יום שני, 20 במאי 2013

ועדת חקירה לבדיקת יכולת הסטת תשומת לב האזרח

זה לא סוד שמצב הממשלה בעקבות התקציב לא טוב. לפיד סופג חבטות מימין ומשמאל וביבי ושטייניץ עסוקים בלהעסיק אותנו עם ספינים. אחד הספינים הגדולים ביותר תוצרת עבודת ועדה חובבנית ומביכה היתה אתמול. מסקנות ועדה שכבר לא מעניינות איש בעולם חוץ מהתקשורת פה בישראל.  כדי להבין עד כמה מביכה היתה עבודת הועדה הזו שמעו את הראיון המביך הבוקר עם ראש הועדה מתוך תוכניתו של ניסים משעל. לא נגענו! 
לשמיעה - כנסו ל"פרטים נוספים"


7 תגובות:

  1. מוצטפא שמטרלינג20 במאי 2013 בשעה 19:06

    דביל כזה יכול להיות רק קצין במיל' בצה"ל

    השבמחק
  2. אני באמת לא מבין מה הבעיה הלא אם אתה רוצה לתקוע משהו למשך הרבה זמן, לבזבז כספי ציבור, לא להגיע להחלטות חשובות ובעיקר להימנע מליישם את מה שצריך באמת לעשות - אז --- אתה מכנס ועדה!
    זה טריק ישן בכסת, זה גורם לאנשים להרגיש חשובים, נותן סיבה להעלאת סטטוס מקצועי - ואין שום סיכוי לכלון או טעויות כי הם לא אמורים לקחת שום אחריות בכל מקרה.
    אבל...
    זה כסף קטן - בבריסל יש את ה"ממשלה" של הגוש הארופאי - אנשים שמרוויחים ים של כסף, אין להם מושג בסיסי בכלום YES MANs אחד אחד כאילו בחרו אותם מתוך שק אורז פרסי.
    בקיצור הבובות הכי בעננים שרק אפשר לחשוב - נבחרת החלומות שחיים בסרט.
    ובזמן שהם מרגישים ממש חשובים - כל הגוש הזה קורס כמו מגדלי התאומים.
    אני לא נותן לגוש הזה שנתיים - ואני בחור אופטימי.
    בארץ שלנו כל טמבל חושב שהוא כריש, אבל אם לקחת דוגמה לטמבלים- אירופה מנצחת ובגדול!
    חס וחלילה שלא יחשבו שנפלתי על הראש ואני אומר שאין שחיטות בארץ!
    אבל כאן אנשים נלחמים, הישראלים כן פראיירים אבל לא כולם - באירופה החברה עשויים מסוכר נחמדים ופחדנים.
    לנו יש סיכוי - זה כל מה שאני אומר!
    וכדי לנצח האתר הזה חייב להמשיך לעבוד!
    להאיר את עיניי הציבור - עד לגאולה שאמן תבוא בקרוב - ואנשים יתעוררו!
    המשיח שכולם מחפשים נמצא בכולנו ורק חמור יחפש מישהו מבחוץ (אולי תנסו בגוש היורו)
    מי יתן והאל יחזק את ליבנו - אמן!
    הלוחש לעם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן באירופה כולם פחדנים, כי ההיסטוריה מספרת שבאירופה כמעט שלא היו מלחמות מעולם...

      מחק
  3. מוצטפא שמטרלינג20 במאי 2013 בשעה 22:53

    גוט אים הימל - האיש הזה היה ראש אמ"ן!
    ואלו המפגרים שמובילים (לאבדון) את המדינה שלנו...

    השבמחק
  4. בארופה הם הרבה פחות חמאה מהאנשים בארץ ויש להם ערבות הדדית יותר חזקה. כשמעלים מחיר של מוצר בסיסי, הם הופכים שולחנות, שביתה של סטודנטים מגובה על ידי נהגי משאיות ומוניות. כאן כל אחד חושב על הטוסיק שלו, ושיטת ה"הפרד ומשול" מסיטה אותנו מלראות שבעצם את כל המגזרים שאפשר לזיין מזיינים. חייבים להחזיר את הכוח לעם. מה יהיה הטריגר שיגרום לנו סופסוף להבין ולצאת באמת למלחמה נגד השחיתות והעיוותים העצומים שקיימים בארץ?
    לאבלי

    השבמחק
  5. ידידי היקר
    בארץ אין הפגנות שהצליחו, כי דאגו לדכא ולהזעיף פנים לאלה שיוצאים נגד - אל תשכח שאנו התחלנו את המדינה בעזרת העליה הרוסית - הפגנות זה לא דבר מקובל בקומוניזם!
    בתרבות האירופאית הפגנות זה דבר יותר לגיטימי והם יודעי מראש שהם ישיגו את מה שהם רוצים - לכאורה, בארץ בשיטה הקומוניסטית המקובלת - לא יכולים להרשות הצלחה להפגנה או מחאה והפחד הוא שבירת "מוסכמה" שתביא לשילון עם ולא יציבות - אם הייתה יודע כמה מפחדים ממך החזה שלך היה מתנפח בעוד כמה סנטימטרים - אל תתן "למציאות" להסתיר ממך את האמת, הכח הוא של העם, וכל מה שצריך זה מנהיגים - הדרך ארוכה קשה ומסוכנת, אבל זה הרבה פחות מסוכן וקשה מחיי העבדות שמחכים לאלה שחיים בסרט ומסרבים להתעורר.
    אנחנו נצליח אם נתמיד ונצביע מראש על המכשולים בדרך לאמת - בסוף החולמים יתעוררו, הם רק צריכים יותר זמן להבין שהסיוט שלהם הוא פיקציה ושמישהו משקיע זמן ואנרגיה להמשיך את הטיטום הזה.
    מי יתן ונדע לנצל את הכח שהאל שם בנו - אמן.
    הלוחש

    השבמחק