יום ראשון, 23 ביוני 2013

אוופס...

כשדיונים מתנהלים בחדרי חדרים ללא שקיפות אנחנו הולכים לישון כשיש רוב של חכ"ים להעברת החוק נגד הריכוזיות ואופס.. מתעוררים עם רוב שמתנגד לו- מה קרה בלילה ששינה את ההחלטה? איש לא יודע . 
כשהדיונים מתנהלים בחוסר שקיפות אנחנו פעם אחרי פעם פותחים את האתר הכלכלי ואופס...מסתבר שהריבית ירדה ואין לנו מושג מאיפה זה נפל עלינו. 
כשהדיונים מתנהלים בחוסר שקיפות אנחנו מגלים שאופס.. היתה מסיבת עיתונאים ומיצאים לנו את הגז. מה גרם לממשלה להכריז פתאם כי תייצא את הגז מיד מבלי שהובררו הסוגיות הכי חשובות בנושא? הפתרונות לאלהים  
כשדברים נסגרים בחדרי חדרים ללא שקיפות אנחנו קמים יום אחד בבוקר ומגלים שהבטחת הבחירות הפכה בין רגע למשהו אחר ואנחנו לא מבינים ..רגע, מה קרה בין לבין שכל מה שאמרו לנו השתנה...


מקור: מעריב

11 תגובות:

  1. כולסטרול - לא מה שחשבתם!

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IDsFGRtbL1s#at=200

    השבמחק
  2. התקציב הועבר למגזר החרדי שבמקביל קיצצו לישיבות 46% , על התוספת שרואים למעלה מדובר על בתי הספר היסודיים (שאגב מלמדים ליב"ה) תוספת שמגיעה באיחור של שנה.

    השבמחק
  3. גנבו לנו את המדינה חבורת נוכלים חסרי בושה, זה מה שקרה לנו. שמים *ין אחד גדול על האזרחים, לא רואים אותנו ממטר.

    השבמחק
  4. עושה רושם שמישהו שומר עליהם מלמעלה חח... אדיר אני כול כך שמח.
    מה שקרא והקללות יהפכו לברכות (פרשת בלק) ,יאיר לפיד וחבריו יתכננו תכנונים ואלוהים יצחק.

    זה הציבור הכי איכותי שיש במדינה הזאת.

    השבמחק
  5. מגיע לחרדים תקציב מלא כמו לחילונים .
    ציבור איכותי מלא בחסד .כאחד שעשה בגרות ולמד ליבה
    זה לא נותן כלום .

    השבמחק
  6. צריך להצביע רק לפיראטים:הצבעה ישירה(אזרחים מחליטים) ולא הצבעה ייצוגית(נציגים מחליטים).

    השבמחק
  7. בחיי שאני לא מבין איך חבר כנסת מסויים מצהיר שתומך במהלך מסויים ויום למחרת משנה את דעתו ב180 מעלות ועדיין נשאר חבר כנסת. הרי ברור שלוחצים אותם, אם אתה לחיץ אל תהייה נציג ציבור כי אתה קובר את כולנו. ויש כאלה שבלי להתבלבל מודים שקיימים לחצים מאוד חזקים עליהם. מה נסגר אתכם חבורת נמושות? זאת מדינה דמוקרטית הואילו נא להצהיר מי הגופים שלוחצים אתכם או אפילו מאיימים עליכם כדאי שנכניס אותם לכלא, מה קורה כאן?
    האנשים עם הכסף פועלים כמכבש על הממשלה בלי בושה, הבושה נגמרה ממזמן. מדינה גועל נפש.

    השבמחק
  8. אנחנו חיים ברפובליקת בננות. בפושעים הכי גדולים שמפעילים מאפיה ומשנים את החלטות הממשלה אף אחד לא מעז לגעת אבל באזרח הקטן שנסע 5 קמש מעבר למהירות המותרת יזמברו מכל הכיוונים.
    מדינה זבל.

    השבמחק
  9. אויש נו ד"ר אבני... הוא מטפל הומאופתיה שעד היום אין מחקרים מדעיים שתומכים בבולשיט הזה...(למרות שהפחד מכולסטרול זה חרטא ברטא.. ואפשר לאכול כמה ביצים שבא לכם)
    נוסיף על זה את הציטוט הבא מויקיפדיה לא שזה אמין יותר מידי פשוט איו לי זמן וכוח לחפש משהו יותר טוב: "גוף הראיות המדעיות והרפואיות אינו תומך בטענות ליעילות הטיפול ההומאופתי מעבר לאפקט הפלצבו.[7][8][9][10] תומכי השיטה מצביעים על מחקרים בודדים שהראו השפעה של חומרים מהולים עד כדי כך שלא נותר בהם כל חומר פעיל, בדומה לעקרון המשמש בהומאופתיה.[11][12] רמדי הומאופתי בדרך כלל מהול כל כך, עד שקיימת סבירות זניחה להמצאות אפילו מולקולה אחת מן החומר המקורי ברמדי; על כן, הטענה שלטיפולים מסוג זה תהיה השפעה פרמקולוגית אינה תואמת לידע הרפואי,[13][14] וסותרת מספר עקרונות מדעיים בסיסיים,[15] ביניהם חוק פעילות החומר.[15]"

    השבמחק
  10. ישנו עיוות עצום בתפיסה לגבי "תרופות". בכל מה שנוגע למחלות כרוניות: יתר לחץ דם, סוכרת, כולסטרול, ועוד ועוד.. אין תרופה אחת שמהווה באמת תרופה. וכל עוד תצרכו אותה, תהיו חייבים להמשיך ולצרוך אותה עד סוף חייכם. או כמובן להעלות מינון, להחליפה לתרופה אחרת ולהוסיף עוד תרופות שיטפלו בתופעות הלוואי. לכל "תרופה" יש תופעות לוואי. חפשו בפייסבוק קבוצה בשם - תרופות ותופעות לוואי

    השבמחק
  11. "נפיק לקחים" ?

    איזה לקח אפשר להפיק?
    מבטיחים משהו, העם מצביע, עושים משהו אחר בכל מקרה
    עושים רפורמה חדשה, שום דבר לא מתקדם
    מוותרים על שטחים, המצב הביטחוני לא משתפר
    תוקפים\עושים מבצע צבאי, המצב הביטחוני לא משתפר


    ללקחים אין מקום בפוליטיקה הישראלית

    השבמחק