יום חמישי, 23 במאי 2013

ממה הממשלה הכי חוששת? רמז: זה לא מהנשק הכימי בסוריה


4 תגובות:

  1. תן לי לנחש, הבנקים! הרי הם אלו שממנו את מסע הבחירות של המפלגות מלכתחילה ויכולים לסגור את הברז - חשבון הבנק של אותם המפלגות שיעזו להעלות חוקים להורדת העמלות שהבנק שלי ושלך עושק מאיתנו בנוסף לריביות ענקיות על הלוואות.

    השבמחק
  2. אמרו מהיום בנקים לא ממשלה! קיבלנו דוגמה למופת איך נבלם אדם במערכת.. (ראה ערך יאיר לפיד)
    כך שהכותרת צריכה להיות: "ממה הבנקים הכי חוששים? רמז: זה לא מהנשק הכימי בסוריה"
    ממשל של בובות ובבונים.
    כנראה שהציבור פה צריך עוד כמה סטירות מצלצלות!!!
    אני אספוג אותן באהבה.. למען המטרה..
    אחרי כל סטירה אני מעיין של זעם מוניטרי!
    אחרי כל סטירה יש יותר הקשבה!
    עד שתבוא הסטירה שתהפוך את המדינה...
    זו תהיה הסטירה האחרונה..
    כל גזירה, ספין, שקר, מחטף שהבנקים (ממשלה) עושים יחזור להם לפנים!
    בינתיים אני משתף, מדבר וצועק.. ממליץ לכם גם..
    אותי זה משחרר!

    השבמחק
  3. ערן סורי על האוף טופיק, אבל לדעתי זה שווה פוסט
    http://hwzone.co.il/tech/news/141378

    השבמחק
    תשובות
    1. פתיות יש בכל מדינה, אך העובדה שקורות חייו של ה"מדען" הזה תורגמו לעברית מראה שאפילו יהודים נופלים ברשת:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Andrea_Rossi_%28entrepreneur%29

      מתן, אם למישהו הייתה אכן המצאה שתשנה את העולם הוא היה בוחר באחת משתי אפשרויות: 1) רושם פטנט וחושף את כל הפרטים לעולם; 2) מפתח ומוכר מוצרים מועילים ללא חשיפת שום פרט. האפשרות השלישית, שנכונה למקרה זה, היא שמדובר בנוכל שרלטן (במקרה זה איטלקי).

      אגב, מה הקשר לכלכלה האמיתית? כל "סקופ" צריך להיות מפורסם כאן? אני מעריך מאוד כתבות רציניות בעלות תוכן מקורי שנכתבות כאן, אבל קישורים קיימים ברשת בשפע ולא מוסיפים לאיכות האתר.

      עמית.

      מחק