יום שני, 27 במאי 2013

מצאו את הספין: היום אושרה העלאת המע"מ בועדת הכספים החל מיוני

ממש במקביל להחלטה בועדת הכספים מיהר שר האוצר לכנס מסיבת עיתונאים בהולה כדי להרגיע את העם שהוא לא ישב בממשלה אם היא לא תתקן את העוול ההיסטורי הזה..או אחר :





וזו תגובת הרשת:


11 תגובות:

  1. כאילו זה מפתיע מישהו. זה שהעלאת ההמע"מ אושרה היום זה עיניין טכני, היא למעשה התקבלה מזמן, אין שום סיבה לעשות ספין למצב נתון ומתמשך

    השבמחק
  2. יש לי דז'אבו לנאום מופז כשהצטרף לקואליציה לפני שנה...
    אולי זו העונה של הגברים עם העקרונות.
    לפיד היה חייב להעלות את המע"מ היום מכיוון שפישר הוציא להם כרטיס אדום ואיים להוריד היום שוב את הריבית, כנראה בחצי אחוז, אם לא יתנהגו יפה.
    לבסוף הוריד ברבע אחוז...
    אנחנו כבר בסחרור עם הגזירות והמיתון: הגזירות מביאות מיתון והמיתון עוד ועוד גזירות...
    תזהרו מה"שוויון בנטל" זהו נטל מאוד כבד...השוויון הזה.
    מיכל

    השבמחק
  3. הוא בא לפתור את הקטסטרופה הכלכלית? ואני הולך לנתח לב - שנינו מבינים אותו הדבר בתחומינו.

    השבמחק
  4. ערן, זה לא ספין. הבן אדם דבִּיל. אין לו מושג. הוא באמת מאמין שטובתנו היא העלאת המע"מ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הוא באמת מאמין בזה אז הוא עיוור. אם לא אז הוא מושחת.

      מחק
  5. הציטוט הזה עלה לי לראש כששמעתי את לפיד:
    "In days when men were humble enough to know what they were – and what they were not; what they knew – and what they did not, the ignoramus knew his place. Whatever arrogance existed was the province of those who were, at least, nominally scholars. And so, while ignorance and arrogance are both attributes to be shunned, their separation was at least a small favor for which to be grateful. But, times have changed and we are today, victims of the ultimate curse – the arrogance of ignorance. The unabashed and haughty readiness to display one’s abysmal and absurd ignorance before people... is the symbol of our wretched times."
    Rabbi Meir Kahane

    השבמחק
  6. אני ממש מתפלא עליך זה ממש אבל ממש לא ספין
    זה פוליטיקה חדשה

    השבמחק
  7. אז אני אהיה פרקליט השטן כאן. מע"מ הינו דרך קלה לגבות מיסים מאלה שאינם משלמים כל מס אחר.

    אל תבינו לא נכון. כמובן שהעלאת המע"מ היא 'פתרון' לעצלנים. הפיתרון האמיתי הוא להתחיל לגבות מיסי אמת מכל אותם שאינם משלמים - חרדים, ערבים, אינסטלטורים ודומיהם, משפחות פשע ובעיקר חברות ענק שמתחמקות ממס באופן חוקי.

    אבל גביית מיסי אמת דורשת אשכרה לעבוד ולהתאמץ. הרבה יותר קל ללחוץ על דוושת המע"מ וזו הסיבה שכל שרי האוצר עד היום עשו את זה.

    יריב

    השבמחק
    תשובות
    1. ומה טוב בזה שהממשלה תגבה יותר מסים? היא הרי בכל מקרה לא משתמשת נכון בכסף שלנו. אין ספק שהיא יכולה להיות פי שתיים יותר יעילה בחצי מהמסים שהיא כבר גובה.

      מחק
  8. ממשלת קליפורניה הודיעה שגמרה את שנת הכספים עם עודף תקציבי אדיר. לפני 3 שנים היא היתה על סף פשיטת רגל עם 40 מלירד דולר חובות וכעת היא עם כ 4 מלירד עודף. הכל בגלל קיצוצים. קליפורניה היתץה בזמנו הכלכלה ה 5-6 בגודלה בעולם. האם אין זו הוכחה שחסכון מיתון וצמצום זה טוב?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן, לא להוציא יותר ממה שאתה מכניס זה עיקרון פעולה טוב.

      מחק