with John. There is no week without a phone call or a visit between John and myself, and we have on the agenda many items, many issues – Iran, because negotiations are resuming today; the question of Syria, and we shall meet next Thursday in London together; Ukraine as well; and very important issues, issue of climate change, climate chaos. And we have – as I said, we have 500 days to avoid climate chaos. And I know that President Obama and John Kerry himself are committed on this subject and I’m sure that with them, with a lot of other friends, we shall be able to reach success on this very important matter."

17 תגובות:

  1. מעניין, אבל חושב שזה פחות קשור לאסון אקלימי עתידי ספציפי.
    בעוד כ-560 ימים עתידה צרפת לארח את (בתרגום חופשי) "כנס המאה ה-21 בנושא שינויי האקלים".
    מניח שהאמירה החריגה מתייחסת להסכמים והחלטות משותפות בנושאים שונים, כפי שהן שעתידות להתקבל במהלך הכנס או בעקבותיו..

    תוכלו למצוא פה פרטים על הכנס עצמו:
    http://www.diplomatie.gouv.fr/en/french-foreign-policy-1/sustainable-development-1097/21st-conference-of-the-parties-on/

    השבמחק
  2. יש לנו 500 ימים לכאוס אקלימי. לכן נטיל עליכם מס מיוחד, שלא נעשה איתו שום דבר שקשור להצלת המצב.

    השבמחק
    תשובות
    1. קלעת בול! אני חלילה לא חושב שהתחממות גלובלית זה פיקציה. ממש לא.. אבל! צריך לשים לב ולהטיל ספק במשטרים שלנו- הם נוהגים ליצור בעיות על מנת שיוכלו לפתור אותן ולקבל על כך קרדיט תוך הרעת תנאי האזרחים, כשהאחרונים משוכנעים כבר שאין ברירה...

      http://redpill308.blogspot.co.il/2014/05/10.html

      מחק
    2. amit koren,

      לדעתי אתה יכול להשמיט את המילה "חלילה" ולהשאיר את המשפט: "אני לא חושב שהתחממות גלובלית זה פיקציה. ממש לא..."
      החלילה גורם לי הרגשה שמי שחושב שזה כן פיקציה סובל מאיזו מחלה או משהו, והוא לא. זו דעה מאד לגיטימית שככל שאני קורא ושומע דעות המצדדות בה, איני יכול להמשיך להתעלם ממנה.

      למעשה, חלק מ"הירוקים תומכי תיאוריית ההתחממות" נראים לי הזויים הרבה (הרבה) יותר:
      http://www.kav.org.il/b1457.html

      לא יאומן!

      מחק
    3. עמית זה קנוניה אין התחממות גלובאלית,ושינו את זה כבר ל"שינוי גלובאלי".
      למה שינו את זה כי השקר נהרס ועכשיו צריך שקר חדש.

      מחק
    4. רבי, כדור הארץ מתחמם, תפסיק להתפלל כל היום, תרים את הראש ותסתכל סביבך. רק עיוור או טייקון לא רואה או לא רוצה לראות את הסימנים. אך מבלי להיכנס לוויכוח האם אכן כך או לא, תתמקד בשתי העובדות הבאות שהן וודאיות ואינן מוטלות בספק. 1. במשך המאה האחרונה המדינות המפותחות שחררו לאוויר העולם כמויות אדירות של פחמן (אבל, ממש אדירות), שהטבע אגר באדמה במשך עידנים. 2 . כמחצית מהיערות בכדור הארץ כבר בוראו על ידי בני האדם, כשחצי מתוך החצי בורא בחמישים השנים האחרונות ע"י חברות מערביות.

      יערות הם קולטן של פחמן. באמצעות היערות הטבע סופג את הפחמן מהאוויר ואוגר אותו בעצים ובאדמה. אז מצד אחד בני האדם משחררים כמויות אדירות של פחמן לאוויר, ומצד שני השמידו כבר חצי מקולטני הפחמן. לא ברור לך שאתה בבעיה? אתה חושב בדיוק כמו הפקידה זהבה גלאון. עד שלא יגידו לה שמה שמרחף לה מול העיניים זה עשן... ועד שלא יסבירו לה שאם יש עשן אז סביר שיש גם אש, וכדאי שתברח... היא תמשיך להדחיק ולחשוב שזה ערפל או אבק, או לכלוך בעיניים, או דלקת עיניים... רק לא אש...

      אנחנו בבעיה רצינית חבר!

