יום שבת, 16 בנובמבר 2013

הקריקטורה השבועית של רועי פרידלר




5 תגובות:

  1. http://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3616801,00.html

    הונאת ביטקוין: אתר המסחר נסגר, בעליו נעלמו עם 4.1 מיליון דולר
    האתר btc-glb.com, במסגרתו סחרו בעיקר משתמשים במזרח, הופעל מסין. לפי מחקר של סאות'רן מתודיסט, 18 מתוך 40 פלטפורמות המסחר במטבע הווירטואלי שקמו בשלוש השנים האחרונות נסגרו ורובן המכריע גנב את כספי הסוחרים

    השבמחק
  2. אהה, רק אמש אורי וגם ערן הזהירו מאפשרות כזאת, לא לשים את כספכם על קרן הביטקוין והנה, היום זה מתממש.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. סליחה שאני בוטה לשם שינוי, אבל אתם פשוט מ**נים את השכל. כולכם עברתם את גיל 20, והגיע הזמן שתלמדו להפריד בין ביטקוין המטבע ולבין פלטפורמות המסחר ושאר המסביבים, שיכולת באותה מידה לכתוב שם דולר או רובל או ין, וזה היה נכון באותה מידה. פושעי סייבר פרצו לאיזה בנק בריטי לפני שנה בערך והצליחו לגנוב כמה מיליוני פאונדים. לא ראיתי שמישהו מכם קרא להפסיק להשתמש בפאונדים. הטיעונים האלה פתטיים ונמאס למחזר אותם כבר. כאילו, מי ששם את הכסף שלו בפלטפורמת מסחר סינית (או מאמין בכל דבר שיוצא מסין), מגיע לו בדיוק מה שהוא קיבל.

    זה לא שאין טיעונים טובים נגד ביטקוין, אבל על כל טיעון אחד מצוין (כמו שהעושר מתפזר בין מעטים יחסית) אתם זורקים תשעה טעונים שמעידים על בורות שלכם ועל אי הבנה של מה זה ביטקוין בכלל.

    ביטקוין זה מטבע. הוא building block. אפשר להרכיב מעליו מה שרוצים. מי שרוצה לעשות בנקאות ברזרבה חלקית מעל ביטקוין, יכול בתיאוריה (בלי ביטוח פקדונות ועם סיכוי אדיר לקריסה) אבל אף אחד לא ישים שם את הכסף שלו, כי רוב משתמשי הביטקוין הגיעו לשם מסיבה כלשהי מלכתחילה. אתם כל הזמן שוכחים שביטקוין נבנה בצורה כמעט מתריסה כלפי מערכת הפיאט הנוכחית, ולכן חסין כמעט אוטומטית מול רוב חולייה.

    אבל העיקר שאתם מתבשמים מעונג מכל המטבעות צ'וקו הקהילתיים האלה כמו אושר ולבבות, שה"ממציא" שלהם יכול להדפיס כמה שבא לו. זה בכלל לא קרן הצבי, זה ה-עתיד...

    תכננתי לכתוב ארוך ומפורט על הפוסט מלפני יומיים, אבל זה לבינתיים כי הוצאת אותי מכליי.

    לילה טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי עורב
      יש מצב למקור טוב עם כל המידע על הביטקוין
      תודה
      ג

      מחק