      מחק
  3. אי אפשר לחזות מזג אויר שבוע קדימה, אז אתה חושב שהוא יודע מה יקרה עוד 500 יום???
    אולי יש איזה מטאור או כוכב שביט בדרך אלינו ?

    השבמחק
    תשובות
    1. העניין במטאור שפוגע בכ"א הארץ, הוא שהוא משפיע על ברק אובמה כמו שהוא משפיע עליך. כלומר, לברק אובמה יש אינטרס לא להתאדות באופן אישי.
      אם היה מטאור בדרך כנראה שהיית רואה פעולה גלובלית רחבת היקף.

      הענין בהתחממות גלובלית שזה בעיה שגם אם היא אמיתית (וזה מוטל בספק) היא לא הורגת אף מושל. לכן, זה בעייה שממשלות אוהבות. זה נותן להם תירוץ לשדוד את כספי האזרחים בלי שהאזרחים יתלוננו. במילים אחרות לממשלות לא אכפת אם זה אמיתי או לא.

      ד"א היום התחממות גלובלית אתמול זה היה סארס\שפעת חזירים\באג אלפיים\...\עבודת אלילים וכו'

      מחק
    2. כשמהנדסים את מזג האוויר אפשר לחזות אותו. GEOENGIMEERNUG בשילוב עם טכנולוגית HAARP

      מחק
  4. התגובות לכתבה יותר אינטליגנטיות מהכתבה עצמה וכותרת המשנה הנודפת ממחשבה נרדפת ופרנואידית: "מה שר החוץ הצרפתי יודע שאנחנו לא?".
    People are strange when you are stranger

    השבמחק
  5. כי רק ג'ון קארי יכול לפתור את בעיית האקלים ולהביא שלום עולמי.

    השבמחק
  6. מופיע גם במקור הזה, בצרפתית. בכתבה מציינים שפיוס חזר על הדברים כשחזר ביום רביעי לפריס, וכאשר נישא בנושא ספק בזלזול אמר שאין כאן מקום לצחוק אלא מדובר בעתיד האנושות. בכתבה מציינים גם, שייתכן שהתייחס לממצאים שהתגלו סופית על המסת הקרחונים באנטרקטיקה, ושעברו כנראה איזושהי נקודת אל חזור קריטית.
    http://www.express.be/joker/fr/platdujour/500-jours-pour-eviter-un-chaos-climatique/205096.htm

    השבמחק
  7. חברים,
    אנחנו נמצאים בנקודת בלבול ביצים קריטית שכנראה ממיסה לכמה אנשים את התאים האפורים כתוצאה ישירה של התאהבלות גלובלית.

    אין לזלזל בתופעה ואני בטוח במאה אחוזים שממש לאחר היום ה 500 יבוא יום נוסף! ואפילו יותר מזה - גם לאחר מכן יש סיכוי מחריד לימים נוספים שיצטברו להם - לך תדע לאן כל זה יכול להוביל.
    קשה להיות אופטימיים עם כל הנתונים הקשים שסיפרתי לעיל.

    מזכיר לי את השנה ממש אחרי שאובמה קיבל פרס נובל לשלום ?*&/# - עד היום אני לא מבין למה - והוא הגיע לדנמרק ב 2010? - בחורף הכי קר שפגשתי מעודי - לכנס של התחממות גלובלית.
    "המלך הערום" - Live.

    אפשר לראות שהבחורים למעלה ממש דואגים לנו - כדי שלא יהיה לנו משעמם בטעות!!

    השבמחק
  8. בוידאו הבא הוא מבהיר את כוונתו לגבי 500 ימים עד לאסון אקלימי
    https://www.youtube.com/watch?v=jfeS5k1518o

    השבמחק
  9. אין התחממות גלובלאית, יש שינוי אקלים כתוצאה מהנדסת אקלים. תרימו ראש לשמים ותראו מטוסים מרססים, שמי פסים ועננים שלא נראו מעולם. שמש לבנה, מרססים לכיוון השמש ושולטים באקלים ( ראו אולימפיאדת בייג'ין) . חפשו גם את הארפ HAARP ולא, לא בויקיפדיה . מחפשים לגיטימציה להמשיך ולהרוס את העולם. אג'נדה 21- דילול אוכלוסיה.

    השבמחק
  10. לצערי שוב נחסמתי מלכתוב תגובות במגזין המצוין הזה. האם זה בגלל שלא אוהבים כאן את נאמני הלאום היהודי, גם אם הם תומכי תוכנית שיקגו וכסף בר-קיימא?

    השבמחק